Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nespokojený zákazník chce úplně jiné mondeo

Tři čtvrtě milionu korun nejsou malé peníze. Když je člověk vloží do nejpomíjivější investice, osobního automobilu, a ještě mu ten vůz prakticky neslouží, právem se zlobí a hojí se na prodejci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

gbhngfbhgfbvc bf

gfdffdgdfgdfgfderrttrgtjhgf
ufththgth
0/0
13.1.2006 12:12

xyz

???
Tak vam vsem pekne dekuji... vlastnim asi dva mesice Ford Mondeo Combi a jsem s nim velmi spokojen... po precteni techto radku vsak zacinam byt trochu nervozni...!?! Je tady nekdo kdo je s Fordem spokojen???
0/0
6.8.2003 10:59

freestyler

Chudák
Chgudák majitel i ten kdo si ho po nem koupí
0/0
17.7.2003 15:17

kutil

Solidní a profesionální jednání
Po přečtení příspěvků a z vlastní zkušenosti si myslím, že v Čechách chybí profesionální hrdost a slušnost a že FMC na své zákazníky z vysoka se.. ! Nikdo nezajisté, aby auto bylo 100%funkční, to by Fordova teorie o povoleném procentu porouch a snižování výrobních nákladů příšla na buben. Ale když prý závady nových vozů jsou ojedinělou situací, tak proč sakra FMC poškozeným zákazníkům auta nevymění za nové a ty vadné neopraví a nedá na půjčovnu.  Stálo by je to mnohem míň dohadů, ostudy a špatného jména.  Ještě stále si neumějí vážit zákazníků. Podle mě by měla být právní úprava, která by umožnila vrácení výrobku do 30ti dnů (s odpovídajícím finančním dorovnáním a s vážným důvodem).
0/0
25.6.2003 11:33

Pavel Galko

Nastartuje?
Dobrý den, nejsem žádný automibilový kritik ,ale celkem se zajímám  o auta vše co s nimi souvisí. Můj otec měl 2x Forda.Bylo to vždy pracovní auto vycházející z escorta(pick up,motor 1,8 D).První auto celkem šlo když si odmyslíme nějaké menší závady.Ale to druhé to bylo opravdu auto za všechny prachy.Jen opravy stály dohromady více než nové auto a  i po generálce motoru sca za 30.000 jsme  vždy ráno trnuli jestli otec ráno nastartuje nebo jako obvykle ho budem tlačit do garáže kde bude stát aspoň 6 hodin aby nastartoval. Na závěr dodávám jen to ,že auto bylo vždy ve značkovém servise kde opravdu rádi měnily bez rozmyslu vše a vůbec jim nevadilo ,že při odjezdu byla na autě stejná vada jak při příjezdu.Podle nich bylo důležitější ,že proběhla výměna náhradního dílu a oni měli vyděláno.
0/0
16.6.2003 20:21

Karel

Nejsou to dobrá auta, mám také špatnou zkušenost
Fordy skutečně nejsou dobrá auta. Již od prvního okamžiku Vás začnou štvát ,,malé'' problémy typu prasklích žárovek, nesvítících displejů,vrzající palubky,netěsnících pryží na oknech. Za ty peníze co Ford chce za dražší Mondea si může každý koupit daleko kvalitnější auto. Zajděte si do kteréhokoliv autobazaru a nebudete věřit svým očím jak klesne cena byť jen lehce ojetého Forda. O tyhle auta prostě není zájem. Připojuji se k názoru, že za tuto situaci nemůže dealer Fordu, ale nekvalitní výstupní konroly ve výrobních závodech. A jentak mimochodem, můj příbuzný pracuje jako šéf nejmenovaného servisu Fiat v Praze a ten co mi povídá někdy za story co jim chodí za šroty z Itálie rovnou z výroby a jak musejí ty auta doslova dovyrábět než je prodaji, je k neuvěřění, takže nehažte všechny sračky jenom na hlavu Forda. Můj typ je dva roky starý BMW 320i za 550000,-Kč TO JE BOMBA a nekazí se
0/0
10.6.2003 14:48

Jan Mladek

FORD (Fix Or Repair Daily)
Ford je smejd, delaji jej turci, pakistanci, marokanci (proste nekvalifikovani pristehovalci) v belgickem Genku.(krome Scorpia, to bylo z Kolina n/R.) Mel jsem drive ojetaky: Scorpio 2.5TD, Fiestu 1.8D, Sierru XR4i, Escorta 1.8TD...vsechno abnormalne zavadove automobily. Katastrofalni motori a hlavne prevodovky, dealeri je neumeli opravit. Priserne drahe ND. (blbe lozisko napr. 2600Kc) Jedna prevodovka mi "odesla" dvakrat za sebou po "odborne" oprave u JL Motorsport v OV... Nas..l jsem se, vymontoval ji a opravil sam, s pomoci kluzneho loziska s mazaci drazkou (ktere nahradilo to jejich praskajici jehlickove)"vytocenem" na obycejnem hrotovem soustruhu v dilnach byvale Zeleniny Ostrava...a hle jezdi dodnes. Jsou to proste amateri, Fordy nekupujte jsou to vyhozene penize. Ted mam Subaru Impreza (155 000km) a o zavadu jsem nezavadil...delam si jen tunning a jezdim. (Je to turbo STI 265koni 2.0i16v, proste delo) Ach jo Forde Forde, Heri se v hrobe obraci.
0/0
1.6.2003 19:29

Driver

Re: FORD (Fix Or Repair Daily)
Tak teda nevim, já měl Scorpio 2.4 AT, Scorpio 2.9 a Sierru 2.0. Jediná závada-odešel automat na Scorpiu (oprava 25tis.) jinak bez potíží. Ceny dílů? Jedny z nejlevnějších! Takže ty odborníku, nauč se raději česky místo poučování, protože motory se píše tvrdé "Y".
0/0
1.6.2003 20:40

Ford Motor Company s.r.o.

Prohlášení společnosti Ford Motor Company s.r.o.
Naše společnost vítá jakoukoliv konstruktivní diskusi týkající se zkušeností zákazníků s vozy Ford.  Nabízíme proto všem účastníkům této diskuse na www.idnes.cz, kteří se svým Fordem nejsou úplně spokojeni, nebo mají špatný pocit z jednání autorizovaného servisu Ford, aby se obrátili přímo na nás –   na telefon č. 800555109, mail info@ccford.cz nebo na adresu  https://direct.ccford.cz/news/news.asp?link=188 .
Ford si váží každého zákazníka a je také všem svým zákazníkům stále k dispozici pro řešení eventuálních problémů.
 
Tato nabídka se pochopitelně týká jen těch majitelů vozů Ford, kteří mají zájem o konstruktivní řešení svého problému. Těm, kteří tuto stránku využívají jen k nekvalifikovanému tlachání, pomlouvání naší značky či kompenzaci vlastního komplexu méněcennosti, bohužel pomoci neumíme.
 
Vladimír Vošický
Generální ředitel
Ford Motor Company s.r.o.
0/0
23.5.2003 18:46

Kutil

Re: Prohlášení společnosti Ford Motor Company s.r.o.
Mám vůz Mondeo, který měl při koupi více jak 21 závad. Již přes 2roky tuto situaci řeším s FMC a pro vytvoření vašeho obrazu o situaci musím citovat p. Vošického, který mi v době kdy vůz byl v servisu s tím, že do něj pro změnu zatéká, napsal:
Dle našeho názoru vozidlo nevykazuje závady, které by bránily běžnému a bezpečnému užívání
Musím říct, že mě tento dopis napůl rozesmál a napůl rozlobil, neboť to ukazuje na chaos v informačním toku FMC a nebo na neskutečnou drzost. Podle mne by za vady vozu vzniklé při výrobě neměl nést odpovědnost dealer, ale továrna zastoupená FMC.
A to že dealer vůz zpět odkoupí také není tak jisté, protože ztrátu nese na vlastní triko pouze dealer. Snažil jsem se vrátit vůz ode dne koupě ale bez soudu se mi to nepodařilo. Jsou ale tací, kteří to pod hrozbou soudu dokázali.
Kutil
0/0
28.5.2003 14:35

redakce auto.idnes.cz

Upozornění čtenářům
Vážení čtenáři,
rádi bychom vás upozornili na skutečnost, že v minulých dnech uveřejněné příspěvky vyjadřující stanovisko společnosti Ford Motor Company byly podvrhem. Proto byly redakcí auto.idnes.cz zrušeny.
 
Milan Jirouš, auto.idnes.cz
0/0
22.5.2003 18:07

mike

Escort
Vlastnil jsem Escort a prohlasuju ze je to smejd a Ford si uz nikdy nekoupim, za posledni dva roky jsem koupil do rodiny dva nove vozy a na nabidku Fordu jsem se ani nedival. Rovnez pece v Autospol Zlin byla jenom tahakem na penize.
0/0
18.5.2003 10:48

Igor

Mám špatnou zkušenost s Fordem.....
Před dvěma lety jsem si koupil F Focus. Mé problémy začali již při první servisní prohlídce, když jsem projevil zájem být přítomen údržbě. Přítomnost zákazníka u vozidla je běžná u většiny servisů, ne však u Forda v souladu s jejich reklamním sloganem "vše co děláme řídíte vy!" KECI. Proč? Servisní technik to vysvětlil starostí o zákazníkovo zdraví (velmi dojemné). Na můj nesouhlas reagoval radou ať jedu jinam. Spěchal jsem a tak jsem sklapl a s odevzdal klíčky. Po prohlídce jsem nic nekontroloval. Až doma jsem zjistil, že mi přelili o 1/2 cm měrky motor. Už jsem s tím nic nedělal, protože jsem to nezjistil na místě a těžko by se to dokazovalo. Problém nastal, když jsem reklamoval nerovnoměrně sjeté přední pneu, jako následek vadné geometrie přední nápravy. Reklamace mi nebyla uznána. U nového vozidla se přeci taková závada nemůže vyskytnout a navíc zákazník v době záruky  nesmí s vozidlem jezdit, nebo pouze po ušlechtilých površích například v kuchyni po linoleu. Spor měl dohru u soudu. Nevzal jsem si právníka, prtože jsem si myslel, že jde o absolutně jasnou věc. Později jsem zjistil (rozsudku), že jsem v kupní smlouvě učinil tzv. volbu práva a bylo tedy na mne pohlíženo z hlediska zákona jako bych byl pro FMC rovnocený partner a přesto, že soud označil za vadu zodpovědného prodejce jsem spor prohrál. Moje chyba měl jsem si před koupí vozidla nechat udělat právní rozbor kupní smlouvy...... .  Můj nejnovější problém je rez na zadních dveřích vozidla. Je to ten typ rzy který napadal Š - 1OOOMB, ale až po 4 letech. Na prostoru 1 cmx1cm se vytváří bublinky pod lakem. Na reklamaci bohužel již nemám nárok, protože vozidlo po špatných zkušenostech neservisuji v souladu s podmínkami FMC u značkového servisu .
0/0
17.5.2003 0:05

FORD Autospol UH, Jirásková

zákazník skutečně odstoupil...
Vážený pane Hartmane, ve svém příspěvku uvádíte, že se u nás chystá odstoupit zákazník od kupní smlouvy. Sděluji Vám, že skutečně odstoupil. Poděkování diletantské práci novinář idnes. Kdo chce psa bít...! Jirásková, Autospol Uh. Hradiště
0/0
7.5.2003 15:01

MC

Re: zákazník skutečně odstoupil...
Alespoň jeden rozumný člověk .  FORDa už nikdy více
0/0
12.5.2003 9:13

Roman S

Re: zákazník skutečně odstoupil...
Vážení, jestli jste zaregistrovali nový Avensis, tak to je bomba!!! Schválně se běžte podívat a svézt se. Pak zapomenete i na to, že je to japonec. Luxus a kvalita. Kam se hrabe Mondeo a jiné podobné modely. A hlavně dobrá cena. Když si vemu, jak je to u této značky se spolehlivostí, tak jdu do toho.
0/0
13.5.2003 15:56

Cihon

Re: Re: zákazník skutečně odstoupil...
Nechci nikomu delat reklamu, ale na novou Toyotu Avensis padlo oko moje a vetsiny mych pratel. Naprosty souhlas pomer cena/luxus/kvalita/bezpecnost/spotreba. Naprosta spicka.
0/0
17.5.2003 16:00

Petr

Re: Re: Re: zákazník skutečně odstoupil...
Taky se mi Avensis dost libil, ale kdyz jsem v nem sedel a i trochu se poptal, tak mi zacali nektere veci vadit, napr. tempomat se neda priplatit (to v dobe kdy se da i do Fabie), ty cerne potahy byly dost nachylne na zaspineni a jine se nedaji (auto bylo predvadecka, takze se tam vystridalo dost lidi), ty tri pitome zobrazovace (zvlast  pro klimu, radio a palubni pocitac) je tak y dost divne. Proto je momentalne mojim favoritem nova Honda Accord sedan.
0/0
8.7.2003 22:49

nejak tomu nerozumín
0/0
7.5.2003 9:46

Lubomir Hartman

nejak tomu nerozumim...
Jsem reditel firmy CARent a.s.,brnenskeho dealera vozidel zn.Ford,dealera,jehoz jmeno nebylo v clanku uvedeno.Prodeji zn. Ford se venuji pres 10 let.Auto je vyrobek jako kazdy jiny,stat se s nim v prubehu provozu muze opravdu cokoli.Kdyz uz se nejaky problem objevi,nemela by tato skutecnost zakaznika vyrazne omezit ani financne poskodit.V ramci Ford Assistance i nasich poprodejnich sluzeb se snazime pro zakaznika delat v pripade problemu vse tak,aby byl i presto spokojen.Domnivam se,ze si nevedeme zase tak spatne,za lonsky rok jsme ziskali cenu "Nejlepsi dealer V CR",zejmena za oblast sluzeb pro zakazniky.S panem Valentou to bylo celkem zajimave.I kdyz na autu byl skutecne technicky problem,cekalo se na dily atd...rozhodne vsak nelze souhlasit s vyctem  a mnozstvim zavad,tak nasemu zakaznikovi slo v podstate o odpocet DPH /auto si kupoval v 06/2001,DPH slo "odecist" od 08/2001.koho by to nenastvalo...- 140.000,-/ Na zaver nasich jednani cituji z nasi posledni nabidky ke smirnemu reseni ze dne 10.04.2003...."..mam osobni zajem na tom,aby se cela zalezitost vyresila k Vasi spokojenosti.Proto i nase,po konzultaci s FMC doplnena nabidka je a jsem o tom pevne presvedcen,pro vas velmi vyhodna.Posudte sam.Nove Mondeo /793.000,-Kc/se slevou 20%/158.600,-Kc/by Vas po odpoctu DPH/143.000,-Kc/ stalo 520.000,-Kc.K vozidlu Vam navic zdarma poskytneme rozsirenou 3 letou zaruku s limitem 150.000 km.Na Vase problematicke ojete Mondeo nase nabidka odkupu za 422.500,-Kc trva.Rozdil mezi novym a ojetym vozidlem cini 97.500,-Kc.Domnivam se,ze se jedna o dost zanedbatelnou castku s ohledem k tomu,ze jste prece jenom nejaky cas vozidlo pouzival a stale pouzivate..../zakaznik najel cca 40.000 km/.I presto,ze vyvijite usili o medializaci,domnivam se,ze zadnou senzaci zde zadna media nemohou nalezt.Naopak,jista mira rizika muze byt,aniz byste si to treba uvedomoval v teto souvislosti i na Vasi strane.Dovoluji si Vas proto pozadat o Vase jasne rozhodnuti ve veci naseho navrhu nejpozdeji do 22.4.2003,at je nasledne zrejme, jak budeme dale postupovat.Rad se s Vami vzapeti sejdu,abychom mohli celou zalezitost i technicky uzavrit v co nejkratsim terminu.".....Pan Valenta 22.4.2003 na formular dopisu uvedl:"souhlasim s navrzenym resenim",razitko,podpis.ve ctvrtek 24.4.2003 jsme se sesli a dohodli dalsi postup,ve stredu 30.4.2003 se objevil clanek v novinach.PROC?tomu nerozumim,nicmene na nasi dohode se nic nemeni,nas zakaznik by mel do 14 dni prebirat nove Mondeo....Necitime se clankem nijak poskozeni,i kdyz jeden zakaznik ve Zline chce na jeho zaklade rusit kupni smlouvu,coz je absurdni a zde skoda jiste vzniknout muze.Totez se muze stat i jinemu dealerovi Ford,zn.Ford se muze citit poskozena.A co se tyka Mondea po p.Valentovi?Bude se prodavat nikoli jako"mirne" ojete,ale jako normalne ojete se 40.000 km,zcela novym motorem a prevodovkou a dalsimi 3 roky zaruky.Po otisteni clanku uz nyni mame 2 zajemce....L.Hartman,CARent a.s.,Belohorska 46,636 00 Brno      
 
     
 
 
 
0/0
6.5.2003 9:57

Pavel

Re: nejak tomu nerozumim...
Pane Hartmane, je velká škoda, že jste se k článku nevyjádřil dříve. Předpokládám, že iDnes vaše vyjádření nezveřejní, resp., že jej neuvede v novém článku. Z práce novinářů iDnes jsem neměl dobrý pocit a to jsem taky napsal ve svém příspěvku. Vaše nabídka pro pana Valentu mi připadala víc než zajímavá a férová, obzvlášť pokud pan Valenta auto stále používal, najel cca 40tis km, pokud bylo v opravě měl náhradní vůz.  Pokud tomu nerozumíte... vysvětlení je v nekvalitní práci novinářů iDnes a podivném chování pana Valenty. Pro informaci uvádím, že nejsem vašim zákazníkem, ani nejezdím vozem zn. Ford, prostě mi přišlo chování iDnes a pana Valenty nesprávné. Přeji vám hodně úspěchů a už žádné Valenty :-)
0/0
6.5.2003 16:59

Matej Mares

Re: nejak tomu nerozumim...
Vazeny pane Hartmane, na zacatku prosince lonskeho roku jsem mel v umysliu se stat vasim zakaznikem - potreboval jsem rychlou vymenu jedne soucastky, kera by vasemu mechanikovi trvala cca 15 minut a cena za ni by byla cca 1750.- (vymena pretrzeneho remenu k alternatoru). Do Vaseho servisu jsem na zaklade navigace ABA a Ceske Pojistovny dojel v sobotu ve 12:35 a byl jsem velmi nemile prekvapen, kdyz mne vas (patrne) vedouci odmitl vyhovet s tim, ze jiz bude zavirat. pro neznale upozornuji, ze meli mit otevreno do 13:00. Misto teto nekolikaminutove operace jsem ztravil odpoledne a cast vecera dohadovanim se s pojistovnou a cekanim na odtah do jineho servisu, ve kterem samozrejme potrebny dil nemeli. Celkove me ochota vaseho personau stala navic 1745.- Kč na dopravnem a dalších nákladech nehledě na čase a nasledne neschopence, kdyz jsem cekal dve hodiny v -8`C na odtah. Vase firma CARENT je opravdu skvelou vizitkou pro Ford Motor Company. S uctou Matej Mares P.S. pokud byste mel zajem o zlepseni vasi reputace u me osoby, zkuste se mi ozvat na matesakoid@yahoo.com
0/0
8.5.2003 15:53

pesu

Re: nejak tomu nerozumim...
Vážený pane Hartmane,
dovoluji s Vám oponovat. Auto není výrobek, jako každý jiný. Pro Vás možná ano, ale běžný Čech si nekupuje auto za třičtvrtě milionu jako housku na krámě, která se může za tři dny vyhodit, protože ztvrdla. Auto je především k tomu, aby za tak ukrutné peníze dělalo svoji práci a ne stálo v servise. Chápu, že pro Vás to problém není, ale jistě musíte uznat, že ne každý může vlastnit autoservis. Když pak se zákazníkem jednáte jako s onucí, nesmíte se divit, že celou věc medializuje. Zažil jsem hodně značkových servisů všech značek a slušně a korektně se ke mně chovali a chovají pouze v Mitsubishi ESOCARu. Škoda, Ford, Peugeot - hrůůůůza. Ještě teď se mi otvírá kudla v kapse, když si vzpomenu na ty patálie
Rozšířená záruka, to je další oblíbený trik většiny importérů evropských automobilek  Máte sice záruku, ale při jakékoliv závadě Vám s klidem v servisu sdělí, že „zrovna tahle závada do záruky nespadá“. Běžná záležitost. Jak je možné, že japonské automobilky uznávají naprosto všechny závady?
Po zkušenosti s Fordem Mondeo 98 a s chováním značkových servisů Ford Vám mohu sdělit, že jedno je jisté: FORD v baráku - jedině přes moji mrtvolu
0/0
29.5.2003 12:27

Bagřík

Re: nejak tomu nerozumim...
Forda mám a problémy ne, do značkového servisu jezdím a v pořádku odjíždím.  MOžná je to kusová záležitost... asi ale je pravda že někdy to opravdu dlouho trvá. Takže si myslím že prodejci by měli zrychlit vyřizování a hlavně objektivně posuzovat reklamace. <vy víte že ty vozi zlobí!!!> a my zákazníci bychom mohli také trošku přemýšlet o tom jak se chováme že?
 
Všem pěkný den a mnoho šťastných kilometrů.
0/0
24.6.2003 16:40

PeterPan

Já sám Forda nemám,
ale několik mých známých ano: Fiesta 1.8D/1992, Escort 1.4/1988 a 1997, Mondeo 2.0/1992, 1998, Focus 1.6/2001 a co jsem se ptal, tak vždycky v pohodě, spokojenost - samozřejmě adekvátně věku a kilometrům.
0/0
6.5.2003 7:39

Pan-m

ZASE SHAZUJETE FORDY.NIC JINEHO NEUMITE,CO
0/0
6.5.2003 0:35

HKJh

Re: ZASE SHAZUJETE FORDY.NIC JINEHO NEUMITE,CO
s poruchovosti noveho mondea mam stejne zkusenosti, po 8mi mesicich a 50000km vymena za jinou znacku.
0/0
6.5.2003 7:43

briza

Re: ZASE SHAZUJETE FORDY.NIC JINEHO NEUMITE,CO
FORD = Fix Or Repair Daily ... takove interpretace nevznikaji samy od sebe.
0/0
6.5.2003 16:03

starý pán

Re: ZASE SHAZUJETE FORDY.NIC JINEHO NEUMITE,CO
Omyl. neshazujou Fordy ale šunky.......
0/0
7.5.2003 13:06

Jirka

KONKURENCE BY MÈLA PÌJÍT I DO DISTRIBUCE NOVÝCH AUTOMOBILů
Tak zase tady máme Honzy a Petry / asi dealeři některých značek /, kteří se asi bojí nové konkurence která již v odvětví prodeje aut v Evropě existuje.Monopol v prodeji aut by si oba jmenovaní pánové asi udrželi dost dlouho.no běžte si koupit auto dráž za rok až budeme v EU u českýho dealera a nebo si ho kup o 300.000 Kč levněji jinde se stejnými garancemi.jenom padlej na hlavu si koupí Mondeo o 170.000,- Kč dráž v ČR než jinde po Evropě. Ale i o tom je tady diskusní forum.Doba kdy se muselo kupovat jen a jen u českýho dealera je pryč.Hoši trh se otevírá.já sice do aut nedělám , ale vím ,že auta jsou koupit levněji, protože VÝROBCE dává auta do různých zemí za různé ceny . A tak to je i u jiných výrobků.Holt v " rozvojovém" Česku si chudák musí připlatit než jinej evropan s osmkrát větším platem. hezky to na nás tady autíčkáři hrajou.
 
0/0
5.5.2003 13:31

Joob

Uživatelská fóra o FORDECH
Z reakcí majitelů nového MONDEA soudím, že těch problémů je nějak víc - po celém světě. Dokonce s tím, že v Německu se dostalo jednomu udivenému majiteli odpovědi - co se divíš, je to auto, vyráběné Turky pro Turky.
0/0
5.5.2003 9:34

Hokky

Re: Uživatelská fóra o FORDECH
Vzdyt Ford Mondeo se v Turecku vubec nevyrábel.
0/0
6.7.2003 8:41

2525

Nevím, se značkou Ford nemám osobní zkušenost, ale proč je teda (podle statistiky MV) Escort vůbec nejrozšířenějším dovozovým autem v ČR ? Chápu ale, že občas se kus prostě nepovede.......
0/0
5.5.2003 7:49

Standa

Re: Escort vůbec nejrozšířenějším dovozovým autem v ČR ?
Protoze si porad rada kupujicich v CR mysli, ze je to vyhodne. Ale koukni se na poradi v SRN: 1. VW Golf, Bora 2. BMW Dreier-Reihe 3. VW Polo 4. Opel Astra ... 8. Ford Focus ... 10. Opel Corsa ... 13. Ford Fiesta 14. Ford Mondeo. atd.
0/0
10.5.2003 12:52

kutil

Re:
Protože jsou Fordy jako ojetiny levný a když někdo přechází z 14let starý Škodovky, tak mu to připadá super. Moje Mondeo po 2letech a 50tis.km má cenu 56% pořizovací ceny a po třech letech a 80tis.km bude mít hodnotu 37% pořizovací ceny. To je auto dobré jako ojetina, ale ne jako nové. To jsou vyhozené peníze.
0/0
25.6.2003 10:48

Řidič

Doporučení - kupte si Hondu
Na podobné problémy je jednoduchá odpověď - kupte si jinou značku. Prostě pořádné auto a ne Ford. Z vlastní zkušenosti doporučuji např. Hondu - tam problém mít nebudete. Ale obecně - pokud Vám na auto dají jenom roční záruku, tak je to v dnešní době past, protože běžný uživatel za rok tolik km nenajede a pak už za opravy platí (viz. např. Test nové Fabie v MF Dnes).
0/0
4.5.2003 23:42

orol

hm..
no mozno tie nove mondea su na tom s kvalitou horsie, ale mne sa to osobne moc nezda ..
sam som jazdil na ford escort ktory ma uz najazdenych 130.000 km a mimo vymeny oleja filtorv nemal este _ziadnu_ opravu dalej skusenosti s mondeom 1.6 (dost slaby motor na to auto ale za tu cenu co sa vtedy predaval novy to stalo) sedan 80km a ziadna porucha, potom mondeo 1.8 kombi a 130.000km a ziadna porucha .. neviem mozno len stastie na kusky .. ale kazdopadne ford je u mna zapisany ako kvalitne, pohodlne auto s velmi dobrymi vlastnostami .. no len som prestupil k inej znacke .. mercedes, ale to je uz ina story .. skratkana ford nemozem povedat ani pol kriveho slova ..
0/0
2.5.2003 21:14

Lad. Hybša

KONKURENCE BY MĚLA PŘIJÍT i DO DISTRIBUCE NOVÝCH AUTOMOBILŮ
Vážení  přispívající, asi všichni víme , že automobil jako jakýkoliv výrobek  má své "mouchy" a může mít i své problémy, ruku na srdce kdo z nás je jen a jen 100%!!!Asi nikdo . Je pravda, že se nechci Fordu zastávat, ale poruchy u aut jsou a budou. Vždyť výroba kromě ruční anglické práce u některých značek  je dělána roboty. A ty také nejsou 100%. Otázkou je kolik % z celkových vyrobených kusů je reklamováno.Proto se vede v EU statistika o této problematice.V ČR se vše snažíme zamést pod stůl , aby se nikdo nic nedozvěděl a vše zakamuflovat. S podobným případem jsem se sám jako dodavatel NOVÝCH AUTOMOBILŮ VŠECH ZNAČEK setkal u jednoho představitele SVAZU DOVOZCŮ v ČR. Zeptejme se svazu dovozců importérů nových automobilů,kolik aut zákazníkům za posledních 10 let rok po roce vrátili.
Oni totiž existují V CELÉ EVROPĚ NEZÁVISLÍ DOVOZCI NOVÝCH AUTOMOBILŮ,KDE PŘI STEJNÝCH GARANČNÍCH PODMÍNKÁCH USPOŘÍTE DLE MODELU AŽ STATISÍCE KORUN.U NĚKTERÝCH MODELŮ AŽ 400.000,- Korun. Poté i malé problémy s novými automobily s lehčím srdcem překonáte.Já jsem narazil na webové stránky společnosti AUTO TRIUMF , na WWW.AUTOTRIUMF.CZ, nabídka je tam tak široká,že mi z toho šla až hlava kolem.A navíc když jsem počítal rozdíly cen oproti ČR jsou někdy až nevídané! Příště pokud bych si kupoval nové auto již bych kupoval jinde , tam kde bych ušetřil statisíce.Malé opravy by mne pak nebolely.
Každému doporučuji, podívejte se sami na stránky Auto Triumf na WWW.AUTOTRIUMF.CZ  Když by takových společností bylo více,imporéři by si více hleděli zákazníka. ALE HLAVNĚ  BYLA BY KONKURENCE , která zatím v tomto oboru není.
 
0/0
2.5.2003 13:24

Honza

Re: KONKURENCE BY MĚLA PŘIJÍT i DO DISTRIBUCE NOVÝCH AUTOMOBILŮ
Ty chytraku, kdyz chces delat reklamu najeke firme tak si podej normalni inzerat a radne si ho zaplat, tohle ma byt diskuze tak tady neotravuj tim svym reklamnim dopisem.
0/0
2.5.2003 14:58

Petr

Re: KONKURENCE BY MĚLA PŘIJÍT i DO DISTRIBUCE NOVÝCH AUTOMOBILŮ
celkem bych ocekaval, ze redakce tento prispevek smaze !
0/0
3.5.2003 22:56

Mike

Re: KONKURENCE BY MĚLA PŘIJÍT i DO DISTRIBUCE NOVÝCH AUTOMOBILŮ
A svesticky by nebyly...??????
0/0
6.5.2003 10:49

analytic

Re: KONKURENCE BY MĚLA PŘIJÍT i DO DISTRIBUCE NOVÝCH AUTOMOBILŮ
" práce u některých značek  je dělána roboty. A ty také nejsou 100%. " 
Tomuto tvrzeni musim oponovat. V tomto oboru jsem vystudoval.  Oproti lidskemu faktoru je to v porovnani  asi tak 1:1000000 ve prospech robotu. Chyby jsou bud v konstrukci, nebo v pouzitem materialu a hlavne lidsky faktor.
0/0
7.5.2003 11:19

Tomáš Langer

Re: Re: KONKURENCE BY MĚLA PŘIJÍT i DO DISTRIBUCE NOVÝCH AUTOMOBILŮ
Kecáš...
Sice jsi to možná vystudoval, ale ve výrobě jsi toho asi moc nepobyl.
I robota lze totiž špatně seřídit, dát mi k dispozici navhodný materiál (třeba elektrod), takže i když robot v principu dělá méně chyb, hlavní, co dělá kvalitu jakéhokoliv výrobku je způsob řízení kvality výrobku a nezáleží ani moc na tom, jestli je vyrábějí lidé nebo roboti.
 
Tomáš
0/0
11.5.2003 8:25

Kuba

Fiesta
Koupil jsem si novou Fiestu s 1.6 motorem, 3dverovou na 16" kolech a je to naprosta bomba. Auto jede jak streleny, v zatackach drzi jak na kolejich. Proste SUPER Byl s ni jenom jeden problem - kdyz mi to pri rozjezdu skoro chciplo (na posledni chvili jsem ale vyslapnul spojku) tak to nejak zblblo, ale stacilo to znovu nastartovat a vse je OK.
0/0
2.5.2003 12:50

Rene

Re: Fiesta
Preji mnoho stesti!!!!!!
0/0
2.5.2003 13:11

Mac

Re: Fiesta
No a to asi bylo nohama, ne autem
0/0
5.5.2003 0:11

Ondra

prodejce se nezachoval vůbec zle
Je určitě dobře, že se podobné kauzy zveřejńují. Ale mince má i druhou stranu. Panu Valentovi byl rozhodně prodán nekvalitní výrobek, jenže z tohto článku mám pocit jako by prodejce byl největší podvodník na světě. Ale copak zde nebyla jasná snaha o vyřešení nastalé situace. Copak pan Valenta nejezdil náhradním vozem. Copak mu nebyl nabídnuta možnost výhodně vůz odprodat a koupit nový... pan Valenta s tím příšerným Fordem, ujel 40tisíc km, ne 0 km. Pokud pan Valenta chce nové auto, myslím že nabídka od prodejce byla velmi slušná. Víte, klidně mohl mávnout rukou a nechat pana Valentu jít k soudu.... za 3 roky by se možná rozhodlo a ještě by zaplatil svému advokátovi.
0/0
2.5.2003 11:22

lurtz

Re: prodejce se nezachoval vůbec zle
No to je teda sila.
Takze pan Valenta dostal shit na jezdeni, ale prodejce s nim vyjebaval rok a to je v pohode. A Ty reknes, ze se nema divit, ze se rozbilo, kdyz s tim jezdil. To me pripada, jako kdyz jdu koupit k batovi boty a po trech mesicich pri reklamaci proslapnuteho podpatku mi reknou, ze se to stalo tim, ze jsem onosil.
Jo nejlepsi zakaznici jsou takovi, kteri si neco koupi a pak si to vystavi, aby se to nahodou neznicilo.
0/0
2.5.2003 16:36

Ondra

Re: Re: prodejce se nezachoval vůbec zle
Ne to překrucujete. Nikdy jsem nenapsal, že "auto se rozbilo, když s ním jezdil" Pan Valenta koupil špatné auto, zmetek. A požadoval, aby bylo opraveno. Prodejce mu poskytl náhradní vozidlo a snažil se je opravit. To že to trvalo dlouho a ža závad bylo asi víc je úplně něco jiného. Pokud jsem to dobře pochopil, po celou dobu, co byl vůz v opravě měl k dispozicu náhradní vůz. Pan Valenta měl možnost trvat na odstoupení od kupní smlouvy dle platného OZ. Automobil mu byl téměř opraven, od s ním mezitím ujel 40tisíc km. k poslední opravě ho vůbec nepřistavil a trval na novém voze. prodejce mu nbídl odkup stávajícího vozu (nevím cenu) a koupi nového na výhodných podmínek... což vůz s odpočtem DPH + sleva 20% podle mě je. Stále je ochotný se s panem Valentou bavit. Milý pan Valenta může zkusit jít k soudu... jsem zvědaví jestli se iDnes bude jeho případem takhle zabývat a tak za 3 roky možná výsledek. S Baťou je to hloupý příklad, klidně vám poví, že jste boty obnosil, pokud bude trvat na reklamaci, pošlou je na posouzení a vy budete 3 měsíce bez bot. Myslíte že vám dá náhradní? Netvdím, že je vše v pořádku, ale případné chyby hledejte v OZ.
0/0
2.5.2003 17:31

Ondra

Re: Re: Re: prodejce se nezachoval vůbec zle
omluvám se za chyby, a stydím se za zvědaví, fuj.
0/0
2.5.2003 17:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.