Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Zdánlivá maličkost, kdy jde o život!

Policejní hlídka provádí na silnici běžnou kontrolu motorových vozidel. Má možnost zjistit, v jakém technickém stavu auta jsou. Výsledek? Děsivý!
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Karel

21. 5. 2003 9:59
Co to je?
Jak tak koukám, dost příspěvků zde bylo redakcí cenzurováno a odstraněno. Takže cenzura existuje již v samotných médiích. Svoboda názoru je zde asi cizí, neznámý pojem. Tfuj.Styďte se! A nebo někoho naštvala pravda a nemohl dobře spát??
0 0
možnosti

fernet

20. 5. 2003 15:46
Fizlove jsou xindl
Ty svine bych strilel. Mrtvej fizl, dobrej fizl...
0 0
možnosti

Milan

21. 5. 2003 9:30
Re: Fizlove jsou xindl
Predevsim bych strilel ten xindl, ktery dela bordel na silnicich a svoje mindraky si léčí na slušnejch řidičích.
0 0
možnosti

stary pes

20. 5. 2003 10:52
taky jezdim ve vraku, ale nebouram
Jezdim ve vraku, kde uz nebyla 5 let menena brzdovka a kde uz davno vyhorel kat.
Ale protoze vim co mam tak podle toho jezdim a nebouram. Pokud si ovsem za volant sedne frajer co ma znamy nebo prachy, tak drive nebo pozdeji prasackou jizkou nejakou nehodu zpusobi i v novym aute. No a co? Skodu zaplati pojistovna, znami na magistratu ho prece nenechaji prijit o papiry a jede se dal. Ja uz jsem na dalnici videl kvanta bouracek a nebyly to stare ojetiny, ale frajeri, co s TDI musi ve 160 jet metr za tim, koho hodlaji prejet nebo zkousi, co to na rovince dokaze.
Takze se s nejakou buzeraci jdete vycpat. Pokud policie nedokaze ohodnotit agresivni jizdu a budou existovat protekcni SPZ (jako napr 1A1 1111), tak se stav nehodovosti nezlepsi.
0 0
možnosti

Eraser

20. 5. 2003 14:40
Re: taky jezdim ve vraku, ale nebouram
Aouhlasím až na ty čísla... To se mají takováto čísla vynechat? Vždyť na každou kombinaci je 9999 aut. Já jsem měl kdysi na autě z bazaru xxx 46-46. O tom byste řekl také, že to bylo protekční? A vidíte - já pokutu platil i s tímto číslem.
0 0
možnosti

Milan

20. 5. 2003 9:11
Blbe vidim ?
Cituji z Lidovych novin, 19.5.2003:  Adolf Pech, který byl loni odsouzen na osm let za to, že při jízdě v opilosti zabil tři lidi na tramvajovém ostrůvku v centru Plzně, je na svobodě. Nejvyšší soud vyslyšel odvolání, zrušil verdikt a případ vrátil plzeňskému krajskému soudu k opětovnému projednání. Tragédie se odehrála 27. února 2001. Tři mladí lidé zahynuli a jedna dívka utrpěla těžká zranění. Pech byl obviněn z těžkého ublížení na zdraví a neposkytnutí pomoci a odsouzen na osm let vězení. Soud bude nyní znovu posuzovat, zda Pech do lidí nenarazil v opilecké nepříčetnosti. To by byl souzen jen za opilství, na které se vztahuje nižší sazba. -   Bud blbe vidim, nebo je to novinarska kachna. Pokud jsou pro nepricetne opilce nizsi tresty, nez pro strizliveho, tak potom kontrola brzdove kapaliny je na nic.
0 0
možnosti

Karel

21. 5. 2003 10:04
příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0 0
možnosti

Jana

19. 5. 2003 20:07
auto
, ahojky, sama vlastnim Opla Vectru rok 2002, dostala jsem ji od sveho byvaleho pritele. Brzdovku a vsechny naplne mi menili zrovna nedavno a rikali mi kez by byli vsichni ridici jako vy. Ja se o sve auticko staram, vzdy kdyz tam vezu kocky tak to pak vyluxuju a snazim se ho mit v dobrem stavu. Jak nekdo muze jezdit v tak nebezpecnych autech opravdu nechapu.
0 0
možnosti

Tyčinka Margot

19. 5. 2003 21:14
Re: auto
Nemachruj!
0 0
možnosti

pavel

19. 5. 2003 17:29
odebírání ŘP a TP
Zhlédli jsme se v Americe a tak jsme zrušili právo odebrání ŘP policistům. Inu, proč ne, ale tak tedy někdo těm policistům vysvětlete, co mají dělat: mají řidiče vzít, naložit do auta, odvézt na nejbližší úřad vydávající řidičské průkazy a tam mu nechat řidičský průkaz odebrat. V Praze už magistrát dokázal zařídit i noční službu v době, kdy mu policie ohlásila kontroly ... Totéž platí o OTP. Další možnost, nahradit rozhodnutí úředníka předběžným opatřením soudu. V Americe by to šlo, ale dovedete si u nás představit soudce, jak rozhoduje o něčem takovém na počkání v noci?
0 0
možnosti

pavel

19. 5. 2003 17:25
bod varu není vše
Bod varu brzdové kapaliny není všechno, pro člověka jezdícího škodovkou na chatu a zpět to není tak kritické, jako pro někoho, kdo jezdí každý měsíc tisíce kilometrů křížem krážem republikou. Ale dá se to jednoduše změřit ..... Proč se místo toho jednoduše nezměří brzdná síla nebo v případě pochybností třeba i brzdná dráha auta z určité rychlosti? Je to složitější a dražší, ale bylo by to o hodně účinnější ...
0 0
možnosti

Ivan

19. 5. 2003 18:10
Re: bod varu není vše
Řekl bych, že ta situace může být stejně nebezpečná i u toho řidiče, jedozcího jednou za měsíc pár kilometrů na chatu. Ono stačí jedno jediné velmi prudké brzdění (teplota se při dlouhé jízdě nekumuluje, protože od jednoho do dalšího brzdění obvykle opět zcela poklesne na teplotu okolí)
0 0
možnosti

Jimmi

19. 5. 2003 16:26
Ojetiny ze západu: návrh řešení
Dneska se šíleně moc lidí živí dovozem vraků z Německa a stovbou nových aut na jejich základě. Nic proti tomu, jsme chudá země a než si tady držet autopark Š105, je toto pořád lepší řešení. Prodejci nových aut si vymínili hranici max. věku dovezených aut. A clo se platí podle nákupní ceny vraku.Výsledek: vozí se sem sice pět let staré, ale totální vraky. Kupní cena se deklaruje záměrně nízká a clo se de facto neplatí. O korupci na hranicích nemluvě.
Řešení: platit clo podle ceny nového vozu (stanovit jeho kompromisní výši) a neomezovat stáří.
Potom se logicky nevyplatí dovážet velmi stará nebo velmi bouraná auta. Zafunguje "ruka trhu", jak si vždy přál tatíček Klaus. Odpadne byrokracie a korupce. A vozovému parku to jen prospěje...
0 0
možnosti

Driver

19. 5. 2003 17:14
Re: Ojetiny ze západu: návrh řešení
Fór je v tom, že např. při dovozu z německa se clo neplatí. Němci vrátí DPH a tady je nutné DPH zaplatit. Čísly to je -17 procent (německé DPH) +22 procent (české DPH). Výsledek? Např. rok starý MB třídy E (najeto 6tis.) jsem koupil v Německu o 500tis. levněji než byl nabízen u nás - to je včetně dovozu!
0 0
možnosti

josef

19. 5. 2003 15:35
moje autí
cagos. jezdim Roverem a jelioz s tim jezdim kazdy den minimalne 200 km tak ma servis pomerne casto. A i kdyz to stoji celkem dost penez, nikdy by me nenapadlo s tim jezdit vic a vic bez poradny pravidelny prohlidky v servisu. Nejsem zadnej bohac ale diky par usetrenym korunam se nenecham zabit ani nikoho jinyho. Je ale fakt, ze sebelepsi servis nepomuze proti naprosto deravym silnicim po kterych se za 5 let uz neda jezdit. No abych setril na helikopetru, protoze po cem se pak bude jezdit bych rad vedel kdyz se planuje tolik usetrit.. :0
0 0
možnosti

Carlos

19. 5. 2003 15:08
příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0 0
možnosti

Carlos

19. 5. 2003 15:15
Re: Tak to bude stále
Ještě něco. Dokážete si představit, že bydlíte v malém městě a jste pracovník STK. Přijede starej rezavej žigul se čtyřmi pasažéry tmavší pleti a vy jim nedáte technickou? Jak to asi dopadne? Každý jim to razítko raději dá. To je prostě realita.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...