Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Český ementál

Český ementál, tak se ironicky říká v zahraničí tuzemským silnicím. Dokonce i ředitel odboru pozemních komunikací na ministerstvu dopravy Jan Slanec připouští, že jako řidič mírně závidí kvalitu silnic sousedům. Dodává, že existuje výhled nutnosti oprav do roku 2010, ale celkové náklady se odhadují na 390 miliard...

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ondrej

uz i na slovensku jsou lepsi silnice
Praha - Brno - Bratislava - rozdil poznate hned - Praha Brno z 90% beton, Brno - Bratislava 100% asfalt. Proc?Nekdo tady psal o tech zimnich podminkach, ze je to problem s tim mrazem... Kuprikladu ve vysokych tatrach je tam ta jejich tzv. magistrala (ve vysce nejmene 1000m) a ta je naprosto bezchybna. Cim je to? Je to prinejm. ostuda
0/0
2.6.2003 10:02

Torque

Re: uz i na slovensku jsou lepsi silnice
Nevím,kolik toho víš o slovenských silnicích/dálnicích a taky kolik jsi toho po slovensku najezdil...Jasně slovenský silnice jsou jednoznačně míň rozbitý,ale je to daný minimálně dvěma faktory:za 1:Frekvence dopravy(hlavně tý těžkotonážní) je tam všeobecně menší i,když samozřejmě ne o tolik oproti našim silnicím. za 2:Slovenský silnice(+těch "pár"kilometrů dálnic) jsou služebně mnohem mladší-a navíc v době,kdy byly postavený v době,kdy tam nebyl skoro žádnej provoz...jestli se tak dá říct pár škodovkám,trabantům,žigulíkům a áviím říct.(kromě pár vyjímek-jako třeba úsek dálnice,kterej slavnostně otvíral Vlado Mečiar a pozval si k tomu mladýho Belmonda a tuším nějakou světovou modelku-to bylo tuším v 97mym a byla to šílená fraška)...Slovensko mám projetý doslova křížemkrážem od Blavy až po Michalovce(nejdál jsem byl v Sobrancích,což je asi 40km od Užhorodu/UA)a byl to fakt zážitek :-).Každej rok jet šňůru koncertů s Chaozzem po SK a některý i 2x během jednoho roku mi dalo celkem skvělou šanci poznat slovenský silnice(o řidičích a lidech nemluvě..)Jinak musím souhlasit,že jízda po SK asfaltu je (až na vyjímky)proti českejm silnicím doslova balzám pro auto......Torque a.k.a. Rusty(Chaozz)
0/0
4.6.2003 11:21

Jimmi

Ten pán v tom rozhovoru jenom planě žvaní
a mám skoro pocit, že jezdí vlakem. Nebo žije na jiné planetě. Určitě nikdy neviděl silničáře spravovat silnici. Nikdy neviděl, jak rychle jde jejich práce do.... až tam. Nikdy neviděl, kolik se na takovéto marné opravy zbytečně vyhodí peněz. A Řecku asi taky nikdy nebyl.....
Nebo bere úplatky. Jiné vysvětlení nemám
0/0
30.5.2003 14:55

Stanislav

Že by Řecko bez svodidel?
Cestoval jsem ze Soluně do Athen a viděl jsem dálnice v noci osvětlené i mezi poli!
0/0
30.5.2003 14:03

Walter

Vyhozené peníze
Hlavně, že máme po lesích označené cyklistické stezky. To je opravdu velmi, velmi důležité a významné pro nás všchny. Mnohem významnější, než sjízdné silnice. Určitě si to myslí alespoň ten ministerský úředník, který vybavení lesů značkami zprostředkoval.
Kolik úplatků firma, která značky vyráběla a instalovala dala a jak si namastila kapsu na přemrštěných cenách je věcí dohadů a českého postupu využívání veřejných financí. Ale určitě jsou spokojeni oba. I firma, i ten úředník. A o to přece jde, ne?
Nejde o to peníze účelně využít, ale vhodně rozfofrovat s maximálním přínosem pro vlastní kapsu. 
Vždyť nikdo nekřičí, to jsou naše peníze a co to s nimi děláte, na to jsem vám je nedal!
A kdyby křičel, většina bude lhostejně přihlížet a kompetentní se budou jen smát. To je realita ČR na začátku 3. tisíciletí.
0/0
30.5.2003 11:33

Noname

Vysledek vykonosti ekonomiky nastartovane soudruhy z ODS!
0/0
30.5.2003 7:40

Kestrik

Kdyz uz mame byt krizovatkou evropy a transitni republikou ....
VYCHOD/ZAPAD, SEVER/JIH, tak toho krucinal vyuzijme !!! Zpoplatnit prujezd nakl.dopravy,vyuzit zeleznici, konecne dat do provozu vahy (o kterych se mluvi uz od r. 92').... Vzdyt nemusime porad fnukat, ze jsme chudy a nic nemame. KRUCINAL, VYUZIJME VYHODY BYT VE STREDU EVROPY !!!!
0/0
29.5.2003 17:19

Daňový soumar

Je to pouze o nefunkčním státu
Stát neumí hospodařit, tak nelze čekat, se bude umět postarat o svůj majetek. Diletantská drancující kohorta (vláda) neumí ani algebru 4. třídy ZŠ a plánuje hospodářský růst v zemi, kde nejsou sjízdné dopravní cesty. Výsledek bude stejný, jako kdyby se někdo s ucpanými tepnami rozhodl dělat vrcholový sport.
0/0
29.5.2003 17:18

Oz-man

-
Jedte se nekdo podivat do Thajska, do tzv. zeme tretiho sveta. Tam za poslednich cca 5 - 10 let postavili STOVKY kilometru kvalitnich dalnic o minimalne 6 proudech (3+3). Nekde ty super dalnice maji i dvoupatrove. A jak to dokazali? No stat to neplati, Thajci plati statu dane v rozmezi 3% - 30% (3% pro lidi s malym platem, 30% pro bohate). Na vsech tech silnicich se vybira mytne, v rozmezi 15Kc - 30Kc. Nektere jsou i soukrome vlastnene. V tech Cechach uz vazne zacinate byt 100 let za opicema i v porovnani se zememi, ktere meli pred 20 lety zadny prumysl. Hlavne, ze si tam nechate nalezt kdejaky cikansky ksindl ze Slovenska a Cecenske z Polska.
0/0
29.5.2003 16:19

Pepa

Silničáři jsou líní zloději
peněz maj dost ale všechno rozkradou. Akorát chlastaj, hovno dělaj, jsou to prostě kokoti.
0/0
29.5.2003 15:21

Jena

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
29.5.2003 15:02

Fantom

Nekvalitni asfalt, liní silničári, velké poplatky, diry do stredu zeme apod.
Tak takhle to asi vypada v kratkosti.
0/0
29.5.2003 14:49

dan

Haha - prej umime to, ale jen a jen penize
To at si vypraveji u kafe na ministerstvu...
Dela, jako kdyby se na statnich zakazkach skudlila kazda koruna. Opak je pravdou.
 
Vsadim se, ze i kdyby ceskym uradum otevreli neomezenej kredit na opravy, tak stejne bude udelany blbe.
0/0
29.5.2003 13:46

Pan Bača

Re: Haha - prej umime to, ale jen a jen penize
to je mi docela zajímavá novinka, že silnice opravují úředníci, to si musím někam zapsat, díky za informaci
0/0
29.5.2003 18:02

dan

Re: Re: Haha - prej umime to, ale jen a jen penize
Baco, to je novinka i pro mne
 
Ale stat stavbu zadava, plati a hlavne kontroluje jako objednatel provedeni... Ted uz snad je to dostatecne polopaticky i pro Bacu.
0/0
30.5.2003 8:48

Lib

Zaplaty
No zaplaty proc ne, ale at to neni jak na Olomoucku, kde misto der zase mame hrboly :(( Je to o neco lepsi nez dira, ale chtelo by to tak nejak zarovnat s povrchem :\
0/0
29.5.2003 13:39

Kamil

Re: Zaplaty
Souhlas, opravy jsou nekvalitní  a stačí jedna zima a vypadne to jak plomba ze zubu a zase je co opravovat. To není jen otázka Olomoucka, ale celého zbytku republiky. To nejsou opravy, ale flikování. Vůbec nemluvím o silnicích druhé a třetí třídy.  
0/0
29.5.2003 14:28

Jimmi

Odpověď pro chmila, ale vlastně pro všechny silničáře a zodpovědné úředníky:
Jasně že tady prší a mrzne. Právě proto se musí díry opravovat kvalitně. Z vlastní zkušenosti znám několik okresek, kde jsou sice různobarevné záplaty, ale nepoznám, že jsem nějakou přejel. A záplata vydrží deset i více let. Musí se to vyříznout, zarovnat, po opravě zalít emulzí. Ví to dneska i malé dítě. Ale asi ne ten, kdo opravy zadává a následně přebírá. Za vložené peníze by silnice mohly vypadat podstatně lépe. Podívejte se třeba na D1, prestižní dálnici. Některé nově opravené úseky se už znovu opravují. Běžnou silnici není schopen nikdo opravit, vždy se čeká na generálku. Pak to vydrží pět let, koleje se tvoří už po několika měsících. Ostuda! Ostuda! Ostuda!
0/0
29.5.2003 13:29

Jakub

Re: Odpověď pro chmila, ale vlastně pro všechny silničáře a zodpovědné úředníky:
"Ale ať si každý vyloží to, co ho často štve, i trochu racionálně. Mám na mysli uzavírání dálnic kvůli opravám. Například D1. Ale proč je uzavřena? Protože se opravuje. Takže se alespoň pro tu nejvytíženější dálnici něco dělá. Stát na to nekašle."
Co to je za debilní blábol? Každej, kdo jezdí po D1, už určitě viděl několikakilometrový úseky, na kterejch se nemaká, maximálně potkáte jednoho dva Ukrajince, jak tam něco přehazuje lopatou. A auta a náklaďáky, který jedou pomalu ve zúženým pruhu, zatěžujou víc tu "spravenou" část...
 
0/0
29.5.2003 13:52

Killbilly

Ruceni
Jedna vec-proc kdyz cokoli opomenu nebo udelam spatne ja tak za to nesu nasledky a stat nikoli?To mame byt jako pravni stat? Kdyz ja pojedu autem a zanedbam udrzbu brzd,nekoho nabouram tak nesu nasledky,kdyz mi spadne omitka z baraku a zpusobi nekomu skodu nesu odpovednost ja,kdyz zapomenu naky debilni dokument na nakem urade tak za to platim.........
Kdyz na statni silnici je NEOZNACENA dira a ja si o ni pri povolene rychlosti znicim rafek,popripade urvu cele kolo,nedostanu nic protoze jsem neprizpusobil rychlost stavu vozovky.Kdyz v noci na motorce vletim do neoznacene diry,nebo se svezu po neoznacenych vyjetych kolejich popripade vyfrezovane ceste(kdo jezdi na motorce vi ze to je zabijarna) a zabiju se nebo "jen"rozflakam stroj nedostanu nic a vina je opet na moji strane.
Proc je vina vzdycky na moji strane.........?Ma vubec stat nejakou odpovednost? Mate s tim nekdo nake zkusenosti?
0/0
29.5.2003 13:16

Špidla

Re: Ruceni
Mlč a plať daně!!! Nebo si na tebe posvítí kolega Srba z Ministerstva pro odstraňování nepohodlných občanů.
0/0
29.5.2003 13:49

Standa Gr...

Re: Ruceni
Tak takovy kibice radi nemame. Napis jmeno a adresu a mi si te pozveme na ministerstvo lasky.
0/0
29.5.2003 14:51

Janek

Bakšiš
Bakšiš vladne pri oprave ceskych silnic.
0/0
29.5.2003 13:14

Sikky

Reakce
Ja jsem skoro dostudovanej stavar - silnicar, takze par reakci: Koleje- hlavnim vinikem jsou pretizene nakladaky, jenze policajti maji jen asi 10 mobilnich vah na celou republiku. A kamiony prejedou hranice se sparvnym nalozenim, pak preskladaj 2 na 1 a uz se frci... Misto diry hrbol - jedna z nejrychlejsich technologii je, ze se pouzije specialni smes, ktera se nanda do vycisteneho vytluku a pak to opravdu musi auta ujezdit }nadvyseni cca 2cm) Souhlasim s tim, ze technlogie umime. Ale jeste to chce dusledne kontrolovat jejich provadeni. Problemem jsou firmy, ktere sice daji zaruku, ale provedou nekvalitne a pak zaniknou a zaruka neni u kjoho uplatnovat :-((
0/0
29.5.2003 13:02

xxx

Re: Reakce
Víš co? Běž radši ještě studovat!
0/0
29.5.2003 13:21

Rosomak

Záruka
zajímalo by mne, jestli dává firma záruku na položený povrch. Co jsem slušel, v EU mají zhruba pět let. U nás by to alespoň měly být dva roky ;-)))
Jinak souhlas, technologie je stejná, ale postihy za kvalitu žádné.
0/0
29.5.2003 12:50

Sch

Kdyby se to co se dela delalo poradne tak to vypada skoro! jak v rakousku
Jestli jezdite do Alp tak urcite vite, ze tam jsou silnice take zaflikovane a to docela dost, ale poznate to jen podle ruzne barvy povrchu, zadne hrboly nic a to tam maji podstatne horsi podnebi nez mi v Cechach.
Kdyby se ty opravy u nas delaly take tak kvalitne, tak by sice staly dvakrat tolik, ale vydrzeli by par let misto par mesicu. Stare prislovy rika: Nejsme tak bohati abychom si mohli dovolit levne opravy.
Dalsi vec je zcela urcite i kontrola odvedene prace statnimi uredniky. No jo silnice jsou podle me ukazkou fungovani statnich organu. Myslim ze i za malo penez mohou vypadat slusne.
Take bychom to mohli delat jako v rumunskych horach, silnice treti tridy vysypat sterkem uvalcovat na jare zasypat diry a zase uvalcovat, povrch je par mozna rovnejsi nez u nas.
0/0
29.5.2003 12:19

Potopa

Re: Kdyby se to co se dela delalo poradne tak to vypada skoro! jak v rakousku
Sohlasím. Na "kvalitě" silnic se projevuje kvalita zodpovednych statnich uredniku.
0/0
29.5.2003 12:37

pesu

pane Slanec, haha
Pane Slanec, vy jste skutečně génius. Ohánět se tím, že má Řecko silnice bez svoditel a bez hlubokých základů, to je umění. To Vás ani trochu nenapadlo, že tam mají také diametrálně odlišné podnebí? Že tam mrzne tak možná 5 dní v roce, buhví jestli vůbec  Krom toho mi vůbec, ale vůbec nezajímá, jaké mají dálnice a silnice v Řecku, zajímá mě, po čem jezdím já v Čechách. 
0/0
29.5.2003 12:03

PM

Re: pane Slanec, haha
Je to opravdu zázrak, že situace není ještě daleko horší, když odpovědnost nesou taková individua jako Slanec!
0/0
29.5.2003 12:13

PM

Nové technologie
Cca před rokem a půl se dělala oprava výpadovky z Prahy na Slapy mezi Strnady a Měchenicemi. Odfrézovali starý povrch, v dešti položili nový (s výjimkou posledních cca 100 m před Měchenicemi, kde už snad došly peníze a dodnes jsou tam podélné rýhy po frézování). Na zacelení středového "švu" už nezbyly peníze ani vůle, takže tam v zimě natekla voda. Poprvé to předělávali už po cca 3 měsících, nyní je tam již mnoho desítek velice nebezpečných a stovky menších děr, zejména v okolí vranské přehrady. Takže nejpozději po příští zimě to bude chtít opravovat znovu. Pak že perpetuum mobile neexistuje ...
0/0
29.5.2003 11:50

RAT

Nove silnice nejsou lepsi
Ono to neni jen o zaplatovani. Z Mostu do Teplic ted stavi novou silnici, je polozen novy koberec ale cca kazdych 50 m je takovy tmavsi flek (2-20m v prumeru) na kterem zadrnci gumy, jak kdyz jedete po kocicich hlavach. Pri blizsi prohlidce clovek vidi zrna sterku a mezi nimi >2 mm skviry. Zajimalo by me jak dlouho bude trvat, nez se tam udela pekna dira? :-( Ale asi to je ta nova technologie. Jo a na vypadovce z Teplic se koleje udelaly behem mesice, co to dodelali.:-(
0/0
29.5.2003 11:36

Mirda

V naší ulici na Praze 5 loni v létě asi na 10 místech místech vyfrézovali dobrou silnici a dali tam flastry. Fakt nechápu proč, asi byla silnice moc dlouho dobrá a někdo si potřeboval namastit kapsu. Další "plus" - flastr bude třeba brzy opravit a bude další vejvar... :(
0/0
29.5.2003 11:17

Tomáš

Opravy
Před cca 5 - 6 lety proběhla velká oprava silnice č. 11 mezi HK a křižovatkou u Praskačky. Prý tam pod asfalt položili něco, co mělo zabránit vyjetí kolejí. Dneska tam už ty koleje jsou, místy skáčete po záplatách, prostě po pár letech to je celé na nic. A je zajímavý, že úsek kolem motorestu TIR, kde se silnice opravila ještě za sociku, je v pořádku. Takže to není v technologiích, ale v lidech a materiálu. Šetří se všude a pak je to bohužel vidět. Nejsou peníze na obnovu vodorovného značení včetně přechodů, místo pořádné opravy se jenom flikuje  tak to jde donekonečna. Co kdyby  třeba páni posl(r)anci místo přiklepnutí peněz pro své potřeby ty prachy věnovali na údržbu silnic.
0/0
29.5.2003 11:14

Andrew

nova technologie
V Hradci Kralove opravovali diry po zime na mestskem okruhu (podle novin nejakou sofistikovanou moderni technologii) 3 dny zablokovali dopravu v pulce mesta a vysledek - hamba, pricne hrboly prez celou sirku cesty (kdo jezdí úsek Fakultní nemocnice - centrum mest víc o cem mluvim). Kolik pak tahle legrace stála
Perlička: denne jezdim kolem jedne diry a uspesne se ji vyhybam (cca 30cm v prumeru, 5cm hlubky) ted mi ji zadali, ale objizdim ji dal, protoze misto diry je tam takovej 3cm hrbol 50cislel v prumeru (nebyla ta dira lepsi ???)
0/0
29.5.2003 11:07

Karel

Kecy
Kecy, kecy a jenom blby kecy. Mozna zname technologii, o cemz silne pochybuji, ale urcite nikdo z tech podelanych firem co opravuji silnice nema ani poneti o technologicke kazni. Zkuste se jenom projet nekde, kde prave probehla plynofikace a cesty jsou umne zazaplatovane. Mozna to vase auto prezije, zkuste se projet z Plzne do K. Varu nebo do Budejovic a budete mit chut nekomu rozbit hubu. Mne to cim dal vic pripomina stav silnic v Rusku a pri tempu a kvalite oprav je podle mne situace bezvychodna.
0/0
29.5.2003 10:55

Kory

Technologii znáte ?!
Minule leto na Vsetine zpravovali asi 1km silnice. Vyfrezovali a dali novy povrch x milionu v prd*li, protoze po jedne zime jsou tam znova diry jak do Pauly Wild.
0/0
29.5.2003 10:45

Radek

Novy zaplaty u Velky Dobry
Nejhorsi zaplatovani jsem vydel na dalnici do Karlovejch Varu u Velky Dobry. Tam dalnici zaplatovali snad lopatama a podle toho to taky vypada. Nova zaplata po ktery se nada jet.
0/0
29.5.2003 10:42

max fratzek

Nove silnice
Ja si vzdy kladu otazku proc kdyz postavi nejaky novy usek, proc jsou kanaly a cestny vypuste uprostred silnice. Ja uz na tom oddelal Fabii (nechapu proc tak tvrdej podvozek pro zdejsi motocross :-)) a zanedlouho jsou i na tech novych silnicich koleje a diry. Mam sportaka tak trpim a trpim a uzivam si jen v lete v rakousich a v italii (tam maj na severu vystavni sin silnicarskou, asi si to tam vydupalo ferrari, alfa romeo, cagiva a ducati :-))
0/0
29.5.2003 10:07

ew

Znalost technologií
Všimli jste si, že záplatování se dělá téměř zásadně v dešti, kdy výtluky jsou plné vody? Truhlík asfaltu se vylije do louže, až to zasyčí. Nový asfalt se tak s podkladem nespojí a za pár týdnů je tam díra znovu. To je zřejmě ona znalost nových technologií, o níž ředitel odboru pozemních komunikací na ministerstvu dopravy Jan Slanec mluvil! Proč v některých okresech (je jich málo, ale existují) dokážou vyřezat výtluk do obdélníku, díru rovně vyplnit a spoje utěsnit hořákem, zatímco v jiných okresech (zejména kolem Prahy) se nijak neupravená díra vyplní dvojnásobkem potřebného množství materiálu, takže vznikne hrbol, který se ledabyle uplácá lopatou?
0/0
29.5.2003 9:50

Grooks

Re: Znalost technologií
Silnice se dělají nekvalitní a ošizeně proto aby bylo zase co opravovat. To je jednoduché udělají kvalitní povrch co vydrží a příští rok nebude co dělat. A stát ten nic nekontroluje a kraje mylím to asi taky nezačnou kontorlovat jak je soukromá firma ošidila. Protože to je banda línejch byrokratů co rozdávají naše peníze a když jich mají málo řvou že chtějí další. Místo toho aby kontrolovaly kvalitu toho za co platí. Jinak jsem proto aby se dálnice a podobné komunikace stavěly soukromími firmami, protože ty si ohlídají kvalitu, a pak vybírali mýtné. Samozřejmně věřejná zakázka a ne jako Zeman, zajdem na Bechera ty mi něco přihraješ a stavěj zakolik chceš - lidi to z daní zaplatí.
0/0
29.5.2003 10:55

Fajtl

kvalita silnic
Není pravda, že vše je jen otázka peněz. Vzpomínám si na názory stavaře, který dělal stavbyvedoucího na velkých akcích jako mosty, dálnice a pod.:"Mně díry v ilnicích nevadí, já mám Moskviče. Díry stačí zahodit lopatou asfaltu a ať si to auta ujezdí". Takové názory má zřejmě hodně stavařů. Kvalitní práce by ušetřila nejen peníze za opravy silnic, ale i aut. Jezdit novým autem po některých betonových úsecích D1 či D11 je utrpení pro řidiče i pro auto a to i po úsecích nových. Tak ať silničáři neříkají, že to umějí. Fajtl
0/0
29.5.2003 9:45

Peirre

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
29.5.2003 9:41

ferda mravenec

Re: příspěvek zrušen
CENZOR iDNES JE DNESKA OBZVLÁŠTĚ ČILEJ. HOLT, KDYŽ MÁ TAK GENIÁLNÍ UČITELE, JAKO JE M. SLÁDEK ...
0/0
29.5.2003 11:26

Killbilly

Cesty?Kde..?
Projedte se nekdy po E462-neni to ani tolik emental jako uzka vidlacka silnicka pocitana na to ze se tam vyhnou 2 skodovky-a ejhle zaroven je to hlavni spojnice cele jizni a zapadni evropy smer na severovychod,tisice kamionu denne......prumerna rychlost cestovani 40,nemoznost predjet........
Zbytek cest(krome D1 a nove postavenych dalnic) jak rikate motocross hadra,na udrzbu jen tech hlavnich podle me minimalne 2biliony korun protoze to neznamena udrzbu ale postavit vsecko de facto znova,u nas ve meste to doslo tak daleko ze na nekterych usecich BEZ PREHANENI je vice der nez asfaltu a to sice der hloubky pres 10cm,ale co nejsou prachy........no tak asi budeme casem v 21.stoleti jezdit na konich kdyz za mych 15korun z kazdeho litru benzinu co projedu neni ani na to aby se udrzel stav cest aspon na predrevolucni urovni.Spoctete si to prumerny ridic najede 10000km rocne se spotrebou dejme tomu 7l=10500Kc,to nemluvim o nakladacich a podnikatelich..........
Jo mimochodem uz nejsou prachy ani na zimni posyp,u nas uz se nesype vubec.......
0/0
29.5.2003 9:40

0/0
29.5.2003 9:38

motorkář

naše slavná technologie-nechte si jí patentovat
Mě by hlavně zajímalo, kdy skonční ta vysoce nebezpečná, podělaná technologie sypání štěrku na místa uplácaný lopatou. Zatáčky v Rakousku se zdrsňují, aby řidiči nechytly šmíra, u nás je v nich štěrk, vymajznete se na kole, motorce a pro auto je to docela dobrá pískovačka.
0/0
29.5.2003 9:38

Pavel

No vono by bylo
ale to se nesmely platit ku... jako Zelezny a jeho Nova, nebo takovej podelanej Diag Human, uplatky, renta prezidenta, platy poslancu atd. Pak by mohly bejt silnice ze zlata. Je to jenom v lidech. Takze u nas nikdy nebudou dobry silnice.
0/0
29.5.2003 9:34

chmila

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
29.5.2003 9:20

chmila

Re: příspěvek zrušen
info od redakce:
muze mi nekdo z redakce vysvetlit, z jakeho duvodu byl zrusen muj prispevek. Co jsem napsal spatneho?
0/0
29.5.2003 11:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.