Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Motorkáři: říká se jim sebevrazi nebo dárci orgánů

Řev výfuků a postavy přikrčené za řídítky. To bývá vše, co běžný řidič vnímá z motorkářů jedoucích na silných strojích. Všeobecný názor na ně je v Česku vzácně sjednocen: Jsou to sebevrazi, hazardéři a dobrovolní dárci orgánů. Je však pozoruhodné, že ani policie nebo záchranná služba tak radikální vůči motocyklistům nejsou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petra

Nazor

No abych rekla pravdu ze auta nedavaji prednost vetsinou delaji si co chteji a nedodrzujou predpisy,nepouzivaji blinkry pak se nedivim ze jsou samy nehody na motorkach, vyzdycky to odnese NEVINEJ motorkar!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0/0
19.4.2008 11:01

anonym

fandím motorkářům

kluci na motorkách jsou frajeři...přiznávám se, že doma bych motorkáře nechtěla, ale když dostanu možnost hodit na sebe bundu a vyjet si za statným chlapem. Nebráním se:-):-)

0/0
23.1.2008 17:22

RedGuards

Moto VS Auto

Jsou i auta která se mužou v rychlosti rovnat i motorkam např Bugatti Veyron z 0-100 za 2.9 a maximální rychlost 406km/h moto sice je super do zacpy ale co otevřeš dveře a stojí:o) v autě větší pravděpodobnost přežití víc se do něj vejde atd, ale na motorco je zase takova větší volnost ...každy má svoje pro a proti svuj + - ...R^Rv 

0/0
7.4.2007 22:17

Georg_

Proti gustu...
porovnávat auto a mašinu,to nejde... Každé je o nčem jiném... Když vidím v Praze muže a ženy na motorkách, jak ladně kličkují mezi auty, tak tiše závidím. Pokud vidím v zrcádku moto, tak se snažím uhnout. Občas blink, občas levá ruka, občas kopnutí nohou, každý děkuje jinak...
Je to o toleranci...
Nicméně dnešní léto mne nahlodalo a cca po 10ti letech zase koupím nějaký pěkný stroj a také budu brázdit naše silnice v jedné stopě... Snad už příští rok
Když se ale každý z nás zamyslí, jak se neustále motorkaři a "plechovkáři" napadají... O čem to je ? Každý motorkář má auto, takže někdy je na druhé straně a tak se většinou chová. Ale ten co nemá motorku, v nich jen vidí nepřítele. Ať si to zkusí, ať se vžije do jejich rolí... Pokud tohle nepochopí, pak zůstane sedět v klobouku jenom ve svém Fáčku a nikdy nebude tolerantní
0/0
4.9.2003 8:41

viperák!

fízlove si myslej ze je felckama dohonej.hahahahaha
0/0
24.8.2003 11:58

jirka

Re: fízlove si myslej ze je felckama dohonej.hahahahaha

to máš recht,ani si neškrtnou 

0/0
13.5.2008 14:41

Milo

Vazeni
Pokud Vas to bavi a nikoho neohrozujete preji prijemne kilometry. Uvedomujete si vsak ze auto ma slepy uhel? Ne vsichni ridici taky koukaji do praveho bocniho zrcatka?
0/0
23.8.2003 7:46

Luis

Masiny jsou fajn
Chapu ale zpocenyho dedka ve felde, co stoji ve strudlu a kolem nej se mihaj kozeny kombinezy na silnejch strojich :) To nastve...
0/0
22.8.2003 12:25

Karla

Co člověk, to názor
Jak se tak dívám na příspěvky k tomuto článku, nestačím žasnout. Nevím, proč na sebe navzájem hážete špínu. Kdyby se raději každý zamyslel sám nad sebou, udělal by lépe. Jsem milovník jízdy jak ne čtyřech, tak na dvou kolech a s neohleduplností se setkávám denně a upřimně, kdo z nás nebyl někdy neohleduplný  Jenže, na těch druhých je to vidět a dá se to kritizovat, co Já se řídím pravidlem: " Důležité je dojet v pořádku a neublížit sobě ani nikomu jinému".  Přeji Vám všem hodně kilometrů bez nehody
0/0
22.8.2003 12:01

ACE

??
Je vůbec možné, že se nějakej "milovník techniky" domnívá že super sportovní Fe zrychluje na 100 za 6 vteřin? To ten borec nepozná Fe od Oktáfky?
0/0
20.8.2003 13:06

Gsxr 1000

mašina je největší mazec
mašina je největší mazec sekec co znám jel jsem sice ve Viperu i v Mercedes SL ale tohle auto si asi v životě nekoupim protože zbytečný 4mega asi nesplašim. Zato motorka je fakt paráda stojí 500 000,- a umí toho fakt hodně a jako normální smrtelník si můžu zajezdit i na okruhu což si mi v autě za normálních příjmů těžko povede. Zajímalo by mě kdo se z těch nagelovanejch borců v těch tdi atd někdy pořádně zajezdil v brně nebo mostě
Gsxr 1000.
0/0
19.8.2003 16:09

carina

Re:
Muj manzel a ja obdivujeme ceske motorkare,jak oni ty ceske silnice prezijou.Vlastnime yamahu 1300 xjr,byli i v Cesku u pribuznych.Priste zase pojedeme s autem,protoze s motorkou to je sebevrazda,kdyz se zrovna nejede po dalnici.
0/0
19.8.2003 21:56

Marcela

motorkáři
Diskuze zda je lepší motorka nebo auto jsou nesmyslné, každé je o něčem jiném a nelze to srovnávat. Nemám celkem nic proti motorkářům - až na rychlost ve městě - ale přiznám, že je dost nerada potkávám na silnici. Sice se jim snažím uhýbat , ale stalo se mi na Jižní spojce v Praze i to, že motorkáři jeli za mnou - já v prostředním pruhu, v pravém kamióny, v levém také auta a motorkář chtěl projet mezi mnou a autem v levém pruhu - uhnula jsem mu tedy trochu do prava a blikla , aby se dovtípil - projel  , ale další dva za ním to současně vzali kolem mně zprava - nebylo mi vůbec dobře, oni uháněli dál, jim to asi nevadilo, ale já takové akce fakt ráda nemám. Ostatně nemám ráda na silnici ani cyklisty :-)). 
0/0
19.8.2003 12:46

viperák!

Re: diskuse fakt nema smysl. motorka je určitě lepší !!!!!!!!!!!!!
0/0
24.8.2003 12:02

Honza

motorky
Jezdím po Praze i okolo ní každý den, je mi 31 let, proti klukům na mašinách vůbec nic nemám. Kdybych nebyl posera, koupím si jí taky, jsou to někdy tak krásný mašiny, že už jsem se jednou díval na ceník Hondy, ale nakonec jsem zůstal v rok starém Passatu a kochám se aspoň pohledem. Narozdíl od všech těch nervózů, co se tady dohadujou o blbostech, vždy, když za sebou v dálce vidím kluka na mašině, tak uhýbám a bliknutím dám najevo svůj úmysl, aby měl jistotu, že mu to tam nepošlu. Všiml jsem si, že řada z nich mi mávnutím poděkuje. Dokonce mi ani nevadí, že dost výrazně překračují limity, vždyť jet s CBR po dálnici 130 km/h je snad i výrobcem nedoporučeno pro malý tlak mazání , nevadí mi ani ohýbání SPZ kvůli radarům a nejvíc se nasměju těm, co si přes SPZ navlečou dívčí tanga....
0/0
19.8.2003 12:17

Michal

Re:
Citim to naprosto stejne.
0/0
19.8.2003 13:02

Villy

Re:
S timto nazorem i ja souhlasim.Zavist a zast vuci tem klukum na motorkach muze mit jen hlupak. A jen debil v aute (obvykle starem) vam udela mysku nebo to pred vami (schvalne) zahamptne. To morkari nedelaji. Jedine, co jim zavidim je ta radost z volnosti pohybu a ma neschopnost prekonat strach a nejakou masinu si koupit.
0/0
19.8.2003 14:12

shame

Re: Naprostý souhlas
nemám, co bych jiného dodal. Je pravda, že i mezi motorkářema se najde dost blbejch machrů, ale co je to proti idiotům za volantem, kterých potkávám denně.
Motorkářům zdar
0/0
20.8.2003 11:49

Eva

Re:
Je to tak,já jim fandím,když slyším vysoké otáčky motoru,mám husí kůži,snažím se je neomezit,je to adrenalin.Hlavně dávejte bacha hoši,vždy to taky nemusí vyjít a pak je to škoda,vesměs to končí blbě a zpravidla k vaší škodě.Projela jsem se jednou,ale nějak mi to stačilo,asi jsem posera.
0/0
21.8.2003 6:41

Peca

Re:
tak proč většina těch "blbejch machrů" jezdí u nás??? Venku mě nevaděj, ale ve městě by se mohli krotit. Ale musím říct, že nejhorší jsou na silnici (ty idioti za volantem) "zakomplexovaný Škodovkáři", který si myslej, že když si daj na Chcábii spojler, tak jsou kingové. Když musíš, tak musíš.
0/0
21.8.2003 9:37

Ign.

Auto vs moto
Myšák na 4 kolech udělá 100km/hod něco málo přes 4sec. Asi by ten 5litrovýho Bavor neměl šanci. Ale silné moto by asi nezpráskal. :-))
0/0
19.8.2003 11:00

Kudrna

Hlavně klíííd!
Moto nebo auto? Kdo z těch, co tady uvádí své názory, jezdil v hustým provozu na motorce? Je to pohoda jen tak se proplétat mezi autama a vědět, že jsem všude mnohem dřív než v autě. Jestli jsou lidi "na čtyřech kolech" nervózní z toho, že je někdo předjede v koloně, tak si pořiďte aspoň skůtr, a vyzkoušejte si, jak rychle se ráno dostanete třeba po Praze do práce. Auto je super věc, neprší do něj, je praktičtější, ale motorky jsou vášeň, které když propadnete, tak vás pohltí na celý život. Kdo to zná, tak mi dá za pravdu, protože jen těch peněz, co stojí provoz motorky vzhledem k nákladům na auto, je neporovnatelný. Jinak když vidím za sebou nebo před sebou kluka - šampóna v golfu nebo ve starém trojkovém BMW, tak se koukám klidit jak v autě, tak na motorce. (Na mašině mu vždycky ujedu...   ) . Jo jinak jsem majitel Octavie 1.9 a Kawasaki 1100,  za volantem 470 000km a na moto 28 000 km bez nehody...
 Zdravím všechny motorkáře, jezděte bez nehod a bacha na magory, co chtěj závodit,když na to nemaj....
0/0
18.8.2003 17:44

Pavel

co je na tom za umění šlapat na plyn?
To je dobrá diskuse, dohadovat se co je lepší, jestli auto, nebo motorka! To mi přijde jako hádat se jestli je lepší plachetnice nebo lokomotiva! Mimochodem šlapat na plyn, nebo kroutit heftem není žádný umění a umí to každej. A machrovat tím, kolik mi to jede, to bych si po 12 letech věku připadal trapně. Výkon podává  stroj, ne já! Pochlubte se svým časem na 100 m, nebo na 3 km, tlusťoši za volantem GTI!!
0/0
18.8.2003 15:47

Bubrak

Re:
Chce to trochu klidek. Slapat na plyn nebo kroutit heftem umi kazdej, ale zbalancovat to se spojkou tak, aby to bylo co nejefektnejsi, pripadne vedet, v kterych otackach je nejlepsi to drzet (jak pri rozjezdu, tak pri vyjezdech ze zatacek) a zaroven zrychlovat a jet velmi rychle bezpecne, to uz neumi kazdej (nebo drift do zatacky). A mimochodem, na to kolik mi to jede se me ptaj ostatni, nikdy to nerikam sam od sebe a takovych lidi je vetsina mezi tema co znam.
0/0
18.8.2003 16:16

ACE

Re:
Na sněhu nebo na vodě to můžem klidně prubnout, ale nezapomeň si vzít vyrobnávací kolečka z dětského kola.
0/0
20.8.2003 13:01

Kryšpín

Ještě jedno doporučení pro Šeďáky.
Pokud opravdu chcete vždy dojet s rodinou v pořádku tak předpokládejte raději vždy a cokoli - že Vás bude někdo předjíždět o hodně vyšší rychlostí, že Vám opilec v jiném autě nedá přednost, že potkáte za zatáčkou odstavený kamion, že Vám vběhne dítě do cesty atd. Čím více budete ostražitý, tím je větší šance, že si svou rodinu nezabijete. Zejména opilci jsou nějvětším nebezpečím, bohužel je opilost to doména autařů (odhaduji 30-50% řidičů aut jezdí s alkoholem, což je podle mě daleko větší svinstvo než všichni motorkáři).
0/0
18.8.2003 13:28

Ruko

AUTO vs. MOTO
mam navrh vsem, kteri se tady uz 10 stranek hadaj a srovnavaj auta a motorky. Sejdeme se nekdy v Moste (nebo jinde ???) a dame regulerni zavod treba na 5 kol. Ja vezmu svoji SP-1 a GSX-R 600; bracha veme BMW 850R a vy autari si vemte ty svy TDi; CHIP-tunning; Golf; BMW a Ferrari (schvalne kolik se vas s ferrari sejde) no ... a uvidime. No a protoze vim z vlastni zkusenosti, ze na dalnici rychle umi jet kazdej kdo na to ma nervy, ale kdyz jde o techniku je to horsi, tak uz ted prijimam sazky, ze pred jakoukoliv nasi dvojkombinaci se nedostane NIKDO z  AUTARU. Pak se zase sejdem tady na i-dnes a budeme pokracovat v diskuzi .... Autari nemusite mit strach, je mozny si zamluvit i sanitku kdyby Vam nahodou ujeli cvicky ...
0/0
18.8.2003 13:00

JERRY 916

Re: marnost
Plně souhlasim, akorát ty super auta stejně nepřijedou, protože než ty 1,5tunové koráby k něčemu donutí,... . Jinak to včera na D1bylo fakt hustý, doporučil bych těm autařům někdy používat ten nový třetí pruh (myslím ten co je napravo) já jsem ho musel použít jinak bych musel jet pořát na trojku.
 
0/0
18.8.2003 13:21

Tom

Re:
Myslím, že o závody, kdo je rychlejší snad vůbec nejde. My motorkáři to snad nemáme zapotřebí, nehledě na to, že zbytečně takovým příspěvkem zkresluješ pohled na nás všechny. Budeli chtít si někdo myslet, že motorkáři jsou vrazi a sebevrazi, tak si to bude myslet stejně. To, že jsou motorky rychlejší, to tak prostě je a nemusíme to dávat najevo přiblblejma nápisama na motorkách jako někteří na svém autě "chip tunning" apod. A jestli má někdo problém, když vidí motorku, tak je to jenom asociace na svojí vlastní osobu, když se dívá do zrcadla. (rozhodně mu nezávidím).
Zdravím všechny milovníky motorek!!!
0/0
19.8.2003 13:09

Nováček

Policejní statistiky
Myslím, že článek pana Rýdla týkající se policejních statistik je neúplný. Měl by se uvádět poměr úrazú k počtu motorek a to samé u aut. Pak by ta statistika byla  objektivní.
0/0
18.8.2003 11:45

vena-x SV650S

Re:
Myslím, že tady nešlo o objektivitu, ale aby článek byl čtenější. Dá se tedy říct, že šlo o polopravdu. Něco co je pravda ale nejsou řečeny věci, které by byli objektivní. Já to vidím tak => větší senzace => vetší prodejnost a sledovanost => větší zisky => větší výplata !!! A o to de!
0/0
18.8.2003 12:51

Eda

Re:
Přesně tak, ale ať si klidně jezdí rychle, leze z něj mozek a z ruplýho pupku střeva v pořádku jeho problémek. Nějakej ten orgán se většinou dá asi použít.Čas od času k takovýmu ex borcovi přijedu, chroptící hrdina sice už nevypadá tak efektně, ale je to jeho problém. Pokud ale jezdí v obci velmi střízlivým odhadem 150-200, po chodníku chodí lidi z vedlejší silnice občas vyjede auto, jehož řidič těžko může počítat že se nějakej milovník rychlosti přižene, tak to v pořádku není a nějaký kecy vo závisti s tím vůbec nesouvisej. A že nejsou řidiči aut tolerantní? Co tedy potom znamená jízda 2 či 3 motorek vedle sebe v celku nízkou rychlostí, při pokusu o předjetí se roztáhnou přes celou cestu nebo zrychlí až k úseku, kde se nedá opět předjíždět, jo to je tolerance. U nás holt motorkáři potřebujou ještě hooodně vyzrát. Jsem zvědavej na reakce, až zas nějakej z vás bude mít odpojený ruce a nohy od hlavy, nebo alspoň amputovanou nohu vyřídím mu je. Ale klid, Vám se přece ni takového stát nemůže.
0/0
20.8.2003 13:27

Pepek ! Hornet 600

Re:
Jezdím v autě i na motorce a nevím, spíš se stkávám s bezohledností řidičů plechovek a to nejen když jedu na mašině. Přeji ti podobně jako ty jsi přál nám. Takže ať to netrvá moc dlouho, až tě budou hasiči vystříhávat z tý tvý konzervy...
0/0
21.8.2003 6:50

Eda

Re:
Ještě jednou jsem si to po sobě přečet a žádné přání tam nevidím, ani nikomu nic špatného nepřeju, pouze konstatuju na základě negativních zkušeností, kterých není málo, a to mi sakra můžeš věřit (a nebo nemusíš, jak chceš). Ještě si přisadím, mnoho řidičů aut nekouká do zpětných zrcátek, v tom mají řidiči motorek pravdu, ale motorkáři se tam koukají, vždyť vůbec nepředpokládají, že by je mohlo auto předjíždět, (opět vlastní zkušenost) a pak se většinou snaží závodit a mnohdy na to kromě akcelerace na rovinkách, nebo hustším provozu nemají, kde je ta pověstná tolerance a motorkářská ohleduplnost?
0/0
21.8.2003 9:45

Pepek ! Hornet 600

Re:
No nevím, mně se to asi jen zdálo. A jaká motorkářská ohleduplnost? Ohleduplnost by měla bejt všeobecná a můžu říct, že mně se ještě žádnej motorkář zabít nesnažil (najezdím toho poměrně dost v autě), ale plechofkářů už byly hromady. Jo, i mezi motorkářema jsou vypatlanci, ale ti jsou všude. Když shrnu svoje zážitky s plechofkama na motorce za týden zpátky, tak jsem si užil nedání přednosti, vytlačování z pruhu, předjíždění mně zleva když jsem měl už asi půl minuty danej blinkr doleva, předjíždění před horizontem (prozíravě už jezdím před horizontem na krajnici, jinak bych tady asi dneska nepsal), nedodržování bezpečný vzdálenosti je už spíš jakejsi národní zvyk (mít půl metru za sebou vytuňákovanýho Golfa I s blikátkama a vypatlancem za volantem je super) a podobně. Ale vždyť my jsme ti vrazi, tak jaképak ohledy na nás...
0/0
22.8.2003 7:00

Eda

Re:
Motorkářská ohleduplnost je pohá reakce na neohleduplné automobilisty.
0/0
22.8.2003 22:46

Marie

Takhle skončit můj Pavlík? Nikdy!
Dle mého názoru je to nezodpovědnost rodičů, že dovolí dětem dělat tak nebezpečné věci. Já bych nikdy nepovolila svému Pavlíkovi ani sednout na stojící motorku. Všichni motorkáři jsou nebezpeční vrazi a sebevrazi! Říká to i jeho učitel teologie. Lidé by se měli věnovat jiným "koníčkům" a po silnici se přepravovat automobilem nebo byciklem. Nevím proč s tím policie něco neudělá, jak máme potom my pokojní občané v klidu spát.
0/0
18.8.2003 10:49

dfg

Re:
jestli to neni vtip tak potes panbuh
0/0
18.8.2003 12:08

SS

Re: Maria je P...a
Ta Maria je Idiot!
0/0
20.8.2003 7:07

Roman

Re: to Marie
Jo, když to říká i pan učitel teologie, pak to určitě bude pravda :-) Cudák Pavlík, v čem to žije.
0/0
20.8.2003 8:44

chico

Re: Takhle skončit můj Pavlík
Tak to je vázně super, určitě si pro dopravu vyberu bycikl. To je opravdu bezpený dopravní prostředek.  Mámu nabralo auto, které jelo z vedlejší a snažilo se hodit vinu na ní. Byla tejden v nemocnici a dva měsíce na neschopnosti  
0/0
20.8.2003 14:36

Bobo

Re:
Vážená paní Marie,to se Vám povedlo,já osobně mám daleko horší zkušenosti z cyklisty než motorkáři.Zatím jsem neviděl 3 motorkáře vedle se sebe na okresce,což je u cyklistů normál.
0/0
21.8.2003 6:48

Xerda

Re:
Že byli motorkáři vrazi,tak nevím, s tím jsem se zatím nesetkal,že jsou sebevrazi to už je věc jiná a obávám se,že jen jejich,každý si může se svým životem naložit dle svého uvážení. Spíš znám případy, kdy motorkáře sejme auto z vedlejší.
0/0
21.8.2003 6:50

Jarda

Re:
Taky znám případy kdy sejme motorku auto z vedlejší - nebo "sejme motorka auto vyjíždějící z vedlejší"??? Holt, kdyby se aspoň v obci jezdilo podle předpisů, tak by se to asi nestávalo ... Neberte to jako narážku na motorkáře (taky jezdím na 2 kolech), se 4-kolkama to je stejný. Jel jsem po městě na motorce a sejmula mě Filcka při odbočování vlevo, předjížděl... a když to tak vemu tak ani nevím, kam tak pospíchal ;-)
0/0
21.8.2003 9:52

Pavel

Re: asi nějaká učitelka
Ty budeš asi nějaká zamindrákovaná učitelka co??? Neser se mezi motorkářskou diskuzi a táhni učit Pavlíka vyjmenovaná slova!!!   Toto jsem jeste nevidel!!!
0/0
21.8.2003 15:07

Šeďák

Včera na D1, 139 km, směr Praha
Vážení,
včera jsem musel jet kolem 17.00 po D1 na Prahu. Kdo tam byl, ví, jak to tam vypadalo. Můžete mi dvacetkrát vykládat o tom, jak se chovají autaři - srovnat s motorkářema se to nedá. Auta alespoň trochu dodržují pravidla (už taky vzhledem ke své velikosti), ale motorky nedodržují vůbec nic - a ať mi někdo vykládá, že mezi mnohými se sem tam objeví i nějaký blbec. Na D1 jsem z Brna do Humpolce nenapočítal ani jednu slušnou motorku, jen mezi všemi blbci se mnohokrát objevil superblbec. Málem jsem se kvůli takovému zabil i s celou rodinou. Je fakt, že většinou to byli němci a holanďani, ale pár našich tam taky bylo. Kdyby tam byli alespoň pánové od policie - ale ti se točili raději k celému provozu zády a jen se znažili na dálnici narvat co nejvíc lidí. A propos - lidi. Je mi z našeho národa špatně - celou cestu stály davy podél dálnice a na mostech a čekali, až se něco semele - těžký hyeny, je mi z nás na blití. Rád bych viděl, jak by se tvářili, kdybychom jim pak u nás na patologii ukázali nějakýho jejich 18 letýho příbuznýho s vyhřezlýma střevama od řídítek a bez hlavy. Hlavu vedle, i když v helmě. Ona ta helma je v těch rychlostech houby platná, pánové a dámy.Součástí řidičáku na motocykl by měla být prohlídka patologie, možná by to bylo poučení!
0/0
18.8.2003 10:47

Marie

Re:
Máte pravdu pane Šeďák, jsou to nezodpovědní lumpové. Člověk a rodina se nemůže vůbec cítit bezpečna. Zlatý věk pantátíčka Masaryka!
0/0
18.8.2003 10:56

Šeďák

Re:
Vyciťuji z vašeho mailu jakousi lehkou ironii, tak reaguji, třeba si časem vydiskutujeme nějaký společný názor.
Masaryka nepamatuji  a vy asi taky ne a ani zdaleka nejsem tak starý, jak si představujete. Odhaduji vám tak 16, ale to je jedno, na věku nezáleží, důležité jsou názory. Já nevidím nic špatného na tom, když  se dodržují obecná pravidla a zákony a jsem dokonce i pro jistou toleranci v těchto věcech.  Ale když je toho moc, tak to řeknu, aspoň nejsem mlčící většina. Vy jste to udělala také, dokonce s ironií, a to se mi líbí. Co vy nato? Vám se nelíbí, když se lidé chovají navzájem slušně a neohrožují ani sebe, ani své okolí?
0/0
18.8.2003 11:40

vena-x SV650S

Re:
Češi jsou svině, ale v jednom nemáte pravdu. Ty lidi na těch mostech nečumí aby viděli nějakou bouračku, čumí na ty krásný mašiny, který normální smrtelník vidí jen 1xza rok při GP! Byla to tam samá Dukna 999!
0/0
18.8.2003 11:04

Šeďák

Re:
No jo, pokud tam fakt stáli kvůli těm mašinám, nic proti tomu, ale skutečně všichni? Osobně proti krásným strojům nic nemám, právě naopak, po technické stránce je to dokonalost sama a svědčí to o perfektní práci lidí a občas ještě i rukodělné.  Bohužel, je to jako s krásnými zbraněmi - perfektní dílo, ale ty lidi co s nimi zacházejí.......
0/0
18.8.2003 11:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.