Diskuze
Za hranicemi se nedá na autě ušetřit
Děkujeme za pochopení.
Franta
Zkusenost s individualnimi dovozy
Nejsem dovozce, ale auta si pro sebe z Nemecka vozim sam. Kupuju pres internet a zasadne od soukromych osob (cca za polovinu ceny nez v nemeckem bazaru). Na nemecke strane jsem zadny problem nikdy nemel. Nejvetsi smejdi jsou cesti celnici. Je sice pravda, ze clo se na zbozu z EU neplati, ale musite mit na fakture ci kupni smlouve zaklinadlo v podobe tzv. preferencni vety, aby tomu urednici rozumeli. Pri individualnim dovozu je lepsi vezt auto na vleku. Pripravte si tucnou sumu penez na celni jistinu u spedicni firmy, ktera za vas bere zaruku, ze zbozi proclite na vnitrostatni celnici. Pokud s nimi nemate smlouvu, musite platit zhruba to, za kolik se auto prodava v CR. Celnici vas pobuzeruji za zavady, jedna-li se o bourany vuz, mohou vuz nevpustit do CR kdyz napriklad nebudete mit doklad o tom, co je za latku v klimatizaci. Celnici jsou lina pakaz a jedine co je zajima jsou uplatky. Je opravdu lepsi nechat si auto dovezt od nekoho, kdo se tim zivi, protoze vi jak ty darmozrouty uplatit a dostane se na daleko lepsi cenu nez byste "legalne" zaplatili. V souvislosti s bouranymi vozy se mohou ridit pokyny o dovozu odpadu a to pak stoji za to. Odbory pro zivotni prostredi nejsou nikterak nadsene, ze musi toto resit a jsou to vetsinou ekologove a hlavne urednici telem i dusi. Jeden ourada hazi praci na druheho, ale vsichni dodrzuji zakony. Pocet podepsanych papiru se da vazit na kilogramy a vy nemate zadnou jistotu, ze vam vuz vubec vpusti zde do obehu jako zbozi. Jedinym resenim je budto mit stesti na uredniky, hodne penez (kdyz se jedna o legalni cestu), mene penez na uplatky (kdyz se jedna o legalni cestu, ale je treba obmekcit tvrde srdce celnika). Cest je urcite vice, ale je treba je overit. Btw. moc se tesim, az se vstupem do EU prijdou celnici o praci. To budu slavit jak silvestra.Killbilly
Autobazary
Honza
kompetence iDnes
Alda
Ten clanek je opravdu o nicem
Clo za auto zvyrobene z EU se nemusi platit uz ted.rychlik
Re:
Kterým právním předpisem je tento fakt ošetřen? Kde lze dohledat? Díky za odpověď!Tomas
Clanek o nicem. Naprosto !
Clanek o nicem. Naprosto ! PROC autor nenapsal: po 1.5.2004 odpadne clo, nyni ve vysi 17 % ? PROC nenapsal ze DPH u auta koupeneho treba v SRN bude jiz obsazena v kupni cene vozu a v CR nebude se jiz nic platit, pokud vuz bude starsi 6 mesicu ( temer asi vzdy ) nebo bude mit najeto vice nez 5.000 km ( asi temer vzdy ) PROC nenapsal, ze MD CR je nuceno zrusit ochranarskou lhutu nasi Skodovky MB 8 let pro uvedeni auta do provozu = privezete si treba garazovane, perfektni auto 10 let stare po nemeckem duchodci za nemene perfektni cenu? PROC nezminil treba nejlepsi portal na ojeta auta http://www.autoscout24.de" target="_blank" rel="nofollow">http://www.autoscout24.de Kouknete tam, a napiste, jestli ziju v bludu.Jarda
Okurková sezóna ještě neskončila ?!
Přesně tento článek jsem již bezpečně kdysi četl. A to na idnes nebo přímo v MF. Mohou to být tak odhadem 2-4 měsíce. To nejste schopni zplodit nic nového ???AJ
kvalita iDnes
Kvalita clanku v iDnes je bohuzel cim dal slabsi. Misto aby clanek popsal, co vsechno je potreba udelat pro prihlaseni auta z ciziny (jake formulare vyplnit, kde se to vyrizuje a kolik co stoji, ...), tak novinari si zajeli na vylet do Nemecka, kde je pracovnik autobazaru informoval, jak je to slozite a tudiz je v podste lepsi koupit si auto v bazaru u nas. Pritom se staci podivat napr. na http://www.autoscout24.de" target="_blank" rel="nofollow">http://www.autoscout24.de a kazdy soudny clovek vidi, ze je to presne opacne.indián
Re: kvalita iDnes
No oni totiž ti trotlové (a není to v poslední době ojedinělý jev i mimo tuto rubriku) opakují články, tento jsem tu četl už někdy ve druhé polovině srpna (?). Howgh!Ondra
AAA a dovozy aut
Dalibor
Re:
Ad AAA - nevadi mi, ze prodavaji vraky, je to jejich vec. Ale vadi mi, kdyz vrak (o kterem to dobre vi) prodavaji jako auto v perfektnim stavu!!!???
AAA
Chtel bych jen rict ze s AAA mam jen spatny zkusenosti.Slybujou a slybujou!...a kdyz clovek prijede tak mu davaj pulku ceny!..kdyz clovek rekne at si prijedou pro auto sami,ze na ne nemate cas tak nikdy neprijedou a jeste maji tu drzost nekolikrat volat!!Mel sem nedavno auto ktery mi stalo v bazaru a ja si koupil jiny...chtel sem ho proste prodat a tak sem si dal inzerat...samozrejme ze AAA volali nekolikrat do tejdne!...ale kdyz volali na inzerat ve kterym stalo ze auto je za 100 000Kc...tak nabidli ve finale jen 50 0000!!!....a to prosim u toho meli kecy ze auto je pred smrti...atd!A jina zkusenost....akorat o 3 roky drive...mel sem Opel Vectra...v peknym stavu,ale jen byl problem ze je bila a ze je schnilej celej spodek!....kde si myslite ze to auto vykoupili???...no prece v AAA!!! POKUD MUZU DOBRE RADIT!!...napiste si inzerat do ANNONCE a proste pockejte az nekdo zavola...aspon usetrite cestu do AAA a nervy! A pokud auto chcete koupit...jen s technikem kterymu verite!!bmw.williams.f1.com
aaa
aaa je na h...o, několikrát jsem tam byl nabízet auto v dobrém stavu, v telefonu slibovali cenu, kterou pak snížili o 20,30, ale i 40 tisíc. auto jsem potom vždy prodal výhodněji na inzerát, je pravda, že to trvalo déle, ale 20 tisíc je 20 tisíc. několikrát jsem tam byl vybírat auto pro sebe nebo pro manželku a nikdy jsem si (zaplaťpanbůh !!!) nevybral, jsou všechna v hrozném stavu a předražená, auto mi sehnal známý, je sice 10 let staré, ale je v lepším stavu než nová fabie, bylo na ten rok výroby poměrně drahé, ale se serviskou, pravidelným servisem a nikdy mu nic nebylolimach
Re:
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...