Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Za hranicemi se nedá na autě ušetřit

Dovoz ojetých automobilů ze západní Evropy dobře prosperuje. Není také už žádný problém, aby si zájemce zajel třeba do Německa koupit auto sám. Zkusit koupit ojetý automobil si redaktoři MF DNES zajeli hned za německé hranice, poblíž Chamu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Franta

Zkusenost s individualnimi dovozy
Nejsem dovozce, ale auta si pro sebe z Nemecka vozim sam. Kupuju pres internet a zasadne od soukromych osob (cca za polovinu ceny nez v nemeckem bazaru). Na nemecke strane jsem zadny problem nikdy nemel. Nejvetsi smejdi jsou cesti celnici. Je sice pravda, ze clo se na zbozu z EU neplati, ale musite mit na fakture ci kupni smlouve zaklinadlo v podobe tzv. preferencni vety, aby tomu urednici rozumeli. Pri individualnim dovozu je lepsi vezt auto na vleku. Pripravte si tucnou sumu penez na celni jistinu u spedicni firmy, ktera za vas bere zaruku, ze zbozi proclite na vnitrostatni celnici. Pokud s nimi nemate smlouvu, musite platit zhruba to, za kolik se auto prodava v CR. Celnici vas pobuzeruji za zavady, jedna-li se o bourany vuz, mohou vuz nevpustit do CR kdyz napriklad nebudete mit doklad o tom, co je za latku v klimatizaci. Celnici jsou lina pakaz a jedine co je zajima jsou uplatky. Je opravdu lepsi nechat si auto dovezt od nekoho, kdo se tim zivi, protoze vi jak ty darmozrouty uplatit a dostane se na daleko lepsi cenu nez byste "legalne" zaplatili. V souvislosti s bouranymi vozy se mohou ridit pokyny o dovozu odpadu a to pak stoji za to. Odbory pro zivotni prostredi nejsou nikterak nadsene, ze musi toto resit a jsou to vetsinou ekologove a hlavne urednici telem i dusi. Jeden ourada hazi praci na druheho, ale vsichni dodrzuji zakony. Pocet podepsanych papiru se da vazit na kilogramy a vy nemate zadnou jistotu, ze vam vuz vubec vpusti zde do obehu jako zbozi. Jedinym resenim je budto mit stesti na uredniky, hodne penez (kdyz se jedna o legalni cestu), mene penez na uplatky (kdyz se jedna o legalni cestu, ale je treba obmekcit tvrde srdce celnika). Cest je urcite vice, ale je treba je overit. Btw. moc se tesim, az se vstupem do EU prijdou celnici o praci. To budu slavit jak silvestra.
0/0
27.10.2003 18:36

Killbilly

Autobazary
Hlavni chyba je v tom ze se tu pise o autobazarech.Podle me nema vubec cenu kupovat auto v bazaru ale jedine pres inzerat ci po znamosti anebo po znamosti dovezt z reichu.Vetsina autobazaru ma na 1 aute marzi 30-50%! Je tedy jasne ze nekde musi jit sehnat stejne auto aspon o 20% levneji(precejen bazar nakupuje s vyhodou,protoze lidi casto chcou rychle prachy a kvuli tomu i slevi z ceny)
Jinak dalsi pekna stranka s ojetinama kterou doporucim je www.mobile.de tam se muzete sami presvedcit jake sou pomery cen ojetin u nas a v nemecku-nesrovnatelne.........
0/0
1.10.2003 8:23

Honza

kompetence iDnes
Redaktori iDnes maji vetsi desinformaci nez vetsina lidi tady ve Foru. Jsou docela smesni. Prectete si radsi www.lidovky.cz a neztracejte s takovymy bulvarnimi nesmysly cas! Napiste redakci co tam pisou za hlouposti a treba vam taky odpovi sefredaktor idnes a bude se vam snazit ten nazor vyvracet :-)
0/0
13.9.2003 12:58

Alda

Ten clanek je opravdu o nicem
Clo za auto zvyrobene z EU se nemusi platit uz ted.
0/0
13.9.2003 10:36

rychlik

Re:
Kterým právním předpisem je tento fakt ošetřen? Kde lze dohledat? Díky za odpověď!
0/0
13.9.2003 11:26

Tomas

Re:
jsou dve limitni hodnoty, mezi ktere se dovozce musi vejit, chce - li si auto legalne prihlasit. Od 1.5.2004 budou predpisy automaticky standardizovany podle zvyklosti EU ----> volny pohyb osob/zbozi. Pokud narodni stat chce nejake omezeni tohoto volneho pohybu, tedy i diskriminaci vlastnich obyvatel NAKUPOVAT zbozi a sluzby na uzemi EU, musi pozadat Evropskou komisi o schvaleni vyjimky a dokazat, v cem volny "dovoz" poskozuje domaci ekonomiku/vyrobce/prirodu vice nez u jinych statu EU. A to rozhodne neni jednoduche, nastesti lobbisticke tlaky Skodovky do EU nesahaji. Bohuzel vitr z toho ma nejen Skodovka, ale i Sdruzeni dovozcu automobilu CR www.autosap.cz), ktere chce zavest tusim nejake "ekologicke" dane asi ve vysi 20.000,- Kc za auto s oduvodnenim finalnich likvidacnich na plasty z auta. Vice info na min.dopravy CR.
0/0
5.10.2003 8:16

Tomas

Re: jde o datum 1. registrace v TP a datum dovozu na JCD
0/0
5.10.2003 8:18

jarda

Re:
no obavam se, ze pri individualnim dovozu z nemecka se plati clo 6,8% a musi se doplacet 22% ceska DPH. Po vstupu do EU clo odpadne a DPH se bude platit pouze ve clenskem state unie, kde se vuz kupuje (v pripade nemecka tusim 16%). Je fakt, ze autori clanku meli napsat, ze kupovat si v teto dobe u nas ojety vuz je blbost, kdyz v nemecku je mozne poridit levneji uz dnes a ihned po vstupu do EU jeste levneji a navic bez omezeni na stari vozu a bez byrokracie.
 
0/0
13.9.2003 18:25

Killbilly

Re:
A je to pravda ze bude zrusen vekovy limit 8 let?Kde bych to mohl bezpecne zjistit?
0/0
1.10.2003 8:43

Tomas

Clanek o nicem. Naprosto !
Clanek o nicem. Naprosto ! PROC autor nenapsal:  po 1.5.2004 odpadne clo, nyni ve vysi 17 % ?  PROC nenapsal ze DPH u auta  koupeneho treba v SRN bude jiz   obsazena v kupni cene vozu a v CR nebude se jiz nic platit, pokud vuz bude starsi 6 mesicu ( temer asi vzdy ) nebo bude mit najeto vice nez 5.000 km ( asi temer vzdy ) PROC nenapsal, ze MD CR je nuceno zrusit ochranarskou lhutu nasi Skodovky  MB 8 let pro  uvedeni auta do provozu = privezete si treba garazovane, perfektni auto  10 let stare po nemeckem duchodci za nemene perfektni cenu? PROC nezminil  treba  nejlepsi portal na ojeta auta www.autoscout24.de   Kouknete tam, a napiste, jestli ziju v bludu.
0/0
9.9.2003 9:55

Ivo

Re:
OK
0/0
9.9.2003 11:25

rychlik

Re:
Mnohokrát děkuji za jedinou smysluplnou odpověď. Pravděpodobně je záležitost s dovozem ojetých aut řešena v některém z článků v dohodách o přistoupení k EU. Zdalipak někdo z vás, kteří hlasovali "ANO", ví, ve kterém?
0/0
13.9.2003 11:23

Jarda

Okurková sezóna ještě neskončila ?!
Přesně tento článek jsem již bezpečně kdysi četl. A to na idnes nebo přímo v MF. Mohou to být tak odhadem 2-4 měsíce. To nejste schopni zplodit nic nového ???
0/0
8.9.2003 20:20

AJ

kvalita iDnes
Kvalita clanku v iDnes je bohuzel cim dal slabsi. Misto aby clanek popsal, co vsechno je potreba udelat pro prihlaseni auta z ciziny (jake formulare vyplnit, kde se to vyrizuje a kolik co stoji, ...), tak novinari si zajeli na vylet do Nemecka, kde je pracovnik autobazaru informoval, jak je to slozite a tudiz je v podste lepsi koupit si auto v bazaru u nas. Pritom se staci podivat napr. na http://www.autoscout24.de a kazdy soudny clovek vidi, ze je to presne opacne.   
0/0
8.9.2003 12:26

indián

Re: kvalita iDnes
No oni totiž ti trotlové (a není to v poslední době ojedinělý jev i mimo tuto rubriku) opakují články, tento jsem tu četl už někdy ve druhé polovině srpna (?). Howgh!
0/0
8.9.2003 12:40

Speedy

Re:
Ted jsem dovezl VW Golf IV, 99 rok 2500 EUR, 1.6 benzin, sice základní výbava, nebouranej, akorat jen neudrzovanej zaslej lak, jinak 1A, ani jsem ho nesundal z vleku a sel za kilo osmdesát.
0/0
8.9.2003 14:14

Ondra

Re:
Nechci se v žádném případě zastávat redaktorů iDnes, které rozhodně nepovažuji za novináře, ale jak se říká "na každém šprochu, pravdy trochu". www.autoscout24.de je zde zmiňovaný mnohokrát, ale zamysleli jste se odkud jsou ta auta....? Obyčejný, ve smyslu problematiky neznalý, občan ČR, který se ve většině případů nedomluví ani s Čechem natož s Němcem, nemá moc šancí udělat dobrý obchod. A často se stává, že naletí. Aspoň bych poradil dovoz  "na zakázku" . Živí se tak dost lidí a obvykle se specializují i na určitou značku. Auto vám seženou téměř podle přání a za cenu lepší než stojí v autobazarech. Taky bych se tolik nebál rozumně bouraného vozů, pokud není dotčen skelet je to jen výměna plechů, resp. plastů. A vůbec nejlepší ojetina ja ta, kterou znáte, služební auto, auto souseda, známého.
0/0
8.9.2003 14:58

Jarda

Re:
Kterou skupinu kšeftmanů zastupuješ a hájíš jejich zájmy ? Myslím, že původ aut na www.autoscout24.de je pro mne důvěryhodnější než jakýkoliv bazar v ČR nebo nedej bůh nějaký individuální dovoz přes někoho koho vůbec neznám !
0/0
8.9.2003 20:25

Ondra

Re:
Nerozumím, nesnažím se zde zastávat nějaké své zájmy, nikdy neprodávám koncovým zákazníkům. Článek byl nekvalitní, ale informace, že pro "obyčejného" Čecha může být koupě vozu v zahraničí dažší než u nás není nepravdivá, v současné době. Na www.autoscout24.de , je dost kvalitních vozů, ale taky tam inzeruje spousta nepříliš důvěryhodných lidí. Stejně jako v autobary u nás nabízí kvalitní i vyloženě špatná auta. Já auta nakupuji jinde, za nižší ceny než  uvádí a to hlavně proto, že jich odebírám hodně a stále.  
0/0
9.9.2003 10:28

Ondra

AAA a dovozy aut
zase 100x provařený téma AAA. Vážení je to jen autobazar, tzn. že prodává a vykupuje ojetá auta, a to prakticky v jakémkoliv stavu, pokud něco nevykoupí, je to porto, že se jedná o hůře prodejný kus nebo mají jednoduše plno. Masírují vás reklamou a vy jim na "žerete i s navijákem" jestli jsou tak špatní a takoví podvodníci proč tam ročně prodají 35tis vozů? Nevím co se rozčilijete, že vám za auto nabídli málo, prostě jim to neprodávejte.
Auta vozím ve velkém už nějakou dobu, i když je článek opět fušersky napsaný a neposkytl vám, čtenářům, téměř žádné konkrétní informace a návody, je z něj zřejmé, že dovézt si vůz pro jednotlivce je příliš komplikované, ne-li drahé. Osobně auta nenakupuji od autobazarů, až na pár vyjímek, ale od leasingových společností a firem. Dostávám značné množstevní slevy, pak se skutečně někdy stane, že může i po dovozu do ČR vůz levnější než v autobazaru v Německu. Auta jdou rovnou do sítě smluvních autobazarů.... co se pak stane s cenou je asi všem jasné. Já mám na autě po odečtění nákladů cca 15-25tis... zaleží na typu, u luxusních vozů je to víc ale taky se hůř prodávají.
0/0
8.9.2003 10:20

Dalibor

Re:
Ad AAA - nevadi mi, ze prodavaji vraky, je to jejich vec. Ale vadi mi, kdyz vrak (o kterem to dobre vi) prodavaji jako auto v perfektnim stavu!!!
0/0
24.10.2003 9:27

???

AAA
Chtel bych jen rict ze s AAA mam jen spatny zkusenosti.Slybujou a slybujou!...a kdyz clovek prijede tak mu davaj pulku ceny!..kdyz clovek rekne at si prijedou pro auto sami,ze na ne nemate cas tak nikdy neprijedou a jeste maji tu drzost nekolikrat volat!!Mel sem nedavno auto ktery mi stalo v bazaru a ja si koupil jiny...chtel sem ho proste prodat a tak sem si dal inzerat...samozrejme ze AAA volali nekolikrat do tejdne!...ale kdyz volali na inzerat ve kterym stalo ze auto je za 100 000Kc...tak nabidli ve finale jen 50 0000!!!....a to prosim u toho meli kecy ze auto je pred smrti...atd!A jina zkusenost....akorat o 3 roky drive...mel sem Opel Vectra...v peknym stavu,ale jen byl problem ze je bila a ze je schnilej celej spodek!....kde si myslite ze to auto vykoupili???...no prece v AAA!!! POKUD MUZU DOBRE RADIT!!...napiste si inzerat do ANNONCE a proste pockejte az nekdo zavola...aspon usetrite cestu do AAA a nervy! A pokud auto chcete koupit...jen s technikem kterymu verite!!
0/0
7.9.2003 15:28

Franta

Re:
Kdyz " slybujou, tak slybujou. :-)))))))))
0/0
9.9.2003 20:54

bmw.williams.f1.com

aaa
aaa je na h...o, několikrát jsem tam byl nabízet auto v dobrém stavu, v telefonu slibovali cenu, kterou pak snížili o 20,30, ale i 40 tisíc. auto jsem potom vždy prodal výhodněji na inzerát, je pravda, že to trvalo déle, ale 20 tisíc je 20 tisíc. několikrát jsem tam byl vybírat auto pro sebe nebo pro manželku a nikdy jsem si (zaplaťpanbůh !!!) nevybral, jsou všechna v hrozném stavu a předražená, auto mi sehnal známý, je sice 10 let staré, ale je v lepším stavu než nová fabie, bylo na ten rok výroby poměrně drahé, ale se serviskou, pravidelným servisem a nikdy mu nic nebylo
0/0
7.9.2003 11:22

limach

Re:
Moje zkušenost. Chtěl jsem prodat své auto přes AAA. Mělo více najeto, ale v parádním, udržovaném stavu. Představoval jsem si cenu (podle tržního odhadu) okolo 55 - 60 000. Zavolal jsem do AAA. Prý hned přijeďte, vaše cena je reálná. Po příjezdu "manažer" výkupu auto obcházel, kroutil hlavou, vzdychal, ani se nepodíval do servisky, ani nechtěl vidět papíry o individuálním dovozu. Nasedl za volant, já vedle něj a že si to zkusí. Kdyby takhle s autem zacházela moje žena, tak ji za volant už nikdy nepustím. Po návratu odešel (prý telefonovat na ústředí), přitom špatně zavřel dveře a pouze debatoval se smíchem se svým kolegou. Pak se vrátil a s chytrými řečmi mi vysvětlil, že moje auto je už téměř neprodejné a že mi maximálně vyjdou (chudákovi asi) vstříc a dají mi 35000. Zeptal jsem se ho, jestli si pamatuje o jaké auto jde, a protože mě jeho sebevědomý obličej celkem vytočil, tak jsem mu řekl pár slov o jejich pověsti, otočil jsem se na patě a vypadl. Za týden se pak moje auto v normálním bazaru prodalo za 80 000.
Můj kamarád jel z Jeseníků do Brna za 100% prodejem svého Favorita a domluvenou cenou. Velmi rychle se naštvaný vrátil zpět, protože mu chtěli dát polovinu.
Další zkušenost. Chlapík prodal své auto do AAA, vzal peníze a šel. S trochou nostalgie se něj byl podívat druhý den. Cena mnohem vyšší, ale hlavně porce kilometrů na tachometru skoro poloviční. Zeptal se jak je to možné, dostal držhubné na ruku a aby prý rychle vypadl.
Jo poctivost a serióznost našeho největšího a nejúspěšnějšího.
0/0
8.9.2003 8:51

Pavel Jiřík

Re:
máš recht, je to tak, AAA již nikdy více
0/0
8.9.2003 9:14

Kaja

dalsi kravina v podani idnes
Ze se to v Nemecku nevyplati? Ze tam Cesi nenakupuji. Hm, mozna proto se dene prevazi pres hranice z Nemeckem tisice aut. Stacilo se zeptat na hranicich.
 
Vy ste amateri to je humus.
0/0
7.9.2003 10:56

Driver

Re:
Hele ty amatére, nauč se raději česky
0/0
7.9.2003 16:19

Krizak

AAA Auto
Už vám přišel kolující e-mail se zkušeností z AAA Auto Praha? Ne? Tak to si počkejte, stojí za to. Nevím, jestli je pravdivý, ale vše tomu nasvědčuje. Jak se potom mohou lidi od Áček objevit v této diskuzi?? Nechápu.
PS:Nejlíp se prověří auto tím, že se budete na hranicích tvářit nápadně a oni vám auto prolustrujou. Horší to je, když zjistí "nesrovnalost ve vlastnictví" a vy máte auto plné rodiny a narvané věcma na dovolenou. Nejlépe ještě zaplacené ubytování dopředu...
0/0
7.9.2003 10:44

rychlík

Co po vstupu do EU?
Už bylo někde napsáno, co se stane s individuálními dovozy ojetin po našem vstupu do EU? Pak by přece veškeré formality s proclením měly odpadnout a kšeft pokvete, nebo se hluboce, ale opravdu hluboce mýlím ? Bude snad jedno, zda si koupím ojetinu nedejbože až v Portugalsku a provozovat ji budu v České republice, bude to pořád EU, ne?
0/0
7.9.2003 9:59

Martin V.

Re:
Ja ti to reknu naprosto presne, protoze v Nemecku ziji. Nemecko pocita, ze s CR minimalne po dobu 12ti - 24 let hranice otevirat nebubude, naopak vyrazne zprisni kontroly. Nikdo tu nechce aby to tu vypadalo jako v CR. Stejne to bude i do Rakouska. Jestli si Polsko vyridi otevreni hranic z jejich strany tak dostanou podminku uzavrit hranice s nami. Takze zapomen na volny pohyb a vse s nim spojene. Dokud se neprestanete v CR chovat na silnicich, ke svym spoluobcanum a svemu prostredi jako prasata, tak se do EU nikdy nedostanete (mozna jen papirove).
Cao......
0/0
7.9.2003 11:02

julinka

Re:
dobre napsane,,,   to pochopi i blbec.....ale ono to tak opravdu je
0/0
7.9.2003 15:57

mrazik

Re:
Hranice se otevirat volnemu pohybu nebude, ale na dovezena auta se nebude vztahovat clo, takze mi Nemecky celnik hezky pokyne rukou a popreje hezky den.
0/0
8.9.2003 8:32

smash mouth

tady jsou zase nněkteří chytří jako rádio :-)
Jaký clo odpadne? Už nyní je clo na auta z EU v řádech procentíček a jediný co dovozce zatěžuje je 22% DPH. A to tu bude furt .. rozumbrado
0/0
8.9.2003 10:42

mrazik

Re:
Na individuelne dovezena auta z ciziny se vytahuje clo 17%. Neni to tak dlouho, co jsem si privezl auto  a platil clo.
0/0
9.9.2003 9:53

skica

Re:
No nechci se hadat, kdyz neco nevim na 100%, ale mam pocit ze ceske dane 22% ani clo uz platit NEBUDES. Staci si jen vzpomenout na nakupy aut obyvatelu EU v jinych zemich. Tam slo prave o DPH, ktere je treba v DE 16% a v B 21%
0/0
12.9.2003 12:59

rychlik

Re:
Pardon, o čem to plácáš, na to jsem se vůbec neptal.  A když tam žiješ, tak jim řekni, ať přestanou dovážet svúj sajrajt do Česka. Že budou hlídat hranici? Hlavně ať ji hlídají oběma směry. Já taky netoužím po tom, aby se k nám přihrnuli jejich Turci a začali na každém rohu prodávat ten jejich šiškebab. Mně úplně stačí naši šikmoocí spoluobčané, jejich Addidass se čtyřmi proužky a superzdravé bufety se zeleninou, vyráběnou z odpadků ze supermarketů. Užij si moře, co má i v létě deset stupňů a papa...
0/0
13.9.2003 11:16

Lolan

Bída a utrpení.
Redaktoři iDnes si myslím, že jsou asi retardovaní. Něco píší a něco jiného zkouší, za hranicemi v SRN. Na víc článek je prostě o ničem. Nechtěl jsem tomu věřit, ale z iDnes se poslední dobou stává pěkný bulvár. Asi si budu muset číst jiné noviny. Třeba Blesk...
0/0
7.9.2003 9:30

Zemmer

Fcelka
Pro ojetiny ze SNR se nejezdi za hranice kde jsou premrstene ceny ale do vnitrozemi. A to ze prihlasit u nas dovezene auto  bez korupce a znamich je  silenost nebo horor je dalsi vec.
0/0
7.9.2003 8:51

LORD

obchod s auty
je a byl velika zlodejna
0/0
7.9.2003 8:24

eliska

...mimo misu
...vyuzivam mista kde neni registrace povinna...Prosim vsechny ridice :  jezdete opatrne, je mi lito kazdeho tak zbytecne ztraceneho zivota  jako se tomu dnes stalo na Slovensku....At jsou auta vybaveny sebemodernejsi technikou, gumama, bezpecnostnim vybavenim,  nic vas nezachrani pred nezvladnutim rizeni pri rychlosti neumerne k danemu prostredi, kvalite a velikosti silnice.   To vam rikam ze zkusenosti,  protoze mam najeto stotisice  mil v ruznych koncinach sveta (vlevo i vpravo, ve vzduchu i na vode)...Prosim vas,  jezdete zodpovedne....  ... 
0/0
7.9.2003 6:18

Anthony Denny

Felicia 1,6 GLX 99.000
Mame omezene mnozstvi Felicii vyhodne dovezenych z autobazaru pobliz Chamu - SRN. 1,6i 75kW, do 100t. km, central, el. okna., metaliza, elektrony, klimatizace. Kdo driv napise, ma to. email: anthony.denny@aaaautopraha.cz nebo tomas.lachout@aaaautopraha.cz
0/0
7.9.2003 1:19

CHA!

Re:
Jasne, vsichni vam to zereme... kdyby jste aspon nemeli e-mail pod AAA Auto Praha, tak by vam na to treba nekdo nalit! Tady o vase predrazeny nablyskany auta, ktery pod kapotou reznou a rozpadaji se, nestoji. Nazdar!
0/0
7.9.2003 2:46

z

Re:
Neměla by redakce odfiltrovat podobné komerční zprávy stejně jako maže příspěvky s vulgárními výrazy??!!??!!
0/0
8.9.2003 8:41

pepa

Re:
Vzdyt se jedna o vtip :-) BTW: ve felicii ma 1,6 jen 55kW.
0/0
8.9.2003 8:52

Tomas Lachout - manazer vykupu

Vsechno co pise iDNES je pravda
Za ty penize, co jim davame, musi psat pravdu. Takze kupujte auta jenom v nejvetsich autobazarech v CR.
0/0
7.9.2003 1:13

Ivan

auto na přestavbu?
Můžete mi někdo říct k čemu jsou dobrá, k čemu se dají využít v inzerátech nabízená (většinou dovážená) auta "na přestavbu", nebo "bez dokladů" (pokud nepočítám použití na ND)?
0/0
6.9.2003 22:37

Bad.Man

Re: Auta na prestavbu
Jde o to, ze mas auto, ktery nabouras nebo proste klekne a tobe zbydou papiry a cislo kastle .... tak koupis auto na prestavbu, prerazis cislo a je to ..... dokonce to snad jde udelat i legalne se zapisem zmeny cisla do TP ... motor se dnes uz neeviduje ....
0/0
7.9.2003 8:38

Ivan

Re:
dik za odpoved. Mam starsi auto, ktere je celkem dobre - az na karoserii, ktera dost rezne. Oprava karoserie by stala vic nez stejne auto bez papiru. Jediny problem je, ze mam diesel a v nabidkach aut bez papiru jsem jeste diesel nevidel. Je mozny postup, a muze se vyplatit, ze bych koupil takove auto bez papiru s benzinovym motorem a predelal (resp. nechal predelat) vsechny potrebne vnitrnosti ze stavajiciho auta do toho noveho? (protoze co do kvality motoru, brzd, prevodovky atd. budou tato auta horsi nez moje - jde mi jen o tu karoserii) 
0/0
7.9.2003 8:56

M.B.

Re:
To se obávám že velmi velmi těžko,resp. tahle legrace by tě stála pomalu víc než celý auto.  Technické řešení je tam úplně jiné, co to máš za auto, třeba bych uměl poradit.
0/0
7.9.2003 9:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.