Diskuze

Jak na pojišťovnu, když nechce platit

Máme interní předpisy a do těch vám nic není, slyšel Jaroslav Pavlas v telefonu, když se už asi popáté dotazoval likvidátora České podnikatelské pojišťovny, kdy mu bude pojistné vyplaceno. A šlo přitom o 754 korun! Vše začalo nevinným šťouchancem na parkovišti.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Petr M.

9. 9. 2003 21:08
Smysl pojisteni??
Potreboval bych trochu poradit, mam Toyotu Camry 3L, je stara 6 let puvodni cena 1.3MKc, ted ji mam pojistenou na cenu za kterou jsem ji koupil 250tis u CPP. Jak tady ctu prispevky je mozna havarijni pojisteni je u CPP i zbytecne, dam za nej rocne okolo 13tis. Tohle auto by kradl jen uplny debil, kdyz nabouram, tak abych neco dostal, musel bych auto asi zlikvidovat uplne cele, coz bych stejne mozna taky neprezil, kdyz nabouram malo tak zas me spocitaji amortizaci a nic nedostanu. Kolik podle Vas muzu dostat, kdyz treba v 50km/h nabouram do zdi? Tedy auto bude za rozumne penize neopravitelne? Bude to pojistovna brat jako neopravitelne nebo me spocita co stal predek a ze kufr je OK tak nedostanu skoro nic? Jaky je na to vas nazor, docela vazne uvazuji se na pojisteni vykaslat. Pojistit to u Alianz znamena tak 50tis rocne, cili nerealne. Diky za Vas nazor.
0 0
možnosti

diskusni forum

22. 9. 2003 0:23
Re:
pred uzavrenim pojistky VZDY zkontaktujte likvidatora a zeptejte se na to, kolik v jakych pripadech pojistovny plni!!!
Kdyz si jdete koupit televizi tak take vite, jake sluzby Vam bude poskytovat (barevna, s DO, teletext) a kdyz pojisteni, ze se nezeptate likvidatora, tak to kupujete zajice v pytli (agenta se ptat nema zadny smysl, protoze ten vam nakeca cokoliv caby prodal)
0 0
možnosti

Martin

29. 8. 2003 15:12
Plneni
Zasada je, stat si za svym a kdyz na to prijde chtit vse pisemne. Mel jsem problem s vyplacenim plneni za vykradeni bytu. Zkouseli vsechno a kdyz to trvalo vice nez tri mesice pote co to uzavreli policajti, tak dosla trpelivost. Vyrazlili jsme na pobocku a dozadovali se vyplaty penez. Meli milion duvodu proc to nejde. V zakone ovsem je, ze do 30 dnu od vysetreni policii pojistovna musi plnit. Pouze v zavaznych duvodech nemusi, pak ale musi poskytnout zalohu. Trvali jsme tedy na zaloze, coz take podle vnitrnich smernic neslo. Nakonec jsme zalohu dostali pote co jsme vyzadovali pisemne potvrzeni o tom, ze nam zaloha nebuze byt vyplacena. To samozrejme pisemne dat nechteli a dostali jsme zalohu. Nasledne jsme do 14 dnu meli zbytek penez. Nenechte se obmekcit recma o jejich internich predpisech. Nic takoveho a vsechno chtejte pisemne.
0 0
možnosti

V1

29. 8. 2003 16:09
Re:
Jojo, přesně tak.. mnohdy pomůže opravdu ten požadavek, aby Vám písemně dali důvod, proč vám nemůžou poj. plnění vystavit. Když to od nich máte písemně, tak se s tim dá něco dělat...
0 0
možnosti

Radim

29. 8. 2003 12:28
Amortizace dílů a škoda tím vzniklá
Rád bych se pozeptal jaké máte zkušenosti s touto situací: Naboří Vás někdo třeba ze zadu. Způsobí škodu třeba 15 000. Pojišťovna u které má povinné ručení  Vám doporučí servis, kde auto máte nechat opravit. Učíníte tak zaplatíte oněch 15000 za opravu., Pojišťovna Vám vyplatí pouze 10000 kuli amortizaci náhradních dílů. Vám nezodpovědným chováním jiného řidiče vznikne škoda 5000 kč. Dvě možnosti žalovat pojišťovnu, nebo žalovat řidiče za poškození cizí věci a náhradu škody v občansko právním sporu. Jako nepřijatelné mi příjde skutečnost, že bych měl platit něco ze svého za to, že mě nějakej debil naboří.... -.Prosím o názor...díky.
0 0
možnosti

Tom

29. 8. 2003 12:44
Re:
Náš zákon přikazuje pojišťovnám hradit skutečnou škodu. Dle zákona se vzniklá škoda hradí penězi. Tím, že pojišťovna amortizuje materiál, hradí pouze skutečnou škodu, neboť hradí díly, jejichž stáří je např. 6 let a tudíž mají jinou hodnotu, nežli nové díly dodané servisem. V tomto případě dochází k rozdílu mezi škodou skutečnou a náklady na opravu vozidla. Vzhledem k výše uvedené skutečnosti, že poj. zaplatila skutečnou škodu, nelze již nikoho žalovat, neboť došlo k úplnému odškodnění poškozeného.
0 0
možnosti

V1

29. 8. 2003 12:16
pojišťovny
Osobně můžu článek potvrdit. Pracuju v leasingové společnosti na oddělení pojištění, kde průtahy s pojišťovnamy jsou na denním pořádku. Navíc likvidátoři jsou skutečně téměř nedostupní (u ČP je dneska už uplně nemožné se k nim dovolat, či jinak kontaktovat). Přitom na zaslání poj. plnění by měla mít pojišťovna ze zákona skutečně 30 dní, takže doporučuju urgovat, urgovat a urgovat..
0 0
možnosti

Největší smolař

29. 8. 2003 13:30
Dotaz!!!!
Měl bych k Vám dotaz - jak byste postupoval, kdyby pojišťovna po 4 měsících průtahů a zbytečného zdržování, přestože jim nechyběli žádné podklady!!!!, mi zaslala na účet asi o 40% nižší částku než mi před tím písemně!!! přislíbila uhradit???
to je naprostý vrchol - Do ČP se likvidátorovi nedá dovolat a ani mu nechtějí spojovatelky zanechat můj vzkaz - jelikož podle nich je událost uzavřena... Nestačil jsem valit bulvy - co byste mi doporučil v takovémto případě???
0 0
možnosti

zdeněk

29. 8. 2003 11:36
Podvody!!
Tyto idiotské příklady podvodů mají opravdu hodně daleko od skutečnosti!!! Základní problém podvodů je trojúhelník - servis - dopravní policista - pojišťovací likvidátor. Tam hledejte pojišťovací podvody kvůli kterým musíme platit nestydatě vysoké peníze za daň, které se říká povinné ručení. A přeci si pojišťovny a policisté sami nebudou svojí aktivitou na potlačení tohoto problému kazit bezpracný příliv peněz, který stát uloží jako povinnost svému občanu platit. Proto pojišťovny i policie se na to prostě vy......, a gauneři budou mít stále volné pole působnosti !!!
0 0
možnosti

Tom

29. 8. 2003 12:51
Re:
To je pěkná blbost. Nejvíce podvodů dělají normální lidi. Statisticky vychází prům. výplata na škodu cca 25 tis. Kč. Z toho vyplývá, že ohromné množství škod se obejde bez policie. Názorným příkladem mohou být čelní skla. Z vlastní zkušenosti jistě víte, že přesně zjistit viníka je z 95% nemožné. Tak se to nahraje na někoho jinýho. Divím se, že lidi vinu stále berou na sebe. Zbytečně přichází o bonus a pojiš´tovny platí jak mourovatý. To samý platí i o drobných škodách ( blatníky apod.) - v podstatě si lidi zdražujou pojistky sami...
0 0
možnosti

Matej

29. 8. 2003 10:34
uz jsem to tu rikal, ale...
Ceska pojistovna je nahovno, jenomze sakra co mam delat, kdyz tam mam 30% discount? Loni v rijnu jsem prodal stare facko, koupil jsem si nove Mondeo a uzavrel novou pojistnou smlouvu. Na konci roku mi prisla slozenka na zaplaceni pojistky a pov.ruceni. Rikal jsme si, ze je to nejak brzo, ze mam platit ctvrtetne a to ctvrtleti bude az v unoru. castka byla shodna (ok, misto 2387 tam bylo 2344.-) a SPZ jsem si nevsiml. Humorne ovsem bylo, kdyz mi za mesic prisla dalsi slozenka na novou castku. No, pred Teprve pred mesicem mi penize ze stare pojistky prevedli na novou. Zabavne je, ze par dni potom mi prisla slozenka, abych zaplatil dalsi ctvrtleti v plne vysi.... BOOORDEEEEEEEEEEEEEEL!
0 0
možnosti

Tomáš

29. 8. 2003 14:44
Re:
Čau, kdysi jsem u ČP dělal. Takže rada: bonus Ti za bezeškodný průběh uzná každá pojišťovna, ČP Ti vystaví na požádání potvrzení. A složenky - tisknou se dopředu a při počtu cca 4,5 mil. smluv trvá, než se spárujou platby či při zrušení smlouvy. Chce to jenom pozorně číst, co je na nich uvedeno a když vím, že mám zaplaceno, tak ji vyhodit do koše.
0 0
možnosti

Matej

29. 8. 2003 10:22
:o)
no, me narodni pojistovna prave ted prevedla  proplacene dopravni naklady z prosince do noveho pojisteni.... ach ta rychlost
0 0
možnosti

TNX

29. 8. 2003 10:14
To je sila
Takze kdyz nedej boze nabouram pribuzneho, tak mam smulu? To je fakt cool. :-) To abychom si v rodine zacali posilat trasy cest, abychom se nahodou nepotkali. :-)
0 0
možnosti

Martin

29. 8. 2003 9:47
Nerady plati
Pojistovny holt nerady plati a to zejmena Ceska pojistovna.
0 0
možnosti

Kamil

29. 8. 2003 11:28
Re:
Znám i jiné, které nechtějí platit vůbec. Nechci se stát terčem jejich právníků, takže si je nechám pro sebe. Čím menší pojišťovna, tím hůř se z ní vymáhá plnění.
0 0
možnosti

Jarda

29. 8. 2003 9:46
úřednická hloupost
Mám "humornou" zkušenost s prací pojišťovny.Platil jsem pojistku jednou ročně.Po dvou letech jsem navštívil pojišťovnu, že bych chtěl platit pojistné jednou měsíčně a z účtu. Pracovník pojišťovny se mnou sepsal změnu, měsíčné pojistné spočetl na částku 385,- Kč a já zadal příkaz bance. Po měsíci mě přišla složenka z pojišťovny na 407,- Kč, že neplatím pojistné.Po prověření výpisů z banky jsem navštívil pojišťovnu a bylo mě sděleno, že změnu ještě nezanesli do počítače a omluvili se mě za omyl.Protože složenky chodí neustále, zaslal jsem stížnost na centrálu a ledy se hnuly. Mám od pojišťovny písemně, že z důvodu nenahlášení čísla účtu, z kterého budu peníze zasílat mě nemohou uznat zvýhodněnou sazbu pojistného.Co mě z toho vyplývá. Pokud např. nastane pojistné plnění, pojišťovna mě označí za neplatiče a nic mi nedá.Ale každý měsíc ode mne peníze přijímá, protože na konci roku mě děkují za přízeň a zasílají potvrzení o zaplaceném pojistném pro mzdovou účtárnu na odpočet daně. To je panoptikum, že ???
0 0
možnosti

Pepek

29. 8. 2003 11:40
Re:
Na plneni mate narok i jako "neplatic" (i kdyz v tomto pripade jim nejste) - smlouva plati do te doby nez je zrusena a to ze zrovna neni zaplacena splatka na  nema vliv. - Na druhou stranu dokud plati smlouva je klient povinen platit pojistne, takze pokud dlouhou dobu neplatim a pojistovna vypovi smlouvu, tak ma narok na platby do konce teto smlouvy.
0 0
možnosti