Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kvůli vrzání se majitel nového auta chce soudit

Koupil si luxusní superb. Všechna jeho předchozí auta byly škodovky. Těšil se na vůz jako malý kluk. Dneska ho proklíná. Proklíná celou automobilku i její autorizované servisy. A to vše pro zdánlivě nenápadné praskání, klepání či lupání kdesi v přístrojové desce. Snad se proto bude i soudit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pitkin

dobrý

VV

0/0
18.11.2006 21:49

Krnovák

Reakce
Navím co tady mate všichni proti Škodovkám, nebudu je bránit, ale většina z vás je nějak zakomplexovaná.Vrzání, myslíte že je to jenom u škodovek, a rezivění, neblázněte po nějakem čase zrezivý každé auto.  No a psat že škodovka je nekvalitni auto je taky hloupost, protože by se dalo psat i o ostatnich automobilkach, která prodavá "vraky". Co se tyče prodejnosti tak i přes všechno je Škodovka pořád nejprodavanějši a to s velkym rozdílem.
A mimochodem testovaci vůz od někud se západní evropy, no nevim jestli bych do toho šel i za tu slevu. ( Škoda že nabyl z východní to by možna bylo zajimave) Ono předváděcí nebo testovaci to neni jenom tak bůh vi co s ním dělaly. A i přes to všechno dělala automobilka co mohla.
A ještě dodatek kolik jezdi obyčejnych škodovek 20 roku starých a kolik zahraničnich aut. Dneska se da najit i slušná stará stodvacítka ale zkuste si najit stejny ročník jiného auta.
 
 
0/0
21.2.2006 20:34

Patapat

Re: Reakce

No já mám opel rekord r. 84, před tím jsem měl š120 a ten rozdíl je obrovskej, líp se to řídí, líp to jede, míň to rezne,  je to pohodlnější, ukaž mi škodovku s centrálním zamikáním a střešním oknem...

0/0
1.10.2006 16:17

Jilji

Pechacku
hod se rybam. To jsi fakt tak blbej? Myslis, ze 350 litru dolu z ceny za skoro nejety auto?  Az budes kricet na decka, ze se ti smejou, koukni do zrcatka na toho vola
0/0
22.12.2005 13:58

Ludovit Simun

Snímač uhla natočenia na Fábii
 mám Fábiu a niekedy mi stuhne volant a rozsvieti sa kontrolka pre chybu v riadení, no tester v servise nevykazuje žiadnu chybu. Chcem sa spýtať, či to niekto opravil svojpomocne a ak by mohol nech mi napíše postup opravy. Ďakujem.
0/0
5.7.2005 16:46

aleš

Vrzání
Majiteli Superbu proplatí opravu auta Všeobecná zdravotní pojišťovna. Ať navštíví psychaitrickou ambulanci.
0/0
22.10.2004 18:52

vladimir

vrzání
vrzání je sice nepříjemné, ale jsou u Superba podstatně horší závady.Auto za milion dokáže ukrást i desetileté dítě!!! Mám pocit, že zabezpečení vozidla je na úrovni zaklapnutí domovních dveří !!! Vniknutí do vozidla bez použití klíčů nebo centralu mi pouhým šroubovákem trvalo 4 sec!!! Zde by se výrobce měl chytit za příslovečný rypák.
0/0
5.11.2003 18:51

DDR

:
Zrovna minulý týden jsem v Německu potkal několik superblbů. Jako rodinné auto pro mladé manžele s malými dětmu tam jde docela dobře na odbyt - za tu cenu. Nikdo tam však nebere, že by to měla být reprezentativní značka pro papaláše  či  jiné  lépa  postavené  lidi.  To  by  si  tam  jinak uřízli  pěknou  ostudu  se  škodovkou.
0/0
3.11.2003 12:58

Nula

S krizkem po funuse
Kdo je Zdeněk Pecháček z Bruntálu? Cim je tak vyznamny, ze se mu venuje takovy prostor? Nejspis je to kamarad pana "redaktora".
Me to prijde jako clanek, ktery ma pouze poskodit jmeno Skody, ktera paradoxne svoji reklamou zivi pany "novinare".  Media maji velkou moc ovlivnovanim verejneho mineni a kdejake nule to dava bozsky pocit .
0/0
18.10.2003 22:13

Spotřebitel

Re:
Neví, co ti je divné na tom, že si někdo dovolil napsat pravdu o kvalitách škodovky!  Že škodovka je méně kvalitní auto, to snad ví i každé malé dítě. Na to nepotřebujeme žádné odborníky. 
Že škodovka plácá horentní sumy do inzerce,  protože její vozy nejdou pořádně na odbyt ani v sezoně, za to novináři nemohou. Ostatně, dobré zboží se prodává samo. Já osobně reklamu téměř nevnímám. Většinou mne na ni upozorní syn, a já zpozorním a reklamovaný výrobek si zcela jistě nekoupím (týká se nejen škodovek, ale i vložek, pracích prášků,  atd). Co na to marketingoví odborníci? Vybočuji z řad "normálních", kazím vzorek populace?
0/0
20.10.2003 15:50

Tomas

Re:
Ahoj Nulo, pravdepodobne nevis, o cem hovoris. Nejdrive si over fakta a pak se poustej do komentaru. Mne se objevil uplne shodny problem, ktery se objevil nestasnemu stezovateli. Myslim, ze kdybys mel podobny problem, nebudes z toho za chvili ani spat a jsem si tim jist!!
0/0
27.1.2004 9:37

škodovkář

:
Stydím  se,  ale  na víc než na Škodovku nemám. Byl bych radši, kdybych měl nějaké auto. Počítat Škodovku mezi  auta je dost odvážné.  Díky  za rozbory chování Škodovky.  Je  to  jen   honba za ziskem, spokojenost běžných občanů je  ta  tam.
0/0
16.10.2003 15:14

Daniel

šrot
Vy škodovkáři su furt myslíte, kdo ví co nemáte za supr auta. To jste tak zblblí z reklamních kampaní nebo si nevidíte na špičku nosu a nejste schopni přiznat, že škodovky jsou konzervativní auta pro důchodce a jiné páprdy v čepicích?K  reprezentaci  či  k  závodění  asi  určeny  nebudou,  i  když  si  mnoho  inženýrků  a  mgr. myslí  opak.  Mimochodem, montovat za konzervativní auťák různé "tuningové" doplňky je  opravdu  super.  Poslechnětě  si  "Velký Malotraktor"  od  Mig 21.
Je to hromada šrotu,  hned  jak  to  vyjede  z  fabriky.  Sám  škodovku  vlastním,  tak  vím,  wo co gou .
0/0
2.10.2003 10:14

M.B.

dokončení pro chytrolína vitu:
Co  všechno  se  na  Škodovkách  může  porouchat -  a  jak  si   s  tím  mechanici  hned  ví  rady  -  tzn.,  že  to  nejsou    ojedinělé  poruchy,  ale velice  časté,  takže  odstraňování  je  rutinou ...  A  proto  se  jich  taky  asi  tolik uživí!!!  Známej  sám  tvrdí,  že  práce  mají  naštěstí  dost.
Když to ještě vezmu z pohledu počtu servisů - skutečně je na každé vesnici dealer Škoda. A jakou ty servisy mají kapacitu! U Škodovky dělá několik desítek lidí, musíte si vysedět obstojnou frontu  (a taky vyslechnout rozličnou  škálu  závad,  jenž se vyskytují v záruce i  mimo ní)  než na vás přijde řada, u  vyybraných  zahraničních značek je toto servisní zázemí nepoměrně měnší. A většinou tam k opravám přijímají plechařinu, nebo prohlídky po najetých km.  Takže  nejen  větší  počet  servisů Škody,  ale  i  daleko  více  pracovníků  v  nich!!!
Tedy:   Sundejte růžové brýle,  a  žijte realitou!
0/0
29.9.2003 13:09

M.B.

pro chytrolína vitu:
Koukám, že  za  pravdu  se  lidi  zloběj   - viz  příspěvky od Vity ...  Jinak  dík  za  ty  rady,  kdo  si  chtěl  koupit  škodovku,  určitě  se  mu  rozsvítilo.
Jelikož můj známej vlastní autosalon Škoda, mohu potvrdit, že za dobré výsledky dostávají opravdu zvýhodnění - např. tzv. Lex (us?) bonus. Takže nějaké výmysly typu: já jsem nejchytřejší a musím vědět vše, tedy i to, že žádné prémie  údajně neberou - jsou NESMYSLY!!!  Není  vita nějak na Boleslavi závislý, že tak vehementně vyvrací  pravdu?  A  nebo  dokonce  byl  u  vity  na  kontrole  někdo  se  Škodovky  a  nebyl  spokojen,  tudíž  mu  byly  výhody  odebrány?
A  audity - ano,  samozřejmě,  že  Škodovka  dělá  u  svých  dealerů  kontroly  -  a  to  na  ledascos. Nikde není  písemně  stanoveno,  kolik  se  má  provést  záručních  oprav, ale kdo má více záručních oprav, než je zdrávo, jde z kola ven.  Takže  skutečně  se  selektuje,  zda  opravu  uznat  na  záruku  či  mimo.  Nepůjde  samozřejmě  o  prkotiny za pár halířů, ale třeba právě o zmiňovanou prorezlou plechařinu.  A  k  počtu  servisů:  jděte  se  podívat  k  technikovi,  co  přijímá  zakázky  oprav.  Co  všechno  se  na  Škodovkách  může  porouchat -  a  jak  si   s  tím  mechanici  hned  ví  rady  -  tzn.,  že  to  nejsou    ojedinělé  poruchy,  ale velice  čas
0/0
29.9.2003 13:02

hlučnost škodovek - dokončení
A  ještě  si  dovolím  to  snad  již dokončit:
A  proč  je  v  naší  republice  tak  hustá  síť  servisů  škoda?  Protože  si  na  sebe  vydělají.  Díky  časté  poruchovosti  a  potřebě  většího  množství  servisních  úkonů  po  menším  počtu  najetých  kilometrů  Boleslav  zajišťuje  svým  dealerům  dost  a  dost  práce,  kterou  ovšem  musí  tvrdě  zaplatit  každý  majitel  škodovky.  Jak  píše  jiný  pisatel,  v  podniku  10, 20 i  30 tisíc Kč ročně navíc na provoz škodovky není  žádný  peníz,  u  normálníhio  občana  je  to  sec  sakramentsky  drahej  provoz!!!
0/0
22.9.2003 16:05

vita

Re:
počet servisů je závislý na počtu prodaných aut a počtu provozovaných, tzn. jestli-že má Škoda přibližně 50% prodaných aut, tak má samozřejmě minimálně 50% servisů. Mimochodem dealerů Škoda je asi 210, dealerů a servisů jiných značek je dohromady víc, takže tady pravdu nemáš. Pro uznání záruky musíš splňovat záruční podmínky u každý značky stejně ale vůbec nejde o to jestli si sám doleješ náplně, podmínkou je pravidelná prohlídka a záruka ti padá jenom na díl který není originální nebo který neopravoval značkový servis. To je ale normální, přeci nebude výrobce ručit za práci neznačkovýho servisu kterej ani nemusí znát?Takže zase kecáš, běž se raděj odreagovat na zahrádku! 
0/0
23.9.2003 16:11

vita

Re:
abych ještě nezapoměl, žádnej audit kterej by určoval počet záručních oprav neexistuje a  taky nejsou žádný bonusy a prémie( jó to by se žilo), takže zase kecy. Mimochodem už jsi na tý zahrádce?
0/0
23.9.2003 16:22

hlučnost škodovek - pokračování
Ještě  si  dovolím  pokračovat:
Ale jinak z praxe: když Vám něco začne na škodovce rezivět, značkový  servis  posoudí  problém  následovně: 
  a)  měnili  jste  na  autě  nějaký  jiný  díl,  který  nemá  sice  s  reklamovaným  dílem  nic  společného,  ale  na  voze  již  nejsou  originální  věci,  takže  záruka  není  uznána
  b)  neservisovali  jste  vůz  pravidelně  v  autorizovaném  servisu  -  doplnili  jste  si  sami  kapalinu  do ostřikovačů  neoriginální  náplní  či  jste  odmítli  výměnu  klínového  řemenu  či  jiné  blbosti,  která  by  na  voze  ještě  dlouho  vydržela.  Servis  však  musí  plnit  plán  tržeb  a  zisku,  takže  veškerá  Vaše  odmítnutí  jsou  zanesena  do  počítačové  databáze  a  při  jakémkoliv  problému  je  tato  "neposlušnost"  brána  v  potaz  -  záruka  opět  není  uznána
Servisy  v  rámci  auditu  mají  stanoveno,  kolik  může  být  záručních  oprav.  A  aby  nepřišly  o  různé  bonusy  a  prémie,  tak  vše  zkrátka  uznat  nemůžou. Slušně  Vám  záruku  odmítnou, kdo se nechá, ten se nechá.  A  opět  podniky - ty většinou  neuznání záruky nijak nepoloží   a  opravu  zaplatí ...
A  proč  je  v  naší  republice  tak  hustá  síť  servisů  škoda?  Pr
0/0
22.9.2003 16:03

hlučnost škodovek - pokračování
Neuložilo  se  to  celé,  tak  pokračování:
Zážitkem   pro  mě  bylo,  když  jsem  seděl  ve Felici  s  dieselem.  Auto  ještě  nejelo,  ale  motor  to auto  tak  rozhoupal,   že  jsem  ani  neveřil,  že  něco  takového  je  možné  v  dnešní  době  vůbec  vyrábět.
K  rezavění  škodovek:  jeden  z  pisatelů  psal,  že  rezivějí,  další  pisatel  toto  vyvrací.  Nebylo  však  zmiňováno,  že  by  mělo  jít    o  Octavii  či  Fabii  (ty  by  na  tom  mohly  být  kvalitativně  trochu  lépe).   Jen,  že  se  jedná  o  škodovku.  Praxe  skutečně  potvrzuje,  že  škodovky  značně  korodují.  U  Felicií  jsou  to  zejména 5. dveře. Bohužel, Mladá boleslav není schopna došlápnout na své značkové servisy, aby při  tak nehorázně drahých opravách  plechařiny odvedli stejně "kvalitní" práci, jako ve fabrice. Tzn., aby při opravě udělali stejnou protikorozní ochranu.  Aby zkrátka  opravený plech neshnil  již  po  roce  po  provedení  "odborné"  opravy v "autorizovaném" servisu,  ale vydržel  tam aspoň ty čtyři roky, co tam vydržel ten původní díl.
Je taky velice divné, že i když dnes škodovka  zinkuje plechařinu, nedává stejně dlouhou záruku  jako ostatní vyspělé automobilky (Snad i VW a Seat dávají delší záruku - tím ale nechci tvrdit, že jsou vyspělé...). A  prorezivění - to je dle posouzení škodovky díra skrz na skrz - a to snad za ty roky ani 120 neprohnily skrz na skrz. Ale jinak z praxe: kd
0/0
22.9.2003 16:02

Plotňák

Re:
seš dobrej grafoman, za to bych Tě vylil z práce. Teda pokud neděláš na nějakým zbytečným úřadě!
0/0
24.9.2003 11:12

hlučnost škodovek
Krásný  rady  -  pustit  si  nahlas  rádio  a  nic  neslyšet.  To  pak  neuslyšíš  ani  sanitku,  když  bude  houkat  nebo  soudruhy  ministry,  poslance,  estébáky  atp.,  když  se  budou  po  Praze  řítit  stovkou.  Nejhorší  je,  že  škodovky  vydávají  hroznej  kravál  i  z  venku  -  a  tam  už   žádná  muzika  asi  nepomůže.  Jedině  nějakej  tlampač  na  střechu  a  na  podvozek  -  ale  to  se  již  bude  jednat  o  veřejnou  produkci  a  z  toho  plynoucí  poplatky  pro  Ochranný  svaz  autorský.  Když  slyším  diesla,  myslím  si,  že  jede  traktor.  Ale  to  jen  tolik  vyzdvihované  "NEJ"  motory  z  produkce  VW.  Když  něco  neumím,  tak  se  do  toho  nese...  Teď  už  se  to  začíná  i  na  veřejnosti  přiznávat,  že  motory VW  jsou  "trochu"  hlučnější,  ale  co  ti  chudáci,  co  se  nechali  obelstít  lživou  reklamou  a  lživým  nalejváním  ze  strany  škoda-dealerů?  Tyhle  motory  si  časem  bohužel  "nesedají",  ale  naopak,  jsou  čím  dál  tím  víc  hlučnější  a  čoudivější...
Zážitkem   pro  mě  bylo,  když  jsem  seděl  ve Felici  s  dieselem.  Auto  ještě  nejelo,  ale  motor  to auto  tak  rozhoupal,
0/0
22.9.2003 15:18

!!!

vole
pust si radio a nic neuslysis
0/0
18.9.2003 12:55

opavak

škody nic moc
mame ve firmě opakovaně škodovky (Formany, pak Feldy a Octavie). Drobné problémy s každým vozem, opakované navštěvy značkového servisu. Jedina vyhoda je, že opravny jsou všude. Ve firmě ty naklady až tak moc nevadí (vzhledem k pořizovací ceně), ale jako soukromník bych asi 15 až 20 tis. ročně připlácet nechtěl. Oproti jiným vozům (Fordy a Mazdy) jsou náklady ne opravy asi 3x vyšší. Dřív to vyrovnávala nižší nákupní cena, ale dnes ? To co těď chtějí za Fabie a Octavie je fantasmagorie (cena by měla být min. o 30% nižší). Příště asi budu hlasovat pro nákup jiné značky než Škoda. Z toho co tu máme jsou nejspolehlivější  asi Mazdy. Kromě výfuků a brzdových desek se mění jen olej .
Proběh u všeho mezi 30 a 40 tis.km/rok. Škody jsou prorezivělé po 5 až 6 létech, Fordy po 8, Mazdy zatím mají 8 let a kasle OK.
 
0/0
18.9.2003 12:33

Kamil

Re:
Oktávky po 6ti letech prorezlé, to tedy kecáš machýrku. Konec konců je na ně 10 let záruky proti prorezavění, můžeš reklamovat.
0/0
18.9.2003 14:12

vita

Re:
LŽEŠ, ani jedna z těchhle značek nezrezne tak jak píšeš a poruchovost? Protože dělám v servisu, vím, že se stejně jako škodovky se s...u všechny značky - tzn žádný těžký závady a mimo prohlídek jenom drobnosti a je jedno jestli to je Škoda, BMW nebo třeba Mazda. Nemůžeš věřit tomu že by se dneska dala prodávat v evropě značka která by byla známá nespolehlivostí.
0/0
18.9.2003 17:39

kretýno

závist
je to závist, protože auto si vzře pořád a pan majitel si vzrnout moc často nemůže :-)
ale je fakt, že za ty prachy by to vrzat nemuselo, holt láska ke škodovce je láska ke škodovce :-)
0/0
18.9.2003 10:32

Kukanda

no přeci Škoda
a co byste chtěli od Škody, u Fabií odcházejí převodovky po pár tisicích ujetých km, tak nějaké vrzání u Superba ...
0/0
17.9.2003 14:27

xxx

...
Já mít tvoje problémy. Na svete umírají lidi a jiní hladoví a pan má starosti o to jestli mu neco rachoti v aute............
0/0
17.9.2003 11:02

vita

ojetina
pan Pecháček koupil auto se slevou 350.000,-, z nejdražšího Superba je prodejní marže okolo 120.000,-, to znamená že to auto bylo 130.000,- pod nákupní cenu pro obchodníka. Když se auto prodává s takovouhle ztrátou, tak toho musí mít dost za sebou, tak co se ten chlap diví, ojetina nemůže být na 100%, vždyť on taky tolik nezaplatil.
0/0
16.9.2003 16:37

Tasman

ty brďo, to jsou starosti....
.... lidi, pro které je auto vrcholem životního snažení jsou totální chudáci. Koupí si bouráka, leští, myjou, jsou nervní z toho, že jim ho pokadí pták, to je opravdu schíza..... Ale když je to baví.... PS: nejsem zase zapšklej trabantista, mám lagunu, ale je mi fakt docela buřt, jestli mi tam něco trochu klepe, že mám obutý pořád zimní gumy a dveře jsou trochu škrábnutý. Hlavně, že mě auto doveze tam, kam chci - ne??????
0/0
16.9.2003 16:29

MVP

to je preci jasny :-)
Kdyby si koupil místo škodovky nějaké auto tak tyhle starosti nemá !!! .-))
0/0
16.9.2003 14:40

David

Re:
presne tak, at si koupi Chevy Stratos a ma klid....
tyhle cesky sra.... jsou fakt o nicem..
 
0/0
16.9.2003 15:04

svobodny obcan

Re:
Nema kupovat starsi auto, ale zcela novou Octavii jako ja, a bude 100% spokojen.
0/0
16.9.2003 22:46

Bob

řešení problému
Pro všechny, kdo mají podobný problém a nechodí si sem ventilovat emoce: mám Superba, který měl stejnou závadu: odstranili mi v Porsche v ČB. Prý jde o častou, ale řešitelnou vadu.
0/0
16.9.2003 13:28

Milan

Re:
V cem spociva ta vada, mam stejny problem?
0/0
16.9.2003 17:47

Tomas

Re:
Mam stejny problem, a tak bych se rad zeptal, v cem to je? Diky.
0/0
27.1.2004 9:53

Aja

Japonec
Není nad Toyoty. Super svezení, žádné závady, přitom poměr cena a kvalita lepší než u Škodovek.
0/0
16.9.2003 13:25

Toyota shit

Re:
Aby ses nedivil v Toyote Frey mam 2 mesice Toyotu Avensis a nevedi co s tim (motor cuka a auto nejede) a auto ma najeto 30.000km a je v zaruce. Takze je to spis kus od kusu, okorat ze u skody je tech kusu vadnych tak 90 prsent.
0/0
16.9.2003 17:40

Clayton

Re:
Je to možný, nicméně zkušenosti většiny majitelů jsou opačné. Sám jsem se svojí Toyotou stoprocentně spokojen. To už musí být fakt smůla, koupit si Toyotu a mít takovéhle problémy.
0/0
16.9.2003 20:39

Kukanda

Re:
s Toyotou nebyli nikdy problémy, to je nejmíň opravovaný auto v servisech.
0/0
17.9.2003 14:30

Bigpoint

Re:
Mam Toyotu Camry a zatim take zadny problem. Co jsme ale slysel, je pry dost rozdil mezi auty vyrobenymi v Japonsku a v Anglii, ty z Anglie jsou pry horsi. Ja mam z Japonska a je zatim OK.
0/0
17.9.2003 17:55

Toyota shit

Re:
No je to spis neschopnosti ceskych servisu, v Nemecku by se to nestalo, auto je z Nemecka, servisovany bohuzel u nas...smula - co clovek nadela, ze?
0/0
18.9.2003 11:19

Harvester

psychouš
Co kdyby si pan Pecháček zašel k psychologovi. Třeba by mu pak nepraskalo a nevrzalo v hlavě.
0/0
16.9.2003 13:13

není

důležité
tak jsem nyní napsal zkušenosti z praxe - ono se to NEULOŽILO!!! Ačkoliv jsem tam nepoužil ani vulgární, ani reklamní ani rasistické  výrazy, tak to tu prostě není!!! Asi je to cenzura ze strany VW, když se o nich nemluví jen v superlativech...
Tak znovu: škodovky byly vždy šunty, kostřitřasy a nekvalitní auta. Vystřídal jsem favority, Felicie a Fabie. Bohužel, čím by měla být auta lepší, tím víc závad se na nich vyskytovalo... Dlouho jsem nemohl přijít na chuť těm, co škodovky a jejich majitele kritizovali. Pak se mi rozsvítilo  a já jen kroutím hlavou nad tím, jak jsem mohl být tak hloupý. A co jsem škodovce a jejím značkových servisům nacpal zbytečných peněz...
Superblba bych si nikdy nekoupil, jednak na něj nemám a jednak je předražený a je to jen  stále  škodovka -  rodinný vůz pro mladé rodiny s dětmi či pick-up pro podnikatele.  Nedovedu si představit, že by se v tak tuctovém voze přepravovali naši státníci a manažeři. Ti jistě nebudou jezdit v tom, v čem jezdí ta lůza dole ...
0/0
16.9.2003 12:08

finnanc

Re:
ty ses taky peknej vohnout - jaká "lůza" ty elito ? ses spis jelito.
0/0
16.9.2003 16:21

není

Re:
Kdybys čet pořádně, tak píšu,  že  jsem  vystřídal  Favorita,  Felicii  i  Fabii  a  že  superblba  bych  si  nekoupil,  protože  na  něj  nemám.  Tzn.,  že  mezi  tu  lůzu  se  bez  uzardění  počítám  i  já...
A ještě jeden postřeh k prodeji předváděcích vozů: prodejci s nima jezdí jak prasata.  Chtějí  zákazníkovi  ukázat,  co  všechno  auto "dovede".  Proč  to  ale  neukazují  s  autem,  co  má  najeto  třeba  50  nebo  100 tisíc  km?  To  by  pak  byl  objektivní  přístup  k  prodeji!!! Předváděcí auta zn.  škoda  s několika desítkami najetých  km  jsou  na  úrovni   vraků  s  mnoha  desítkami  tisíc najetých  km.  A  škoda-prodejci   by  jako  držgrešle  neslevili  ani  pětník,  kdyby  je  k  tomu  něco  opravdu  vážného  nedonutilo.
0/0
17.9.2003 13:26

není

důležité
Faktem  je,  že  škodovky  vždy  patřily  mezi  šunty,  kostitřasy,  méně  kvalitní  a  hlučná  vozítka.  A určitě  i  budou  nadále - to je neoddiskutovatelný  fakt  prověřený historií.  Je  jasné,  že by VW slyšel  rád  něco  jiného,  než  tuto  tvrdou  realitu.  Podívejte  se,  kdo  si  ve vyspělých státech kupuje škodovky: mladé rodiny s dětmi, staří konzervativní páprdové - čepičáři, a to hlavně  díky cenové podbízivosti škodovek a jim obdobným autům z Asie.
Vlastnil jsem taky několik nových škodovek a taky jsem na ně nedal dopustit. Když jsem kupoval Favorita, prodejci tvrdili - to je špica od Bertoneho, supr. Na to, že to vymysleli ještě za komunistů a byla jen součástková základna z RVHP, to docela šlo. Oproti nepovedeným 120 to byl opravdu pokrok. Favorit dokonce šlapal na v té době asi nejlepší  auta na našem trhu - žigulíky. Když škodovku prodali VW a Favorit podstoupil modernizaci, opět se prodejci nechali slyšet,  že teď už to bude opravdu  supr. Pak přišel facelift, škodovka to nazvala novým modelem Felicie. Ty byly rovněž supr. Pak přišla hnusná fabie a opět samé superlativy. Tyto modely jsem pravidelně servisoval ve značkovém servisu a bohužel, čím modernější model, tím víc závad a tím i větší výdaje z mé peněženky. Jelikož  nejsem úplný technický antitalent, zíral jsem, co se na škodovkách všechno může po ... A co taky ve značkových servisech dovedou majitelům nakukat, co zbytečných úkonů dovedou lidem nabulíkovat, že jsou nezbytné. A když tyto zbytečné úkony nechcete nechat provést, tak vám naúčtují úkony, které vůbec nedělali, nebo  úkon naúčtují extra, i když je již obsažen v jiné práci.  Kontrolní mechanismy z Mladé Boleslavi to samozřejmě nevidí, když nechtějí. A děje se tak jak na malých měste
0/0
16.9.2003 11:54

pravyidnes

At si do toho auta koupi lespi hudbu a pak uz nic(myslim to vrzani) neuslisi.
Musi se proste smirit s tim, ze to je jen skodovka. Mercedes to neni.
0/0
15.9.2003 15:56

jarod Versailles

Re: Citroen
Mam Citroen Jumpi a to bola velka chyba ,ze som ho kupil.Auto ma 3 roky a uz si ani nepametam kolki krat som s nim bol v opravovni.Asipo 1500km mi zacalo pistat v prednom kolese.V servise mi pove dali ,ze to je normalne lebo auto je nove a platnicky sa musia dotriet.Po5000km mi zacalo pri brdeni strasne skripat.Zistili ze su spalene disky.Povedali mi ze to je moja vina lebo auto je stale pretazene.Pritom v tom vozim iba naradie asi100kg max.Disky vymenili zadarmo a to naposledy.Po 20000km to iste ,teraz to nebola moja vina ale sefova lebo pri kupe auta nezobral nejaku kartu garancie ,Uz pritom mu ju vobec nedavali. Takze teraz mam 80000km a uz som menil disky uz 3krat.Kazda oprava 900 euro.Ato uz nespominam 2 krat meneny brzdovy valec .2 krat  posilnovac riadenia .Platnicky menim kazdych 5000km.Lacnejsie ako disky.Ten posilnovac zase nefunguje ale uz ho nemenim.Najhorsie to je pri parkovani.Vsetky opravy stali cca8000euro.A to uz nepisem o inych autach vo firme.Renault Master auto ma jeden rok 4 krat problem s injeksion.Renault  Vyklapac ,auto ma 1a1/2 roka vyhorela cela elektrika.Uz nikdy viac francuzske auto.Keby mi to iba vrzgalo to by som bol najstasnejsi clovek pod slnkom.
0/0
15.9.2003 20:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.