Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nová octavia bude prostornější

Představení studie Škoda Roomster na frankfurtském autosalonu na chvíli zastínilo zájem o novou octavii. Ale za pár týdnů se octavia stane jistotou, zatímco roomstera nadále bude halit mlha tajemství. Jaká bude připravovaná octavia?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

...

FALSUM
Takhle nástupce oktávie vypadat NEBUDE!  Podobně, ale není to ono, bude to dravec!
0/0
7.12.2003 23:04

Mňága

proč...
Nekradu,ale makám......
0/0
5.11.2003 15:57

Pavel

Aby v MB na ten design nedojeli.
Já myslim, že ten novej design Škodovky je dost trapnej. Když se podívám kolem všechny jiný firmy experimentujou a dělaj hezký auta třeba Renault. A koncern VW no hrůzá nová A3 - fakt hnus.Ale VW teží z motorů ty bych řekl, že mám asi nejlepší ze všech - jak diesel tak benzin. Třeba 2,5TDi. Nebo  1,6 74KW taky good.
0/0
16.10.2003 22:28

Tomas Holek

Re:
No, design Renaultu je sice zajimavy, ale auto ma predevsim jezdit, prevazet zavazadla a to spolehlive. A presne to delaji Octavie.
0/0
29.11.2003 20:58

minipegy

Re:
Güntheru Becksteinovi, ministrovi vnitra německého Bavorska, se "zvedá žaludek ze škodovek a fiatů". Řekl to, když popisoval nutnost škrtů v rozpočtu svého resortu. Zle mu dělá hlavně pomyšlení, že by českými a italskými auty jezdili bavorští policisté. Nyní mají vozy BMW a Audi. TAK TO SE MU ANI NEDIVIM.
0/0
1.12.2003 10:16

škodovkář

:
na  fotce škodovky nevidím rozdíl mezi současnou produkcí a tajenou novinkou. Dělají s tím tajnosti, jako by se jednalo o vývoj a objev perpetum mobile. Ale s určitostí: nová oktávka bude jistě ještě hnusnější než stávající. Nesmyslnost Němců v oblasti designu nemá ve světě obdoby. A dělat na konzervativním autě nějaký tuning - to je vrchol nevkusu. Připadá mi to, jako když před převratem pentlili majitelé své 120ky nálepkami  typu "jezdím na Castrol GTX" ,  "zakoupeno  v  Tuzexu" či  "turbo".
Škodovky zkrátka zůstanou škodovkami, to je nevyvratitelný  historický  fakt  a  celé  vedení  "lidového  vozu" - VW  se může stavět třeba na hlavu.  Mám sice taky škodovku, protože na lepší nemám, ale abych s takovým krámem někde machroval a vytahoval se, jaký má levný provoz, když to není vůbec pravda - k tomu  bych  se  opravdu  nesnížil.
0/0
16.10.2003 13:58

Tomas Holek - Octavista

Re:
Pokud bude nova Octavie hnusnejsi nez stavajici, bude porad dost pekna. Octavie ma totiz krasny nadcasovy design, na kterem se nemusi moc menit.
Jsem rad, ze mam pekne auto jako je Octavie, s nizkymi provoznimi naklady a nizkou spotrebou paliva a predevsim velice spolehlive auto.
Musi to byt asi hrozne nenavidet skodovky a jezdit v ni, protoze nemas na drazsi auto. Ja bych si mohl poridit klidne 2x drazsi auto nez je Octavie, ale nevim proc bych to delal, kdyz Octavie splnuje vse co od auta pozaduji a nemam zadny problem z toho, ze jezdim v skodovce.
Je mi az trochu lito takovych chudaku jako ty, co se nechteji snizovat a pritom se shazuji (i kdyz anonymne) trapnymi prispevky na iDNES. Hold maly cesky clovek porad zije.
0/0
29.11.2003 21:11

Zed.

Stredni trida...
A bude to postaveny na podvozku Toyoty Yaris, ale za 2-3 roky se to bude prodavat jako vyssi stredni, ze jo? :-) Mozna by nebyl spatny reklamni slogan "Auto, ktery roste s Vami " :-)
Ad prumerna rychlost 185 km/h na dalnici. Jelikoz podle mnoha testu uz pres 180 leze rucicka jen pomalu, tak nez se to rozjede, tak uz se musi brzdit. A vic nez 205 km/h to neda :-) Pokud se jde vubec s Fabkou k takovymu prumeru priblizit, tak doufam, ze takovyho magora nepotkam ja. Vsichni jezdi jako pras*ta!
0/0
13.10.2003 12:26

Viva Las Vegas, Baby!!!

Koktávka je stará líná mrd*ka
0/0
11.10.2003 21:51

prague king

Re:
Nejrychlejší auto je Oktavia 1.9 TDI (samozdřejmě červené). Už se těším, až se ta nová začne tunit.
0/0
13.10.2003 13:32

revo

Re:
Nene. Nejrychlejší je stříbrná  Ale včera mě to nandal nějakej maník v obci cca 90kou se zelenou v kombálu. Opravdu mě zdrtil. Takový auto bych chtěl rozhodně víc, než svoji A3. Klobouk dolů, závodníci v Octáviích.
0/0
14.10.2003 12:49

Tomáš B.

Re:
Tak to jo, vždyť A3 i Oktávka jsou úplně stejný mrdy. Podvozek, motory, půlka interiéru. No ale ta A3 vypadá jenom přece o něco líp než Oktávka. Ale jinak máte pravdu, že to jsou zvlášt na D1 nejrychlejší auta. Před týdnem jsem jel s tátou z Prahy, předjížděli jsme tři kamióny za sebou asi stopadesátkou, najednou se přiřítila se stříbrná, ospojlerovaná jako RS, nalepná na kufru, no sotva jsme se zařadili před náklaďáky, boreček to chvíli roztápěl, pak mu chytly saze a už to zase smažil. Ereso to asi ale nebylo, páč se z toho kouřilo jako z dehťáku.
0/0
14.10.2003 13:57

FABIA RS

Naco oktávku, stačí fabie RS....
Reknete mi, které jiné auto vás odveze z Prahy do Brna za 1 hod 6 minut s průměrnou spotřebou 9,3 l nafty/100 km? jsem ale zvědavej na podvozek nové oktávie... současná na F RS nemá. Vím, že má koncernovej, ale s A3 jsem nejel a golfy jaksi ještě nevylezly :-))))
0/0
11.10.2003 21:34

mex

Re:
RS to je nejaka zkratka vid? Nevis jaka?
 
 
Uz jsem si vzpomel je to Ropný Slimák
0/0
11.10.2003 23:53

FABIA RS

Re:
když je pro tebe fabia rs ropný slimák tak se pochlub co máš ty za auto.. tipuji tě nějmíň na subaru impreza sti, vid? :-))) ale ona ta stopětka vypadá potmě skoro k nepoznání, máš pravdu...
0/0
12.10.2003 20:35

mex

Re:
Ne mam Foblii RS tak muzu posoudit sam co je to za mrdku, do nafty uz nikdy nejdu, neni and poradnej benzin.
Nejvic me sere jak u Fabie kecaji tachace, kdyz na nem mas 220 tak je to jisty ze nejdes vyic nez 200
0/0
13.10.2003 14:54

revo

Re:
To je opravdu k uzoufání! Proto nebrat Fábii, že? To když to smažíš ve své 120cce těch 80, tak jedeš aspoň 78, že?
0/0
14.10.2003 12:52

hellbell

Re: tachace
mel bys vedet, ze vsechny tachace jsou standardne nastaveny ukazovat cca o 13% v (% se lisi u ruznych znacek) vyšší rychlost, než ve skutečnosti jedeš, takze to neni problem tvyho tachopmetru, chytraku
0/0
15.10.2003 9:27

smejki

Re:
Treba Peugeot 406 2.0 HDI po chipu 150koni 320Nm a spotreba pri tyhle rychlosti max 7l/100km
0/0
12.10.2003 0:45

FABIA RS

Re:
tohle by melo po cipu 170 hp a i bez cipu to má 310 Nm. Takže nevím nevím... tadyty pažouty apod. si vysloveně vychutnám polochtáním plynu, a oni to dřou na krev. Pravda je ale, že motory TDI PD mají větší spotřebu. s TDI PD 96 KW jsem trasu ve městě zajel třeba za 8,5 l/100 a nazpatek s octávkou 66 KW za 5,9 L.... a i ten čas - s 406tkou bez čipu bys to nezajel ani kdyby ses zbláznil.a s čipem kdo ví... ale vem si, že je to průměrná rychlost 185 km/hod, tj. musíš jet reálně 190-220 aby když te nekdo zbrzdí si se hned rozjel na tech 200 zpatky.
0/0
12.10.2003 20:33

tlama

Re:
No to jsi teda frajer, já to jezdím s 528i průměrem tak 150km/h... Úplně Ti to tvoje RS závidím...
0/0
12.10.2003 21:17

Tom

Re:
Mě taky baví ti načipovaní troubové, co vypláznou dvacet litrů a mají o 30% větší výkon. Tak na barumce jela jedna fabie 1.9 TDI, když pominu, že jezdila na úrovni áčkovej čtrnáctistovek, tak docela zajimavý vozítko. Jenže výkon z 96 kW zvednutej na nějakejch 125 kW. Jenže žádnej čip, ale větší turbo, jiný sání, předělaný svody, koplet jiná říící jednotka, no úpravy za statisíce. Teď jsem si pořídil Peugeot 406 coupé, V6 třílitra se 155 kW a z Brna do prahy se tak rychle nedostanu. Fakt se po D1 nedá jet pořád 190 km/h.
0/0
13.10.2003 10:56

smejki

Re:
Bez chipu Hodonin-Praha 1:30. Hadat se nebudu, ale urcite je ten Peugeot pohodlnejsi :-)
0/0
14.10.2003 13:33

mirroc

Re: Proč P406?
Jó, to jde. To dělám i s oktávkou 1,6 (po chipu 65 KW, nic lepšího není), tak proč P406? Takových sráčů s našlapanými motory předjíždím denně desítky, protože sice mají stáda koní pod kapotou, ale chybí jim jednak srdce, někdy taky mozek, pak hlavně zkušenosti, cit pro auto  a dost často správný odhad. Na dálnici mně jich sice pár s třílitrovými bavoráky nebo meďáky předjede (vytáhnu max. 190 z kopce), ale mimo déčka málokde a málokdo (občas někdo bez mozku do horizontu nebo zatáčky, kde nevidí). Takže to není ani tak v našlapaných autech, ale spíše ve schopnostech. Podržet cihlu na plynu na déčku a jet 200, když mám 150 kW pod kapotou není umění, to zvládne cvičený šimpanz. Ale vyřešit krizovku nebo to z této rychlosti ubrzdit , to už každý nezvládne. A o tom to také je.
 A co se týká oktávky, na její jízdní vlastnosti nedám dopustit. Rád bych někdy vyzkoušel aspoň RS, musí to být síla. Ale i Fabia má výborné jízdní vlastnosti, nicméně je to menší auto s menším rozchodem, ale zase lehčí, takže může být i rychlejší, ale určitě ne stabilnější než oktávka.  
0/0
3.11.2003 19:34

Speedy

Re:
Na co chip. Stačí si ji pořídit s motorem 2.2 HDI.
0/0
13.10.2003 11:13

Honza

Re:
za 9,3 l nafty?
To me za zhruba stejny cas dovezla Fabie 2,0 s prumernou spotrebou uplne stejnou (taky 9,3 l). Sice benzinu, ale myslel jsem ze to RS zere min.
No tak to u toho benzinu asi zustanu, ja si nemuzu pomoct ale zvuk a vibrace u dieselu jsou jeste porad neprijemne.
0/0
13.10.2003 23:08

Sokol Jan

Poruchovost ?
Aniž bych chtěl dělat reklamu na Octavie, mám jednu takovou s 66kW v TDI a za 4,5 roku poruch O.Pouze mohu potencionálním kupcům doporučit.
0/0
11.10.2003 20:45

Daňový soumar

Re: Šrot!!!
Ochcávku NEDOPORUČUJU nikomu. Za 3,5 roku a 100.000 km jsem jen za opravy vypláznul 120.000 Kč a 2x přežil vážnou poruchu brzd. Spaste svoje duše a peněženky a neutrpte Škodu jako já
0/0
13.10.2003 12:01

Novo

A to s ní jezdiš rally?
Ja na ni (1,8 z roku 97) mam 177000 a jenom jsem ve 120000 menil kotouče a destičky ve předu a preventivně rozvody, jinak nic. Spotřeba pruměr 7,9. Kolegove s Megany a Astrami mi tise zavideji ...
0/0
14.10.2003 10:38

skica

Re:
3 roky - najeto 140,000,-km krome beznych servisnich kontrol, jsem do oprav nedal ani kacku. Spotreba 5,3-5,7 (dalnice v DE) co vic si prat...
0/0
15.10.2003 15:56

Tomas Holek

Re:
Danovy soumare, neustale v diskuzich opakujes, ze jsi utrpel skudu se Skodou. Asi jsi mel smulu. Ja jsem velice spokojeny s svou Octavii a nemenil bych.
Ale znam spoustu lidi, co utrpeli skodu v Peugotem, Citroenem, Renaultem a Oplem.
0/0
29.11.2003 21:02

Wan

combi 4x4
zajimalo by mne, kdy bude k dostani verze combi 4x4.
0/0
11.10.2003 17:03

cheesy

Re: combi 4x4
mel bys sledovat zpravy a katalogy atd atd... combi 4x4 bylo driv nez normal 4x4..
0/0
12.10.2003 9:38

MM24

takhle vypadat nebude
teda nevim kde jste to sebrali ale to auto vypada kapku jinak.... tohle je jen jedna ze studii ktery se udelaly
0/0
11.10.2003 15:02

Bzony

Re: Foto
Jak jinak? Jestli mas nejake foto tak mi ji posli na bzony@seznam.cz
0/0
11.10.2003 15:06

feroj

Re: foto
mě tak prosím jsem potencionelní klient  feroj@tiscali.cz
0/0
11.10.2003 20:59

smejki

Re:
nebo to hod na web a pastni to sem :-)
0/0
11.10.2003 15:11

Nemec

fotka...
.... mi take pripada nejaka jina. V Nemecku se uz objevilo hodne informaci, potvrzenych primo VW (treba cena o 1000EUR mene nez Golf - z ust clena predstavenstva). No a byly i otistene (neofifialni) fotky, mam je schovane, je na nich kombik a hodne to pripada Fabku, snizujici se kufr (nebo jako C-Klasse), rozvor zusim 257 cm, takze zedny zazrak. Bohuzel jsem ten casopis uz vyhodil, takze nemuzu fotku naskenovat.
0/0
12.10.2003 14:10

Nemec

Re:
sorry, nez jem dopsal vetu,tak jsem se sel podivat a uz ten casopis nemam.
0/0
12.10.2003 14:11

aha

ne, dekuji
Auto je to pekny, verim ze se mi bude libit. Ale po zkusenostech s aktualni generaci Octavie a jeji poruchovosti - NIKDY !
0/0
11.10.2003 13:45

MM24

Re:
jakou poruchovosti?  co je to za blbost?
0/0
11.10.2003 15:02

Tomas Holek

Re:
O jake poruchovosti mluvis ?
Ja mam najeto s Octavii 75.000 km 0 poruch, 2 garancni prohlidky, doleval jsem 1 l motoroveho oleje.
Je to proste spolehlive auto.
0/0
29.11.2003 20:56

Alfi

O co americky trh?
A kdy bude na americkem trhu? A nebo neni tak kvalitni aby ji na americky trh pustili? Jako toho uboheho Spartaka?
0/0
11.10.2003 12:44

Milos_cz

Re:
To že Škodovka není trhu USA je asi víc politickej problém, než problém kvality. a) přímo by konkurovala VW Jeta b) není tam servisní síť a její vybudování by bylo asi dost nákladný. c) Právě se nacházím v USA v CA a nemám pocit že by tu byl o tento druh aut nějaký velký zájem.
0/0
12.10.2003 9:43

Milos_cz

Re:
Jo a ještě jsem zapoměl. Škodovka samozřejmě na americkém trhu je. V Dominikánské Republice jsem jich viděl tisíce.
Miloš
0/0
12.10.2003 9:45

Kota

Re:
V Ecuadoru je Škoda nejprodávanější evropský auto. V Quitu ji potkáte na každým rohu, ale spíš Fabie než Oktávky
0/0
13.10.2003 14:27

Pavel

Re: V Americe!
V Americe jí chybí servisní síť a většina evropských značek, kromě Mercedesu a BMW zde má velké potíže. Průměrný Američan když si chce koupit dobrý auto, tak si koupí Japonce!  To však neznamená, že je to auto lepší než evropské značky, ale vzhledem k možnostem financování a pořizovací ceně, ho to vyjde výhodněji. Amerika je prostě Amerika  a když je něco na trhu zavedeno a má to dobrou reputaci, tak to jde na dračku. Z domácí produkce je určitě taky velký výběr, ale na kvalitu a spolehlivost, můžete zapomenou, i když se to pomalu začíná lepšit !!! Takže embéčka v USA asi za nás ne !
0/0
31.1.2004 3:26

smejki

:(
Opravdu velice hodnotne informace  Asi budu delat novinare.
0/0
11.10.2003 11:35

pupak1

mimochodem
ještě k obsahu článku. Je to jako obvykle nicneříkající snůška blábolů. Takže alespoň něco málo: cena nový Octavie bude mezi 450 - 700 tis., zavazadlový prostor o 40l větší(568l) a smutná zpráva pro příznivce tuningu - nebude motor 1.8T, místo něj je 2.0FSI 110kW, ten má menší krouťák a nejde tak snadno upravovat. Přístrojová deska je podobná jako v Tudoru a víc Vám neřeknu, nazdar.
0/0
11.10.2003 8:38

Bzony

Re: Odkud to vis?
Ze by nekdo ze Skodovky? Nebo jen dalsi blabol.Jestli muzes tak mi posli vic informaci na bzony@seznam.cz Thanks
0/0
11.10.2003 15:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.