Diskuze
Test ´žlutých andělů´ aneb když auto nejede
Děkujeme za pochopení.
xxxxxxxxx
KECY
, ani v jednom pripade nic neplatil? hahahahahaha to sem se nasmal. reklama na vw group se zadava jinak.Jufik
Tak ja taky pridam
Mel jsem nehodu v Brne (taky zde bydlim), oprel jsem tehdy 2 roky starou felicii combi v 60km/h do sloupu. Auto bylo samozrejme nepojizdne, tak jsem volal policajty na vysetreni nehody a kdyz jsem na ne cekal, jel kolem osobni vuz ABA, zastavil a vylezl borec, kt.zajistil odtah (odtahovka prijela driv nez policie, takze jeste musela cekat), vsechno vytelefonoval ze sveho mobilu a nakonec mi jeste rekl, ze z povinneho ruceni mam ten odtah zdarma. Takze na tyto sluzby nemohu rict ani pul slova spatneho. Takova je moje zkusenost.Bad.Man
Taky pridam ....
Leto, krasna noc ... 12 let stary Opel Vectra .... 1 hodina rano .... dalnice z Pribrami na Prahu .... Oplik zdechnul, nastartovat nesel .... Od zavolani jsem cekal cca 1 hodinu na prijezd odtahovky (zenska na drate rekla ze nema cenu posilat mechanika a ze posle rovnou odtah) .... Odtahl me k memu baraku (servis mam kousek a v 1 hodinu rano kam to tahnout ze jo ...) celkem spokojenost .... jen se mi nezda to, ze bych nemusel platit ani korunu .... Ja zaplatil 3.800 ,- .... ten odtah zdarma musel byt v pripade noveho VW v ramci asistencnich sluzeb zdarma k novemu autu a v ostatnich pripadech bud asistencni karta, a nebo bonus, ktery nabizeji pojistovny u kterych platite povinne ruceni (zaplat o xx,- vic a dame ti asistencni kartu zdarma :o) ) .... Takze by toto melo byt v clanku take vysvetleno ..... jinak nenapsal jsem jakou firmu jsem vyuzil .... byla to ABA ....Jirka Š.
Soukromý test = ÚAMK nikdy více
kretýno
baterka
aifel
Ani v jednom případě nemusel řidič nic platit.
Tohle by chtělo upřesnit - buďto museli mít zakoupenou roční asistenční kartu nebo to "nahráli" jako nadstandart k "havárce" nebo povinnému ručení. Ale pokud by prozradili, že je to "jenom test", tak nevím - že by se zasmáli, poplácali se po ramenou a nazdar???DeDust
A moje zkusenost:
potreboval jsem odtahnout vecer, hnedle v noci, provoz minimalni, zima taky nebyla a kasparek na dispecinku mi vypravi, jak vsechny jejich autaky zrovna zasahujou a tak mi tam posle soukromnika. Ten me samozrejme natah' jak blazen. Proste dohazujou ksefty, andilci nasi...ja.drop
ale no tak
Myslíte, že nic tady v té republice nemůže aspoň tochu fungovat? Kdyby ve všem byl takový rozmach jako je to právě v autech a fungovala správná konkurence myslím, že by to takto bylo i jinde. Skutečnost, že u vozů zahraničních značek asistenční služba pokulhává je fakt. Je to však jen otázkou času. Mám zkušenost z Německa, kde se mi potkal motor (po úspěšné výměně rozvodového řemene ve značkovém servisu v ČR). Zavolal jsem asistenci do hodiny byli u mne, odtahli vuz, zajistili ubytování a odjezd do Prahy. Za týden jsem si jel pro auto s vyměněným motorem. Zaplatil jsem pouhých 8 DEM za náplně do motoru. Když jsem se ptal u nás, dopadl bych o mnoho hůř. Motor bych si musel sehnat a samozřejmě zaplatit. U nich se tomu říká doživotní záruka mobility. Škodovka už to také nabízí.Michal
zas jedno placene PR
Nepovazujete za drzost tady zveřejňovat takto zmanipulovany test? Testovat prevazne auta z jednoho koncernu. Jsou to prave znacky, ktere jako jedine umi tyto asistencni sluzby opravit. Zkuste si je zavolat k Honde, Volvu, Saabu, Mitsubishi a dalsim. Nevymeni vam tam ani zarovku.Pepe
Re:
Jo, jenže tyhle auta si koupí ledatak blázen .... právě kvůli sevisu... BTW. odtáhnou ti je ale stejně jako škodovky, audiny nebo volkswageny.Hanka
Opravdu zdarma
Nechce se mi nějak věřit, že by ani v jednom případě nechtěli od řidiče ani korunu.noname
Kecaj
Minimálně u toho VW museli zaplatit - přijela tam odtahovka až z Prahy a když před odtahářem nasadili kabílek a řekli že to byl test tak se nasrštval a museli mu zaplatit cestu tam i zpátky.Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!