Diskuze
Josef Klíma: Na českých silnicích se bojím
Děkujeme za pochopení.
ALFA
Ohleduplnost
Když někdo spěchá ať spěchá jeho auto jeho čas jeho peníze pokud bude platit pokutu. Občas je potřeba se podívat do těch tří zrcátek (aspoň do jedno) co se děje za vámi a ne jen kokat před sebe ať máš škodu či bavce. Jednou můžeš spěchat třeba ty a potom tě taky nasere kretén v autě nalepený na středové čáře co tě nenechá předjet. Prostě není to o tom kolik jedeš ale jak jedeš. Uklidmě si každý před vlastním prahem a potom řešme okolí.)))))Jája
Re:
Jo přesně tak, v něměcku jsou dálnice jako ze žurnálu, rychlost je tam neomezená a když člověk jede v rychlém pruhu, nestane se, že by mu tam nikdo vjel, kolikrát jsem viděla jak dal řidič blinkr a pak ho zase vypnul a nejvjel mi tam, i když by to stihnul. Není to o rychlosti, ale o ohleduplnosti a předvídavosti koukání do zpětného zrcátka. Každý nemůže mít talent na řízení, to chápu, ale předjíždět bez blinkru a bez zpětného zrcátka ( jak jsem viděla minulý týden, kdy dlouhovlasý mladík stříbrného peugeotu 309 málem vytlačil při předjíždění do pangejtu audinu, která ho zrovna bohužel také předjížděla - kdybych SPZ nezapoměla, už by tu byla), to je vrchol.X
Situace na českých silnicích...
... je opravdu děsivá. Ohromná spousta řidičů jezdí nepřipoutaných a co je hrůza, která se rošířila jako mor je zlozvyk neblikat. 70% řidičů naprosto nepoužívá směrové blikače a přejíždí z pruhů do pruhů, jak se jim zlíbí. A to je teprve o ústa. Jak má řidič odhadnout, co si zrovna frajírek před ním usmyslí? Musím souhlasit s tím, že čeští řidiči jsou opravdu v mnoha ohledech "prasata".JS
Žádné překvapení
Pan Klíma je osobost naší žurnalistiky, která si určitě zasloužila lepší otázky... Takto tento "rozhovor" vyznívá více než povrchně, což je bohužel případ 90 článků ze 100 na těchto stránkách... Kdyby se například autor dokázal připravit a zamyslet natolik jako autor článku s Pavlem Kukou na téma Slavie oč by výpověď PANA NOVINÁŘE Josefa Klímy byla hodnotnější a možná by splnila svoji prioritní povinnost: zamyslet se... :-)Mil
O cem se to bavite?
Waran
Klíma má pravdu...
...ne každý si to však připouští! Já třeba vůbec ne, protože bych už doopravdy nemohl vlézt za volant, ovšem, když za něj vlezu, říkám si, že to ještě Nova poměrně zlehčuje, realita je daleko horší a je jen otázkou času, kdy smrtelná nehoda postihne každého z nás, co zrovna nemají drobné na BMW, Mercedes, nebo Audi s Xenonama. Kdo má drobné, ať si ještě přihodí na Pajero a může vyrazit s vědomím, že se mu nic nestane, každý ví, jak viník nehody dopadne a jak dopadne ten, který se zkrátka nestačil vyhnout... Střílet mezi oči podobné frajírky bohužel nejde, takže zítra vzhůru mezi lvy, nebo za hranice (kromě Slovenska) k civilizovaným a mnohem slušnějším lidem i řidičům!MaxvRS
Re:
Na to abych mel xenony si nemusim kupovat Audi BMW ani MB staci obycejna FabkaLibor
TAKY SE BOJIM
Koupil jsem si alfu za 150 litru (cena feldy)A honim vodu. Jezdim agresivne protoze predjizdim ty co mimo obec jezdi pro jistotu 40. Tyto fakta me roztrpcuji a NA SILNICICH SE BOJIM PROTOZE JSOU PLNE RIDICU KTERI NEMELI DOSTAT PAPIRY A TECH SE FAKT BOJIM A JESTE TO NAVIC VYPOVIDA O STAVU SPOLECNOSTI... TY MUZES DELAT JEN NA NOVERadek
Já se bojím...
Ano, já se na silnici také bojím. Jezdím ve voze značky Škoda Octavia RS a v poslední době mám velkou chuť jej vyměnit za starší NISSAN PATROL nebo Mitsubishi PAJERO. To, co si někteří "řidiči" dovolují udělat na silnici, je neskutečné. Hlavní zásady dobrého řidiče a řízení by měly být, kromě jiného, i tyto: 1, Nechat komplexy a emoce doma. 2, Za volant nikdy nesedat pod vlivem alkoholu, drog, léků, nebo nervozity. 3, Vždy vyjet na určené místo s velkou časovou rezervou. 4, Jezdit v naproste pohodě, připoutaný, zároveň být ve střehu a předvídat. 5, Nikdy nepředjíždět, pokud to situace neumožňuje. 6, Za deště a sněhu jezdit s tou nejvyšší opatrností a citem... Rozumný člověk prostě nemůže pochopit slabou hlavu, která předjíždí jedno auto za druhým, dívajíc se ostatním řidičům posměšně do tváře, nemůže pochopit naprosté tupce, kteří po si po vypití jednoho piva myslí, že můžou řídit a že jim vlastně nic není, nemůže pochopit lidi, kteří, ačkoliv mají v autě airbagy, se nepřipoutají, předjíždí v zatáčce a na mokru jedou třeba i 180. Nikdo nemá právo jet po dálnici 200, když zákon říká 130, nikdo nemá právo na silnici popravovat lidi. Chci jen říct, že takové, jaké je to třeba s řízením v Austrálii to tady dlouho nebude. A je mi to velmi líto, protože vychovat v tomhle svinstvu děti a pak si je nachat popravit na dálnici nechci. Na závěr přikládám příspěvek z jedné diskuze na netu: Jarda: Tuhle jsem jel z Brna po D1 do Prahy a kousek za Brnem jsem předjel dvě Octavky, protože mám korejce, tak to trochu nerozdýchali a začali mě honit. Já tam měl pořád 200 na tempomatu oni do kopce 160 z kopce 210. Celkem zábava, jak se prďolové snažili. Brno - Praha za 45 minut, pochopili, že to co říděj jsou sračky. Mimochodem jsem Pražák a jezdit rychle mě dost baví (Znojmo - Praha = 90 minut) a neměl jsem ještě žádnou nehodu a moje máma tvrdí, že jsem jediný, s kým se v autě nebojí.bikeman
Re: RS
Předpokládám, že si tu RSku koupil, abys na dálnici jezdil jenom tech 130, nemám pravdu?Tom
Idnes
Je úžasný, že si můžu vždy přečíst na Idnes aktuální článek, který již vyšel v MF Dnes před čtrnácti dny (ve středu). Chlapci zabalte to...Johny
Re: Idnes
Co čekáš. Přeci se nebudou o víkendu psát s něčim novymEliska
....chlast a auto k sobe nepatri
.....doufam ze se jednou podari filmovat v hospode, jak se servirky tocej a roznaseji hnusnym nezodpovednym nadrzenym ridicum pulitry a panaky.... ubreptany uslintany pomoceny smradlavi opilci jsou hnusni a lituju kazdou zenu ktere se takovy smradoch navali do postele....fuj tajksl..Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...