Diskuze
Zimní pneumatika neznamená sněžná
Děkujeme za pochopení.
sumik
bacha na zimní v těchto dnech
jouda
Tyhle věci by se dali uzákonnit,
tak jako jízda s rozsvícenými reflektory.Prostě přechodem času.Myslím si,že by to hodně ovlivnilo počet nehod.Co je platné,když já jedu na zimákách a prudce dobrzdím,když ten za mnou na letních to už nedobrzdí a je ve mně.Jestli to někdo pokládá za úsporu peněz,tak ať jezdí na kole,nebo tramvají.Vůbec už nechápu,jak někdo vyjede na letních do hor,tam potom jen zdržuje ostatní tím,že se hrabe v břečce.Ruzicka
Re:
Dali
Jednoznačně
Jednoznačně UZÁKONIT zimní pneumatiky,kdo na ně nemá tak at nejezdí protože ohrožuje ostatní účastníky silničního provozu.Na Slovensku to pochopili.M
Sirka pneumatik
Jsou na zimu lepsi sirsi nebo uzsi pneumatiky? Donedavna jsem slysel, ze zasadne uzsi, ze lepe drzi na snehu. Ale ted mi rikal manik, ze dneska jsou jednak lepsi smesi a vzorky a take toho snehu zase tak moc neni.Sven
Re:
Rozhodne uzsi. Podivejte se napriklad na cem jezdi rallye v zime. To maji sirku jak motocyklovy pneu.Holátko
Už to bylo řečeno
Asi se mi vysmějete, ale mám 13 let starýho Favorita. Nikdy jsem nepřikládal velký význam odlišnosti pneumatik a jezdil jsem na smíšených (tuším OR34) pčřed pár lety jsem si koupil na předek Barum Polaris OR 60 a nestačil jsem se divit!!To auto úplně jinak sedí(na sněhu i na suchu), vyjedu výše, cítím se bezpečněji, akorát mi to kazí takoví ti chytráci pro který nemají zimní pneu cenu a jezdí teď v zimě na letních jako v létě na hranici maximální rychlosti vozu a né povrchu vozovky. Ted jsem koupil na celý auto Polaris 2(né proto, že jsou v akci za 1191,-kč/ks) a přes léto jezdím na Brillantisech. Nemůžu si je vynachválit, jen jsem zvědav kolik na nich najedu. Kdo nejel na zimních gumách,neví o čem mluví a co pomlouvá, pak by na nich taky jezdil. A na protektorech bych taky nejezdil. Vždyť ten základ už žije svojí druhou životnost!!! Je horší komfort jízdy,nižší životnost, vyšší spotřeba a výsledek? Protektor se prodraží a více rizkujete. všchny Vaše kilometry bez nehod přeje Pája HolátkoDeDust
Re:
Bodejt, takovy trinactilety facko na zimacich, to musej byt jizdni vlastnosti ;-))Milan
Zimní pneu
Sáhodlouhé debaty o tom jestli jsou zimní pneumatiky nutné už při +7 nebo až kolem nuly jsou zbytečné. Vyhledem k tomu, že Češi jsou nejhorší a nejbezohlednější řidiči na světě (důkazy naleznete i v příspěvcích níže) bylo by rozumnější přezout spíš dřív než později.clarac
bublina
Pravda je ta , že gumárenská loby pracuje . Kolik dnů je u nás teplota pod 7 stupňů? Je to o tom jak jezdíme. A k tomu nám nepomohou zimní ani letní ani žádné kosmické.MARTIN
testy pneu
V nezávislých zahraničních testech pneu / ADAC , OAMT / je totiž na prvních cca 5 místech velká vyrovnanost a vlastnosti jsou skoro stejné...Záleží, v jakém prostředí budu pneumatiku provozovat...každá pneu má své nejlepší i slabší vlastnosti. Chcete-li mít pneumatiku, která dlouho vydrží...tzv. kilometrový výkon pak jednoznačně...MICHELIN nebo DUNLOP, poměr cena/ výkon pak SEMPERIT....vždy záleží na modelu daného výrobce. Doporučuji se poohlédnout vždy před sezonou v internetových prodejnách pneu...dá se tam solidně ušetřit...letos jsem koupil DUNLOPY WINTERSPORT M3 A NA JEDNÉ PNEU JSEM UŠETŘIL PROTI KAMENNÝM OBCHODŮM NEBO PNEUSERVISŮM 1350 Kčxtomas
Jenom reklama...
Zimní pneumatiky jsou jenom veliká bublina. Reklama, pomocí které vydělávají veliké peníze. Na dobrých (ne ojetých) letních pneumatikách se dá jezdit úplně stejně jako na zimních, stačí mít pro to trochu cit... U nás jsme nikdy nekoupily zimní pneumatiky ani řetězy (další nesmysl, jenom ničí silnice a kdo jezdit neumí, tomu stejně nepomůžou...) a pokud jsme nedojely tam, kam jsme chtěli, tak tam dojela maximálně rolba :o) Prostě je to dost šikovný marketingový tah, ale jinak...Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...