Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autem roku 2004 v České republice je Mazda 3

Mazda 3, menší sourozenec loňského vítěze, Mazdy 6, obdržela ve finále ankety Auto roku 2004 v České republice 160 bodů z 240 možných. Druhé místo obsadil už s odstupem Ford Focus C-Max, třetí skončil Fiat Panda.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tom

Po zásluze
Osobně jsem se s Mazdou 3 svezl a myslím si, že vyhrála naprosto zaslouženě. Přeji každému svezení s tímhle autem!
0/0
12.11.2003 18:39

Zed.

Ankety, soutěže..
Nejoblíbenější auto roku, Auto roku, Nejhezčí auto roku. Až bude v Čechách založena 10. anketa o autech, tak jdu slavit až do rána. Počítám, že to bude brzo. Možná by se pak měly jednotlivým anketám přidělit koeficienty, aby se v tom jeden vyznal a bylo jasný, která je ta hlavní. Ostatně ty výsledky. Počítal bych, že když je nejoblíbenější Superb, tak ho má každý v garaži. Je to FRAŠKA!! Čus bus.
0/0
12.11.2003 18:11

revo

Re:
Přesně tak. Nějak mi uniká, na co podobný ankety jsou. Nebo je mezi námi snad někdo, kdo se podívá do časopisu a valí si koupit to "auto roku"?  Anketa úplně na h.....
0/0
14.11.2003 8:02

Martin

Re:
Taky souhlasím. U nás je to samá anketa, všichni se tváří jako strašní odborníci, každá anketa je nejobjektivnější, nejuznávanější, nejprestižnější. Přitom mám pocit, že kde kdo si tady udělá jakoukoliv anketu, a výsledek ...... ach jo.
0/0
17.11.2003 10:27

Rado

Accord
.. je technicky a designově nejlepší auto z nabídky, škoda, že rozhodují jiná, neprůhledná kritéria....
0/0
12.11.2003 17:27

Gama

To je ale fraška!
Tak nevím, ale je mi divné, že se autem roku 2003 může stát automobil, který ještě ani není pořádně v provozu.  Pokud se nepletu tak do prodeje byla mazda 3 uvolněna 1. listopadu.  Jak ji tedy mohli "novináři" hodnotit ?  Nebo je hodnocení zasloženo jen na zkušenostech z autosalonů ? Osobně si myslím, že mazda 3 by měla soutěžit až v roce 2004, až s jejím provozem budou větší zkušenosti. 
0/0
12.11.2003 15:21

gat

Re:
anebo radeji az v roce 2005, az prvni prodane kusy projdou prvni garanckou!!! jsi asi odjinud, ne???
0/0
12.11.2003 17:25

myday

Re: Fraška? Možná....
Musím reagovat. Minulý rok ve světě vyhrál Renault Mégane (takový podivný auto, no ten zadek...) a taky na poslední chvíli byl uveden do provozu a přesto vyhrál... O mazdě vím to, že bývají témeř bezporuchová, když s tím zacházíme slušně ( to platí pro všechny auta ). Mazda 3  ve své střední nižší třídě u mne vyhrál, konkurence té třídy mají co dělat....
P.S. O bezporuchovosti jsem přesvědčen, protože vlastním 323, osm let staré, najeto téměř 170000km a vážná porucha žádná...
0/0
13.11.2003 22:51

tempe

Re: souhlas
Souhlasím s vítězem i s tím,že Mazdy jsou minimálně stejně neporuchové jako Toyoty.Hold japonec:-))Mám 323f 6 let starou a kromě benzínu si to auto neřeklo po 100tis.km o nic jiného.Je to auto bez chyby.
0/0
14.11.2003 8:45

jarda

Re: Octavie
Mam najeto 80.000 km s Octavii a krome trochy nafty si take nerekla o nic. Ale narozdil od 323 dam do kuftu spoustu veci
0/0
16.11.2003 0:34

Martin

Re:
Jo, ale na zadní sedačky si leda hodíš sako.
0/0
16.11.2003 20:11

tempe

Re:
tady se bavíme o autech,tak se s Octavii nemíchej do této diskuze,protože tady nikdo nepovažuje škodovku za auto:-)))Jo a pokud něco chci stěhovat,tak si na to beru kamaráda s Avií.:-))Takže zařa´d svou škodovku do pravého dálničního pruhu a jen tiše a závistivě sleduj,jak tě předjíždí japonsé auta:-))
0/0
18.11.2003 10:14

tempe

Re:
tady se bavíme o autech,tak se s Octavii nemíchej do této diskuze,protože tady nikdo nepovažuje škodovku za auto:-)))Jo a pokud něco chci stěhovat,tak si na to beru kamaráda s Avií.:-))Takže zařa´d svou škodovku do pravého dálničního pruhu a jen tiše a závistivě sleduj,jak tě předjíždí japonské auta:-))
0/0
18.11.2003 10:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.