Diskuze
Policie zbytečně blokuje silnice
Děkujeme za pochopení.
ATOM
Policie je vtom nrvině !! Za všechno můžou pojišťovny !!!
Pokud není nikdo zraněn, vlastně o nic nejde. Pojištovny si ale vynutili (zlobovali) přítomnost policie skoro u každé nehody. Policie tak vlastně pracuje pro pojišťovny a proti řidičům !!!Martin
Čekání
To čekání je hrozné, jednou se stalo, že jsem musel čekat na Policajty 5hodin a to jsem byl přímo ve městě. Prostě na několikatou urgenci jsem vždy slyšel, nechte vše tak jak je a čekejte, asi se jim nechtělo vstávat, bylo to totiž v noci, no a čekání se protáhlo do rána :(Rad
myslím, že se to lepší
policajti začínají jezdit s pásama, snad přestanou i parkovat na přechodech, ale u nehod se mi už párkrát stalo, že jsem je viděl na poslední chvilku.mají sice auto s majáčkem, ale mám dojem, že 2m od nehody je málo. měli by tam dát aspoň trojúhelník dostatečně daleko. zažil jsem dokonce neuvěřitelné: na dálnici kousek od brna, jak za tmy uprostřed dálnice stál policajt s plácačkou a já měl co brzdit, abych ho nepřejel, jen jsem stihl zapnout blinkry, v autě děti zakšírovaný v sedačkách a koukal jsem jen do zrcátka, kdo to do nás napálí. kdybych byl v autě sám, vyskočím a uteču do pole. víte proč to udělal? páni policajti se potřebovali otočit!Matěj
Nehoda
Jirko máte naprostou pravdu. Autor uvedeného článku se předvel jako naprostý diletant. Vůbec dané problematice nerozumí a než by navštívil nějaký dopraní inspektorát v Praze a na celou problematiku se informoval, použil svým domněnek a drbů jedna paní povídala. Jedním z prvních úkolů policisty na místě dopravní nehody je řádné zakodkumentování místa dopravní nehody. To není jen vyfotit nabouraná auta, jak se p. Ziegler domnívá. Samotné sepsání protokolu je až na posledním místě, práce policisty na nehodě. Pokud autohlídka obvodního inspektorátu, v Praze, má v průměru nahlášeno, za jeden den 20 i více případů. Není technicky možné, aby účastníci nehody čekali na příjezd nehodovky jen půl hodiny. Praha je především diky nepozorným a bezohledným řidičům, kteří způsobují dopravní nehody. To by si jaksi měl pan Ziegler uvědomit. To že neznají zákon, ve kterém se píše i o tom jak se chovat na dopravní nehodě a za jakých podmínek je možné odstavit vozidla a radši tato vozidla nechají tak, jak nabourali, je dalším faktorem, proč je Praha ucpaná.Jirka
řešení nehody
Bohužel veškeré řešení nehod má na starosti skupina dopravních nehod, která postupně objíždí nehody. Bohužel musí všechny nehody důkladně zadokumentovat, protože se stávali případy, kdy při nehodě se nikomu nic nestalo, ale pak jeden z poškozených přišel za týden, že má něco zlomeného apod. a rázem je z banální nehody trestný čin, kde musí být pořádná dokumentace, aby bylo možné zjistit, kdo nehodu zavinil.Mirek
Jak usnadnit cestování automobilem?
Nezodpovědným řidičům, kteří nedodržují předpisy (předjíždějí přes plnou čáru v nepřehledném úseku, se semafory si nelámou hlavu a o rychlosti nemluvě) bych okamžitě bral řidičáky. Když bychom se těchto "blbečků" zbavili, myslím, že by hned ubylo nehod a cestování by bylo mnohem snadnější.ROSTA FLORIDA
CESI JSTE NORMALNI?
Maitale
Re: Policejní stát
Jo, taky tady nemáme policejní stát jako ty tam v USAPaulis
Zdržují a kašlou na ostatní!!!
Nejen že policie v případě nehdy zbytečně dlouho zdržuje dopravu, ale v naprosté většině se vůbec nestará o ostatní dopravu - chodí s kolečkem a blokem, a jak to vyřeší - objednou další řidiči je nezajímá. A přitom si myslím, že porušují zákon, protože i oni mají za povinnost odvrátit další nehody, čili škody a zranění. Nebo policie tuto povinnost nemá??Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Poptávka po elektromobilech minulý týden stoupla, firmy lákají dotace
Prodejci nových aut a zprostředkovatelé finančních služeb zaznamenali v minulém týdnu v Česku...