Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nová světla uvidí i za roh

U běžných světlometů zůstávají při odbočování neosvětlená stranou ležící místa, takže řidič vjíždí do křižovatky vlastně naslepo. Podle zkušeností se právě v neosvětlených místech může skrývat nebezpečná překážka. Některá nová auta však už mají světlomety, které vidí i za roh.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

VITA11

?
BMW příplatková výbava za pár švestek
0/0
16.1.2004 0:52

prochyn

uz to dejte pryc,je to tam uz hrozne dlouho.......
0/0
7.1.2004 20:31

David

A co Lexus RX 300 ?
Ten měl natáčecí xenonové světlomety jako první na světě. Funguje to tehdy, když řidič pohne volantem a viděl jsem to i v realu a nemá to chybu. Ostatně jako celé auto samo o sobě....
0/0
2.1.2004 21:06

Daniel72

prvni auto
ktere tohle melo byla podle me Tatra 77
0/0
18.12.2003 3:09

jiří růža

žádná novinka
Toto již měla Francouzká auta před 40 roky,takže žádná novinka.
0/0
15.12.2003 21:39

j@kommo

Re:
Zkuste si ten clanek precist, podle nadpisu psat prispevek je trochu zcestne...
0/0
6.1.2004 15:54

Martin

Audi uz nikdy vic !
 
Audi je nadhodnocený krám, který vytvoril VW z automobilky, jenz mela tak akorat tradici v quattro rally. Tak se proberte !!! Kdo kdy slysel o audi pred roky 1990 ??? jen ze zavodila ale prodejni uspechy ? Kvalita ?? Co to je !! Mel jsem 4A avant 1999 1.9 T, protoze jsem taky veril tem kecum o kvalite Audi a potreboval jsem vypadat IN, vyplajznul jsem mega a kousek  ale to je ku*va nestesti a ne auto !!! Jedina uzasna vec byla spotreba, ale porad neco nefungovalo !! Bracha chtel taky auto, nedal si riczt a koupil loni nove A3 a po 3 mesicich odesla lambda sonda, 3x se vymazalo nastaveni pocitace, menil zadni airbag -cidlo hlasilo vadu a ted na zimu zrejme odesla elektronika v ABS.
Audi NENI spolehlive auto. Je to auto JEN na image.
0/0
13.12.2003 23:02

tarzan

Re:
Mám podobné zkušenosti. Pracuji ve "post-státní" firmě kde byly letos vyměněna auta a za bezproblémové Lexusy se nakoupeno celkem 18x Audi 8 a 2x BMW Z. Mohu říct že, jelikož i já jezdím tímhle hliníkovým hrochem, že za své bych ho nekoupil ani za 50% ceny. Myslím si že hodnota auta je tak na urovni lepší Oktávky. Už slyším jak tady všichni fandové Audi řvete, ale já jsem taky fanda ale aut. Nechápu co dalo právo VW  téhle téměř zkrachovalé firmě Audi (souhlasím s předchozí reakcí) prodávat ty vozy za takové prachy. Výbava 8  je úplně srovnatelná s jakýmkoli autem nad 700 000 kaček, vnitřní design nuda, ergonimie absolutně nehrozí-některé spínače anebo menu systému to je opravdu lahůdka, na jejich uspořádání se zvyká hodně dlouho. Jezdí se s nimi hodně, teda z většinou... Bavory ještě neviděly servis, ale Audi už tam byla. Pravda, abych nekecal, všech 18 ještě ne :-))) Když jsme je na jaře dostali tak  jsem si říkal Audi ? Skvělé, vyzkouším špičku. Teď jen čekám až se nakoupí další X5 bavory a měním. Faktem je že v čechách je Audi móda a leckde otevře dveře kšeftům, na které by se člověk s sice špičkovým a nabouchaným Subaru nebo Lexusem rozhodně nedostal. Ale když se podíváme na zbytek světa, tak celý "projekt" Audi drží nad vodou úspěchy cizích, škodovky, vW a Seata. Má rada, pokud máte v kapse 3 mil. na nové luxus auto, a potřebujete spolehlivé auto, do Audi ne.
0/0
14.12.2003 21:41

Ace2

Re:
ááá konečně lidi jako já. Také poučeni z tého značky, která není nic jiného než velký kus fámy a dobrého marketingu. Mohu potvrdit jejich problematičnost z hlediska spolehlivosti, velmi diskutabilních provozních nákladů, které jsou běžné jen u aut nejvyšších tříd. Naše firma též po zkušenostech s touto značkou ruší další spolupráci a nadále budeme kupovat z této vyšší třídy jen značky Vovo a Mercedes, což jsou vozy srovnatelných pořizovacích cen, ale hlavně to jsou vozy technologicky  neporovantelné. Naše dalo by se říci luxusní A6 2.7T (cena 1.9m) jsou vybaveny  velmi neekonomickým motorem v rámci svého objemu a výkonu. (mimochodem stejná spotřeba jako Mercees S500) a i na svou cenu velmi chudou výbavu. Kůže a elektrické otevírání 4 oken nepovažuji z dnešního hlediska za výbavu, která by AUDI dávala právo používat slogan "náskok díky technice" když žádný náskok nemá a ba naopak se spíše snaží horko těžko konkurenci dohánět. Sám jsem si na firmě mohl vybrat mezi Audi Allroad 2.5 v ceně 1.9 nebo MB E 320CDI v ceně 1.8. Ne jenže jsem si vybral levnějšího Mercedesa, ale narozdíl od AUDI je vybaven velmi velkoryse, nepočítám-li standardní věcí jako kůže, park sensory atd, tak má i plně vybavený COMAND včetně navigace, velmi drobrého audia a televizního tuneru, nebo chlazená sedadla. O dalších věcech v MB dlouho mluvit. Já prostě nedokážu pochopit jak si někdo může vybrat AUDI, vždyť je jen pozměněná Octávka. Nic více, nicméně. Jo a jezdím za 8 litrů nafty v naprostém tichu, pohodlí a rychlost 250km/h  je rychlostí dosažitelnou bez stresu a adrenalinu. Podle mě je prostě AUDI jen velká marketingová bublina.
0/0
15.12.2003 10:19

Revo

Re: 3 tragédi...
 To mne opravdu mrzí, že Audi přišlo o takové významné zákazníky, jako jste vy 3. Asi ho to položí.....  Já se klidně vsadím, že v roce 2004 bude mít zase vyšší prodeje, než v tomto roce. Prostě celosvětově má Audi neustále rostoucí prodej a to hovoří za vše.  Takže si klidně kupte Volva a podobně, nahradí vás spousta jiných lidí. A taky se vsadím, že většina z nich bude stejně spokojená, jako já.  Tak hezký den.  P.S. A nad hláškou, že Audi je v podstatě pozměněná Octávia jsem se srdečně zasmál. Dík za dobrou náladu v dnešním dni... 
0/0
15.12.2003 10:36

Ace2

Re:
Když po světě chodí lidi s nápisem na břiše  "okraďte mě" tak je jasné, že se o to někdo pokusí. Řekni mi čím si AUDI zaslouží slogan "náskok díky technice" Já jsem ty auta řídil a ve své třídě se jedná skutečně o nejhorší vozy, jsou nejhlučnější, nejlínější, mají nejhorší automatické převodovky ve srovnání s konkurencí a mimo elektrického ovládání oken nenabízí žádnou výbavu o to i příplatkovou. Ke všemu my 3 máme reálné zkušenosti ze života, a pravděpodobně nikdo z nás nespadl ze Zetora do AUDI aby mohl hodnoti tyto vozy jako povedené.
0/0
15.12.2003 12:45

Revo

Re: Mozart
Nevím, jestli má smysl házet perly sviním,ale pokusím se... Náskokí Audi: pohon kol Quattro (jediný konkurent Subaru. To ale nedělá auto na úrovni A8 nebo i A6), motor TDi 4,0 biturbo (druhej největší disel po V10 Ddi o VW - mimochodem TDi je ochraná známka Audi AG, takže v podstatě je to taky motor Audi), první autu s rotačním motorem (ještě pod značkou NSU), nejvýkonější kombi světa (v sérii) RS6, první sériová (ve větším množství) výroba hliníkové karoséri u modelu A8, jediný motor V8 ve své kategorii (A4, S4, a A4 cabroi S), první zdvojená automatická převodovka na světě DSG (bude použita i do nového Porsche), první hliníková karoséri ve své kategotii u A2, jako jediný auto ve své kategorii pneumatickej podvozek - Allroad....Pak ještě hatrick na LeMans - jasný náskok díky technice (v tomto roce potvrzenej přesunem lidí k týmu Bentley). V neposlední řadě pak spolupráce s Lamborghini a následná výroba modelu Gallardo u kterýho je zase patrnej "náskok díky technice" Jako jediný ve své třídě má pohon všech kol. Stačí takto?
0/0
15.12.2003 13:55

Ace2

Re:
Ok první velkoseriově vyráběný auto s celohliníkovou karoserií byl Cadillac Allanté v roce 1987, Mercedes má motor 400 CDI což je také 4.0 biturbo u BMW nemluvě, Mercedes 7st automatika, již MB třídy E používá vzduchový podvozek a to dokonce podvozek Airmatic DC, tedy přesně ten co je v Maybachu o jeho kvalitách asi hovořit nebudeme že ne. No a to nemluvím o dalších věcech které mají ostatní automobilky jako je HUD displej (první Buick 1998), noční vidění (Cadillac 2000). AUDI  má jen pohon všech kol což je mírně řečeno nedostačují ke všemu to ostatní konkurenti nabízejí taky, třeba právě MB a jeho přepracovaný 4matic je přinejmenším konkurencechopným. AUDI udělá motor narve ho do malého auta a říká tomu náskok díky technice. Nemám obavu, že by MB či BMW nedovedlo do C, nebo 3xx narvat V8 klidně i s kompresorem. No jinak to kdo ským spolupracuje je fakt zavádějící. Taky můžu napsat, že BMW spolupracuje s RR či MB s Maybachem. Pochop to, AUDI je jen lepší Octávka, je to prostě tak.
0/0
15.12.2003 20:41

Revo

Re: tak Mozart měl pravdu
Bylo to házení.
0/0
16.12.2003 10:46

adi

Re:
Proboha....už zas ty?!?!?!? Tobě by snad měli platit za to jakou tady furt děláš reklamu Audi!!! Neříkám, že to jsou blbý auta, ale děláš z nich víc, než na co mají. To že mají "precizně zpracovaný interiér" z nich nedělá skvělý auta(stejně jako z VW). Uznávám, že interiéry Audi jsou hezký, mně se líbí, ale to neznamená, že je to to nej, co se dá sehnat. Znám i lepší!!!Např. v Německu je Audi bráno jako luxusnější VW, kdo chce luxus a prestiž, koupí si BMW nebo Medvěda. Ale přeju ti to, hezky si zajezdi v té své A3.
0/0
15.12.2003 15:38

Revo

Re: prosím?
Já znám taky lepší. Nikdy jsem neřekl, že Audi je nejlepší auto v jakékoli kategorii. Jenom tvrdím, že si myslím, že třeba S4 nemá ve své třídě konkurenci. To stejný si myslí o A8. Samozřejmě RR je někde jinde. To dá rozum, ne? Nechápu, proč mi podsouváš něco, co jsem nikdy neřekl. Navíc - se sqvěle bavím při tom, když někdo plácne: RS je nejlepší sporťák.A okamžitě se 10 maníků málem vzteky po...e a dokáže se cejel den hádat.
0/0
15.12.2003 16:43

adi

Re:
No, možná jsi to přímo neřekl, ale z toho, co píšeš, každej pochopí, že si něco podobnýho myslíš. A co se týče S4......co takhle Lancer EVO VII nebo Impreza STi???
A to že se bavíš už každej poznal - prolízáš diskuse a pořád tam trousíš bláboly o Audinách, motoru 4,2 atd. A úplně čumím, žes napsal "Já znám taky lepší". To ti musel někdo držet ruky a psát to za tebe:o)))) Zajímalo by mě, co považuje tak zarytej fanda Audi jako ty za lepší než právě ty tvoje "Škodiny"???
0/0
15.12.2003 17:24

Revo

Re: á pán je telepat
Koukám, že víš líp než já, co si myslím. Takže sem klidně napiš za mě (přečti mi to z hlavy), co považuji za lepší.
0/0
16.12.2003 10:48

PICE!!!!!!!!!!

PICEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
13.12.2003 15:52

nekdo

xenony
Spíše by se měl někdo zamyslet an tím, aby se auta neoslňovala navzájem a taky nad intenzitou xenonových světel. Není nic horšího, než když vás takové auto dojede zezadu a jede chvi za vámi, tak vidíte mnohem míň, protože vaše auto vrhá stín (vidíte dobře okolí, ale ten před vámi osvícený prostor normálními halogenovými světlomety je jakoby ve stínu).
0/0
13.12.2003 15:09

prochyn

Re: xonony jsou řízeny počítačem,není to proto možné..
0/0
13.12.2003 15:45

Jirka

Re:
Ach jo. V tom stínu jedete pořád, jen to tak nevnímáte, protože okolo je tma. Jakmile se za vás přiblíží auto s xenony, osvítí okolí daleko jasněji a v tu chvíli nejlépe poznáte, oč jsou xenonové výbojky lepší.
Z dědečkova vyprávění vím, že stejná debata probíhala před lety, když se začínaly používat halogenové žárovky. Přesně jako dnes řidiči starších aut křičeli, že je halogenové žárovky oslňují, ozývaly se hlasy volající po zákazu... A hle, dnes jsou v každém voze (tedy pokud náhodou nemá něco lepšího) a pokud jsou řádně seřízeny, tak si nikdo nestěžuje, že by oslňovaly.
Xenonové výbojky běžně také neoslňují, mají být povinně vybaveny tlakovými omývači "skel" světel a dynamickou regulací sklonu. Problém nastává, když má nekdo dodatečně montované xenony - "tuning" a v těchto případech většinou samozřejmě regulace chybí. K čemu taky - ať každý vidí, že mám xenony. Výjimečně také regulace přestane fungovat, to když majitel zanedbává prohlídky, jinak by na to v servisu měli přijít. Oprava ale bude asi dost drahá.
Mám možnost občas jezdit v autě s bixenony, je to obrovský rozdíl k lepšímu, proti běžným světlům. Jinak polovinu svých delších cest teď absolvuji potmě a ještě se mi nestalo, že by mě oslnilo auto s xenony. Vždy to jsou dálková nebo přiliš zvednuté halogeny.
0/0
13.12.2003 19:46

TDi

30. leta
Nevzpominam si presne na znacku,ale tusim ze to byl Chreizler v americe. Dve svetla rovne a prostredni se natacelo ve smerru prednich kol a slo samostatne zapnout .Ne vyte jak se tento vuz jmenoval?
0/0
13.12.2003 14:48

Ace

Re:
Všechny ameriky vyšší střední a luxusní třídy mají boční světlomety a je to věc již cca 30-40 let stará. Má to i můj Cadillac (foto bočního světlometu zde) stejně tak Cadillacy naších dalších členů stačí se podívat na www.cadillac.cz do sekce naše auta, nebo do mixu fotografii v sekci Foto. Holt evropa zase přišla s nějakou novinkou...
0/0
14.12.2003 20:27

Revo

Re: ameriky
To jsou ty auta, který do dneška používají rozvod OHV? Hmmm. To už nemá ani Felicia. Jó amerika....
0/0
15.12.2003 12:15

Ace2

Re:
a pan chytrej. DOHC 32v, V8, 300hp, s funkcí nouzového provozu do 80 km/h i bez jediné kapky vody v chladící soustavě. Jo jo Evropa..... neříkej něco o čem nevíš ani písmenko. Mohlo by to špatně dopadnout.
BTW Felina je OHV s natřikrát třikrát uloženou klikou, což je s ohledem na životnost tak neštastné řešení, že ho nikdo snad ani nepoužíval. Obyčejně je klika totiž uložená na 5 ložiscích. Z této oblasti toho taky koukím moc nevíš.
Ke všemu se tedy stejně mluvilo o bočních světlech....
0/0
15.12.2003 12:55

Revo

Re: špatný nick
To pan chytrej sis omylem napsal už do textu... Mluvím o americkým superfáru Viperu, který má rozvod OHV, objem 8 l, deset válců a přitom menší výkon jako motor Ferrari o 1/3 menší . A to nemluvím o obludné spotřebě a emisích těchto amerických superaut. No, ono pokud si chtějíá amíci udržet svoje prvenství v produkco CO2 na obyvatele, tak jim nic jinýho nezbývá, že? Však jim taky Evropa "prodejností" amerických aut dává celkem jasně najevo, co si o nich myslí..... Neslyšel jsem o bohatých evropanech jezdících v Chryslerech atd. Zato vím o bohatých amících, co jezdí v BMW, Audi a MB. Takže tě budu citovat: ..... neříkej něco o čem nevíš ani písmenko. Mohlo by to špatně dopadnout.  Jinak souhlasím s tím, že Felícia používala OHV. Hezký dvojice - Viper a Felícia......  
0/0
15.12.2003 14:11

Ace2

Re:
no a můžeš mi vysvětlit v čem je OHV špatný ? Je to nízkootáčkový motor s nízkou kompresí, motor podávající maximum kroutícího momentu od nízkých otáček. Ke všemu Viper, kdyby jsi znal historii tak bys věděl že Viper je zástupce muscle cars a byl postaven právě pro tuto definici. Jestli chceš supersport kup si Forda GT. BTW Viper má 500koní a 780Nm, což Ferrari nemá. Ke všemu tojsou dvě koncepčně odlišná auta. BTW věděl jsi že taková Corvette má menší spotřebu než Mazda RX8 ? Chrysler není auto pro bohaté, ale pro střední skupinu. Luxusní je Cadillac a třeba jeho model SRX byl vyhodnocen jako rychlejší a lépe ovladatelný než Porsche Cayenne. Nebo model XLR je již na rok dopředu vyprodán. BTW AUDI se v USA  řpiliš neprodává, BMW a Mercedes je celosvětový standard luxusu, k nejvyšší třídě však v USA patří LEXUS či INFINITI. No a ještě , na vládním webu www.fueleconomy.gov jsou údaje o spotřebě amerických aut.  Je to zajímavé a pro omezence jako ty poučné. No a co se týče emisí, tak Federální emisní limity pro vozy jsou přísnější než naše EURO4 a Kalifornské limity jsou natolik přísné, že pro ně  Evropa ještě nemá označení. Chvilku studuj situaci, poznej více než jedno auto, udělej si přehled a pak zkus znova něco napsat.
0/0
15.12.2003 20:52

Revo

Re: zhrňme to
1, o americká auta v evropě nikdo nestojí. Prodeje jsou tragédie. To hovoří za vše.
2, opakuji, že USA je největší producent CO2 na hlavu. Tečka.
3, Lexus ani Infinity nebyly a nejsou považovány za konkurenci MB. To Audi je, ať se ti to líbí, nebo ne.
Jinak já žiji v Evropě, konkrétně v ČR  a co jezdí v USA mě nebere. Ani po stránce vzhledu a ani po stránce spotřeby.
 
0/0
16.12.2003 10:55

ace2

Re:
proboha Lexus i když ho nemusím a nikdy si ho nepořídím, je konkurence přímo přímá :) Cokoliv co má MB proto má Lexus konkurenta a to jak cenou, výbavou tak i relativně motorama. Ke všemu Lexus LS430 je zcela nejpřímější konkurent S-klasse. BTW američani tady moc auta prodávat nemusí, když vlastní polovinu evropských automobilek a k tomu polovinu asijských :) ... tomu by se jinak totiž říkalo pověstné nošení dříví do lesa.
0/0
16.12.2003 19:07

honza_

cruchotRe:
0/0
5.1.2004 14:52

honza_

pan chytry
Prosim te kdopak ti nakukal, že Lexusy nejsou konkurencí pro MB? Bohužel pro Lexus se MB až moc podobají a jsou jasnou konkurencí, že snad ani jasnější není. Audi - no... ehm... asi ne. Tos mohl rovnou napsat VW.
0/0
5.1.2004 14:55

DeeRipper

Opět nic nového pod sluncem
Pamatuju si, že před 4-5 lety novináři stejnou feature avizovali i u revolučního Mercedesu Vision SLK, krajní potkávací světla se natáčela podle polohy volantu. No, opět nám tu nějaký chytrolín objevuje Ameriku. Ale díky za ten komentář s Tatrou - o tom se v knížkách o historii klasických vozů nedočte, protože samozřejmě nás, potažmo už Československo holt všichni berou jako ten Wild East, kde nikdo nic neumí.
0/0
13.12.2003 12:42

Yaroukh

Re:
"Chytrolin" jsi ty. V clanku je zmineno, ze nataceni svetel mel uz Citroen. Cti pozorneji.
Mimochodem za tu zminku o Citroenu dekuju; kdyz tuhle ficuru pred nedavnem kdesi popisovali u nove Vecrty, mluvili o ni jako o prulomu.
0/0
13.12.2003 16:35

satalak

nic noveho
svetla, ktera " vidi za roh", nejsou zadnou novinkou. Lincolny uz v 90. letech byly vybaveny pomocnymi svetly, ktere ze automaticky zapinala s prislusnum smerovym svetlem ( blinkrem ) a osvetlovala prostor na boku vozidla. Bylo to velmi prijemne, protoze to velmi rozsirovalo zorne pole ridice.
0/0
13.12.2003 12:18

Yaroukh

Re:
Dalsi kterej neumi cist.
0/0
13.12.2003 16:35

Warťan

První není Citroen DS!
I když bych mu toto prvenství velice přál, protože to byl a je velice pokrokový a designově povedený vůz, bez něhož by dnes Citroen nebyl tam, kde je! Žába (DS) se však bude muset spokojit jen s prvenstvím v hydraulice, protože první automobil s natáčivým světlem byla Tatra 603 , první model, vyráběný od r. 1956. Světlomety byly 3, kryté společným sklem a právě vnitřní světlomet byl spojen s řízením a byl natáčivý! Bohužel, nedostalo se mu takové slávy ve filmech, jako právě déesce a v 60. letech byla T 603 inovována a místo natáčivého světlometu dostala dva pomocné dálkové "na pevno"... Možná by se dal článek poopravit, i když neznalce detaily nevzruší a znalci Tatry to vědí!
0/0
13.12.2003 1:13

Jiřík

Re:
Díky za info, jsem fanda Citrroenu a trnul jsem jestli autori clanku vubec tusi ze to co zacinaji mit nove Audiny vymyslel nekdo drive. Kazdopadne o Tatre jsem nevedel ani ja :-) Inu clovek se (na rozdil od novinaru...) porad uci.
0/0
13.12.2003 3:31

Revo

Re: teorie a praxe
Myslím, že ani tak nezáleží na tom, kdo to vymyslel, ale kdo to přivedl k životu a kdo to je schopen nabídnou a prodat. A to Citroen na rozdíl od Audi není. Takže prvenství (vlastně ani to ne) mu je na prd! Hezkej den.
0/0
13.12.2003 8:01

Richard_ch

Re:
... diky za nazor - zrovna jsem chtel to samy napsat - ale uz bych nebyl prvni :) :) :)
0/0
13.12.2003 19:09

Warťan

Re:
Abych pravdu řekl, také jsem trnul! Citroen je Citroen a Audi je proti němu současně auto pro frajírky co si myslí, že mají dobré auto! Audi by nebylo to co dnes bez Wartburgu, podle něhož měl Auto Union 1000 S téměř celou konstrukci, vč. motoru, který dost dobře stačil a dnes nás synáčkové v nich ohrožují...
0/0
13.12.2003 16:23

hey

Re:
Kdyz se nebudu bavit o cene, znas snad na evropskem trhu kvalitnejsi auto nez je AUDI? Ja ne.
0/0
13.12.2003 16:53

Gaw

Re:
Ja JO!
0/0
13.12.2003 18:01

..:: JBart ::..

Re:
To si snad děláš legraci?!?
V posledních letech jsou defacto všechna auta na stejné úrovni. A co se týká Audi... sorry ale cpát  do auta nejvyšší třídy doplňky a součástky z aut nižších tříd a dokonce jiných značek (i když stejného koncernu) je poněkud zvláštní nemyslíš???
nehledě na to že prostě vypadají "levně" a za posledních 10 let se nezměnilo v designu (speciálně interieru) vubec nic...
 
0/0
13.12.2003 22:34

Martin

Re:
Audi je nadhodnocený krám, který vytvoril VW z automobilky, jenz mela tak akorat tradici v quattro rally. Tak se proberte !!! Kdo kdy slysel o audi pred roky 1990 ??? jen ze zavodila ale prodejni uspechy ? Kvalita ?? Co to je !! Mel jsem 4A avant 1999 1.9 T, protoze jsem taky veril tem kecum o kvalite Audi a potreboval jsem vypadat IN, vyplajznul jsem mega a kousek  ale to je ku*va nestesti a ne auto !!! Jedina uzasna vec byla spotreba, ale porad neco nefungovalo !! Bracha chtel taky auto, nedal si riczt a koupil loni nove A3 a po 3 mesicich odesla lambda sonda, 3x se vymazalo nastaveni pocitace, menil zadni airbag -cidlo hlasilo vadu a ted na zimu zrejme odesla elektronika v ABS.
Audi NENI spolehlive auto. Je to auto JEN na image.
Clovek, ktery chvali
0/0
13.12.2003 22:59

Warťan

Re:
Souhlasím s tím, že Audi je krám! Jezdí s tím teď převážně synáčkové zbohatlíků, co chtějí být "in", tím nemyslím zrovna Vás! Jsem rád, že jste se nechal poučit a příště sáhnete po lepší značce, která tvoří auta pro kvalitu, ne pro image... Vím o pár autech, ve kterých neodejde nikdy nic...
0/0
14.12.2003 21:07

Revo

Re: studentík
Sorry, ale podle tvýho způsobu mluvy usuzuji, že rozhodně nejseš schopen vypláznou "mega" za auto. Spíš působíš jako člověk z učňáku....Asi ti tvůj příspěvek nikdo nezbaští...
0/0
15.12.2003 10:41

honza_

Re:
bohužel, dneska i matláci z učňáku můžou "vypláznout mega" za auto...
0/0
5.1.2004 15:01

menesis

Re:
JA TAKY 
0/0
14.12.2003 14:40

honza_

Re:
MB, Lexus, BMW, Porsche, RR, Bentley, Jaguar, Aston Martin, Ferrari...
0/0
5.1.2004 14:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.