Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mrzne, auto nechce nastartovat

S každým novým modelem přibývá v autech délky elektrického vedení, komplikovanosti elektrických spotřebičů, příslušenství je bohatší a složitější. Ruku v ruce s tím jsou komplikovanější i případné závady a poruchy, když nastanou. Zvláště v zimním období pak nároky na elektriku v autě rostou. Co dělat v případě poruchy?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

rykan

Co to toto?
No to si snad znas delate srandu. Abych stvoril takovy pic.viny jaky tu pisete to bych se musel teda fakt snazit! Doporucuju mene reklamy a vice rozumu. Jde to s vami tezce z kopce !
0/0
27.1.2004 19:41

Diesel

Opravdu jsem se pobavil a od srdce zasmal :-) ....
V testu jsou opravdove skvosty (viz predchozi prizpevky :-))))))))))))))))))))))). Idnes - diky.
0/0
26.1.2004 23:39

afak

baterie v DO???
no je to dlasi klasicky obdorny clanek iDNES... nejsem zadnej odbornik, ale takhle sem se fakt dlouho nepobavil. Cely clanek by se dal srhnout do tri konkretnich vet, ale takhle je to mlaceni prazdne slamy.. Navic rada "pro výměnu baterie není časový limit, k zablokování ovladače nedojde, pokud není napájen" se mi fakt vubec nezda. Udelal sem to pred lety taky (vymenu baterie v DO prece zvladne kazdy..) ale radost vydrzi do ty doby nez vam dojde ze timto vyndanim baterie stratilo DO informaci o plovoucim kodu zabezpeceni, a pokud si ho nenanahrajete pomoci druheho nahradniho klice tak nezbyva nez servis...
0/0
26.1.2004 17:33

Martin_C

Re:
U ovladace LaserLine (pouziva se u skodovek) staci po vymene baterie v dosahu auta pridrzet tlacitko kterym otvirate dvere a kod v alarmu se sesynchronizuje. Viz napriklad uzivatelska prirucka od Felicie.
0/0
26.1.2004 17:52

Lib

Re:
Mam to v oplu podobne, jen se musi podrzet otevireni uvnitr vozidla
0/0
27.1.2004 8:27

aaa

diesel
Alpine Diesel Start a pridal aditivum  Xeramic pro -40 stupnu C. Nechal jsem auto stat na mrazu -30 stupnu pres .........
kdyby jsi jezdil na sibir tak by jsi vedel ze tam do nafty normalni pridavaji normalni benzin nebo petrolej a nepotpotporuji OMV kteri to delaji za ty nehorazny penize take:))
0/0
26.1.2004 17:08

Janek Jankovič

?
Když už Vám dělá problémy napsat článek, co má hlavu a patu, tak se domluvte s někým z mot.časopisů. Jsou to docela slušní lidé a za pivko Vám něco pustí....
0/0
26.1.2004 16:35

j

už toho nechte
To jsou ještě větší hovadiny,než v minulých článcích.Prosím vás,páni autoři - nechte toho jděte raději něco kloudnýho dělat.
Kdyby jste alespoň něco poradili - třeba ve starým moto magazínu doporučovali oddělit napájení startéru od cívky a tu napájet jiným zdrojem,protože startér všechen proud a hlavně napětí zbaští a cívka nedá tak velkou jiskru. - to je aspoň rada,ale ty hovadiny,co tady píšete,to je k smíchu.Nevím,proč bych doma nenabil akumulátor-to spíš v autě,když máte zapnuté všechny spotřebiče,tak na dobíjení vám moc nezbyde.
0/0
26.1.2004 15:07

Martin

Mrzne, auto nechce nastartovat, kupte si centrál :-))
Tak nevim je toto článek o tom že auto nechce nastartovat nebo o centrálním zamykání. Proboha, takove nesmysly v clanku viz predesle prispevky s diodou (fakt dobre). Vypada to ze tady uz muze psat clanky kazdy krete.n.
0/0
26.1.2004 14:59

THE-CORNHOLIO

Dobře se bavím
s nesmysly od autorů tohoto článku.Ještě sem neviděl rozbitou LED diodu po pádu. Vážený pane redaktore, LED dioda není žárovka a funguje na úplně jiným principu.Navíc tato dioda na DO k autu signalizuje odběr vysílače.Nejčastější zavada těchto klíčenek je, že maj slabou baterii.A nabíjení aku v autě?Kdo má digitální multimetr, tak si může dobíjení změřit sám.Stačí připojit měřák k aku, nastartovat a měrit max 14,4V bez zapnutých spotřebičů a min 13,1V při všech spotřebičích.A startování dieselu?Mám Peugeota 405 1.9D a leju do toho normální naftu.Při mrazech to startovalo celkem dobře, jen bylo nutný tak 3x po sobě to nažhavit.Jenže autor nejspíš nikdy dieslem nejel, pak by nemoh psát o startu při rozsvícený kontrolce žhavení.Jinak iDnes a zvlášť odborný články jsou humorná snůška nesmyslů na uvolnění a pobavení se.
0/0
26.1.2004 14:48

Peter

Re: Diesel startovaci potize
Ziji v Kanade od 68 rok. Vlastnil jsem po dobu peti let Mercedes 300D. Co ja si s nim zazil v zime ! (:-(
Ponevadz jsem nemel moznost ho v zime ( minus 25 Celsius) zapnout do el. ohrivace, mel jsem v kufru auta extra baterii kterou jsem na noc nosil do tepla. Nebyla to zadna slast, Mercedes baterie je velika. I tak jsem nekdy nepochodil s nastartovanim.
Potiz byla v tom, ze auto melo najeto pres 100.000 mil a comprese byla trochu dole.
Uz nikdy bych nekoupil diesel. Benzin je zde cenove priblizne stejne urovni jako diesel.
Nove Mercedesy maji element kterej ohriva naftu nez prijde z nadrze k injectorum.
 
0/0
26.1.2004 17:26

jir Ka

laserline
uz vidim jak laserovym ukazovatkem otviram auto :-)))))) jooooj, to je p*del
nebo ze by stacila obycejna dioda?
0/0
26.1.2004 14:43

mujpas

co delat kdyz nestartuje
a nemohla by tam byt zminka o tom, co opravdu delat kdyz auto nestartuje???? a ne jen kecy o houne?
napriklad, ze naftova tdi se pro startovani nemohou roztlacet z kopce  atd.
0/0
26.1.2004 14:42

pe

dobra rada nad zlato
Vzdycky mě některé "odborné" články s dobrou radou dokáží rozesmát. Kdyz si ten clanek rozeberete a chcete zjistit co vám dal nového, zjistíte, že absolutně nic! Netýká se to jen tohoto článku, je jich tu víc - o bydlení a tak dále. Je podivuhodné, že na tomto serveru přišli na to, že se musí baterie dobíjet, občas vyměnit a že moderní auta mají hodně elektroniky :-))) Hodně jsem se zasmál článku o vzhledu pohovek, bylo tam něco ve smyslu že moderní jsou barvy tmavé i světlé, vhodné jsou také různé motivy a nevylučuje se ani žádná kombinace.... Stačilo napsat že každý si vezme co se mu líbí, tudíž se to psát nemusí páč to každý ví, tudíž další článek o ničem...
0/0
26.1.2004 13:26

Martin_C

Dálkový ovladač Laserline
Docela mě pobavili s tím dálkovým ovladačem u felicie. To musel psát člověk, který to nikdy neviděl. 1. Ovladač Laserline nepoužívá pro vysílnání žádnou diodu (je na něm jen malá LED jako kontrolka), ale pracuje normálně pásmu tuším že 437 MHz, které se běžně používá pro RF dálková ovládání. 2. Dálkové ovládání Laserline není v hlavě klíčku, ale v přívěsku ke klíčům. Baterie se v něm dá běžně vyměnit po povolení šroubku. 3. Klíček od auta doporučuji vůbec nerozebírat, protože je v něm jen RFID čip pro imobilizér.
0/0
26.1.2004 13:05

Zdeny

Děkuju moc
Už dlouho jsem se při pondělku takto nepobavil - cituji" Pak se má startovat raději déle, držet klíček startéru zapnutý, aby se motor opravdu roztočil". Já zásadně startuju tak, že se mi motor netočí
0/0
26.1.2004 10:48

blumberk

Re: protocit motor
to je otazka, jak startovat zmrzly naftovy motor u starsiho - nekdo radi jenom tak 2-3 cvrknout s klickem, aby se nevybíjmela baterie dlouhym tocenim studeneho motoru. Moje zkusenost je: natankoval jsem Alpine Diesel Start a pridal aditivum  Xeramic pro -40 stupnu C. Nechal jsem auto stat na mrazu -30 stupnu pres noc. Rano mi to chytlo na 5. pokus az po dlouhem toceni. Baterii tam mama nastesti rok starou a uplne nove zhavici svicky. Podle me jsou jednom 2 mozna reseni pro dobre zimni starty: garaz nebo novejsi auto :-)
0/0
26.1.2004 11:05

Malej Venda

Pozor na levnou naftu
Vlastní zkušenost z posledních mrazů - nekupujte levnou naftu u obchodních středisek. Je sice levná, ale zamrzá, pak se vybije baterka a sháníte garáž, kde Vám rozmrzne. Tankujte naftu na zimu, přidávejte aditiva.
0/0
26.1.2004 10:24

Velkej Venda

Re: Pozor na levnou naftu
Tak tu propagaci OMV proboha trochu vic maskujte, kdyz uz jste za to placenej!!!! Vsechna nafta je uplne stejna, akorat nekdo vrazi miliony do billboardu, ktere pak chce zpatky na daleko drazsim palivu.
0/0
26.1.2004 13:44

venca

Re:
mezi naftami je sakra rozdil! Benzina je na nic...na Agip a OMV nam to jezdi vyrazne lepe!!!
0/0
26.1.2004 15:44

C

Re:
Hmm, tobě asi nikdy nevytuhl nafťák v zimě proto, že jsi tam dal naftu, co přes noc zmzla? Jinak bys věděl, že mezi naftama je rozdíl. A nebo máš vytápěnou garáž, pak ti to asi může být jedno.
0/0
26.1.2004 21:21

malej Venda

Re:
Ale ja nechtel nikoho propagovat, nikoho jsem nejmenoval a tam co pisete ani netankuju. To je videt dusledek reklamy - zaryje se Vam aniz chcete do podvedomi. Jen jsem chtel rici, ze je dobre se na stojanu podivat, jaka nafta to je. Ten trik rakouske rafinerky neni stejne nic moc. Zimni naftu maji u vetsiny prodejcu. Holt nekde ale maji i mirne klima.
0/0
27.1.2004 10:59

VENDULA

Japončíci používají...
..akumulátory zn. Kobe, které běžně vydrží 8 i více let provozu. Ale i ty se dobíjejí úúúúplně normálně
0/0
26.1.2004 10:20

Xighor

Bajecny clanek :)
Co to je za nesmysl, ze domaci autonabijecka nedokaze nabit autobaterii? Milej pane, radsi nez psat takovehle clanky, tak se radsi venujte necemu smysluplnejsimu.
0/0
26.1.2004 9:16

karlík

technický pokrok
Pokrok je krásná věc.Vzpomínám na příhodu z let 1993 nebo 94. Jaksi jsem se dostal do Švýcarska ,do Alp.Na odpočivadle stál smutný řidič od superauta našlapaného superelektrikou.Bohužel,palubní počítač mu ukázal BATTERY LOW. Čekal na odtah. Zlatá stará škodovka.I trabant. Stačí je postrčit s kopce a jede se.
0/0
26.1.2004 8:49

kokootek

SKVELY CLANEK...
VYBORNA REKLAMA
KOLIK JSTE ZA TO DOSTALI
0/0
26.1.2004 8:27

JenTak

Jen se divím
Moderní vozy mají dobíjení kvalitnější, ale složitější, které běžnou levnou nabíječkou v garáži nedokážeme napodobit, a akumulátor se nedobije úplně. V odborném servisu ho správně nabít umějí. Co je to za idiota co vyplodí takové bludy, doporučují pánové věnujte se něčemu čemu alespoň trochu rozumíte a nemotejte hlavy lidem!!!!
0/0
26.1.2004 7:46

soul

Re:
ono je to celé takové nah.vnovaté
0/0
26.1.2004 8:05

Lib

Re:
To vis, musej se ty lidi nejak dostat do servisu. Nemuzes do nich hustit, ze si musi kazdej rok koupit novou baterku ale po tomhle pobezi polovina naroda do servisu si nechat nabit baterku za 'levnej peniz' :)
0/0
26.1.2004 8:16

Zvedavec

Re: Jen se divím
Taky mne docela dost zaujala tato věta a po jejím přečtením mi hned bylo jasné o čem se bude diskutovat.
Rád bych znal tedy nějaký podrobnější popis takových zázračných autobaterií, s kterými bych si bohužel nedokázal poradit a nabít je  ?!
0/0
26.1.2004 9:37

Petr

Re:
Souhlasim, jen s malym doplnenim, zatimco v aute se baterka nikdy uplne nedobije (dobijeni regulovane napetim) tak doma aku nabijete naplno protoze se nabiji regulovanym proudem... Takze je to presne naopak nez pisou v tom clanku.
0/0
26.1.2004 11:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.