Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nová Octavia: ohlasy jsou vesměs kladné

Nová Škoda Octavia odhalila svou tvář. Oficiální premiéru si odbude za necelý měsíc na ženevském autosalonu. Domácí předpremiéra byla nenápadná. První ohlasy: zatím jsou vesměs kladné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

RobOL

co je střední třída?
Nevím, jestli zrovna Passat je etalonem střední třídy. Co BMW 3, E-klasse, A 4? A k těm rozměrům, délka auta tě do střední třídy neposune ani náhodou. Jen pro srovnání: Octavia II, délka 457 cm, rozvor 257 cm. Naproti tomu BMW 3, délka 447 cm, rozvor 272 cm. Myslím, že hned víme, kde jsme. Nemluvě o výbavě.
0/0
4.3.2004 1:00

Roman

Octavia
Co je to za auto za 400000kč? Slatanina česko-německá.Za ty tyto peníze si každý rozumný člověk koupí japonce.Třeba mitsubishi carismu a to je jiná jízda a jiné vybavení:Vřele doporučuji všem,kteři si chtějí octavii koupit.Já sám mám galanta 92-a octavie svým výkonem a výbavou se nemůžou vůbec rovnat.
0/0
4.3.2004 0:12

Petr

Re: Octavia
mitsubishi carismu (lancer) jsem viděl v Hypernově a to stále starý model. Pokud je to tak i v distribuci tak bych si ho nekoupil. Je to krpaté auto. Ale tkavá Mazda 6! To už by šlo.
0/0
15.3.2004 10:43

skodovak

zrcatka
Ve vnejsich zrcatkách nejsou blinkry, ale pouze osvetlení nastupního prostoru. A to jeste ke vsemu pomoci zarovky a ne LED jako tomu je u superb
0/0
24.2.2004 22:22

rebbe

Nová Oktávka je solidní vůz,
ale v řadě chybí vozidlo podobné Hyundai Trajet nebo Kia Carnival, konstruované pro 7 osob, po odstranění zadních řad nejméně 205 cm dlouhá ložná plocha pak umožní použití jako sanitka, kampingový mobil, dodávka, taxík, i na poslední cestu člověka poslouží!
Touran je o číslo menší, Sharan zase nadměrně vysoký a nehezký. Snad by se dalo použít podvozku SuberB, motor 2,0 PD nebo 2,5D by byl optimální. Vzhledem k všestranným hodnotám takového vozidla navrhuji jméno "VALERIA"
 
0/0
15.2.2004 20:12

Mirek

Škoda, že v programu není nic pro malé podnikatele
napřiklad Van se 7 sedadly, kde by za předními sedadly byla nejméně 200 cm dlouhá ložná plocha, takové mnohoúčelové vozidlo, můj návrh Škoda Valeria, by mohlo sloužit větším rodinám, hotelům, taxikářům, jako sanitka i na poslední cestu člověka.
Touran je trošku malý, Sharan málo atraktivní, dobrý přiklad je Hyundai Trajet nebo Kia Carnival. Na podvozku SuperB by se to dalo nepochybně realizovat, nejžádanější motor by byl nepochybně úsporný 2,0 PD nebo 2,5D z řady VW.
Takže přeju Oktávce III brzo užitečného bratříčka/sestřičku!
0/0
15.2.2004 19:55

DJ

Octávisti
To teda bylo čtení, "Octávisti" vs. zbytek světa, ještě se přes net nedá vraždit :-D
0/0
11.2.2004 21:41

svobodny obcan

spatne videni
Ja jsem tu diskusi videl spis jako: 
"Antioctavisti" versus "normalni lide".
0/0
12.2.2004 22:28

nesvobodny mameluk

Re:
Jiste, jen ten, kdo ma oktavii, je normalni, prumerny obcan, ktery nevybocuje z rady.
0/0
13.2.2004 9:21

SVOBODNY_OBCAN

Re:
"normalni clovek" je zde mysleno ne jako prumerny, ale jako dusevne normalni clovek, ktery vubec nemusi byt majitelem Octavie.
0/0
13.2.2004 14:40

Maťa

Re:Octavie
Opět mi vracejí Octavii ze servisu, opět nelze opravit gumy v předním stabilizátoru, po 3 jedu do servisu marně, po 3 nemají správné gumy, po třetí se omlouvají, že v M.B. není v práci dotyčný člověk !!! Ať se dou  bodnout !
0/0
3.3.2004 14:47

Teram

Re: Donau
 
 Je to značkový servis? Kupuje skutečně značkové díly? Stačí mail a poslat ho do Škody na ředitelství.
0/0
5.3.2004 16:39

No name

Normalni auto
Ja dyz to tady tak ctu ... no zajmavy. Jezdim ve skode 120L, ktera ma 27 roku ... dys tak dlouho vydrzi i nova oktavka neni co resit. Ja trosku vidim do toho co je to vyvinout auto a vim, ze v dnesni dobe, kdy automobilka musi pouzivat platformy v ramci koncvernu, neni zadna sranda. Drzim octavii palce, uz jen kuli tomu kolik XY| lidicek zamestnavy vyroba tohoto (o ostatnich typuSkodovek) v teto rebublice. A komu se neliby tak at si ji nekupuje a dys pojede kolem neho at zavre oci (ne za volantem).  Jen bych si pral aby skodovka jako domaci vyrobce prispusobil ceny kupni sile obyvatel, protoze posledni dobou dela pravy opak. AT ZIJE SKODA
0/0
10.2.2004 0:15

jara

hodnoceni..
vy chytrolini lituji jen ,ze nikdo z vas kdo tu prispel tzv. hodnocenim nove oktavky jiz nikdy nenavstivi tuto diskusi  a tak si neprecte tento prispevek ... bezte se vysrat  .vy sami jste hybridi vase mozky jsou zmutovany .vase iq=pero,kladka ,zavazi  je mozna  trochu lichotive.omlouvam se timto tem vzdelanym a slusnym prispevovatelum do diskuze ,ale krome krumpace  do hlavy na tento druh lidi  nic jineho neplati..
0/0
9.2.2004 20:12

Fuck-Maker

Re:
Járo , nerozčiluj se , kde jinde by jsi našel tolik omylů přírody než na této diskuzi..Včera ukazovali operaci holčičky s dvěma hlavičkama , bohužel zemřela .Ale těmhle retardům nepomůže nic..Hold příroda je mocná čarodějka. Tihlenti rádoby znalci, kritici , jsou jak chlapci v pubertě , kdy si přeměřujou penisy , maj něco málo pod průměr , ale vykřikujou pětadvacet a na konci broskev:-)
0/0
9.2.2004 21:05

RalphKlein

??To snad ne
Uhánět se zmutovanou fabií někam víš než nižší střední třída??To snad nééé pánovéé.Ruku na srdce.Neříkám, že je to špatný auto, ale není ani z poloviny český, tak ho tak zarytě vlastenecky zatraceně nebraňme, nepřeceňujme a neuváženě nevychvalujme.To platí hlavně pro redaktory automagazínů.Nikdo Vám za Váš vlastní názor hlavu neutrhne:-) Škoda té zádi, za tu bych požadoval pár podepsaných rezignací na stole:-)
0/0
9.2.2004 19:23

FN

Ochcávka tůůů
To zas je běsnění zarytých škodováků. Ono oslíci co vylezli za svých 105-tek a nakoupili Koktávky, to je největší pakáž ! Jejich podvozek z nákupní tašky A3 osazen velkou plechovou boudou délky A6  v nich vzbuzuje klamné zdání , že sedí v AUTĚ ! To že vepředu nemají trojcípou hvězdu si kompenzují "dravou" jízdou, tedy rozuměj jízdou jak osli ! Koktávkáři pořád někoho honí. No uznejte, mastím si to poklidně po dálnici ve svém S-klasse 160-tkou a pořád mě honěj koktávníci se svými nákupními taškami. Někdy pro srandu dupnu na svých 368 kW a otuněného koktávkáře "sunu" před sebou ! Jeho dvoulitrový motůreček brzy ztrácí poslední zbytky sil a koktávník se sune k příkopu, já vesele dupnu na plyn a 12 válců posměšně zabrumlá brunátnému koktávkáři, který je na infarkt, že jeho nákupní taška byla poražena !
0/0
9.2.2004 16:35

psychiatr pana FN

Re: Jasny dukaz
V tomto prispevku mate jasny dukaz, ze Internet dnes pouzivaji i pacienti naseho ustavu. Pan FN je dost tezky priklad schizofrenie kombinovany s celkovou retardaci psychickeho vyvoje. A vidite - napsal prispek !
 
PS: Jen ho neberte moc vazne. Od detstvi je zavren v nasem ustavu. V aute v zivote nesedel :))
0/0
9.2.2004 18:11

MB

Re:
Davejte na neho v ustavu pozor
0/0
9.2.2004 18:21

MB

Re:
Davej pozor, at se jednou nezabijes, ty zavodniku. Mozna mas drahy auto (mozna kecas), kazdopadne ale tvoje inteligence je velmi, velmi chaba...
P.S.: Jsem majitelem soukrome Octavie a v praci jezdim sluzebnim osmivalcovym mercedesem - eckem. Nevim prsne, kolik ma kW, ale nikdy me nenapadlo nikoho honit, ani tlacit do prikopu. Verim totiz, ze mam v hlave mozek a ne slamu.
0/0
9.2.2004 18:20

socka

Re:
to jako ze mas povinnost parkovat ecko pred firmou ? to bych cekal u postaku, ale ty zas nemaj ecka, nechapu...a ten pomatec co tlaci koktavky do prikopu myslim jeste nema ridicak:)
0/0
9.2.2004 18:30

Pehe

Re:
Bohužel, je to tak, že  někteří oktávkáři (zejména ti se zcela bezúčelným křídlem na kufru) se domnívají, že jejich ubohých pár koníků, nikdy nepřevyšujících počet 200, snad dokáže okralovat dálnice. Pravdou je, že nad 200 km/h ztratí dynamiku i to ubohé rádobysportovní RS s pouze papírovou maximálkou 235.
0/0
9.2.2004 18:33

svobodny obcan

Re:
A, auto tohoto "inteligentniho" prispevku je Pehe. Tak to se neni cemu divit ....
0/0
9.2.2004 21:20

Socrates

Re:
Tohle je typický příspěvek provokatéra. Skvělé pro pobavení. Samozřejmě se opět našli jedinci, kteří to vzali smrtelně vážně. Co více si může provokatér přát?!:-)
0/0
10.2.2004 1:03

Autoň

Octavia
Zápory: Rozvor náprav Octavie 2.58 m (Mazda 3 - 2.64). Facelit na novém podvozku. Motory FSI na rozdíl od konkurence papají 98 oktanový benzín. 1.4 16 V 55 kW - slabý, líný. 1.6 MPI zastaralý 8. ventil s 11. litrovou spotřebou ve městě. Klady: Velký kufr, čímž se z nižší střední třídy vyrobí třída střední.
0/0
9.2.2004 16:17

Jirka

FSI & Co.
Zapory: rozvor u Opel Astra kombi +6,2 cm (bude delsi nez sedan), vsechny motory maji rozvodovy remen, tzn. po 60tis vymena nutna, FSI neprinasi nic extra, krome ceny a 98-oktanu, TDI2.0 neni dle nemeckych casopisu nejvetsi "drzak" a ani s pomoci 16-ti ventilu nema nejmensi spotrebu, PD-technike je relativne hlucna a ma omezenou zivotnost (zlaty TDI 66kW). Appropos, vsechny FSI/GDI motory jsou extremne citlive na kvalitu benzinu, takze v USA je nelze pouzit. Navic rizeni vstrikovani je velice narocne a pri malych zatezich jsou problemy s emisemi. Momentalne u FSI vyhody nejsou. To je jeden z duvodu jeho obecne maleho rozsireni. Doposud to bylo jen Mitsubishi. BMW ho vyhledove mit nebude z vyse uvedenych duvodu (vyjadreni v jejich firemnim casopise, stejne jako turbo, ktere muze cizi manipulaci (tuningem) znicit motor).
0/0
9.2.2004 19:17

Lib

Re:
S tim rozvorem - a to si ani nebral v potaz, ze oktavka ma byt ve stejne tride s vectrou, nikoli astrou ;) Ovsem asi jen tou delkou kastle no ...
0/0
10.2.2004 10:59

dodger

?
Dulezita otazka na konec: A bude v ni jezdit Jan Tleskac?
 
0/0
9.2.2004 14:56

Socrates

Docela dobrý
Takovej hybrid Passatu a Superbu. Mohlo to být horší. Těším se, až začnou jezdit po našich silnicích, pak se teprve uvidí, jaké to auto ve skutečnosti je. Nabídka motorů mi připadá zajímavá.
0/0
9.2.2004 14:16

anatol

Wolswagen
Za posledné dva týždne stááále dokola (4 alebo 5 čl.)  o novom "aute",  ktoré vám nemci laskavo dovolia montovať zo pár rokov.
0/0
9.2.2004 13:35

havel_43

Re:
Pohoda, budeme montovat, ale jen bych chtěl podotknout, že na začátku se píše jednoduché V, tedy Volkswagen, jako VW...... neboli lidové vozidlo, no kdyby alespoň ten název platil.
0/0
9.2.2004 19:22

p.

Re: Volkswagen
Volkswagen neznamena "lidovy vuz", ale jmeno dostal od jmena Volksburg. Cili zada podobnost s nizkymi cenami, naopak
0/0
9.2.2004 21:02

jp9

Re: Wolfsburg
Jo, jasne, Volkswagen jako Wolfsburg...
0/0
10.2.2004 13:29

Stan

Re:
Anatole, Anatole nam nemci laskave dovoli montovat auta, ale aspon pod ceskou znackou a jak auto bude vypadat zalezi taky na zlatych ceskych rucickach. A co vy? Nemontujete VW?
0/0
24.2.2004 15:11

Mirek

Okurkova sezona?
Jsem cekal co tu nebude zajimaveho a ono .... nic.
0/0
9.2.2004 13:11

Petr

Tipnete si
Co ja hlavnim smyslem tohohle clanku?
Mereno mnozstvim informaci o novem automobilu: asi nic moc.
Ale mereno tim, co si bezny ctenar z clanku zapamatuje: NH Car
Nezavidim redaktorum, kteri museji psat takovehle PR braky.
0/0
9.2.2004 12:54

Slávek

Re:
BINGO!
0/0
9.2.2004 16:20

X

y
No jo, no, ty jsi idiot anonyme.
0/0
9.2.2004 11:59

anonym

Re:
A ty jsi debil, X :-)
0/0
9.2.2004 13:52

VOLVO

Kdybych bylo Volvo ...
a někdo řekl, že je mi tohle podobné, tak bych se urazilo ...
0/0
9.2.2004 11:11

opravar

Re:
Ale ty Volvo nejse, ty asi budes dejvuuu TICO ve fialove barve
0/0
9.2.2004 11:25

VOLVO NE

Re:
Máš pravdu, ale jenom napůl - jsem Toyota, a (vypůjčeno z jejich reklam) VÍM PROČ, ty jako opravář to jistě pochopíš ...
0/0
9.2.2004 11:36

dodger

1.8T
Akorat mi neni jasne, proč chybí v nabídce motorů 1.8T. Celkem škoda, protože to je co dynamiky vynikající motor. Zato 1.4 mi přijde do takového auta dost málo, ta už se nedává snad ani do nových golfů...
0/0
9.2.2004 9:58

Havirov Devils ! ! !

EU
Právě že se to už nedává do nových Golfů, tak je těch motorů přebytek a 50% zákazníků co půjdou pro new Octavia ho dostanou povinně...
0/0
9.2.2004 10:20

dodger

Re:
good reason:). Dobré řešení pánů od VW pro východ.
0/0
9.2.2004 10:29

opravar

Re:
Zakladni 1.4 se DODAVA i do novych Golfu, jste spatne informovani. Jejim ucelem je nasadit dobrou zakladni cenu, pricemz se pocita s tim, ze 99% zajazniku si vybere silnejsi motor. Napriklad nejlevnejsi turbodiesel je malem o 200.000 drazsi! Snad bude mit Octavia trosku rozumejsi ceny
0/0
9.2.2004 11:27

dodger

Re:
Ok, mas pravdu. Ted u golfu 5 taky chybi i 1.8T -GTI. Znamena to, ze nove GTI bude s 2litrovym benzinem bez turba?
0/0
9.2.2004 13:22

opravar

Re:
Plne souhlasim, 1.8 T byl skvelej motor, skoda ho. Mel jsem s nim pujcenou Oktavku na tyden. S zadnym FSI jsem jeste nikdy nejel, podle testu nema tak razantni zatah, spis vykon davkuje rovnomerne.
0/0
9.2.2004 13:48

Robo

Je to vostuda
Já tedy nevím pánové a dámy ale při představě, že tady bude tohle jezdit dalších 8let je mi na blití. Podívejte se jakými mílovými kroky se dnes ubítají ostatní automobilky a jak nás už za pár let (2-3) roky nechájí dalece za sebou. Nechápu jak si může Škodovka dovolit  začít vyrábět auto které je pomalu na chlup stejné jako původní Octavie. Vždyť jde jen o facelift. Trochu delší, trochu hranatější a nejvíc mě pobavilo v předcházejícím článku : hlavní změna v interiéru : "Zcela nový a jedinečny volat". Ha ha ha ha ha, to jste se tedy páni konstruktéři a návrháři tedy po 8letech Octavie I moc nevytáhli. Myslím že spláčete nad svým výdělkem. Samosřejmně na to opět doplatíme my daňový poplatníci protože Škodovka půjde do kopru....
Píši pouze svůj názor. Jednoduše řečeno Škodovka opět ulítla.....
0/0
9.2.2004 9:36

anonym

Re:
Tak se klidne poblij ROBO, nekdo by se zase treba poblil, kdyby se musel divat 8 let na Tebe, "ha ha ha"
0/0
9.2.2004 11:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.