Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nesmrtelná octavia je vizitkou Škody

Mladoboleslavská automobilka významně poznamenala dějiny motorismu v Česku. V souvislosti s představením nové řady Octavia si můžeme připomenout, že nastupující model je vlastně již třetí generací s tímto jménem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

haudik

skoda super, ford a jiny srajdy at spinkaj
tak panove mel jsem dve oktavie 99 a 98. 99 jsem mel sluzebni byla a bude to super auto ted mam focuse 2002 ajedinz co je na nem lepsi je podvozek jinac nic dal jsem do nej 560000kc a lituji pristi rok du do octavie znovu ale do novej chi
0/0
21.2.2004 13:37

Lež

škoda byla česká teď je německá
škodovka byla česká teď je německá - - němci dali vše na českou 40 let starou Octavii - mělo by se to spíš menovat  Wolkswagen Octavia,..... dite někam do ....   už to není škodovka, všechny penize jdou do německa,, sukx
0/0
5.2.2004 22:32

haudik

Re:
co delas voliku bey do haje tz nevis co je dobrz mel jsem 2 oktavie 2 felicie favorita a skodu 105 nemuyu si ani na jednu steyovat tak neser a ay si koupis skodovku tak ptom pis ye je to nemeckz ale je to krasnz klasicky ceskz auto jo neco po nemcich ma spolehlivost a konzervatistickz dizajn
0/0
21.2.2004 13:41

rykan

Dete nekam
Nechapu ze se tady bavite o octaviich. To uz je snad davno za nama. Vsem vam narvat do prdele sroubovak
  1. mama ma misu
  2. kolo ma dve kola
  3. vsici ste hovada
0/0
5.2.2004 20:27

Josef

Spolehlivost
Dobrý den všem,
doporučuji vám návštěvu stránek www.abcauto.cz nebo německého institutu TÜW. Pokud je škodovka opravdu tak dobré auto, proč jsou jí autobazary přeplněné? Problém je v tom, že pokud už si koupíme auto jakékoliv značky, a jsme nepokojeni, tak to nikdy ze zásady nepřiznáme.
0/0
5.2.2004 17:50

Tomas Holek

zavidet a nadavat
Problem spis je, ze vetsina Cechu umi akorat nadavat a nejlepe na to co je ceske. A muze za to zavist.
Skoda vyrabi krasna a dobra auta a je uspesna. Jak na to tady reaguje vestina lidi ? Nadava. Bez duvodu nadava.
 
PS: Proc je u nas v bazarech nejvic skodovek ? Protoze se jich nejvic proda jako novych aut, troubo.
0/0
5.2.2004 18:54

Znalec....

Re: Spolehlivost je lepší než píšeš :-)
Pokud srovnáváš felícii , mezi pětiletými auty , tak je hodně vzadu , ale oktávka a fábie je relativně dost ve předu.Oktávka asi 43 a Fábka 50 dělí se o padesáté místo s Nisanem Microu. Zapoměl jsi dodat že do padesátky je asi třicet Japonců a za škodovkou jsou i takoví auta jako je Opel Vectra, Peguoty, Citroeny,Wv Pasat,a spoustu jinejch dokonce i některými opěvovaný BMV..Takže statistika je jedna věc a zkutečnost druhá...
0/0
5.2.2004 20:32

eliska

...a zadny "royalty fees"
tatrovky, pragovky , laurinky jedny z nejkrasnejsich aut sve doby...jejich linie a detaily se kopirovaly a stale se kopiruji vsema automobilkama ve svete.... (zadarmo).....
0/0
5.2.2004 15:10

2Mac7

felicie
Občas vídám -přes zimu ne - starou červenou felicii s černou plátěnou střechou . Nevím z kterého  je roku , ale je krásná, moc se mi líbí - vzhledově.
0/0
5.2.2004 15:02

xvladah

Re:
Tu ma muj kamos z Trebic - Tomas Kotrba
0/0
5.2.2004 15:21

Kik

Re:
To byly jedno z nejlepších a nejkrásnějších aut, které škodovka vyráběla. Druhým v pořádí je pro mě 110R. Ta auta měla styl a šmrc a dodnes jsou na silnicích nepřehlédnutelná. A pokud mají dobrého majitele, bývají ve vynikajícím stavu a hodně lidí je dodnes obdivuje.
0/0
6.2.2004 9:07

L.S.

V Čechách nic Českého nestárne
U nás by se stejné auto mohlo prodávat klidně 50 let. Pořád by to každý druhý Čech kupoval.
0/0
5.2.2004 14:14

Atom

Re:
To je nepochopitelný fakt, na kterým vydělává hlavně Škodovka. Jak jinak si vysvětlit, že se Fobie již 4 roky vyrábí beze změn - oprava : dražší a s chudší výbavou?
0/0
5.2.2004 14:19

ja

Vzdyt Favorit nebyl dodelany do konce vyroby !
Vzdyt Favority nebyly konstrukcne doresene ani pri konci vyroby. Jo, byly lepsi, novejsi, zivejsi, ale kolik veci se jeste menilo, aby se napr. nezbortila predni naprava?
Nejlepsi auto od Skodovky je 125ka !
0/0
5.2.2004 11:45

BaJaJa

Re:
To je fakt :) ja mam taky 125ku, jezdi skvele, skoro zadne poruchy a kdyz uz, tak ne takove, kvuli kterym bych nedojel :). Po dalnici jsem s tim jel i 160 po rovine a z mirneho klesani 170, ale to uz bylo o hubu :(, normalne s tim jezdim do tech 140-150. Vloni jsem si nechal tohle auto predelat na plyn a cesta z Usti do Prahy (100km) a zpet me stala 190,- (po natankovani nadrze zase do plne :) ) Bohuzel nema tak dobrou akceleraci, je to trosku hlucne a par dalsich drobnosti, ale jinak jsem spokojeny. Kdo umi jezdit s timhle autem, tak zvladne kazde auto  :).
0/0
5.2.2004 12:41

Atom

Re:
Kdo umi jezdit s timhle autem, tak zvladne kazde auto  - Bajajo, to je jenom bajka škodovkářů. Dneska už to vůbec neplatí. Už jsem řídil spoustu aut, jako asi každej a rozhodně nemůžu říct, že bych je nezvládl řídit. Jinak je to auto naprosto pro sebevrahy - zkuste si třeba odstrojit přední blatník a budete se divit, že to všechno drží jenom silou vůle vzhledem ke  korozi. A to platí ještě o Favoritech a skoro do puntíku o feldách....
0/0
5.2.2004 13:54

Pepin

Predcasne hodnotit
Pokud bude v plne vybave se slusnym benzinem (FSI) do pul mega a s naftou o trochu vic, nevim proc nekupovat...
Ale o tom vazne pochybuji.. Dokud neni znama cena, tak sou to jenom kecy pr.dy
Na sve 2  roky stare Honde mam najeto 140 000 Za rok uvazuju o novym aute. Tak se chlapci z marketingu snazte, at si me ziskate...
0/0
5.2.2004 11:34

KocuR

Jen pro uplnost
bych rad dodal ze se soubezne s Octavii vyrabela jeste Felicia, coz nebylo nic jineho nez Octavia kabriolet, nadherne auto!
0/0
5.2.2004 11:32

Daňový soumar

Škoda nomen omen
Je-li Ochcávka vizitka, pak trvám na svém rozhodnutí: Škodupeněz nikdy více! Nechci se kvůli jejich technickým zmetkům zabít!!!
0/0
5.2.2004 9:32

Přemek Podlaha

Re: Hele Daňovej soumare
Co to tady meleš! Škodovky jsou  nejprodávanější  auta u nás a jedny z nejprodávanějších v celé Evropě a ty tady  meleš o nějakých technických zmetcích. Já vždy od každého slišim na Škodovky jenom chválu.Nejlepší by bylo, kdyby jsi nepřispíval vůbec když nemáš co říct.Zmetek jseš tak jedině ty.
 
0/0
5.2.2004 11:57

Daňový soumar

Re:
Co píšu, píšu jenom z vlastní zkušenosti s Ochcávkou. Ochcávka je zkrátka životu nebezpečný šrot! Pokud nedokážeš přijmout cizí názory realitu jaká je, pak jsi omezený tydýt a zalez doma za radiátor.
0/0
5.2.2004 13:44

ja

Re: Naprostý souhlas
Žádný zázrak škodovky nejsou, spíše naopak. To že jsou nejprodávanější, je dáno jen a pouze celní a dańovou politikou státu!
0/0
5.2.2004 15:23

Dava

Re: Octavia není moc bezpečná
0/0
6.2.2004 0:40

Tomas Holek

On ale nemluvi o Octavii
Ten soumar mluvi i nejake Ochcavce a ne o Skode Octavii. Skoda Octavie je krasne, spolehlive a hospodarne auto. Ovsem soumarovu Ochcavku nikdo nezna. Kdo to vyrabi ? Honda ?
0/0
5.2.2004 18:50

Jaky

ach
Trekka je fakt nadherny dilo.    Nechapuze ho vidim dneska poprvy v zivote! Nevite nejakou stranku s  tech. specifikacema....
0/0
5.2.2004 8:15

Jaky

mam
http://automag.wz.cz/legendy/cesko/trekka.html
0/0
5.2.2004 8:20

eliska

....jenom ziram a ziram a ziram
....ach ta krasna Trekka....lidicky, to bylo bylo prvni SUVeeeee .....skoda skoda skoda, ze se Trekka neoprasi, mohli bychom mit svuj vlastni Hummer ... chci Trekku ! s automatickou prevodovkou... ....
0/0
5.2.2004 6:44

DEA

Re:
Ford Probe = Mazda 626, co ty na to? Takže zanech pohádek o vyjímečnosti nějaké automobilky, dneska je tak promíchaný, že je to jen marketigový blábol.
0/0
5.2.2004 10:09

Mr. P.

Re:
Inspirace Land Roverem je ale víc než nápadná. Ale je to zajímavá perlička, o které jsem dodneška vůbec nevěděl...
0/0
5.2.2004 16:41

Thyronx

Mimochodem a co parking?
Mimochodem ve Fordu kde pracuji je na parkingu mezi 4000 aut i par desitek od dvou ostatnich americkych firem. Prijet do Fordu v Japoncikovi nebo Nemeckem autu, by byla urazka. V me garazi nema zahranicni auto misto.Ford Escape a Pontiac Firebird ano.
0/0
5.2.2004 0:55

eliska

Re:
prvni auto meli Francouzi, druhy Nemci, takze spise jako navsteva predku u Forda a ne ostuda ...a kdyz se podivam na karoserii Pragovky, Laurinky a Tatry 80 (okopirovanou vsema automobilkama) ... ...i dnes jsou nadherny a vyjimaly by se svou krasou na jakemkoliv parkovisti....kdyz vyjela Tatra President z fabriky v 1897, tak jeste zadny Ford nebyl........jenom skoda skoda skoda, ze se z takove automobilove velmoce jako byly kdysi Cechy stala velmoc Trabantu, a sekacka na travu byla vynalezena pred nekolika roky......Jinak ti Japoncici, souhlasim s tebou, jsou  primhoureny a vsude vlezou ..hmmm....ale ta mala Honda Civic najede pres 300,000mil  bez problemu...mrzi me ze jsi unionista...Henry Ford je nenavidel...  
0/0
5.2.2004 6:06

sydor

Re:
... delas si bzundu?? pontiac s podvozkem traktoru ..... ford .... u kteryho v servisni zone stoji kazdy rano fronta s nepojizdnejma sunkama .... kterymu se rika Fix Or Repair Daily .... nebo Found On Road Dead???
0/0
5.2.2004 9:48

DEA

Re:
Ford Probe = Mazda 626, co ty na to? Takže zanech pohádek o vyjímečnosti nějaké automobilky, dneska je tak promíchaný, že je to jen marketigový blábol. (sorry, patřilo to sem)
0/0
5.2.2004 10:10

sydor

Re:
ne 626 ale mx-6
0/0
5.2.2004 11:08

DEA

Re:
nee, kámoš má 626 a veškeré opravy a údržbu dělá dle Ford Probe forum. Ale je to stejně jedno, třeba náš učtel angliny, nějakej velšan, dělal u Forda v Uk a řikal, že jaguár je mu až moc podobnej (technicky).
0/0
5.2.2004 11:41

Thyronx

Na mysli mam neco jineho
Na mysli mam ceske zajemce o auta... Nakupuji odlozene ojetiny v zahranici. Povazuji to za neco nizkeho a ukazku toho jak hazarduji s ceskou ekonomikou na kterou ovsem radi nadavaji. Jsem Cech a tedy nakupuji predevsim Made in Czech. Chranim sitim ekonomiku sve zeme,svuj "job". A ze muj job mozna nesouvisi se Skodovkou? Ale souvisi kdyz ne primo,jiste neprimo.Kdyz se pro nezajem o Skodovky tovarna zavre,zavre se s ni nejen stovky firem v Cechach (mozna i zahranici) ale i rada dalsich na trzbe zavislych podniku v MB a okoli. A ze neni Skodovka ceska? Co na tom? Delaji v ni predevsim ceske ruce. Ano,Skodovka je ceska vyrabi v co nejvyssi kvalite a nejlepsi cene ale bohuzel,prodava uspesneji v zahranici nez v Cechach. Jednou by Vam mohlo byt smutno az prijdete o praci a budete se chodit divat do vasi garaze na Vaseho Peugeota,Renaulta ci nejakou ojetou mrchu z Nemecka. Preji pekny vecer z USA.
0/0
5.2.2004 0:52

:-)

Re:
Chapu ze z tveho pohledu je koupit ojetinu pod uroven. Je to asi jako kdybych radil somalcum, ze maji jist zdravou stravu. Proste kazdej kupuje to, na co ma a co potrebuje. A blbec si kupuje neco, aby mohl psat do diskuzi a delat machra. :-)
0/0
5.2.2004 2:26

Xindl

Re:
sereš hubou cizáku  
0/0
5.2.2004 6:26

killy

Re: Už se zase kecá zpoza velký louže?
0/0
5.2.2004 7:28

Somebody

Zase radí ...
Zase rady od amiku. To je asi jako, kdyz nam sem jezdi vykladat jaky jsme rasisti. Uz by se meli probrat a nehrat si na spasitele sveta. Az tady budou ceny aut a benzinu vzhledem k vyplatam jako u nich, nebudeme muset kupovat auta podle cen, ale budeme si kupovat ta, ktera se nam libi (klidne ceska). Nemohu si pomoci, ale i kdyz se mi Octavia docela libi, je podle me predrazene (stejne je to i s Fabii). P.S.: Jeste k tem amikum. My bohuzel nejsme tak velky stat, abychom si mohli dovolit pozvednout stagnujici ekonomiku tim, ze nekam vletime, tim zvysime odbyt a vyrobu zbrani a jeste se dostaneme ke kohoutkum ropy ... My jim bohuzel jenom pomahame, ale tech par drobku co za to nase ekonomika ma nas nevytrhne. Ale nasi politici jsou za to poplacavani po zadech :-(((
0/0
5.2.2004 7:52

redwasp

Re:
Meles z hladu, podpora domacich vyrobku je MYTUS! Tim ze si nekoupim cesky vyrobek naopak stimuluji vyrobce aby se zamyslel co udelal spatne a snazil se to priste napravit. Z hlediska blaha statu a HDP jde predevsim o aktivni zahranicni obchodni bilanci, ktera se dosahuje exportem a exportovat se daji vyrobky pouze konkurenceschopne... Nedavno jsem byl doslova sokovany, kdyz v tescu zacali zadavat vlajecky "Cesky vyrobek" - schvalne si ty vyrobky srovnejte s tim co vyrabi zahranici - jen namatkou jsem nasel okurky v nejakem nalevu v totalne spinavem igelitovem pytliku se strhanymi necitelnymi etiketami, o kus dal nejaky vyrobek z ryb, ktery i pres obal smrdel rybinou a obal byl cely mastny... S timhle chcete prorazit v zahranici? Kdyby nebylo srovnani s temi zahranicnimi vyrobky a jejich konkurence tak takto vypada vsechno. Teprve zahranici konkurence totiz dokope vyrobce s tim neco poradne delat...
0/0
5.2.2004 9:28

Ekonom...

Re: Nechte se poučit...I když komu není rady tak ani pomoci.
Z hladu meleš jen ty..Pokud si to opravdu neuvědomujete , tak pokud češi nezačnou preferovat české výrobky i za cenu o něco málo větších nákladů , tak se můžete s ekonomickým růstem rozloučit . Jednoduš spoustu firem zkrachuje , už zkrachovalo stovky firem , lidé jsou bez práce ,nevytvářej žádný hodnoty , jen odčerpávaj sociální dávky.Tvrdit , že jsi někde v Tesku viděl to co jsi napsal ,může být i pravda.Já si zase všímám shnilýho ovoce , zeleniny , shnilejch brambor , dovežený většinou ze Španělska.,Abych se vrátil k danému tématu .Spoustu českého zboží bylo velice kvalitní, ať se jednalo o oblečení,boty, elktroniku , domácí spotřebiče a pod.Nikdo se nepře o zastaralém ne příliš hezkém designu,kdo z vás si připustí , že třeba pračka Tatramatka prala sice jen na sedm programů , ale ložiska a motor pračku přežily , protože ji po dvaceti letech sežrala rez.Dnes renomovaný firmy udělaj pračku tichou, hezkou se spoustou programů , ale ložiska vydrží akorát tak po záruku.Jinej příklad , boty , kdeže loňský sněhy jsou , dnes se dovážej z povětšinu s Číny , Větnamu, párkrát si je obujete , a už se sypou .To samí jsou i boty s Itálie..Je potřeba rozlišovat , které zboží je kvalitní né sice korespondující s dobou a které je hezké , ale defakto k ničemu...
0/0
5.2.2004 15:34

eliska

Re:
...vyrabet kvalitni a libive zbozi by melo byt moto kazdeho ceskeho vyrobce...nejlepsi zipy, nejlepsi ponozky, nejkrasnejsi svetry...pohodlny krasny krusky na zimu....kvalitni s t r i h y!!!!!!!!!!.....kdyz nevite jak na to, okopirujte, ale vylepsete, pokazde kdyz vidim neco krasnyho, mam dojem ze uz jsem to nekde videla, nekde u babicky v almare...dnes je to pouze vylepseny...
0/0
5.2.2004 16:48

Franta

Re:
Taky dávám přednost českým výrobkům, ale ne za každou cenu. Než oktávku za šílené prachy, tak raději něco jiného s mnohem lepším poměrem cena/hodnota. Vzhledem k designu dnešních aut, tak raději budu jezdit ojetinou, která i po 10 letech má parametry srovnatelné s dnešní produkcí.
Kdysi auta měla svou duši a konstruktéři je dělali s láskou a rozumem. Nikoliv jak dneska, že když ve VW vymyslí blbost, tak bude i ve Škodovce.
Škoda že Tatra šla tam kam šla. To bychom mohli dneska mít pořádné limuzíny.
 
0/0
5.2.2004 11:51

eliska

Re:
Škoda že Tatra šla tam kam šla...skoda skoda, Hanzelka & Zikmund ji delali reklamu po celym svete  (Tatra87)... tatrovky, pragovky , laurinky jedny z nejkrasnejsich aut sve doby...jejich linie a detaily se kopirovaly a stale se kopiruji vsema automobilkama ve svete.... (zadarmo).....
0/0
5.2.2004 15:03

Jirka

Re:
Jo jo, Tatrovky je fakt skoda, co bych za to dal se alespon jednou svezt v Tatre T700!  Pri privatizaci Skodovky jsem cetl (uz nevim kde-je to opravdu davno), ze podminkou prodeje je, ze se musi v Cechach vyrabet minimalne 200 000 aut rocne se znakem Skoda-tedy, ze Skoda jako znacka nesmi zaniknout. Byla to pravda? A jestli ano, tak plati to porad nebo se to vytratilo s prodejem poslednich procent?
0/0
5.2.2004 15:19

marek_one

jojo skoda, houst a vetsi kapky
Good value for money! go skoda go. Takoveto spolecnosti jsou pro nasi ekonomiku zivotne dulezite, s trochou melancholie lze poznamenat, ze se jedna v tomto rozmeru o jedinou skutecne uspesnou privatizaci podniku typu too big to fail sve doby. Nova octavie se mi libi, jen doufam a preji ji, aby plne navazala a podporila nastupujici reopravu renome a narust prodejnosti, na kteremto skoda na nase zemepisne sirky bezprecedentne uspesne pokracuje. Jen pro uplnost, (v clanku opomenuto) byla to prave (i kdyz vlastne logicky) skoda 1000MB, ktera znamenala technicky zdokumentovany upadek a zaostavani vozu skoda za zapadnimi znackami, jeji predchudce patril jeste mezi spickove modely.
0/0
5.2.2004 0:10

Georgik

Re:
Ubezpečuji Tě, že pravdu má autor článku, Š 1000MB byla poslední dobrý a moderní vůz, samozřejmě ve své době!!!
0/0
5.2.2004 9:19

Pavel

Re: 1000 malých bolestí
Š 1000 MB byl po zahájení výroby již vlastně demódovaný vůz. V té době všechny automobilky zahajovaly v této objemové třídě vyrábět vozy s předním pohonem, což samozřejmě přetrvává dodnes. O nevalné kvalitě embéček, dílenském zpracování, korozi atd. není třeba diskutovat. Koncepce s motorem vzadu se drželi u VW, což automobilku přivedlo málem k úpadku, než vyrazila s úspěšným Golfem.
0/0
5.2.2004 11:16

Georgik

Re:
S tou korozí si jen děláš legraci, viď? S čím to srovnáváš? Mám pocit, že jsi neviděl příliš aut z té doby jezdit tak dlouho a v mnoha případech  dodnes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
5.2.2004 12:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.