Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak si vedou známé automobilky ve svých zemích

V jednom směru má mladoboleslavská automobilka ve světě téměř výsadní postavení sotvakde lze nalézt obdobu takové suverenity na domácím trhu, s jakou válcuje konkurenci v České republice značka Škoda Auto.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

:::::::::::

Fr
Co takhle do výběru zahrnout Francii. Nebo je to příliš bezvýznamný trh?
0/0
19.5.2004 8:35

Jimmi

V Turecku prý hodně jezdily...
...naše staré "stejšiny", škoda 1202stw, nebo jak se to přesně jmenovalo. Nevíte o tom někdo něco.....?
0/0
16.2.2004 17:57

Ne

Francie
Zato ve Francii jsem za tyden potkal tri skodovky - Favorita, Felicii a Octavii, jinak nic.
0/0
14.2.2004 19:15

Mc

Re:
A Š120L už ne?
0/0
15.2.2004 18:24

KAREL.BURE

Amerika
A co SKODA v USA?
0/0
14.2.2004 18:35

Petr

Re:
Do USA se Skoda, stejne jako francouzske znacky, nedovazi.
0/0
14.2.2004 23:34

Sch

A co obracene, kde ma domaci vyrobce 50%?
Docela by me zajimalo jestli je ve svete nejaka zeme kde ma jedna automobilka vic jak 50% trhu nebo alespon domaci vyrobci dohromady (to uz mozna neplati ani v USA). Treba v Mexicu nebo Brazilii VW? Pokud takovou informaci naleznete, docel by me zajimala.
0/0
14.2.2004 15:06

Sysel Polni

Re:
Čísla neznám, ale zrak neklame takže bych si tipnul: Čína. VW Santana úplně všude, pro vozy taxislužby kterých je tam moře je to v podstatě monopol. Poslední dobou Passat, ale co jim závidím nejvíce je Buick (v Číně teda SHANGHAI GM) Regal. Když se k tomu přičtou nedáno vzpomínané počínštěné VW zvané Chery, tak to bude snad ještě víc jak 50%. I na tu Felišu či Oktávku se tam dá narazit, ale je to snad ještě míň než kapka v moři. Vozí se to tam vůbec ještě?
0/0
14.2.2004 20:22

Krk

Re:
V USA mistni automobilky jsou prevalcovany Japoncema. Myslim ze maji GM, Ford, atd. podil neco kolem 1/3 na trhu. Jinak zmena Toyota je druha nejvetsi automobilka sveta. GM je prvni a Ford je treti. Na co v tomhle clanku zapomeli je Jizni Amerika, tam je Skodovek jeste vice nez unas doma.
0/0
14.2.2004 23:03

honzar

Re: co třeba Japonsko a Jižní Korea?
Zeměmi, kde domácí výrobci mají asi 80 až 90 procent trhu, jsou podle mě hlavně Japonsko a Jižní Korea (tam možná i víc), kde import jsou akorát Mercedesy, Jaguary a New Beetly snobů.
0/0
20.2.2004 15:40

m

?? Svycarsko?
S tim Svycarskem a Skodovkou  to nebude asi tak ja pisou. Chtel bych vedet jak na to nekdo prisel.  Potkat na silnici ve Svycarsku Skodovku ja temer zazrak. Rekl bych, ze na 1000aut je jedna Skodovka a to jsem mozna hodne nadsadil. S tim Oplem to tam taky nebude tak skvele.
 
0/0
14.2.2004 10:25

svobodny obcan

Re:
No, ja jsem v posledni dobe videt tady v Nemecku 4 auta se svycarskou znackou a dve z toho byly Octavie.
0/0
14.2.2004 12:01

svobodny obcan

Re:
V clanku se pise o nove registrovanych autech a ne o celkovem podilu ve vozovem parku.
0/0
14.2.2004 12:02

Jara

Re:
Ja ve Svycarsku ziji a znacku Skoda potkavam temer na kazdem rohu.
 
0/0
14.2.2004 15:48

JerryGN

Re:
Ve Švýcarsku jsem byl naposledy asi před rokem a pamtauju si, že hlavně v horách jsem viděl spousty Subaru a Octavii Combi 4x4 . Dealer Škodovky je dokonce i ve Wengenu, u dolní stanice dráhy na Jungfrau
0/0
15.2.2004 16:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.