Diskuze
Kdo drží styl, nemusí provokovat
Děkujeme za pochopení.
DL
Novy design
Co se týče toho designu...taky jsem čekal teda mnohém více, než jen pár drobných změň. Já třeba jezdím v Mazdě 626 a když si porovnám jednotlivé verze 626tek, tak jediné, co mají společného je, že jsou to docela velké a spolehlivé auta. Ne jak Octavie, u kterých se spíše těžko hledá, co společného nemají.Mulder
"sportovni auta"
"Jistě, až tu budou mladí bohatí kupci sportovních aut, podíváme se na to." - zapominaji (a vscihni vyrobci aut) na jednu skupinu, ktera je podle mych zkusenosti dost rozsahla - "mladi chudi kupci sportovnich aut" - nebo aspon relativne chudi ... tihle nepotrebujou sportak za 800 tisic s mega technikou ... staci dobrej design, slusna cena (=+- cene u nas nejprodavanajesiho auta - fabie), 3 dvere max (to nejak vyplyva z dobryho designu ;-)) a malej kufr ;-))) (ty posledni 2 veci samozrejme jako reakce na nazory z clanku)Tomas H
Re:
To je pravda. Nejaky 3dverak se sportovnim designem na podvozku Fabie by si zakazniky urcite naselkončící Fábiář
drzost Škodovky nezná mezí
Vrchol drzosti je zdražení osm let staré výběhové Octavie cca o 20.000 Kč. Uplazená 1.4 Classic je zdražena z 380.000 na 400.000 Kč a fosilní 1.6 8V je už za 420.000!!! Pozvolna se zdraží nenápadně na 500.000 Kč a pak se udělá podvodná kampaň ,,Velkolepé zlevnění končící Octávie o 100.000 Kč, kupujte poslední kusy za výhodnou cenu!!!!" Ve Škodě-auto si myslí, že jsme asi idioti. Když si člověk koupí např. Fabii s dnes již v zahraničí standardní výbavou, tak ho vyjde na 420.000 Kč, ale je to malé auto s rozvorem 2,46 m, zatímco za stejnou cenu je např. P307, M 3, Astra a pod., tedy nižší střední třída s rozvorem 2.60 m a s výbavou v ceně, která je u Škodovky za 100.000 Kč příplatku.Radek
Re:
Nechápu proč se k tomuto článku vyjadřuješ s takovou kravinou, o které vůbec nic nevíš. Octavia sice zdražila ve verzi Classic o 20.000,-Kč, ale má v základu ABS s MSR, které tam původně nebylo. A pokud jde o Fabii, tak slušně vybavenou (el. okna, centrál, 2 airbagy, posilovač řízení atd.) pořídíš v 5dv. za 284.900,- podle ceníku. Těch tvých 420.000,- je za diesela s klimatizací a ABS. Tak se prober se snů a ukaž mi nějakou 307 s takovou výbavou v základním ceníku.Serviceman
facelit
,,Nová" Octavia je designérsky nenápaditě poupravená 8 let stará s konzervativním facelitem masky. Že by to bylo auto na příštích deset let je dobrý fór. Podvozek má malý rozvor 2.57 m. Ale záporem jsou motory: 1.4 16V 55kW - líný, pomalý šnek na těžké šasi. 1.6 MPI 75 kW - zastaralý osmiventil s vysokou spotřebou. Motory FSI jsou jediné moderní s touto technologií, které ale papinkají (na rozdíl od konkurence) Natural 98 a jsou choulostivé na kvalitu paliva, drahé a poruchové.svobodny obcan
kdo tvrdi, ze je to facelift je ....
hrkal
DOCELA PEKNA KARKA
ALE NEKOUPIL BYCH SI SKRZ TEN ZNAK SKODA NA KAPOTE. VIVA PASSAT VARIANT TDI PDsvobodny obcan
SKRZ TEN ZNAK
Ladislav Body
A kedy sa už bude vyrábat ten Rómster ?
Bude to auto pro naši menšinu a my ho zpropagujeme v Anglii aj v Kanadě !cajzik
Opožděná Octavia II
Warťan
"Nová" Octavia
Čech jako Prahabrnostrava
Re:
Ty vole a co Bugatti nebo Maseratti a nebo Aston Martin? To sou podle tebe asi taky "jezdící plechovky." Ale pro mě! pro mě kámo! to je víc než manželka. Honim si ho nad obrázkem Maseratti Quadroporte nebo Bugatti Veyron každý den. A mám pocit, že vím, která je která! Bugatti je o dost vášnivější, ale Maseratti je víc sexy, tak nikdy sám nevím, kdy mám lepší orgasmus.tk
Pro odborníky
svobodny obcan
presne tak
svobodny obcan
pro vsechny primitivy, kteri se ohaneni slovem facelift
svobodny obcan
Fabie & Roomster
Pokud Skoda nebude soubezne vyrabet novou verzi Fabie a novy vuz Roomster, ale udela novou Fabii roomstrovou, tak v tomhle segmentu vozu u nas pohori (v zahranici mozna najde dobre odbytiste pro novy typ vozu)Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.