Diskuze

Kdo drží styl, nemusí provokovat

Hlavní návrhář automobilů Škoda Thomas Ingenlath má před sebou příjemné dva týdny. Začátkem března oslaví čtyřicítku a předtím si na ženevském autosalonu užije velkou show s modelem, na němž strávil tři roky života. V létě pošle novou octavii do sériové výroby a pro jeho tým začne nová éra.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

DL

17. 3. 2004 15:06
Novy design
Co se týče toho designu...taky jsem čekal teda mnohém více, než jen pár drobných změň. Já třeba jezdím v Mazdě 626 a když si porovnám jednotlivé verze 626tek, tak jediné, co mají společného je, že jsou to docela velké a spolehlivé auta. Ne jak Octavie, u kterých se spíše těžko hledá, co společného nemají.
0 0
možnosti

Mulder

23. 2. 2004 17:38
"sportovni auta"
"Jistě, až tu budou mladí bohatí kupci sportovních aut, podíváme se na to." - zapominaji (a vscihni vyrobci aut) na jednu skupinu, ktera je podle mych zkusenosti dost rozsahla - "mladi chudi kupci sportovnich aut" - nebo aspon relativne chudi ... tihle nepotrebujou sportak za 800 tisic s mega technikou ... staci dobrej design, slusna cena (=+- cene u nas nejprodavanajesiho auta - fabie), 3 dvere max (to nejak vyplyva z dobryho designu ;-)) a malej kufr ;-))) (ty posledni 2 veci samozrejme jako reakce na nazory z clanku)
0 0
možnosti

Tomas H

24. 2. 2004 15:33
Re:
To je pravda. Nejaky 3dverak se sportovnim designem na podvozku Fabie by si zakazniky urcite nasel
0 0
možnosti

končící Fábiář

23. 2. 2004 17:22
drzost Škodovky nezná mezí
Vrchol drzosti je zdražení osm let staré výběhové Octavie cca o 20.000 Kč. Uplazená 1.4 Classic je zdražena z 380.000 na 400.000 Kč a fosilní 1.6 8V je už za 420.000!!! Pozvolna se zdraží nenápadně na 500.000 Kč a pak se udělá podvodná kampaň ,,Velkolepé zlevnění končící Octávie o 100.000 Kč, kupujte poslední kusy za výhodnou cenu!!!!" Ve Škodě-auto si myslí, že jsme asi idioti. Když si člověk koupí např. Fabii s dnes již v zahraničí standardní výbavou, tak ho vyjde na 420.000 Kč, ale je to malé auto s rozvorem 2,46 m, zatímco za stejnou cenu je např. P307, M 3, Astra a pod., tedy nižší střední třída s rozvorem 2.60 m a s výbavou v ceně, která je u Škodovky za 100.000 Kč příplatku.
0 0
možnosti

Radek

24. 2. 2004 16:57
Re:
Nechápu proč se k tomuto článku vyjadřuješ s takovou kravinou, o které vůbec nic nevíš. Octavia sice zdražila ve verzi Classic o 20.000,-Kč, ale má v základu ABS s MSR, které tam původně nebylo. A pokud jde o Fabii, tak slušně vybavenou (el. okna, centrál, 2 airbagy, posilovač řízení atd.) pořídíš v 5dv. za 284.900,- podle ceníku. Těch tvých 420.000,- je za diesela s klimatizací a ABS. Tak se prober se snů a ukaž mi nějakou 307 s takovou výbavou v základním ceníku.
0 0
možnosti

Serviceman

23. 2. 2004 16:54
facelit
,,Nová" Octavia je designérsky nenápaditě poupravená 8 let stará s konzervativním facelitem masky. Že by to bylo auto na příštích deset let je dobrý fór. Podvozek má malý rozvor 2.57 m. Ale záporem jsou motory: 1.4 16V 55kW - líný, pomalý šnek na těžké šasi. 1.6 MPI 75 kW - zastaralý osmiventil s vysokou spotřebou. Motory FSI jsou jediné moderní s touto technologií, které ale papinkají (na rozdíl od konkurence) Natural 98 a jsou choulostivé na kvalitu paliva, drahé a poruchové.
0 0
možnosti

svobodny obcan

24. 2. 2004 15:36
kdo tvrdi, ze je to facelift je ....
Ohledne faceliftu si precti prispevek "pro vsechny primitivy, kteri se ohaneni slovem facelift".
Potom ti to snad uz bude jasne.
A kdyz ne, tak jsi lopata.
0 0
možnosti

hrkal

23. 2. 2004 9:14
DOCELA PEKNA KARKA
ALE NEKOUPIL BYCH SI SKRZ TEN ZNAK SKODA NA KAPOTE. VIVA PASSAT VARIANT TDI PD
0 0
možnosti

svobodny obcan

24. 2. 2004 15:37
SKRZ TEN ZNAK
Prelozeno do normalni reci:
hrkal je lopata
0 0
možnosti

Ladislav Body

21. 2. 2004 14:31
A kedy sa už bude vyrábat ten Rómster ?
Bude to auto pro naši menšinu a my ho zpropagujeme v Anglii aj v Kanadě !
0 0
možnosti

cajzik

21. 2. 2004 12:05
Opožděná Octavia II
V diskusi zaznívají hlasy, že oktávka není nic převratného. Škodovka sama nechtěla revoluci, takže by měl bejt management v boleslavi spokojenej. Ale nen!!! Protoze to auto bylo hotovy pred rokem a VW premieru pozdrzel na ukor noveho golfa, kterej tentokrat musel vyjet driv. Kdyby octavku ukazali podle planu loni na jare, tak by se lidem zdala novejsi.
0 0
možnosti

Warťan

20. 2. 2004 21:10
"Nová" Octavia
Design je výběr části prvků z aut různých značek (Volvo, Mercedes, Audi, Bugatti a možná bych našel i další...) Jestli tohle má být originálně- klasické auto, tak to možná splňuje: Originální splácanina s názvem pořádného auta, Octavie z šedesátých let.
 Pokud jde o mě, jako správný ctitel konkrétní značky bych rozhodně nepřebíhal od automobilky k automobilce- to se týká většiny představitelů převážně německých výrobců! No a nakonec, doopravdy se mi líbí 4 designy: Wartburg, Tatra T 603/ T613, Citroen DS a poslední model Mercedesu třídy E, jinak to je typické 21. století- vše na jedné platformě, součástce a designu...
0 0
možnosti

Čech jako Prahabrnostrava

21. 2. 2004 15:57
Re:
Ty vole a co Bugatti nebo Maseratti a nebo Aston Martin? To sou podle tebe asi taky "jezdící plechovky." Ale pro mě! pro mě kámo! to je víc než manželka. Honim si ho nad obrázkem Maseratti Quadroporte nebo Bugatti Veyron každý den. A mám pocit, že vím, která je která! Bugatti je o dost vášnivější, ale Maseratti je víc sexy, tak nikdy sám nevím, kdy mám lepší orgasmus.
0 0
možnosti

tk

20. 2. 2004 20:24
Pro odborníky
Vážení "odborníci"! Již čtu několikátou diskuzi na téma nové Octávie a, bohužel, většinou, nepřináší nic jiného, než urážky a ponižování "odborníky", kteří ale jaksi neví, o čem mluví. Je každého věc, jestli se mu to auto líbí, nebo ne. Vkus je věc naprosto subjektivní a pro subjektivní pocity neexistuje nic a nikdo, kdo by mohl přikazovat. Takže jestli se vám to auto nelíbí, je to vaše věc a já vám to neberu. (Upřímně, očekával jsem větší změny, ale jako celek se mi na fotkách to auto poměrně líbí - narozdíl od nového Golfu, který se stal naprosto nezajímavý - ale zase je to můj pocit a nikomu jej nevnucuji) Jen zkuste neurážet a  "odborně" hodnotit - tolikrát zmiňovaný facelift je tak, jak zní doslovný překlad: úprava tváře! Prostě na stejném základu se tu a tam jinak vyklepe kus plechu. Málokdo z vás asi připustí, že v dobách škod 100/110 šlo vlastně jen o facelift "embéček". Ale zkuste pochopit, že to je  ZCELA NOVÉ AUTO, s jiným podvozkem, s jinou podlahovou plošinou prostě NOVÁ KONSTRUKCE, i když z osvědčených a vyzkoušených celků. A tak i kdyby to auto vypadalo ale úplně stejně, facelift to nebude, rozumíme si?
A upřímně - vám se líbí třeba nový třídveřový Megane? Mě tedy opravdu ne. A např. Avantime byl ohronmý experiment - a nedopadl zrovna slavně. A Vel Satis se neprodává ani v patriotické Francii a to je co říct...
Jo a kam asi dala škodovka ten zbytek oktávek, když jich, podle "odborníka" v zahraničí prodali jen pár desítek tisíc a teď vyrobili milióntou?!?
0 0
možnosti

svobodny obcan

20. 2. 2004 20:35
presne tak
"I kdyby to auto vypadalo ale úplně stejně, facelift to nebude."
To je dulezite a to mnoho lopat nechape.
0 0
možnosti

svobodny obcan

20. 2. 2004 20:18
pro vsechny primitivy, kteri se ohaneni slovem facelift
Facelift je uprava designu (exterieru nebo interieru) u stavajiciho modelu, aniz by se cokoli zmenilo na koncepci a technice vozu.
Nova verze vozu znamena, ze se zachovava styl a charakter vozu, upravi se design (facelift) + zasadnim zpusobem se zmeni technika ve voze, pripadne technologie vyroby.
Novy typ vozu je neco zcela noveho, co automobilka jeste nevyrabela (treba Superb)
 
Octavie II je nova verze vozu, na zcela novem podvozku s novymi technologiemi a skvelym designem. Myslim, ze se bude opet skvele prodavat ...
0 0
možnosti

svobodny obcan

20. 2. 2004 20:30
Fabie & Roomster
Pokud Skoda nebude soubezne vyrabet novou verzi Fabie a novy vuz Roomster, ale udela novou Fabii roomstrovou, tak v tomhle segmentu vozu u nas pohori (v zahranici mozna najde dobre odbytiste pro novy typ vozu)
0 0
možnosti