Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda si věří, nová octavia nebude levná

Na ženevském autosalonu stojí od včerejška pod bílými plachtami i čtyři nové octavie. Světová premiéra nejsledovanějšího českého auta už tentokrát bude skutečně se vším všudy: automobilka dnes oznámí i přesnou cenu nového vozu. Očekává se částka kolem 450 tisíc korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Honza

Čorkaři budou mít žně
Nová Octavia by měla stát tak max.300 tis.Kč,když bude zase nejkradenějším vozem v čechách.Kdyby škodovka raději více investovala do zabezpečení proti odcizení, místo vyhazováním milionů do reklam.
0/0
7.3.2004 10:20

M

?
Nic zvlasniho, nic extra. Prumerny vuz na mirne nadprumernou cenu.
0/0
7.3.2004 9:23

www.KamPoMaturite.cz - letošní

Musíme doufat, že prodejci , dealeři, přijdou s trochu jinou nabídkou a cenou než oficiální stránky
Musíme doufat, že prodejci , dealeři, přijdou s trochu jinou nabídkou a cenou než oficiální stránky Škody. Již před měsícem jsem opravdu zíral na ceny v sekci "sestav si své auto", tam se i Fabie Combi vyšplhá na 600 tisíc - to je opravdu k smíchu. Naštěstí jsem pak viděl nabídky prodejců, kde se i Octavka dá sehnat pod 400 tisíc s 1,6l motorem. Jisté je, že ceny Škody jsou často divoké a nemůže se divit, že hodně lidí kouká po jiných značkách, autech a nabídkách.
www.KamPoMaturite.cz - letošní řešení přijímacích testů
0/0
5.3.2004 14:22

Krakonos CND

Octavie
docela pekne predrazena plechovka , to sou za ty prachy lepsi auta i kdyz stojej vo par desitek tisic vic , panove ze Skodovky a to tu nemluvim vo zlutejch autech z Koree se sikmejma reflektorama ............to je sunt taky .
0/0
5.3.2004 7:14

AZNP

Drahota
škodofka opět nezklamala. Za hodně peněz málo muziky! Tradiční konzervativní  hnus  a  strohost  hlavně  palubní  desky  a la  Německo  -  ja  nemít  slov.
Konečně si někdo z níže píšivších přispěvatelů uvědomil, že škodovky jsou předražené a s výbavou jsou dražší než srovnatelná konkurence ze zahraničí. Pro  ty, co nedají na škodovky a jejich drahotu dopustit, mám vzkaz:  poblíž Mladé boleslavi se nalézají Kosmonosy. Možná jsou i součástí Boleslavi, nevím. Ale je tam psychiatrická léčebna! Tak tam někdy zavítejte ...  Chápejte, že svět škodovku bere a i nadále bude brát jako levné auto z východu určeného pro socky. Asi tak jako hyundai, kia, daewoo ... Trvzení o konci podbízení jsme již slyšeli s nástupem Fabie, pak s nástupem Suprblbu. A furt to nevyšlapuje tak, jak by si  VW přál. Akční ceny řeší propad prodeje na přechodnou dobu. U škodovky je ta přechodná doba takřka od spuštění výroby. Taky se v počátcích dost zájemců hrnulo koupit si nový model. Dobrovolní zájemci však brzy došli, a tak se muselo přistoupit k trvalé naháněcí kampani!
Historická nepoučitelnost a  tvrdohlavost.  Nový  golf  taky  nejde  na odbyt,  Fabie  a  Superblby  se  prodávají  jen  díky  neustálým  "akčním"  slevám.  Bude  škodovka  tahat  z  krize  svůj  mateřský  VW? Jen jim na to přispějte,  chtíči  nových  modelů.  Znám  pár  exhibicionistů,  kteří  vždy  museli  být  in,  a  tak  si  kupovali  vždy  nový  model  škodovky. A tak když Octavie již byla zastaralá a přišla Fabie, vrhli se na ni, i  když šli o třídu níž. Ale jim to nevadilo, měli přece to nejnovější. I toto dokazuje, že škodovky si kupují lidé ne zcela normální.
0/0
3.3.2004 14:21

Ekonom...

Re: Další šiřitel poplašných zpráv...
Kup si co chceš , ale to , že škodovka je předražená to si jen myslíš , podívej na výbavu a pak argumentuj.Zřejmně nečteš v čem je nová oktávka lepší , ale to neva to auto si stejně koupí jen ten , kterej na ni má , ostatní co argumentujou drahotou si musí kopit korejce ,nebo zmiňovanej Fiat. Ale jen proto , že na škodovku nemám , tak ji nebudu pomlouvat . Někdo tady zmiňoval kvalitu Fiatu , nebudu mu brát iluze...
0/0
3.3.2004 20:22

Maty

Jdete.....
Si delaj srandu ne????za tohle 450tisic???To uz radsi ve stejny tride Mazdu,Toyotu,Fiata nebo Seata.
Skoda simply NEVER
0/0
3.3.2004 0:20

Honza

Re:
Si dělaš srandu ty, ne ? S Japoncema souhlas, ale tvrdit s chladnou hlavou, že je FIAT lepší, to může opravdu jen zaujatý neználek, nebo člen FIAT klubu
0/0
3.3.2004 13:30

Rokba

Re:
Fiat JE LEPŠÍ . Konkurent Octavie je Stilo. Je hezčí (uznávám, to je subejktivní). Má lepší motory, a to zejména JTD (140 koní u 1.9 JTD Multijet je lahůdka, o které se Škodě ještě nezdálo), má v základu stejnou výbavu jako Octavia II, je přitom podstatně levnější a rozdíl narůstá s pribývajícím výkonem a výbavou. Záruka je na oba vozy stejná, životnost fiatů je nejen podle mých zkušeností srovnatelná s jiými evropskými vozy (narozdíl třeba od pověstných předních náprav u fabie SDI:) O "pověsti" nemá cenu diskutovat, protože obě automobilky mají za sebou v období 80. let hlubokou krizi a obě už mají (pokud jde o kvalitu výrobků) svoje špatná léta už za sebou.
0/0
3.3.2004 13:50

Honza

Re:
Ne. Pracoval jsem, shodou okolností, na servisním přijmu několika značek, všude je něco, ale u FIATu je snad všechno. Nekonečný seznamy typických závad. Např.taková prkotina: italové neumějí vylisovat kliku dveří na Bravu z odolného plastu, po pár letech se vyloženě rozsypou na kousky, elektrika věčně v háji, atd.,atd. U Peugeotu, Škody, VW jsou taky různé závady, ale FIAT jednoznačně vede.
0/0
3.3.2004 14:24

Rokba

Re:
Ale no tak! Klika dveří Brava je úplně normální, mám ji tam už 180 tkm:) a vydržela i dost hrubý útok páčidlem, po kterém zůstala ve dveřích díra... Bravo mělo problémy s eletrikou, ale pokud vím, tak většina automobilek ji bere od Bosche a Bravo se už několik let nevyrábí. To je jako argumentovat, že škodovka je šunt, protože jí často upadávají kola (Š120).
0/0
3.3.2004 14:38

Honza

Re:
Tak proč výrobce,potažmo dovozce na tuto závadu vypsal interním sdělením kulanci ? Jen tak ? Chlapče, ověř si fakta,pak piš.
0/0
3.3.2004 14:46

Honza

Re:
Tak proč výrobce,potažmo dovozce na tuto závadu vypsal interním sdělením kulanci ? Jen tak ? Chlapče, ověř si fakta,pak piš.
0/0
3.3.2004 16:17

maty

Re: spravne
hezky a i pravdive je to napsane.Jsem majitelem druheho fiata,1 byl Brava r.v 1998 nikdy me nenechal ve stychu,motor super,designove i ted nadherne a neokoukane auto,v zadu spoustu mista coz o octavce se neda rict.Nyni mam fiat stilo r.v 2003 to auto jsem si koupil proto nebot je jedno z nejhezcich,melo velmi slusnou zakladni vybavu coz jina automobilka za ty penize  nemela,a hlavne to auto je i v testech lepsi jak SKODOVKA!!!!!!-jizdni vlastnosti,spotreba,vybava,motory,design,zavazadlovy prostor atd:
Ale u nas je bohuzel spousta lidi co Fiatu neodpusti jejich "leta osmdesata".a tak pomlouvaj a hani
0/0
4.3.2004 1:11

Michal

Re: Fiat
Mám starou Octavii i Fiat Croma. Přepočítej si šrouby pod palubkou určitě jich 30% chybí a proto u všech Fiatů klepe palubka. Máme na firmě Iveco a je to to samé (chybí šrouby). U Octavie šrouby nechybí, ale všem Octavkám vržou dveře. Jinak mám Octavii 96kW a je svižnější než kamarádovo Stilo a žere o 0,5l méně. Jinak ale FIAT vychází v poměru cena/užitná hodnota lépe kvůli lepší ceně. Myslím si že to Škodovka malinko přehnala protože to 2,0TDI 103kW bude určitě stát přes 800.000Kč a to se navyplatí ani při 80.000km , které najezdím já.
0/0
4.3.2004 14:19

Maty

Re: MICHAL
Jak muzes srovnavat octavku s cromou ktera se uz dlouho nevyrabi,to spis srovnavej cromu s favoritem ale s octavkou -no promin.No a jaky obsah ma kamaradovo stilo a ta tva octavka?A jeste to iveco je jak stary?????priste pis at je z toho aspon neco poznat-zo srovnani.
0/0
5.3.2004 1:49

Chinkeee

Re: peté
Myslím, že něco pravdy na tom bude. Všude můžeme vidět zatěžkávací testy zahraničních aut - Audi, Fiat, Alfa Romeo - (auto po 50.000km rozeberou do šroubku a my můžeme vidět jak se to všechno posírá). Bohužel jsem ale nikde neviděl opravdu důkladnej test na škodovky - jstli se mílím tak mě někdo opravte. Nebo mě odkažte na opravdu podrobný test. Já osbně dávám přednost japonské automobilce Mazda - mám 323 z 88. roku, je to americkej model - to auto má stále šmrnc. Navíc to, co Mazda v současné době vyvádí na trh je opravdu bomba. Snad se mnou budete souhlasit, že je to nejinteligentnější automobilka současnosti.
PS: Octavie ano, ale ne za každou cenu.
0/0
9.3.2004 7:33

MATY

Re: ---
Ano tvrdim to s chladnou hlavou,tady nebyla rec o kvalite ale o cene vozu a jeho vybavy.Takze mily Honzo za 450tis si koupim stilo ktere bude uz mit super vybavu ale co mi da skoda za 450tisic???A za 450tisic si dokonce koupim i stilo multi wagon.A kdyz je rec o kvalite koukni se nekdy na Tuv report jak si tam auta vedou a budes asi hodne koukat.
0/0
4.3.2004 0:57

Honza

Re:
A za kolik ho po trech, ctyrech letech strelis ??? Mysli chlape.....
0/0
6.3.2004 20:33

Rokba

Re:
Tak nejlepší cenu při prodeji bude mít Rolls-Royce. Ale přesto si ho nekoupím, to raději to Stilo
0/0
8.3.2004 11:45

Warťan

Jenom humbuk!
Myslím, že s "novou" Octavií nadělala Škodovka příliš humbuku, ostatně jako s každým jejich výrobkem, kterému někteří řeknou i auto!
Octavia to není, to je pro mě velice kvalitní a povedené auto ze 60. let, české to taky není a už vůbec ne Škodovka.
 Jen se na volant a čela nalepí jiný emblém a do vin napíše TMB, jinak je to Volkswagen, v jehož čele nyní stojí bývalý šéf BMW. Kde nechali tito jistě hodně vzdělaní lidé svoje cítění pro určitou značku?! Žádné nemají, jde jim jen o jejich vlastní peníze.
O to víc je mi líto pana Kulhánka, které značce to vlastně šéfuje a kterou hájí snad i ve snu. Jsem zvědav, za jak dlouho svůj názor na ten nepovedený VW z Boleslavi změní, až odejde z čela této bývalé automobilky...
0/0
2.3.2004 17:07

PEOPLETA

World PRASE Photo
Hrůůůůůůza
0/0
2.3.2004 16:12

škodovák.

Opravdu zážitek..
Včera byla oficiálně představena nová škodovka zaměstnencům . Viděli jsme ji již několikrát, ale teprve včera jsme si ji mohli oshat, sednout si do ni,jedinej kaz byl, že jsme se nemohli projet, protože převáděčky byly v halách.Ve svařovně jsem seděl v klasiku , kterej měl nadprůměrnou výbavu čtyři airbeky , s tím , že se dá airbek spolujezdce vypnout,elktrický stavitelný a vyhřívaný zrcátka, mělo rádio , ale jen s kazeťákem,Stavitelnou sedačku , stavitelnej volant,překvapil mě vnitřní prostor , jak vzadu tak v předu.Kotoučový brzdy vzadu ,elektrickej šíbr , ale to byla asi zvláštní výbava.Motor 1,6 jedinej údaj , kterej nesedí , je , že do nové oktávky budou dávat i benzíňák dvoulitr s výkonem přes 147Kw , jenže to bude do RS..Osobně bych si ji koupil , protože to je opravdu kvalitní auto i když jsou tady názory , že by do škodovky nikdy nešli . To je jen jejich věc a nemíním se o tom vůbec rozepisovat.Jen bych chtěl podotknout , že na novou oktávku , nebudou potřebný finance. Leda tak vyhrát na sportku.Jo když se platěj takový estrády jako byla světová premiéra , kdy si pan Gott řekl za jednu písničku ještě s plejbeku 500000 ,celkový vydaní za pořad , kterej byl propadákem 20 milionů , to peníze pro zaměstnance nikdy nebudou...
0/0
2.3.2004 16:09

Neškodovák

Re:
Hele škodováku, neni divu, ze nemas na octavii, kdyz si ani neumis precist, ze na volantu je napsano "airbag" a ne airbek. Pul milionu je bezna suma, za kterou se oktavky prodavaji, levnejsi verze pod 400 jsou a byly uplna mensina. Myslis, ze lidi musi vyhrat sportku, aby si na ni vydelali? Co se tyce poradu, slo o PR pocin roku (pokud vis co je PR), ktery k takovym podnikum jako je Skoda proste patri...ale to delnikum airbekum tezko vysvetlis...
0/0
2.3.2004 19:15

škodovák.

Re: Toto není diskuze o pravopisu..
Aby si lidé mohli koupit oktávku , nepotřebujou samosebou vyhrát na sportku . Psal jsem o sobě.Co se týče peněz vyhozenejch za světovou premiéru , tak s tebou nesouhlasím.Žádnej z těch nabubřelejch umělců ve škodovce njezdí a přitom jim královsky platí , za ubohý keci. Jakou já mohu mýt motivaci , když poctivě makám, nepodvádím , nekradu , zkrátka jsem jako tisíce jiných.A přesto si nemohu dovolit, koupit ani Fábku .Né že by škodováci vydělávali málo peněz i když to je relativní co je hodně a málo .Jsem rád , že uživím rodinu slušně chodím ustrojenej , ale na to , abych začak šetřit na nové auto , na to nemám sil ..
0/0
2.3.2004 21:29

Antigott

Re:
Spravne jsi to napsal
0/0
7.3.2004 2:28

Tom

Re:
Škodováku, prozrad nam, mate take slevu na auto jako zamestnanci firmy 22%, jak je zvykem u materske firmy v Nemecku? To to jeste tak, ze si auto muzete koupit kazdych 6 mesicu a po dobu 6 mesicu musi byt na vas prihlaseno. JEste to tu nikdo nerekl, jak to je. V nemecku (kde ziju), je to obecne znama informace. Dko mi to potvrdi nebo vyvrati ????
0/0
3.3.2004 11:21

škodovák.

Re: Rád ti to vysvětlím..
Ano , na nová auta máme slevu není to zmiňovanejch 22% ALE POUZE 8% , ALE TA SLEVA SE POČÍTÁ JEN ZE ZÁKLADNÍHO MODELU.Což znamená , že Fábie Junior se prodává zhruba za 220000 a zaměstnnanec ji má zhruba za 199tisíc.U oktávky jsem se na to neinformoval.Fábie klasik je k mání zhruba 267tisíc kombik..Další výhoda je , že máme přednostní možnost nákupu , ojetin , vyřazenejch služebních vozů.Pro některý co si myslej , že škodováci jsou přespříliš přeplácený ,tak průměrnej plat je udávanej 21500Kč, ale sedmdesát procent firmy se pohybuje se všemi příplatkama lehce pod průměr 17800Kč.To jsou lidé , kteří chodí na tři směny, makaj buď na lince , nebo přípravě .Uklízecí firma , Premiér , její zaměstnanci choděj většinou na jednu směnu si hodinově příjdou pomalu na to samé , cirka 65 Kč na hodinu a sobotu a v neděli , něco kolem 125Kč na hodinu..
0/0
3.3.2004 20:34

Tom

Re: 22% Sleva pro firemni zamestnance BMW
Diky za informaci. Musim ale rict, ze vas teda pekne vo.ebavaj, protoze na zapad od hranic by si to dovolit uz nemohli. Jeste na upresnenou: tech 22% konkretne plati pro BMW. No ale protoze financni urad si chce take prijit na sve, musite neco malo "dodanit", protoze mate naturalni plneni prijmu, takze efektivnich to dela 18%. No a samozrejme je jedno, jaky model si vyberete, jestli X5 nebo 316Compact. Takze 6-12 mesicu jezdite a pak auto prodate se slevou 20%, cili rok jezdite gratis, stale v poslednim modelu a nasirate vsechny sousedy. Dost casto to ale chdi tak, ze vy si kupujete auto a uz vite, kdo ho od vas koupi po tech povinnych 6-ti mesicich. Takze extra vybava neni dle vaseho gusta, ale vaseho kupujiciho. BMW proda jen pro (pres) sve zamestnance rocne desetitisice aut ....
U DaimlerChrysler je to obdobne. Ale to nejsou jenom Medaci, to je obrovska vojenska vyroba (Eurofighter, Tornado, Eurocopter, strely Tommahawk, Sidewinder, .....) a ti vsichni maji narok na slevu, protoze patri do rodiny a mamka s tatkou se jmenuji DaimlerChrysler. U takovychto firem nevidite na parkovisti jine autom nez auto svych "rodicu" ...
Jinak neptal jsem se, ze bych zavidel (mam sluzebni BMW ), jen jsem to chtel porovnat. Diky moc.
0/0
4.3.2004 12:31

Středočech..

Re: Ještě jedno upřesnění..
Nemyslím si , že se ptáš ze závisti , ale chtěl jsi znát informace.Teď se zase zeptám já,dostávaj nejviší představitelé odoborů auta zdarma? Třeba U VW, nebo třeba u BMV, nebo u mercedesu? Tady to je běžný , že nejvišší představitelé škodováckejch odborů jezděj v půjčených služebních autech..
0/0
4.3.2004 19:16

Tom

Re:
Tak to nemuzu rict, protoze to nevim. No ale s tim "zdarma" v Nemcich to neni zase tak slavny, protoze musim zdanit pouzivani sluzebniho vozu. Konkretne: mam 320D za cenikovych 38.000EUR (realne jsme jako firma platili -9% jako firemni rabat), ale dulezita je cenikova cena. No a protoze to mam do prace 45km, firma mi ztrhne z cisteho (!!!) asi 820EUR mesicne. To proto, ze musim platit 1% cenikove ceny (380EUR)+ naklady na cestu do zamestnani. No ale firma udela to, ze mi tech strhnutych 820 z cisteho prida na hrubem, takze vlastne realne zaplatim jen dan +soc/zdrav z teto castky. No a nasledujici rok jdu k danovemu poradci a ten mi zase "naklady na cesu do zamestnani" napise jako odecitatelnou polozku, takze suma sumarum: auto me stoji mesicne efektivne asi 350EUR a v nasledujicim roce jeste mi neco fin. urad vrati jako preplatek na dani, protoze si vykazu naklady, coz dela asi tak 150EUR. Takze secteno podtrzeno, 320D me prijde mesicne z me vlastni kapsy na ) +/- 200EUR. No, neber to, za ty prachy ... Na druhou stranu delam v konzultacni firme (casto jsem u Bosche, BMW, Mercedesu, WV ...) a moje pracovni doba je papirove 8 hodin denne, prakticky se ale cas v aute "tak ňák jaksi" nepočítá ..  A ze Nemecko je velke, jsem v aute den co den ...
Preju hezky den!
0/0
5.3.2004 8:41

karooo

Odkaz na virtualni svet
http://www.sweb.cz/karel22
0/0
2.3.2004 16:06

Petr V.

S zadnym bojem o zakazniky nepocitejte!
a. cena bude presne srovnana s Golfem (ne-li vyssi). Keci o nejakem boji o zakazniky jsou jen reklamni plky od lidi co stale siri kraviny typu: Skoda - ceske auto
 
b. vazne nekoho zajima jak vypada nova oktavka? Staci se posadit do noveho Golfa a je vyrizeno. Interier zadne zmeny nema......
0/0
2.3.2004 16:00

real_goldie

Ty fotky, ty fotky
Ty fotky vypadaji jak kdyby nekdo z iDnes odjel do Svicarska vyzbrojen 0,1 Megovym fotakem. Sakra Mlada Fronto, nemate na fotak?
0/0
2.3.2004 15:10

Bagr

Ojetiny
Mam tři roky starou Hondu Civic
Co myslite, kdybych si k ni ted koupil jeste novou koktavii a jezdil s obema stejne (20k rocne), co bude pristich pet let spolehlivejsi a levnejsi na provoz? Ano souhlas, Civic je vic sportovni, kdezto Koktavia je levne auto pro obchodniho zastupce, ktery ma trochu reprezentovat. Ale pro rodinu? Pche....
0/0
2.3.2004 15:01

real_goldie

Re:
No jestli je pro tebe auto pro rodinu ten prtavej Civic, co ho tak hrde ukazujes, tak to se musim smat az se za bricho popadam. Oktavia, je podle mne pro mladou rodinu velmi dobry auto.
0/0
2.3.2004 15:11

Bagr

Re:
Tak to se pletes ze je maly. Rozhodne neni pro peticlenou rodinu, ale pro dva dospely a jedno maly je velky az az. Koktavii to ujede kdy si vzpomenes. Koukni se na polomer otaceni, zrychleni a dalsi parametry dulezity do mesta, pripocitej spotrebu, spolehlivost a jako bonus mas atraktivni design.
0/0
2.3.2004 15:26

udiveny ctenar

Re:
Coze? Atraktivni coooo? Design?   Zajdi kouknout na pani doktorku na ocni, total slepota. Honda a aby vypadala, si upad
0/0
3.3.2004 0:39

revo

Re: velikost
Osobně jsem ještě neviděl dítě, který by se nevešlo (do svých řekněme 14 let) dozadu do Octávie. Takže potud místo v pohodě. NAvíc - kufr o objemu 1,5 krát Civic. Sice dítě nemám, ale  rozhodně bych jel na dovolenou raději Octáviií a v pohodě, než s "úžasně rychlou Hondou" s kufrem tak na basu piv.  Mám totiž pocit, že u rodinýho auta důležitější kufr, než místo vzadu.  A design?  Hlavně vevnitř to je na úrovni Fiatu Uno.
0/0
3.3.2004 11:28

Jenicek25

Re:
Ty trotlíku, jel jsi někdy v Civiku? Víš, kolik tam je místa? Možná je Civic prťavej do délky, protože nemá tak kravský převisy jako Octavia, ale je vysoký a je v něm o ddst místa víc než v řadě aut stejné třídy. Jinak souhlas, že pro mladou rodinu je Octavia dobrý auto, pokud ta rodina na ni má.
0/0
2.3.2004 15:32

Jenicek25

Re:
Jak jsem psal, Oktavie je velmi kvalitni auto, ale Honda je Honda. Sám mám Hondu Accord a na její spolehlivost nedám dopustit. Kdybych si měl vybrat mezi novou Octavií a Hondou Civic, ani chvilku bych se nerozmýšlel a šel bych do Hondy 1,6 Sport. Další pozitivum je to, že Honda si bude déle držet svoji cenu a rozdíl v ceně servisu a náhradních dílů už dneska také není tak propastný jako býval.
0/0
2.3.2004 15:14

haha

Re:
hahha škoda si historicky drží v bazarech nejvyší cenu=ztrácí nejméně hodnoty. ale hondy jsou dobrý, to neříkám.
0/0
2.3.2004 15:30

Jenicek25

Re:
Haha, možná v ČR, ale nikde jinde. A je to jen kvůli tomu, že je to domácí auto a tak má dost výhodu. Pokud by jsi ale srovnal cenu a výbavu ostatních značek, tak uznáš, že to tak je. Jinak záleží na tom, kdo co preferuje. Pokud na Octavii budu mít, klidně si ji koupím, protože s ní mám jen tu nejlepší zkušenost. Ale protože mám radši sportovnější auta a ne tak konzervativní design, radši si koupím Hondu. Přesto se mi ale nová Octavia líbí a je to pro Škodovku zase krok dopředu.
0/0
2.3.2004 15:37

Alex

Re:
No a jsme snad v Africe nebo co?To je jasny,ze v CR
0/0
2.3.2004 15:42

onyx

Re:
máš pravdu. jsem občanem čr. když půjdu prodat škodovku ( která si zachovává hodnotu - ale pozor jen v ČR jak jsi správně podotknul ) tak mě bude strašně pálit že například v bazarech v Ugandě se již tak dobře neprodává.
0/0
2.3.2004 15:47

Antigott

Re:
To ma byt pekne auto ?! Octavie je 100x hezci.
0/0
7.3.2004 2:33

Dad

Kvalita fotek ze Ženevy
To jste to snad brali digitálem v mobilu....
 
0/0
2.3.2004 14:54

Daňový soumar

Škoda - nomen omen
Utrpěl jsem Škodu, koupil jsem si Ochcávku. Už nikdy v životě stejnou chybu neudělám!!! S poruchovějším a na opravy dražším šrotem jsem ještě nejezdil...
0/0
2.3.2004 14:47

Steve

Re:
Typicke-danovy soumar se objevuje temer ve vsech diskuzich na tema skoda, vzdy k jinemu tematu-finance, export, prodej cr, novy vuz apod. ke kazdemu tematu se vyjadruje negativne, nadava na vsechno, co se jakym koli zpusobem dotyka skody nebo cr.
Proste dement!!!!!
0/0
2.3.2004 14:55

Jenicek25

Re:
Přesně ! Dost pochybuju o tom, že vůbec kdy Octavií jel. Je to přiblblej, zakomplexovanej komouš. Já s Octavií najedil přes 100 tisíc kilomentrů a neměl jsem ani defekt, natož poruchu. Octavie je kvalitní auto.
0/0
2.3.2004 15:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.