Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Škodovka, to není jen octavia

Nová octavia se dočkala při svém oficiálním představení na ženevském autosalonu vesměs příznivého přijetí. Začíná se již uvažovat i o nástupci současné fabie. Z rozhovoru s Vratislavem Kulhánkem, nejvyšším představitelem Škody Auto, vyplývá, že na jeho přípravě se už pilně pracuje.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Premek Podlaha

12. 3. 2004 13:52
Nevím, nevím pane Kulhánek...
Nějak mi nejde do hlavy co pan Kulhánek myslel, když řekl že ,, novou Octavii pustíme do prodeje pouze v omezeném množství, tedy v poměru asi 1/4 s Octávií starou,, Podle mého názoru je Octávie masovka, takže čím více jich bude na trhu tím lépe. Já bych se obával toho, že ti na které se s novou Octávíí nedostane hned a nebudou se chtít spokojit s Octávií starou, tak prostě půjdou někam jinam. Třeba do nové Astry, kterou mimochodem pam Kulhánek označil jako největšího konkurenta nové Octavie. V dnešní době buď dáte zákazníkovi co chce, nebo prostě jde někam jinam a tahle strategie by se mohla Škodovce pěkně vymstít. Na trhu je mnoho dobrých aut, než aby mohla Škodovka počítat s tím, že si zákazník řekne ,, no když nemůžu mít Oktávku novou tak si koupím tu starou,, Tady jde totiž o koncepčně deset let staré auto !! a lidé to vědí. POZOR Škodovko, nepřepočítej se.
0 0
možnosti

Evilman

11. 3. 2004 22:50
Stav silnic.
Kdyby u nás silnice nevypadaly jako tankodrom, tak vám auto vydrží třeba o rok dýl a nebudete muset vrážet tolik do oprav a  tak si můžete dovolit lepší auto.
Kupříkladu u nás stále plno lidí v pozici vrcholových managerů firem jezdí v Passatu, nebo v Oktávce.
Přitom na daních zaplatíme na kilometru kolem 2 - 3 korun. Nepřipadne vám to příliš za ty hrozné cesty?
0 0
možnosti

Jan

11. 3. 2004 22:12
JIŽ JSTE VIĎĚLI ZA JEDNU ČESKOU CENU DVĚ AUTA - REALITA
dozvěděl jsem se , že pouze na jednou českém internetovém obchodníkovi nových automobilů Vám dají k VOLVU  V70 jakéhokoliv modelu tedy i D5 Optima další auto i třeba Fabii GRÁTIS ???
 
Aby to nevypadalo jako reklama čtěte to POZADU  : jedině na stránkách FMUIRTOTUA
OBDRŽÍTE KE KAŽDÉMU VOLVO V70   FABII NOVOU GRÁTIS!!!!!!!!!!!!!!!JE TO REALITA KE SVÁTKU VSTUPU DO EU !!!!!!NAVÍC KOMBI FABIE SE SLEVOU AŽ 160.000,-Kč  NAVĚŘÍTE - ZAVOLEJTE  NA TYTO POZPÁTKU UVEDENÉ WEB STRÁNKY !!!!!!!!!!!!!!
 
0 0
možnosti

re

13. 3. 2004 14:18
Re:
uz nehul
0 0
možnosti

Tomáš Langer

11. 3. 2004 22:08
Kombi dokáže totéž jako MPV?
Páni redaktoři,
jak často jezdíte v nějakém voze MPV, abyste mohli tvrdit, že je to módní vlna a že je dokáže nahradit dobře udělaný kombík.
Já mám právě opačný názor - do 5 let bude většina rodinných aut typu MPV  a na klasická "nízká" auta zbudou jen kategorie sport, referentské vozidlo a limuzína.
 
Tomáš
0 0
možnosti

TDi

11. 3. 2004 21:13
Skoda..
...zchanel jsem zamek na fel. van plus . dodací lhuta jeden den to je fajn tak ,ze kdyz vam praskne perko za par korun musite si obednat celý zamek za pet set a auto vam stoji otevrene na chodníku .Mel jsem soukrome nissana  tam byli lepsí alespon mam tu skusenost ze mne nikdy nevihodili at prijedu zitra.
0 0
možnosti

martin

11. 3. 2004 14:05
průměrný čech.....
jsem průměrný čech... mám 190 cm, vážim skoro metrák. Rozhodně si nepřipadám nějak příliš veliký. Nemaá žádný auto - jsem student, ale už jsem se vezl v různejch kárách. Dokonce i ford Ka nebo Mini jsou mnohem pohodlnější, než celá slavná oktávka. Jednou jsem jel na zadnim sedadle Matizu asi tisic km a nevadilo to. Jednou jsem jel na zadnim sedadle octavie - kombiku , a moh jsem se z toho pos.at. NEEXISTUJE HORSI MUCIDLO NEZ OKTAVIE NEBO FABIE.
0 0
možnosti

revo

11. 3. 2004 14:46
Re: ale no tak!
Tak za 1, průměrný evropan má 178 cm. Jsi tedy nadprůměr !2, Prohlásit, že v Daewoo Matiz je vzadu víc místa než v Octávii (pokud se nepletu, je Matiz pouze 4 místnej), to chce hodně odvahy. Nelžeš trošku?
 
0 0
možnosti

Cyrus Smith

11. 3. 2004 13:43
design
proč se v dnešní době svěžího sportovního designu (astra, mazda3, megane, nová corolla verso) nová oktáfka zepředu tváří rádoby solidně jako usedlý auto vyšší třídy, má podprůměrný rozvor a kufr jako kráva? (k tomu kufru - to aby si nenažraná česká rodinka na 14-ti denní dovolenou do HR nemusela brát rakev na střechu?) ..boční profil mi připadá srandovní.
0 0
možnosti

AK-47

11. 3. 2004 11:37
qalita dle TÜV
podivejte se na stranky nejvetsi a nejuznavanejsi zkusebni a testovaci spolecnosti TÜV, kteraa nakoupi od kazdeho modelu auta nekolik kusuu, pote s nima cca 5-10 let jezdi a potom zpracuji vyhodnoceni. Jako nejmene poruchove jsou jiz ponekolikate vyhodnoceny vozy Toyota. Zajimavosti taktez je, ze v prvni 20 neni ani jedno nemecke auto, natoz OCTAVIA. Ta v zebricku uzaviraa prvni padesatku, tusim ze je 48. Osobne jsem mel starou Corollu 1,8D (r.v.90) a to auto postavilo 2 domy, najelo cca 800tis.km a to vse jen s doplnovanim PHM a oleje. Nic jinyho bych uz v zivote nechtel, ikdyz novaa Mazda 6 me dostava...Je nadhernaa.
0 0
možnosti

pepin

11. 3. 2004 11:48
Re: Skoda
Skoda ze zaryte skodovaky ani tento argument nepresvedci. Jako, ze mas naprostou pravdu. Toyota utika vsem Evropskym autum o tridu
0 0
možnosti

Ondra

11. 3. 2004 11:35
ne
diskuze nikoho k ničemu nenutí.. Osobně si Oktávku nekoupím, páč na to jako student nemám :)
0 0
možnosti

Radim

11. 3. 2004 11:19
Tato diskuze
je důkazem marketingového úspěchu automobilek. Nutí vás si měnit auta nesmyslně rychle a vy jim na to skáčete. Měníte sporák, dům nebo TV po 4 letech? Cítíte se trapně s 10let starou vektrou, ale vaše brýle, manželku nebo vrtačku máte už 15...
0 0
možnosti

pepin

11. 3. 2004 11:51
Re: Mas pravdu
Taky mam casto cukani koupit si neco noveho, ale snazim se drzet na uzde. Budu jezdit ve svym starym aute dokud se nerozpadne. Doufam, ze tak dva tri roky jeste vydrzi. Bohuzel najezdim moc kilometru...
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně

Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...