Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škodovka, to není jen octavia

Nová octavia se dočkala při svém oficiálním představení na ženevském autosalonu vesměs příznivého přijetí. Začíná se již uvažovat i o nástupci současné fabie. Z rozhovoru s Vratislavem Kulhánkem, nejvyšším představitelem Škody Auto, vyplývá, že na jeho přípravě se už pilně pracuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Premek Podlaha

Nevím, nevím pane Kulhánek...
Nějak mi nejde do hlavy co pan Kulhánek myslel, když řekl že ,, novou Octavii pustíme do prodeje pouze v omezeném množství, tedy v poměru asi 1/4 s Octávií starou,, Podle mého názoru je Octávie masovka, takže čím více jich bude na trhu tím lépe. Já bych se obával toho, že ti na které se s novou Octávíí nedostane hned a nebudou se chtít spokojit s Octávií starou, tak prostě půjdou někam jinam. Třeba do nové Astry, kterou mimochodem pam Kulhánek označil jako největšího konkurenta nové Octavie. V dnešní době buď dáte zákazníkovi co chce, nebo prostě jde někam jinam a tahle strategie by se mohla Škodovce pěkně vymstít. Na trhu je mnoho dobrých aut, než aby mohla Škodovka počítat s tím, že si zákazník řekne ,, no když nemůžu mít Oktávku novou tak si koupím tu starou,, Tady jde totiž o koncepčně deset let staré auto !! a lidé to vědí. POZOR Škodovko, nepřepočítej se.
0/0
12.3.2004 13:52

Evilman

Stav silnic.
Kdyby u nás silnice nevypadaly jako tankodrom, tak vám auto vydrží třeba o rok dýl a nebudete muset vrážet tolik do oprav a  tak si můžete dovolit lepší auto.
Kupříkladu u nás stále plno lidí v pozici vrcholových managerů firem jezdí v Passatu, nebo v Oktávce.
Přitom na daních zaplatíme na kilometru kolem 2 - 3 korun. Nepřipadne vám to příliš za ty hrozné cesty?
0/0
11.3.2004 22:50

Jan

JIŽ JSTE VIĎĚLI ZA JEDNU ČESKOU CENU DVĚ AUTA - REALITA
dozvěděl jsem se , že pouze na jednou českém internetovém obchodníkovi nových automobilů Vám dají k VOLVU  V70 jakéhokoliv modelu tedy i D5 Optima další auto i třeba Fabii GRÁTIS ???
 
Aby to nevypadalo jako reklama čtěte to POZADU  : jedině na stránkách FMUIRTOTUA
OBDRŽÍTE KE KAŽDÉMU VOLVO V70   FABII NOVOU GRÁTIS!!!!!!!!!!!!!!!JE TO REALITA KE SVÁTKU VSTUPU DO EU !!!!!!NAVÍC KOMBI FABIE SE SLEVOU AŽ 160.000,-Kč  NAVĚŘÍTE - ZAVOLEJTE  NA TYTO POZPÁTKU UVEDENÉ WEB STRÁNKY !!!!!!!!!!!!!!
 
0/0
11.3.2004 22:12

re

Re:
uz nehul
0/0
13.3.2004 14:18

Tomáš Langer

Kombi dokáže totéž jako MPV?
Páni redaktoři,
jak často jezdíte v nějakém voze MPV, abyste mohli tvrdit, že je to módní vlna a že je dokáže nahradit dobře udělaný kombík.
Já mám právě opačný názor - do 5 let bude většina rodinných aut typu MPV  a na klasická "nízká" auta zbudou jen kategorie sport, referentské vozidlo a limuzína.
 
Tomáš
0/0
11.3.2004 22:08

TDi

Skoda..
...zchanel jsem zamek na fel. van plus . dodací lhuta jeden den to je fajn tak ,ze kdyz vam praskne perko za par korun musite si obednat celý zamek za pet set a auto vam stoji otevrene na chodníku .Mel jsem soukrome nissana  tam byli lepsí alespon mam tu skusenost ze mne nikdy nevihodili at prijedu zitra.
0/0
11.3.2004 21:13

martin

průměrný čech.....
jsem průměrný čech... mám 190 cm, vážim skoro metrák. Rozhodně si nepřipadám nějak příliš veliký. Nemaá žádný auto - jsem student, ale už jsem se vezl v různejch kárách. Dokonce i ford Ka nebo Mini jsou mnohem pohodlnější, než celá slavná oktávka. Jednou jsem jel na zadnim sedadle Matizu asi tisic km a nevadilo to. Jednou jsem jel na zadnim sedadle octavie - kombiku , a moh jsem se z toho pos.at. NEEXISTUJE HORSI MUCIDLO NEZ OKTAVIE NEBO FABIE.
0/0
11.3.2004 14:05

revo

Re: ale no tak!
Tak za 1, průměrný evropan má 178 cm. Jsi tedy nadprůměr !2, Prohlásit, že v Daewoo Matiz je vzadu víc místa než v Octávii (pokud se nepletu, je Matiz pouze 4 místnej), to chce hodně odvahy. Nelžeš trošku?
 
0/0
11.3.2004 14:46

Lib

Re:
Mozna jel na zadnim sedadlem za spolujezdcem, jehoz sedadlo bylo odmontovano :)
 
0/0
11.3.2004 14:56

tankista

Re:
Musim se martina zastat. Me sice neco do 190 cm chybi,ale sedet na yadnim sedadle octavie je stejne pohodlne,jako pokouset stoupnout si v iglu. Kolena se jeste nejak vejdou, ale hlavu musim mit zarazenou hluboko mezi ramenama. I stara 120 byla v tomhle smeru pohodlnejsi. A pokud jde o Daewoo matiz, to ma na hlavu opravdu prostoru mnohem vic
0/0
11.3.2004 15:24

revo

Re: tak hádat se nebudu
Jelikož jsem v Matizu neseděl. Navíc mi debata na téma Octávia vs. Matiz přijde o ničem. Co tahle testy NCAP vs. Matiz  Jak by dopadla čelní srážka těchto dvou aut? To místo vzadu ti při bouračce ve 40ti bude asi naprd, ne?  
0/0
11.3.2004 16:02

tankista

Re:
ja nehajim Matize a korejsky auta nemam v lasce obecne. Jediny, na co chcem tim chtel reagovat je to, ze dofam,ze "nova" octavie snad bude v tomhle ohledu lepsi. To je pro me jedinej argument, proc bych si soucasnou octavii nekoupil. Jinak si nemyslim, ze by octavie byla nejak kategoricky horsi, nez jiny nemecky, francouzsky a japonsky auta.
0/0
11.3.2004 16:16

Nadprůměrný Evropan

Re:
Ja mam 200cm a na misto v Superbu si stěžovat nemůžu. A myslím,že nová Octavia se k němu svými parametry blíží, takže pomlouvej až vyzkoušíš.
0/0
11.3.2004 17:20

Evilman

Re:
V A8 se dá v pohodě souložit.
0/0
11.3.2004 22:30

Karel

Re:
V 1203 jde i grupac :)
0/0
13.3.2004 14:20

Tomage

Re:
To se dá prakticky v jakymkoliv autě - mám to vyzkoušený i např. na zadních sedačkách Rapida a jak to bylo panečku super!
0/0
15.3.2004 15:46

re

Re:
kdyz si poridis auto, tak nejcasteji budes sedet za volantem... alespon u me to tak je :-) pokud ovsem nevyndas predni sedadlo a budes soferovat, se svou postavou, zezadu
0/0
13.3.2004 14:20

Cyrus Smith

design
proč se v dnešní době svěžího sportovního designu (astra, mazda3, megane, nová corolla verso) nová oktáfka zepředu tváří rádoby solidně jako usedlý auto vyšší třídy, má podprůměrný rozvor a kufr jako kráva? (k tomu kufru - to aby si nenažraná česká rodinka na 14-ti denní dovolenou do HR nemusela brát rakev na střechu?) ..boční profil mi připadá srandovní.
0/0
11.3.2004 13:43

AK-47

qalita dle TÜV
podivejte se na stranky nejvetsi a nejuznavanejsi zkusebni a testovaci spolecnosti TÜV, kteraa nakoupi od kazdeho modelu auta nekolik kusuu, pote s nima cca 5-10 let jezdi a potom zpracuji vyhodnoceni. Jako nejmene poruchove jsou jiz ponekolikate vyhodnoceny vozy Toyota. Zajimavosti taktez je, ze v prvni 20 neni ani jedno nemecke auto, natoz OCTAVIA. Ta v zebricku uzaviraa prvni padesatku, tusim ze je 48. Osobne jsem mel starou Corollu 1,8D (r.v.90) a to auto postavilo 2 domy, najelo cca 800tis.km a to vse jen s doplnovanim PHM a oleje. Nic jinyho bych uz v zivote nechtel, ikdyz novaa Mazda 6 me dostava...Je nadhernaa.
0/0
11.3.2004 11:37

pepin

Re: Skoda
Skoda ze zaryte skodovaky ani tento argument nepresvedci. Jako, ze mas naprostou pravdu. Toyota utika vsem Evropskym autum o tridu
0/0
11.3.2004 11:48

rocky_krysa

Re:
to si asi trosku pletes ruzne metody statistiky, ne ? Jedna vec je kazdorocni statistika TUV na zaklade kontrol milionu vozidel jejich STK, kde napr. ve stari 1-3 roky vyhrala Audi A2. Pak neco vim dlouhodobem testu TUV na 100 tkm, kde vyhrala Fiat Brava, dokonce byla vyhlasena jako nejspolehlivejsi vuz na 100 tkm napric vsemi tridami s 1 pohanenou napravou. Hod sem odkaz na tu tvou statistiku.
0/0
11.3.2004 11:49

REN_STIMPY

Re:
Tak to si nepletu, jednalo se o test vozu starsich nez 5 let a strasne me sere, ze uz nevim ten odkaz, jestli ho najdu, hodim ho sem...
0/0
11.3.2004 12:01

pepin

Re: Statistiky
Spis sem hod ty tvoje. Protoze i z jinych zdroju napr. ADAC, Nemecky AutoBild... vyplyva, ze Toyota je nejspolehlivejsi. Za nema  ostatni japonci a to nejlepsi z Evropy a pak zbytek sveta vcetne skodovek. Ta je nekde uprostred.
Muzu te ujistit, ze tohle se skripenim zubu, tvrdi i Kulhanek.
0/0
11.3.2004 12:06

rocky_krysa

Re: x
Tady je TUV - http://news.auto.cz/cgi-bin/main.phtml?rubrika=6&id=1572&stamp=1077709827&kam=detail. Statistika MWD je niz, dlohodoby test je popisovan ve SM 22/2000 nebo v podobnem cisle, kde je rubrika kupujem ojete vozy - Fait Brava. Nemam to bohuzel v el. podobe, na pozadani to muzu nekdy naskenovat, ale to uz bude diskuse vysumela.
0/0
11.3.2004 12:55

pepin

Re:
Myslim, ze Svet motoru by se mel spis jmenovat Svet ojetych skodovek z AAA Auto Praha. Takze Objektivita pokulhava. Totez plati i o Idnes.. (Hlavni sponzor AAA Auto)
0/0
11.3.2004 13:02

revo

Re: paranoia
Už si volal agenta Muldera?
0/0
11.3.2004 13:09

pepin

Re:
Na tebe??
Ja nevim... Pokud je u kazdeho clanku Fotecka usmevaveho Yapiika s titulkem ptame se odbornika z AAA a u felice jako nejdulezitejsi vyhodu pro nakup uvadeji obrovsky vyber ojetin, tak se na me nezlob, ale odhlasil jsem predplatne...
0/0
11.3.2004 13:14

revo

Re: 1/2 souhlas
V AAA jsou tragédi. To uznávám. Má osobní zkušenost, že jsem potřeboval osondovat cenu Megane na trhu ojetin, tak jsem si zahrál na prodejce a pak jsem se jich nemohl zbavit! Navíc při prodeji Mondea mi do telefonu řekli 190 000 a na místě pak 140 000. Pitomci. Půl dne ztracenýho.
0/0
11.3.2004 13:20

rocky_krysa

x
tady mate jiny pohled na spolehlivost japonskych vs. evropskych vozu. http://auto.idnes.cz/automoto.asp?r=automoto&c=2001M038Y01B
0/0
11.3.2004 11:52

AK-47

Re:
jestli je nekde Fiat v prvni desitce, tak to ma zaplaceny, ponevadz je to porucha sama...Viz jejich slavne modely UNO,Tipo,Panda - neznam vetsi smejd...
0/0
11.3.2004 12:04

rocky_krysa

Re: x
ty jses tak pitomej, nebo se jen delas ? Odkazuje se tady nekdo na poruchovost Favoritu, Fiest, Cors, tedy modelu ostatnich automobilek z doby, kdy Fiat delal Una, Tipa, Pandy, Tempry apod. ? BTW to MWD je z roku 2000, to uz snad vis, ze je to doba Punta, Bravy, Marei.
0/0
11.3.2004 12:40

AK-47

Re:
Haha, pitomej sesh hlavne ty, protoze sem psal o autech starych od 5-10 let a to jezdilo maximalne to bezporuchove super auto Fiat Punto.Takze trochu mimo misu ne ? Pokud jsesh se svym italem stalym zakaznikem autoservisu je to taky tvoje vec, ja vim,ze do toho nikdy nevlezu ponevadz neznam nikoho kdo by Fiatem jezdil. Mam asi rozumny okoli
 
0/0
11.3.2004 13:37

Stavi

Re:
Tvoje okolí není rozumný, ale pěkně blbý! Jezdím s Fiaty od r.69-to jsi ještě pravděpodobně nebyl na světě a netušil, že existuje něco jako auto!! Já osobně na ně nedám dopustit-stálým zákazníkem servisů jsem nikdy nebyl-vždy běžná údržba-tak jako u jiných aut! Např. s Fiatem Uno D r.v.86(!!!) jsem najel cca 500tis.Km s průměrem 5l/100Km.A na závěr-až bude mít nějaká automobilka tolik ocenění "auto roku"jako právě Fiat tak mě dej vědět!!!   
0/0
11.3.2004 15:03

Baxtter

Re:
FIATy jsou nejlepší, hlavně po designové stránce nemají konkurenci. Jezdil jsem 5 let s UNEm a akorát jsem do toho lil benzín. Naprostá pohoda.
0/0
12.3.2004 12:10

Evilman

Re:
Ale my se tady bavíme o automobilech.
0/0
11.3.2004 22:54

Antifiat

Re:
Jestli je Fiat v prvni desitce, tak je to vysmech a ne statistika. Fiat Brava je totalni sracka, kteremu upadavaji kliky.  
0/0
11.3.2004 13:13

revo

Re: zpráva z tisku.....
Nepřekonatelná kvalitou a spolehlivostí: Audi A2 zabodovala v pravidelném zprávě TÜV Auto report 2004. Podle německý expertů žádný jiný maximálně tři roky starý automobil neposkytuje svému majiteli větší potěšení z bezporuchového provozu, žádný jiný automobil nedává tak málo příležitostí ke stížnostem. Konečný verdikt zní: Do A2 se vyplatí investovat, prohlášení automobilky o vynikající kvalitě jsou pravdivá. A2 posbírala body za světla, odpružení, palivový a výfukový systém.
0/0
11.3.2004 11:52

Mejla

Re: já jenom žasnu,
pane Revo, Vy a statistika TUV? Vždyť to přece nikoho nezajímá ? Nebo už neplatí, že starého psa novým kouskům nenaučíš ?
0/0
11.3.2004 12:34

revo

Re: ale platí....
Jenom jsem ti chtěl udělat radost  (což se mi, jak tak koukám, povedlo..). "Statistika nuda je" a rád ti ji přenechám. Mé tvrzení: tabulka TUV je pro prodeje (obzvláště u nás) nepodstatná razím dál...
0/0
11.3.2004 12:47

Mejla

Re: já už se lekl
že to snad ani nejste Vy , ale radost jste mi udělal. Já ty statistiky zas tak nežeru, jak si možná myslíte, ale pokud se nepletu, je Audinka A2 první "majstrštyk" od Audi, co kdy vyhrál. Jen tak dál ... a za chvíli dohoní Japonce . No a jak jezdí ta Vaše A3, mohu-li se ptát?
0/0
11.3.2004 13:02

revo

Re: pohoda
Je to první auto u kterýho se ráno těším, jak pojedu do práce (myslím tím tu samotnou jízdu). Žádný letadlo, ale fakt spokojenost.  Díky za optání.
A s tou A2 jsem měl možnost jezdit a musím říct, že (pokud neberu ohled na cenu - to je fakt zlý), tak je to velice příjemný svezení. Celkem bych ji bral. A s motůrkem 1,4 TDi a pověstí nejspolehlivějšího auta... snad bys ji bral i ty, ne?
A vlastně - pokud tě to nějak nestresuje - v čem jezdíš ty?
0/0
11.3.2004 13:15

Mejla

Re: taky pohoda
Božíčku, my už tady spolu plkáme 2 měsíce a já ještě ani neřek, čím jezdím? Jak už jistě víte, moje srdce bije pro Hondu, a nyní mám Civika '96 1.5i. Potají myslím na nový Accord (apropó: četl jste ty srovnávací testy s A4 a C220?), ale ty korunky na kontě pořád ne a ne přibývat . Co se týče spokojenosti - celkem pohoda, on už má přece jenom 8 let a 170 tisíc a tak mě třeba teď v lednu odešla baterie. No ale i tak - po téměř osmi letech, nemohu zase chtít zázraky.
No tu Audinku A2, což o to, jestli mi najdete nějakýho sponzora, co mi ji zaplatí, tak ji beru pro manželku , určitě by se jí líbila, ještě by barva laku mohla být v souladu s botičkami a neměla by chybu!
0/0
11.3.2004 14:15

revo

Re: žasnu...
Hergot, já si ze začátku myslel, že seš virtuální program na tabulky.... . Ne, je pravda, že s tebou se dá rozumně bavit. A to je tady většinou zázrak.
Testy na novou A4 a C220 jsem nečet. Jak to dopadlo? Vzali se?...
Jinak držím palce s Hondou - ať funguje dlouho a dobře. A neodpoustím si poznámku - tuto sobotu jsem viděl na parkále ten novej Accord. Co se ti na něm líbí? Já jsem dal kontrolní otázku manželce: jak se ti líbí tam to "modrý" auto a její odpověď byla: "myslíš tam to starší? Je to takový nijaký." Což je v podstatě i můj pohled - neurazí nenadchne (to auto, ta manželka obojí jo a co chvíla...). Ale věřím, že svezení bude OK. Ale jak víš, mě auta berou trošku víc než jenom tabulkama...
0/0
11.3.2004 14:57

Mejla

Re: to se chce svézt, ne jenom se ptát manželky ...
Ale mně ten design přijde vcelku povedený, tak trochu do Mazdy 6 (že by se designéři Hondy inspirovali?), ale Honda, to je hlavně o motorech a radosti z jízdy. Sem tam mi známý půjčí Accorda předchozí generace 2.0 (seděl jste v tom někdy?) když jedeme po dálnici a to tomu autu klidně odpustíte, že nemá třeba palubní počítač. Když tam tak lehce podřadíte a necháte VTEC dělat svoji práci ... .
No nebudu tady slintat, ale opět Vás trochu poučím, jak se tady snažím už víc jak dva měsíce. Věříte tomu, že v (velmi prestižní) anketě amerického serveru caranddriver.com "top ten car 2004" se umístily hned tři Hondy? Ale jo! S2000, Accord a Acura TSX, což je přesně ta Honda Accord, kterou Vaše manželka tak nepěkně pomluvila (pokud se divíte zmatení pojmů, tak je tomu tak, Accord je v USA trochu něco jiného jak tady). A věřte nebo ne, tuto anketu vyhlašují 22 let a Accord je v "top ten" po 18-nácté. To jsou věci, to by člověk nevěřil .
Ale abych Vás potěšil, tak hned dodám, že se tam letos dostala i Audi S4 Quattro .
 
0/0
11.3.2004 16:00

revo

Re: no jo, no
O vkusu američanů mám svoje pochybnosti. Vem si jakej rozruch způsobila Janet Jackson se svým celkem vkusným ....  Američani se málem připo.. A Hummer? Ztělesnění USA - mám na to a ať mi celej svět i se svojí ekologií políbí šos. A mimochodem - minulej tejden jsem se na dálnici trošku honil s H2 (za což se morálně červenám ). Borec měl auto za kolik ? s motorem jakým ? a nechápal, jak mu pidiaudi ujede. A to netušil, že mám v autě motor o objemu jako on bufíka v topení... Opravdu můj sen.
Takže: jak jsem ti už několikrát psal - u auta mi imponuje i jakási duše, hystorie, design. Takže pokud by Accord měl supermega VVTi nebo jak a hyper tichej diesel, nelíbí se mi a přesto nejede vlak.  Ale jsem přesvědčen, že pokud bych tě svezl s A4 s motorem 3,0 pohonem Quattro......., tak by to byl tvůj sen.  
0/0
11.3.2004 16:18

Mejla

Re: ale ale
Ta auta na caranddriver.com ale nehodnotí nějací američtí tatíci, co slintají u kozy nějaký Jackson, pane Revo, to jsou fachmani, co už seděli v tolika autech, že si je ani nepamatují. Já Vám neberu, že jste fanda do Audin, ale mějte taky trochu soudnosti a přiznejte, že prostě nejste schopen vyzkoušet a objektivně ohodnotit vše, co jezdí. Ostatně, jak vidím, dnes sedíte opět celý den u PC a jako obvykle debatujete s každým, kdo se ocitne ve Vašich osidlech . Kdy vůbec jezdíte - o víkendech?
Jinak ta hystorie, to trhá zrak, to se moc nepovedlo, ale nejsme na kurzu češtiny ... . Pane Revo, auto nemá duši, je to kus plechu s nějakým designem, to až chlap se do něho může zamilovat. No však já Vás nenutím obdivovat Hondy, ale na druhé straně nechápu to fanatické zanícení pro Audi. Proč by měl být můj sen A4 s motorem 3.0 220 HP? Proč třeba ne Honda S2000 2.0 240 HP? O litr míň objemu a o dvacet kobylek víc pod kapotou, to Vás nijak nebere? Ostatně víte co je můj sen? Praktické levné auto se slušným motorem o co nejmenší spotřebě a nejmenší ekologické zátěži. A proč tam mám mít to quattro? Mám s tím závodit někde v horách na sněhu? Ale já většinu doby jezdím po normálních českých rozbitých silnicích, to spíše off-roada, ten by to možná vyřešil .
Jinak jste tou Audi fascinován víc jak Němci, to je až podivuhodný. Když tak pročítám na německých serverech ty testy, tak oni ji stále berou jako "tu třetí" za MB a BMW a i prodeje v Německu to potvrzují (BMW 3 - 123 tisíc, MB C - 104 tisíc, A4 - 99 tisíc; MB E - 104 tisíc, BMW 5 - 53 tisíc, A6 - 44 tisíc). Tak se mějte a zítra čus .
0/0
11.3.2004 17:14

revo

Re: v americe je blaze.....
Uznávám, že nemám šanci projezdit vše, co se dělá . To bych měl asi placatou prd.l.... Jinak - teďka mám trošku mrtvou sezónu, takže se fakt flákám... Nicméně od pondělí mi ten kolotoč začíná, takže už tady nebudu lovit mouchy do svých sítí...
Co se týče češtiny - jak se rozpálín, tak jde všechno stranou a já chrlím názory bez jazykové korekce. To se stydím .
Jinak nejsem až takový fanatik. Klidně bych snesl i BMW, MB, Alfu a možná i Renaulta...Volvo, Saaba. Nicméně od Audi jsem jezdil se všema modelovýma řadama a troufám si říct, že je znám skz na skz. TAkže tím sppíš vím, o ce de. A že to stojí zato...  
0/0
12.3.2004 8:58

Mejla

Re: tak pěkný víkend,
někam si vyjeďte, snad už nebude taková zima, ať na to pondělí načerpáte trochu sil ! A až ve Vás příště budou chtít "bouchnou saze", tak si řekněte, že když nejde o život, tak jde o ..... , a hned to bude bez chyb. A jó, já bych taky snesl spoustu jiných aut než Hondu, klidně tu Audinu, jenom ty prachy, ty prachy na to mít, ach jo .
0/0
12.3.2004 14:10

Evilman

Re:
Já jsem s Audi spokojen. 59 tis. A8 a pouze 2 x "nespecifikovaná závada" v elektronice, kterou vyřešili vyresetováním jednotky a měněně destičky a přední kotouče. Nevím co máte proti německým vozům.
Fakt je ten, že o kvalitě u Japonců vím, taky vím co je to kaizen a TQM. Tomu 1.místu u Toyoty se není co divit.
 
0/0
11.3.2004 22:19

Středočech..

Re: Hodně zavádějící...
To co jsi napsal o zkušebních testech společnosti TÜV je pravda jen z polovičky .Za prvé nejsou to náhodně koupené auta , ale normální sériovky ,které jezděj na technickou kontrolu po třech letech v Německu poprvé kde se po technický kontrole pro TÜV vyplňuje dotazník , kde se zaškrtávaj závady ,,od nebezpečných až po prkotiny.Vyhrála Toyta s 2.5% poruchovosti , následován jinými značkami z Japonské produkce , přičemž jak jsi napsal Oktávka je zhruba na 49místě s 4.9% přičemž Fábie je 50 s rovnými 5%To znamená , že to není až tak špatný , protože třeba Pasat se 7% je na 68místě o Peguotech a Renoltech nemluvě.Spousta Korejců i Japonců jsou s některými modely i za škodovkou.Pravda není jich mnoho , ale když se podíváš kolik chybí škodovce na prvenství je to stáhnout pouze nějaký 2% procenta což je nic...Dá se říci , že spousta autonmobilů je na stejné úrovni,protože do pěti procent se vejde 50 aut..
0/0
11.3.2004 18:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.