Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Automobil lze změnit k nepoznání

Na českých silnicích jsou stále častěji k vidění automobily, u nichž na první pohled jen s velkými obtížemi poznáte, o jakou značku vozu se jedná. Mračítka na světlech, úpravy karoserie, okna zatemněná neprůhlednou fólií a zvuk připomínající závodní speciál znamenají jediné - právě vás minul vůz, jehož majitel je vyznavačem takzvaného tuningu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ryba

:)
jel jsem o vikendu s kolama a pritelkyni na vikend kolem Mnichova Hradiste a Machace a povim vam, ze se to tam temahle borcema celkem plni. Nejlepsi byl favorit, s dvojitou koncovkou vejfuku, cervenej, se sanim na kapote, pritelkyni, foliema a audiem s nezamenitelnym dus dus, kdyz me do zatacky na uzky silnici predjizdel na vytocenou dvojku...prejeli jsme asi pet zatacek a manik uz tam stal, obchazel favo a skrabal se na palici co ze s tim jako je. Holt, spolehlivost predevsim:) Jste povetsinou k smichu, panove.
0/0
29.7.2004 8:09

villevalo

proč
si ladite ty vase plechovky, kupte si radeji auto, ktere je seriove silne a jede.????????!!!!!!!!!
0/0
6.6.2004 6:32

Cenda

Re:
To je jako : proc se tvoje stara maluje, aby se ti libila? Neni lepsi ji kopnout do prdele a namluvit si hezci?
0/0
29.7.2004 1:33

hdushduhsduhwusds

w,njkfndsfnbsjds
'); numEdWin();"> '); numEdWin();">
0/0
5.6.2004 15:09

Vlk

Nemám potřebu nic ladit, i když ...
mám kupé, které má z výroby 242 PS při 5400 RPM a takový design, že se za ním všichni otáčí. Očipováním se dá vyhnat výkon na 275 koní,  390 Nm krouťák. Nevím jestli do toho pudu, protože to hrabe i na trojku a nad 40 kmh to TRACS nedobržduje, takže je nepříjemný když předjíždim škodovku která se sere prostředkem 60 kou a vedle ní se mi začnou po náběhu truba protáčet gumy.
0/0
3.6.2004 12:09

DarkLogic

Re:
Ono to chce mit asi trosku cit na plynovy pedal a nechovat se k tomu autu jako prase. A nebo si poridit nesjete pneu, ktere se ti nebudou protacet a budou mit taky nejaky zaber (ale to bys je se svym stylem jizdy musel kupovat co chvili, ze?)
0/0
3.6.2004 13:40

vochomurka1

t
Ježíš a to jsem si myslela, že je můj přítel jetej s jeho neutuchající vášní do naší kraksny něco vmontovávat.Ale po přečtění diskuse  vidím, že je hluboko pod průměrem.
0/0
1.6.2004 10:26

DARK

Re:
Takovouhle RAŠPLI bych chtěl mít teda doma to ti povim, kdyby si ta moje myslela že jsem jetej a podprůměrem vystěhovala by se do 3 minut
0/0
1.6.2004 12:35

vochomurka1

Re:
No, že jsi můj příspěvek nepochopil jako ironii je Tvůj problém. Zdraví Tě s partnerem nad míru spokojená rašple
0/0
1.6.2004 12:45

Crackman99

Re: Omluva
Tak to se hluboce omlouvam, bylo to špatně pochopeno :o))
0/0
1.6.2004 12:55

vLada

tuzing
jinak zajimavy je vyskyt techto votunenych plechovek - cim vetsi pr... sveta, tim vic votunencu...
0/0
1.6.2004 9:38

MUSICK

hudbu
Hudbu doporučuji nakoupit v německu (pro mě je nejblíž) kdekoliv na internetu mají stránky. Mám autoradio Pioneer - u nás 16.000,- z německa 9000,-Kč + nějaký drobný dle kursu. Pokud by jste to chtěli od nich dovéz přímo až domu tak to stojí 30 - 45 Euro, což se pořád vyplatí :o)))))
0/0
1.6.2004 7:43

DarkLogic

Co máte proti neonům (podruhé)
Takže, na otázku,proč někomu vadí neony POD(!) autem, mi odpovedel pouze JEDEN clovek. A bohuzel si neodpustil nejakou priblblou narazku o UFO tykadlech nebo co. To tady fakt nikdo nedokaze rozumne odpovedet a bez urazek?? :((
Navic, to, co napsal (ze kdyz takove auto vyjede ze zatacky, tak se ridic protijedouciho auta muze leknout) fakt neberu. Clovek, co se lekne takove veci by snad nemel na silnici co delat. Co pak takove protijedouci auto s dalkovyma svetlama? - to uz to asi rovnou hodi pro jistotu do prikopy
0/0
1.6.2004 2:36

vLada

Re: Co máte proti neonům (podruhé)
Zkus si s tim prejet pre prejezd... takovy svetelny efekty hned tak neuvidis ;-)
0/0
1.6.2004 9:11

polarniliska

Re:
A proč Vás to vlastě zajímá? To si ty neony, když Vám někdo napíše pro Vás přijatelný protiargument, odmontujete? Asi těžko. Jednou jste kolotočář, tak si je tam nechte, určitě to musí být něco úžasně krásného a  všechny holky na vsi jsou z toho paf.
0/0
1.6.2004 9:44

DarkLogic

Re:
No jasne, a zase nejaka trapna narazka. Jak muzete vedet, odkud jsem? - rozhodne ne z zadne vesnice. Tak y to nemam na zadnem evropskem aute (natoz ceskem), jak by znela urcite druha narazka. A co se neonu tyce. Uz jsem mijel par aut co maji taky neony a bylo to videt maximalne jak kolem me projizdeli - takze zadne oslneni z dalky ci modra zare kolem auta na deset metru
A ptam se, at vim, proc to nekomu proste vadi. Samozrejme, ze nesundam, ale treba nejak upravit svitivost apod., kdyby se objevila spousta nazaru, jak se kolem takoveho auta neda projet :)
0/0
1.6.2004 13:30

Lednijezevec

Re: TO: polarni liska
Já ty jeho narážky vidím tak ---> je to jezeďák a bydlí na vesnici tam projede tak max. natuněná škodovka a to je vše. Ty neony tak oslňují že se nedá ani projet kolem ----- hahahaha takové plky jsem dlouho neslyšel :o)))) Hi
0/0
1.6.2004 13:40

polarniliska

Re:
Pro mě za mě si dejte na střechu třeba zářivky. Podobně vylepšené auto člověk stejně potká možná dvakrát do měsíce. Jediné co k tomu můžu říct je, že je to nevkus i kdybyste to měl na traktoru. Jinak samotné podsvícení podvozku nebo silnice asi nikoho neoslní, ale potkáte borce, kteří opravdu svítí jak vánoční stromeček a tak to taky mělo být původně myšleno.
0/0
1.6.2004 13:42

Lednijezevec

Re:
Tak to maximálně tak nějakej kamioňák jinak na ničem jinym než na podvozku či obyč. světla jsem to neviděl ---- trochu jsi ptřestřelil je dobré že to uznáš
0/0
1.6.2004 13:47

polarniliska

Re:
Zrovna včera za mnou v podvečer jen nějakej pitomec v Golfu II, který měl mimo normálních světel zapnuté ještě nějaké blikačky zhruba v místě mřížky chladiče a příjemné to rozhodně nebylo.
0/0
1.6.2004 13:53

Lednijezevec

Re: Ach tak
Ach tak tak to jsi ho měl nechat ať tě předjede a je pohoda.... Nevidím v tom žádnej problém možná měl strobáč ale pokud někoho takovýho potkam tak to nijak zvlášť neodsuzuji...
0/0
1.6.2004 13:59

DarkLogic

Re:
No, vidim, ze jsme se snad vicemene domluvili. Mne to jako nevkus nepripada a i kdyz me policajti parkrat zastavili, nikdy to "financne neohodnotili".
A navic, mit tunene auto neni spatne. Malokdo si dovoli ti udelat nejakou prasarnu pri predjizdeni apod. Nedavno jsem musel jet se znamyma v sestaveni 1.znamy (seriova Skoda 120), 2. ja (tunena Mazda 626), 3. znamy (opet seriovka Skoda 120) za sebou. Celou dobu jsem tam skoro nezaradil petku, ale to je jina vec. To posledni auto se kazdy snazil predjet za  kazdou cenu, a pak se drzeli za mnou. Az po nejake dobe pochopili, ze se asi hodlam za tou skodovkou drzet, tak zacali predjizdet. Ale co jsem chtel rict? - ze bych opravdu nechtel jezdit ve skodovce, protoze jsem za celou tu cestu videl tolik prasaren, co jsem uz dlouho nezazil
0/0
1.6.2004 14:05

Lednijezevec

Re:
Joóóóoóó´tak teď už to vše dává smysl, jsem taky rád že mám tuning káru.......dalo mi to práci to přelouskat (text) ale stálo to ze to
0/0
1.6.2004 14:16

DarkLogic

Re:
A jo, já to psal bez háčků a čárek, co? No, to je takový blbý zvyk z povolání (programátor)
0/0
1.6.2004 14:21

Crackman99

Re:
O carky se nejednalo taky tak pisu. SLo spis o vyznam textu ale to je v pohode :o)
0/0
1.6.2004 14:27

2Mac7

Re:
každý má jiný vkus  a to je dobře .
0/0
2.6.2004 18:59

blue_phantas

Re: Jedno vysvetlenie
Zdravím všetkých tunerov. Takže jedno vysvetlenie som dostal: neony nemôžu byť preto, aby si ťa nezamenili s autom polície, alebo iného auta ktoré má majáky
0/0
2.6.2004 16:20

2Mac7

Re:
0/0
2.6.2004 19:01

DarkLogic

Re:
Tak to jooo....ja zapomnel, ze majaky policajtu byvaji pod podvozkem...tak ted uz je to jasny. Hned je jdu sundat, at si me nepletou.
Pri te prilezitosti taky doporucim vsem majitelum bilych Felicii, aby si je laskave prebarvili na jinou barvu, protoze tohle se plete s policejnim autem jeste daleko vice :))
0/0
3.6.2004 13:43

gena

0/0
31.5.2004 21:54

gena

no jasna páčka, neee
tuning musí bejt. www.tuning-finance.cz
0/0
31.5.2004 21:48

Kerb

Čerstvý tuning
Minulý týden jsem si nechal provést čiptuning. Jen upload nového SW do původní jednotky. Musím konstatovat, že je to super. Maximální rychlost se nezvýší, ale od spoda stálý tah do téměř maximálních otáček. To co mi chybělo jsem dostal. Když jsem chtěl na dálnici předjíždět a zrychlit na krátkou vzdálenost ze 130 až 140km rychlosti, nebylo to nic moc. Teď akceleruji v pohodě. Zátah trojky je prostě bomba, čtyřka je jako původní trojka 
Původně: Passat 1.9TDi, 130k, 310Nm Nyní udávají: 160 - 170k, 400Nm
Subjektivně se zkušenostmi s motorem 1.8T, je to v tom dieselu lepší
Kontakt na profi firmu můžu zaslat. Cena cca 21.000 bez DPH.
 
 
0/0
31.5.2004 21:12

J_A_R

Re:
Kteri zlodeji ti to delali???
0/0
31.5.2004 22:49

Kerb

Re:
Co jsem četl tvé reakce, tak ty příznivce tuningu nejsi, ale hlavně že víš kdo je zloděj !!! Říkam je to PROFI firma a mám 5 let záruku.....
0/0
1.6.2004 7:38

ray

Re:
zdarec, ze zkusenosti vim ,ze cipovovane tdi je letadlo, ale rozluc se ze zivotnosti, max 150tkm a pryc s autem.
0/0
1.6.2004 22:32

RENÉ

Re:
A co emise? A co injektory - jak dlouho vydrží? Firma co to dělala zajisté, má bohaté zkušenosti ze softw. EDC16 a dělá to lépe, než samotný BOSCH a neposunula jenom mapy vstřiků.
Nechce se tě nějak dotknout, ale chip tuning je dle mého
 
0/0
1.6.2004 22:39

robos

Re:
Tak tyhle kasparky mam nejradsi. Nevim, proc jsou mezi tunnery nejoblibenejsi motory VW 1.9TDI? Potkavam mraky Oktavek a Passatu na dalnici a pokazdy to ma stejnej prubeh. Dojedu takovyho strelce, v klidku cekam co bude, frajer prida plyn, vyvali se saze, auto na chvili zmizi a vzapeti se objevi jeste bliz memu narazniku. Fajn rikam si, ted jeste podradit, ne? A taky ze jo, uz se vali dalsi oblak sazi, to pomalu kulminujeme nekde kolem 190km/h podle profilu "trati". Pak uz zavodnik pomalu zacina chapat, radi se doprava a doprava muze dal plynout :) Co v tom motoru neni z nej nedostane nikdo. Dvakrat to plati u dieselu....
0/0
2.6.2004 15:00

2Mac7

Re:
Taky "miluju" pitomce, co musí závodit a jezdí na česky dálnici  190km/h.  
0/0
2.6.2004 19:04

davy

Re: (moje zkusenost se stejnym chip tuningem)
Ta cena je moc, me to udelala specializovana firma s plnou zarukou za 15.000,-Kc. Nicmene pak odesel blok svodu vyfuku pod motorem.Takze se priprav.To auto dostava vice zabrat,bojim se, aby neodeslo turbo.Ale stoji mi to za to,ta jizda je vice sportovni a uziji si ji vice. Tohle auto mam jako rodinne na vylety a dovolene pro pripadne rejpaly. Na sprinty a opravdovy zazitek ze sportovni jizdy mam Speedstera Turbo, neznam sportovnejsi svezeni.Take  uvazuji o tuningu motoru, v nemeckou jsou firmy, co to dokazi predelat na zrychleni 0-100 pod 4 sec.Ale importer mi to moc nedoporucuje, z pochopitelnych duvodu.Davy (davy1@centrum.cz)
0/0
7.6.2004 10:36

Tuning Show aneb North Music P

Tuning Show
Zveme všechny příznivce tuning kár na super párty 11. - 13.6 na staré letiště Úžín v Ústí nad Labem  více info na www.dreamproduction.cz nebo www.predprodeje.cz
0/0
31.5.2004 19:34

velbloud

Pokud je to bezpecne, proc ne?
Nevim, proc by nekomu mely vadit napr. spojlery nebo kridla na aute. Koho ohrozujou? Souhlasim se ctenarem ktrey psal, ze v e vetsine pripadu se jedna poze o buzeraci ze strany autorit. Nejsem tuner, ale kdyz mne na technicke donutili odmontovat dve neoslnujici pridavna brzdova svetla za zadnim sklem meho FIATa 126 (Maluch) s oduvpodnenim, ze to neni fabrikou namontovane jedno centralni svetlo, mel jsem opravdu pocit buzerace...
Jak tuneri jezdi je jina otazka (opet ne vsichni), ale pokud jedou podle predpisu, nepredjizdi jako pitomci, ale maji na aute kridlo, tak co? Kdyz se jim to libi?
Na adresu tuzingu: kdyz si nekdo na Skodovku pridela preklizkove kridlo svedci to alespon o tom, ze ma smysl pro humor...Pokud to ma poradne primontovane a neutrhne se to pri rychlosti vic nez 20kmh tak co?
Souhlasim tez se ctenarem, ktery psal ze pokud upravy nezvysuji hlucnost nebo emise tak proc je nepovolit? Nektere upravy jsou samozrejme diskutabilni, ale obecne nemam nic proti tuningu. Stejne jako se lidi ruzne oblekaji, modifikuji pocitace, maluji byty tak si ruzne prizpusobujou auta. Je to vec vkusu.
Funguje to i v jinych statech, tak proc ne u nas?
 
0/0
31.5.2004 18:25

Plastic Eagle

Re:
Budeš se divit, ale nehomologované křídlo a spojler mě i tebe ohrožuje docela dost, ono se se při homologaci mimo jinné testuje jestli ti to křídlo při 120 neulítne nebo jestli ti negativně neovlivní chování vozu, případně jestli ti spojler neznemožňuje např. přirozené chlazení brzd. O nesmyslnech diodách a blikačkách ani nemluvím. Co se buzerace týče, když vídám na silnicích tolik votuzených speciálů - tak ono to tak strašný nebude.
0/0
31.5.2004 18:40

Dilbert

*
Já bych uvítal víc vytuněných aut - alespoň by u nás parkovalo míň lidí  čelem na chodníku a bylo by víc místa - aby se ty laminátový radlice nepolámaly.
 
0/0
31.5.2004 16:16

Ludi01

Tuňáci - kloboučníci - ostatní
 Pánové, bavím se. Patřím mezi ty "ostatní". Že kloboučníci jsou nebezpeční, to je známo. Dost rádoby tuňáků ovšem taky. Leckdo si myslí, že ověšená kraksna jede líp. Nechme mu ten dojem. Je fuk, v čem kdo jezdí, když nikoho neohrožuje. Nehomologované blikačky na autech - nemyslím si, že je to jen věc názoru. Může se vyskytnout začátečník, který zapomene pohled na blikačkách protijedoucího tuzáka a skončí v talutě... tam si myslím, že byl původní záměr zákonodárce - neodvádět pozornost nebo nebýt nebezpečný. Kdysi nám v autoškole říkali, že nemusíme chodce trhat výčnělky, když už ho přejedeme... Tuzáky mám taky za blázny, ovšem ono je to přejde časem taky, až zestárnou (pokud se toho dožijou). Nechme je žít a mysleme si své...
0/0
31.5.2004 16:16

Redman

Re: Tuning koničkem !!!!
No v tomhle s tebou nemusim souhlasit co takhle stara kraksna TRABANT s motorem z Hondy CRX -myslim si ze jede urcite lip nez ten tovarni. CO ty na to??
0/0
31.5.2004 16:41

Alex

Re:
No to je presne to o co hlavně jde a to je aby to jelo....nemam pravdu?Ale aby to taky brzdilo a zatacelo to uz te myslim si podle tvyho vyjevu asi nezajima...
0/0
31.5.2004 16:54

Redman

Re:
Nechapu proc by to nemo brzdit a zatacet. Sikovny mechanik si poradi i s tim naprava je take z Hondy CRX brzdy specialne upravený. A co jsem četl v časopise Autotunig tak tam měl nějakej týpek i Dusík -bylo tam napsaný že když to zapne na 10 sec jede až 230km/h a taky to byl Tráboš !!!!
0/0
31.5.2004 16:58

Alex

Re:
Tak fajn,ale dovol mi ještě jednu otazečku...proč takovyhle kokotiny vlastně dělat?Co je na tim tak fantastickyho,kompletně přebouchat Trabanta do něčeho jinýho?Tohle fakt nepochopim...nehledě na to že takováhle překopávka-vykopávka se může kdykoliv rozsypat a to pak budeš teprve mrkat na drát...
0/0
31.5.2004 17:11

J_A_R

Re:
To je fakt, proc misto hrabani se v aute nejit prochlastat ty prachy do hospody nebo je prohulit, ze? :-)
0/0
31.5.2004 22:53

Redman

Re: Neboj
Moje osobni vozidlo je Peugeot 306 rv. 2003 čiré lampy, podsvícení atd. -tuning v hodnotě přes 200.000,- z toho je 60.000,- za hudbu, ale zbyde mi i na koníčky takže s klukama vylepšujem toho Trábika a na chlast a hulení pořád něco zbývá -- zvládnu vše !!!
0/0
1.6.2004 7:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.