Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Octavia dospělejší

I když předchozí generace Škody Octavia byla nesporně povedená, ta nová ji citelně předčí. Rozdíl přitom není ani tak ve vzhledu jako v kvalitě nabízených služeb. Názor, že nová octavia je od staré na pohled prakticky k nerozeznání, není ojedinělý.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Alex

Kvalita...
Nestacim se divit tomu, co tady ctu..
Ja mel uz nekolik aut od Skodovek, pres Citroeny, Seata, Forda Mondeo....
Zcela bez zaujatosti muzu rict, ze Skodovka po strance zpracovani a spolehlivosti patri k tomu nejlepsimu ve svy kategorii.
Mam ted novou Fabii s klimou, ABS v elektrice, elektrony, CD za 350 000 a kamarad si koupil C3 za 450 000. Ted ho to mrzi... rozdil proti Fabii ve spracovani je o 2 tridy.
Kazdej tady obecne pomlouva Skodovky, ale jeste nikdo nepodal zadnej konkretni detail, v cem je tak spatna proti konkretnimu autu.
Jsem rad, ze ji mam. Napr strejda s Fabii najel uz pres 200000km a zatim menil jen oleje filtry a jiny veci ktery jsou soucasti servisu. A Oktavka II bude my pristi auto. Nejsem na ulety typu Megane nebo Focus... ale kazdej podle svyho vkusu.
Jsem na Skodovku hrdej a preju hodne stesti.
0/0
8.6.2004 17:20

Lukin

Re: (Ne)kvalita škodovek
          S tímto nemohu souhlasit.Sám jsem vlastnil Škodu 120 a jel jsem ve Felicii i Octávii.HRŮZA!!! Nepohodlí,špatné motory,časté závady.Přístrojovka je vyrobena z hnusných a nekvalitních plastů,které vydávají nepříjemný zápach,sedačky jsou tvrdé,takže po 2 hod.jízdy je člověk jako po pořádné nakládačce.Hluk od motoru je také značný.Zkrátka odpad z koncernu VW. Když k tomu ještě přičtu drahotu,tak si tyto vozy nikdy nekoupím.Nyní vlastním vůz značky Ford-to je jiné svezení.
 
 
0/0
10.6.2004 10:38

tube

Re:
to Alex: doporucuju na tomhle serveru nic nevsvetlovat a neprevedcovat => ja uz to taky vzal;(
 
- pri kazdem pokusu o vecnou diskuzi ti chytraci zacnou vysvetlovat jake jsou Skodovky nekvalitni "pixly" a kdo vic co jeste
- mam vetsinou zkusenost, ze v prvnich dvou reakcich te budou nadavat a hrat si na chytry, ve tretim te poslou do p****e a kdyz neztratis naladu a presto se jich zeptas na KONKRETNI veci, co presne se jim tedy nezda, tak uz ti neodepisou, takze jak rikam, nevubec nediskutovat, nema to cenu (prazdne nadoby vetsinou totiz nejvic duni;))
 
btw. ja napriklad uz najezdil v hodne Fabkach, predevsim sluzebne + ve sve vlastni a nemuzu si vynachvalit => ty auta mi proste sedi, ve vsem
- kvalitu vetsinou clovek pozna podle toho, kolikrat clovek musi do servisu a to se mi deje jen pri servisnich prohlidkach => mozna mam kliku, ale ja do auta krome beznych nakladu jeste nevrazil ani korunu navic (ted mluvim samozrejme te moji, vlastni, kdyby zas nejaky "rypalek";)
 
- mam 3 roky jetou Fabii Combi 1.9 TDI (100k), prvnich 100tis km uz mam za sebou a nemuzu se vynachvalit, ani koruna za opravy  => nikoho nenutim, ale svezte a teprve pak auto zkritizujte, jinak to nema cenu
0/0
11.6.2004 11:03

Lukin

Re: Prázdné hlavy
Na větu o prázdných nádobách mohu reagovat jen takto:V hlavě má prázdno ten,kdo si koupí předražené auto v bláhové domněnce,že podpoří český průmysl a zapomíná,kdo ten podnik skutečně vlastní. Ohledně těch konkrétních věcí:myslím si,že jsem jich napsal dost.Ale můžu napsat další:známá má Felicii s motorem o obsahu 1.3 benzin.Tento motor by měl údajně mít 72 koní.Když to ale srovnám se starým Žigulem ,který měl o 10 méně,je to VÝRAZNĚ horší.Když si totiž do Feliny sednou víc jak 3 lidi,motor řve,ale netáhne.S autem se skoro nedá předjíždět-v kopci vůbec.A to nemluvím o tom,když je kufr plně naložen. Teď ještě k pohodlí.Nedávno jsem na autosalonu seděl v konkurentovi Fabie-Peugeotu 206.Ačkoliv se zdá auto menší,sedačky jsou pohodlnější a místa na nohy také víc.Takže když se chce,tak to jde. Zdravím všechny majitele vozů Škoda a radím:příště si kupte OPRAVDOVÉ auto!!!!!!
0/0
12.6.2004 15:48

x

Re: SKODA
Souhlas!Taky jsem byl chvíli po tzv. "sametu" zblblý a vystřídal pár ojetin renomovaných značek.Před 2 roky jsem koupil novou Fábii, dosud najel 50 tis. km a poprvé naprosto bez obav a problémů projel i kousek Evropy/Itálie, Francie, Švýcarsko Německo a j./, jinak každý den do zaměstnání.Nevím co je nejmenší problém s autem, spotřeba do 6 ti l/100 km.Ať si jezdí každý s tím na co má ale ať Skodu kritizuje s rozumen a ne s uvařenym mozkem nenávistí ke všemu co je z Čech.
0/0
11.6.2004 12:22

Kamo

Drobná poznámečka.
Tak tato věta s textu "to naopak řidičovu pravou nohu mírně omezuje doširoka se rozšiřující a zvedající se středová konzole mezi předními sedadly" platí  a to tak, že postava nad 190 cm má s pravou nohou velké problémy. Opravdu nechápu který ergonom to vymýšlel.
0/0
1.6.2004 18:10

Saša

Design
Asi nikdo nečeká od výrobku z koncetráku VW nějakou vzhledovou revoluci, jenže co je moc, to příliš. Malou útěchou nám může být, že nový Golf je na tom ještě hůř. Bohužel zastánců hesla kdo nic nedělá, nic nezkazí, je pořád dost a dost. Škoda.
0/0
20.5.2004 22:47

m.

Re:
:-))) 100% souhlasim.S tim "koncentrakem" jsi mne potesil.4 roky jsem pracoval ve Wolfsburgu  pro VW a jine slovo nez koncentrak pro mesto a firmu VW nemam.Taky sme tomu vsemu tam rikali "socik",socialismus,Jakes s Lenartem meli jezdit do Wobu a ne do Moskvy,asi by se hooodne divili,kam to ti zli kapitalisti privedli.Socialismus s kapitalistickou tvari,takze se nedivme,ze jsou tam kde jsou.Ted se sice horecne snazi o zmenu,ale s nemeckym pristupem,kdy se na vsechno jde doslova i obrazne "s tankama" to je od pocatku odkazany ke krachyu.Je jen skoda,ze Skoda "nafasovala" partaky z Wobu.
0/0
24.5.2004 16:04

Condor

Pražák jak poleno
Nejsem z Prahy, ale plne s vami souhlasim. Konecne rozumny nazor. Co se tyce Oktavky myslim, ze neni spatna, byt jsem si radeji vybral neco jineho.
Navic by taky v nas mohla byt i trocha hrdosti, ze se u nas neco vyrabi pod nasi ceskou znackou, nebot tak to vidi i svet, byt to je v ramci nemeckeho koncernu.
Bohuzel to je vsak vlastnost cechu, nad vsim plakat a to i nad sebou samotnym.
0/0
19.5.2004 16:47

Majkl

Chudáci...
Ještě jeden poznatek o natroublosti zde:když se tady snese nějaká kritika na Škodovku,tak jste hned označován za chudáka který nemá ani na Trabanta...Upřímě se směju zofalé obhajobě  
0/0
18.5.2004 7:38

Majkl

Nechápu
Nechápu že se tady hádáte nad tím kusem plechu... Já osobně bych si už nikdy škodovku nekoupil,ani né tak pro její kvality či nekvality.(vytknout i vychválit se jí dá lecos) Nekoupil bych si jí proto,protože bych se zařadil mezi zakzvané "Octaviany",kteří se na našich silnicích chovají jako totální dobytek(horší jsou už jenom taxikáři z Ruzyně  )a myslísi že jsou největší borci s největším bourákem všech dob...
0/0
18.5.2004 7:32

Killer

Re:
Tak z tohoto důvodu bych si já nikdy nepořídil 307 ani 206 peugeot. Přesně s toho důvodu co ty tam píšeš. Ale proti těmto autům má octavia I i II. něco navíc. Pokud by se čelně srazila Oct. s 307 nebo 206, tak já v oct. příjdu tak o nohy ale ten v 307 nebo 206 bude mrtvej. Otázka co je lepší
0/0
18.5.2004 20:25

strom

Re:
A na to jsi prisel jak?
0/0
18.5.2004 23:33

Killer

Re:
Jinak jsem s octavií vcelku spokojenej až na stěrače. Málo místa vzadu mě netrápí já tam sedět nemusím a rodinu nemám:-)
0/0
18.5.2004 20:27

svobodny clovek

Re:
Ty jsi ale ubozak kdyz si nechces koupit auto aby ses nejak nezaradil.
Ja mam Octavii, ale nikam jsem se nezaradil. Proste jsem si koupil auto, ktere mi vyhovuje a jsem s nim spokojen. A jako dobytek nejezdim.
0/0
22.5.2004 21:17

Petr

Desne se ale kradou
Jsou na ni zajety gangy. Muzete mit defend lock, nebo co chcete, je vam to k prdu.
0/0
17.5.2004 22:10

Pražák jak poleno

pro všechny venkovany
Dámy a pánové, četl jsem tady tu diskuzi, jste tu jeden odborník za druhým, koukám. V autech dělám řadu let a zodpovědně říkám, že Octavia II je kvalitní auto, s použitím kvalitních materiálů, s pro někoho usedlým, pro jiné módě nepodléhajícím designem. Zanechte tady nesmyslných válek, kdo absolvoval aspoň základní školení marketingu, tak ví, že rozhodování pro jakoukoliv koupi ovlivňují z 80% emoce.Každého z nás osloví něco jiného, emoce vzbudí každému jiný design, jiné auto. Nesrovnávejte tedy své pocity s pocity druhých. A na závěr s velkou chutí píši tomu člověku ze začátku diskuze: na takové jako jste vy, my Pražáci opravdu kašlem. Jsme lidi, nikdo není odpovědný za to, kde se narodil a kde ho rodiče vychovali. Znám mnoho kvalitních "venkovanů" i hajzlů ze sousední pražské ulice, i naopak. Takže klid. Všem přeju šťastnou ruku při výběru auta, ahoj.
0/0
17.5.2004 20:43

tube

Re:
konecne neco k veci ;-)
0/0
18.5.2004 9:32

tube

Re:
kdyz to po sobe ctu, pripada mi to stroze receno, ale vazne mi to pripada k veci (to kdyby zase nejaky rýpal ;)
btw. me jen vadi, ze kdyz se clovek vytasi s necim konkretnim, tak veskera debata konci...svedci to o necem ??
 
no nic, jdu makat, abych moh presednout do Octavky ;)
0/0
18.5.2004 9:39

Octavianus

Tatra 603
Skoda je, ze ten zrzavy parchant Havel zlikvidoval vyrobu osobnich vozu v Tatre
0/0
17.5.2004 20:25

C

Re:
Co, on byl předseda představenstva nebo majoritní akcionář?
0/0
18.5.2004 14:03

svobodny clovek

Re:
Ne ale po nastupu na Hrad prohlasil, ze tatrovkama jezdili komousti papalasi a on ze bude jezdit v Mercedesu.
Kolaborant
0/0
22.5.2004 21:20

svobodny clovek

Re:
a po tom jeho prohlaseni zacala statni sprava kupovat nemecke vozy a vyroba osobnich vozu v Tatre byla ukoncena.
 
 
0/0
22.5.2004 21:21

strom

Vnitrni prostor
Sice jsem basketbalista 198 cm, 105 kg. Ale uplne stejny pocit jsem mel i v Superbu. ;-((( Je to dano velikosti stredoveho panelu, ktery sice pusobi komfortnim dojmem, ale zasahuje podstatne vice do prostoru ridice. Lepsi je to ve Fabii i v Peugeotu 206 . ;-))) Zklamany jsem byl z Astry, v ktere jsem mel pravou nohu tak zalomenou, ze jsem nebyl schopen ani doslapnout na plynovy pedal. Lide rostou a auta se pry zvetsuji. Zatim to moc nepozoruji. ;-(((
0/0
17.5.2004 18:31

Petr

Re:
No, konečně také někdo dlouhý, který řeší problém, do kterého auta se vejít. Mám stejný názor. Třeba nový golf má ve všech ukazatelích větší prostor, ale my dlouháni máme názor opačný. S Octavií je to podobné. Inu budeme muset nakupovat i auta v Autosalonech XXL :-)))
0/0
17.5.2004 22:39

Schweige

Vnitřní prostor
V pátek na Autoshow v K.Varech jsem si poprvé vyzkoušel na vlastní kůži posez v nové oktávce. Je pravda, že v kufru je možné přestěhovat pomalu klavír, prostor na zadních sedadlech je slušný, ale co mne překvapilo je fakt, že jsem (ač nejsem žádný basketbalista - 185 cm, cca 100 kg) v prostoru pro řidiče permanentně cítil na pravé noze tlak od středového panelu (nohu na plynu jsem musel mít v docela nepřirozené poloze) a volant mi ( i v nejvyšší pozici) šoupal o stehno. Možná, že kdybych si ještě chvíli hrál se sedačkou, tak bych našel o něco příjemnější pozici, ale je fakt, že takovýho místa jako v nový Hondě Civic bych tam asi nenašel nikdy.... (pro informaci - teď jezdím v citroenu, tedy myslím, že hondu a škodovku mezi sebou posuzuji nestranným pohledem). 
0/0
17.5.2004 16:34

Franta Citron

Re:
Chudaku, v Citroenu ! To jezdis od servisu k servisu, co ?
0/0
17.5.2004 20:14

Petr

Re:
A jak si na to prisel? To ti nekdo nakukal vid? Mam citrona sest let a krome normalnich veci problemy nemam. 
0/0
17.5.2004 22:01

Majkl

Re:
Zase jeden debil co jsi mu pohanil Škodovku
0/0
18.5.2004 7:35

svobodny clovek

Re:
Tady nekdo pohanil Skodovku  Ze jsem si nevsim
0/0
22.5.2004 21:22

THC-Squad.CZ

Re: Franto..
Ty seš asi vážně nějakej Franta.. Kde si přišel na to, že s Citroenem se pořád jezdí do servisu? Už trápim "citróny" šestym rokem a nikdy jsem neměl žádnou závadu, kromě běžného opotřebení (destičky, náplně, atd..) Ještě tady chybí někdo, kdo prohlásí, že se u citroenu pořád sere hydraulika a vážně asi spadnu ze židle.. :)))
0/0
25.5.2004 12:25

ryba

Re:
u citroenu se sere hydraulika
0/0
25.5.2004 15:27

Zed.

Design.
Mne se nelibila uz prvni Oktavka, ale ta nova se mi ibi jeste min, hlavne vypada na fotkach lip. (ciste muj nazor). Oproti prispevku nize mam opacny nazor. To, ze clovek nejde se stadem (napr. nejezdi skodovkou) neni znakem nejistoty, ale naopak jistoty. Stejne tu vsichni podlehate marketingu Nemecka. Francie, Spanelsko, Italie jsou stejne rozvinute motoristicke narody, ale Skodovek tam zase tolik neni. Hlavne, ze porad cteme, jak se Oktavka dobre prodava v Britanii :-)) Ze se Skodovek proda nejvic neznamena, ze jsou nejlepsi, to by nebyly nejprodavanejsi fotaky Olympus :-) Zijte si ve svem bludu, aspon je videt, jak dobre funguje VW marketing. Me ovsem dost stve, ze tydle propagacni kydy (jako tenhle clanek)se na me od rana do vecera vali z plakatu, novin, televize... Jdete uz do...
0/0
17.5.2004 15:55

RC

Re:
Zas jeden ubožáček, co nemá ani na Trabanta  ...
0/0
17.5.2004 17:20

Zed.

Re:
To vis ze jo ty stadni debilku :-) Jezdim na galosich namazanych hnojem a koktavku sem nikdy nevidel ani z okna, natoz abych v ni jel a mohl rict co si o ni myslim :-))
0/0
17.5.2004 19:18

danda

chci 1.8T
proc nedelaji 1.8? 1.6 na takove auto je malo, 2.0 ma drahe pojisteni. 1.8 je dobry kompromis. Fakt nechapu. S tou 1.6 74kW at se jdou vycpat, stary motor, ktery uz je prekonany. Od noveho auta bych cekal neco ve stylu 1.8T treba bez turba, ale s podbnym vykonem. Oktavka potrebuje aspon >85-100kW.
0/0
17.5.2004 15:44

Kaja

a co ty mrtvoli?
Pocitaji se do vaseho pomyslneho vysvedceni i ty mrvoli, ktere ma uz auto na svedomi?
Jinak tak na okraj - u Fabie se take psalo: "vyborne dilenske zpracovani interieru". A zatim je pravdou pravy opak!
Takze: "Vse s veeeelkou rezervou!"
0/0
17.5.2004 13:09

tube

Re:
a co KONKRETNE te zklamalo (add "vyborne dilenske zpracovani" ?
0/0
17.5.2004 13:58

Šumák

Re:
Bože, snad se nejdeš snažit obhajovat ten střep Fabii. POZOOOOOR, pouštíš se na velice tenký led!
0/0
17.5.2004 14:04

tube

Re:
strach nech na me;)
 
PS: jestli je se ceho bat, ovsem....
0/0
17.5.2004 14:09

Honza

Re:
Fabka je největší humus co Škodovka vyblila, a ty jsi určitě jedním ze "spokojených" zákazníků s Fabií Junior v garáži viď.
Tak bodéjď bys ji nebránil
Dámk radu. Zkus se projet také v něčem jiném ať můžeš srovnávat kámo. 
0/0
17.5.2004 14:14

tube

Re:
no, a takhle to konci vzdycky;(( kdyz se chce neco dozvedet, zacnou obvinovat....
 
no, tak znovu, co konkretne TI, asi vadilo, na tve Fabii ?? staci: nefungovali mi sterace, neblikali mi "blikace" (docela se to rimuje), v oprave to bylo kazdych 1000km, anebo treba jako me:
co mi vadilo:
- co me konkretne vadilo, bylo u prostrednich Fabii vrzajici pristrojovka -> u soucasne mi to ale uz nedela, protoze chyba pry byla "v usporovem opatreni" Skodovky (predchozi byly opraveny, spis me stvalo, ze jsem s tim musel vzdycky do servisu)
- u kratkych Fabii, jak jde "blbe" zavirat zadni viko -> podle me by stacilo jen lip vyladit silu plyn.vzper
- nemoznost doobjednat lok.operku mezi predni sedadla
to bylo napriklad: naslo by se toho mozna vic, ale nejsme tady od psani slohu, ze;)
 
co se mi libi:
- auto me opravdu nikdy nenechalo ve stychu, ale takovych aut je mozna vic   ZAVER: opravdu jsem spokojenej, nemuzu si pomoct   PS. jestli chces vedet, v jakych Fabkach jsem jezdil, tak odepis, jinak se mi nechce vzpominat, bylo jich dost, Junior ale ne, to te zklamu;((
0/0
17.5.2004 14:35

KarCOOLka

Psaní slohu
To, ze "nefungovali sterace a neblikali blikace" mi plne staci ke zjisteni, ze autor ukoncil zakladni vzdelani treti tridou ZS. Pokud nekdo neni schopen pochopit pricesti minule, tak jak mu mam verit, ze vubec vi, co to je sterac?
0/0
17.5.2004 17:13

Karel

Re:
Tyhle rejpaly mam nejradsi :) Co umis krome pravopisu?
0/0
17.5.2004 21:01

David

Re:
Nevim kam chodíš na takový názory.Já osobně Fabii mám,k tomu ještě Passata(B6-jestli ti to něco řekne) a Ostavii.Měl jsem už dost aut,ale fabie se nemá za co stydět.Jízdní vlastnosti jsou dokonce (ve stejné třídě) nadprůměrné.
 
0/0
17.5.2004 17:25

tube

Re:
ZAVER:
- to ze jsem byl na Fabku tak "prisny" vychazi z mych jiz skoro 5ti letych zkusenosti s vice nez 5 vozidly => 4 sluzebni, 1 doma
- v tomto obdobi, zduraznuju, me auto nenechalo nikdy ve stychu
- netvrdim, ze neexistuji lepsi auta, ale Skodovky, jmenovite Fabky, urcite patri k tomu nejlepsimu, co se zde nabizi
 
- Davide, myslim, ze jsi pak nepochopil, ze ja jsem Fabii stejne spokojen, tak jako ty s Passatem (kdyz uz rypes ty, rypnu si taky -chlape, nemas v tom trochu zmatek, B6ka - ty jses testovaci jezdec u VW ?? B6 je v predserii, B5 teprve bude koncit, ty máňo jedna ; no, nic nebudeme o tom dal hovorit, jestli ti zase rika neco tohle )
 
to HONZA a ŠUMÁK:
- to ze jsem pripojil svoje zkusenosti, melo "vyprovokovat" debatu, ke ktere jsem mohl pripojit vlastni zkusenosti
- bohuzel debata byla odmitnuta a je mi jasne proc => mala rada, jestli ji unesete, vy CHYTRACI => NEPOUZIVEJTE OSVEDCENA KLIŠÉ A SVOJE SEBEVEDOMI SI DOPUJTE NA NECEM JINEM NEZ SKODOVKACH !!!
- kdyz nejste schopni po pravde pripojit, co vam vadi a vidite jako NEKVALITNI, kdyz toho mate plnou h*bu, tak si mindraky jezdete lecit do lazni => min. to bude uzitecnejsi nez tady   no, dal nema asi smysl se o tom bavit, vidim, ze tady z toho asi Skoda-server nebude  mejte se
0/0
18.5.2004 9:27

Janek Jankovič

Re:
Vždycky mě zarazí, jak si někdo hraje na odborníka, ale neví vůbec nic. Takže chlape (tube = angl. trubka - to sedí, ne ? ), Passat B6 taky vlastním, tak jako stovky jiných majitelů. Ono totiž označení B6 je vlastně facelift B5 vyráběný od r. 2001. Takže být tebou, uberu na smajlicích a přidám ve vzdělání. Nebo spíš uber v psaní slátanin.
0/0
18.5.2004 20:07

tube

Re:
no, kdyz myslite chlapci !
 
smajlici se mi libi, takze si je preci jen pridam...  kdyz je to navic opodstatnene
 
PS. co to vlastne oznacuje oznaceni B5 nebo B6 ??? mala napoveda ;) klucííí  
0/0
19.5.2004 12:11

Janek Jankovič

Re:
Aha, tak to se omlouvám.Já myslel, že odepisuju inteligentnímu člověku, ale ty jsi debil. Tak to pak nemá smysl argumentovat.
0/0
19.5.2004 19:38

tube

Re:
uzasny, jak jsou hned nektery lidi agresivni ;( kurňa... proc me hned nazyvas deb*lem, to by me zajimalo
> tusis, ze snad ze uz nemas pravdu nebo je v tom neco jineho...?!
 
ale i tak to s tebou zkusim jeste jednou =>
jake oznaceni podle tebe tedy bude mit novy Passat, ktery se ted nachazi v "predserii" ? myslis snad ze tedy B7 ??
jake auto podle tebe tedy "nese oznaceni " VW461-2 ?
myslis, ze facelift ma vliv na oznaceni podvozku ?
 
chlape jeden ! ja nemusim mit nutne pravdu, ale ver mi, ze kdybych nemel pravdu, tak bych se tady s tebou "nehadal"...presvec me a klidne uznam svou chybu, VEŘ, NEVĚŘ;)
 
btw. docela zajimavy, jak se "tady" (mysleno diskuze na iDnes) lidi chtej malo chapat a i kdyby stali na jedne strane, staci jedna jedina vec, a hned ses magor :'(( no, nic myslim, na filozofovani neni cas, takze per to do me, chces-li;)) zkus ale schvalne odpovedet anebo se muzem zacit bavit normalne, jako lidi => jestli sis nevsim, Skodovky se mi taky lidi a jsem s nima spokojenej
0/0
20.5.2004 12:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.