Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prodej nové octavie startuje

Dnes odjedou první zájemci autosalonů ve zbrusu nové Škodě Octavii. Škodovka zahajuje dlouho očekávaný prodej své novinky a jednotliví dealeři již mají k dispozici první vozy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cochran

Skoda drbe zakazniky
 
jeste hure, nez pred lety prodejci elektroniky. Taky se naslo dost raplu, co tvrdili, ze elektronika byla levna a hle jsme na polovicce tehdejsich cen.
Cenova politika Skody Mlada Boleslav je hanebna
0/0
28.5.2004 14:33

MP

Re:
Cenova politika hanebna neni. Skoda se nema za co stydet. A mimochodem - kdyz nasadis nizkou cenu, tak taky prodavat nebudes, protoze vzbudis neduveru. Viz. vstup Audi na trh USA. podivej se, kolik stoji konkurence. Ceny zakladnich vybav se pohybuji u vsech znacek stejne s minimalnim rozdilem.
0/0
28.5.2004 21:46

Autoň

Re:
a myslíš si, že např. v Polsku budí Škoda nedůvěru, když se tam prodává v přepočtu 1 zlotý=6.80 Kč za cenu o 10-15% nižší než v ČR (např. Fabia combi 1.4 16V 55kW za 43.000 zlotých). Není tuzemská cena spíše výsměchem, když auto vyrábí dělníci za plat 500 Euro, zatímco němečtí za 4.000 Euro a konečná cena je stejná jako by Octavii vyráběli v SRN?
0/0
1.6.2004 8:12

Honza8

Nechapu ten vysoky zajem o Octavii
Nechapu to, ze je Octavia tak popularni: v tabulkach spolehlivosti je nekde hluboko dole, diky malemu rozvoru je v ni malo mista  a ma blbe jizdni vlastnosti, jak taha ten zadek za temi koly, ktera jsou moc vepredu. Interier fadni, VW motory jsou ve srovnani se zbytkem sveta zastarale ... Diesely bez filtru sazí (francouzi je uz maji standardne). Co ti cesi na te Octavii maji ?
0/0
28.5.2004 13:47

Hans

Re:
Honzo vypni už ten internet víš přece, že musíme jet k babičce, že jsme jí slíbili, že u ní strávíme víkend a oslavíme ty tvoje 6. narozeniny. Táta
0/0
28.5.2004 14:41

luky

Re:
Ty jsi patrně seděl naposled v Octavii v roce 1958? Radši nepiš příspěvky, když o tom nevíš (prokazatelně) vůbec nic. V segmentu nižší střední třídy je Octavia 2 považována za jedno z největších aut, ne-li vůbec největší (viz. AutoBild atd. atd.). Koneckonců heslo které Škoda používá je: "Kus auta navíc" a celkem poprávu.
0/0
28.5.2004 22:50

Autoň

Re:
Ani Tvá láska k Octavii nemění nic na faktu, že auto má nejnižší rozvor v nižší střední třídě (2.58 m) a motory nejsou nic moc. 1.4 16V 55 kW slabý šnek na těžké šasi, 1.6 MPI 8V zastaralý žrout, 1.6 FSI - jen na Natural 98 za 32 Kč litr, takže nám zase vnucují předražené, smrduté nafťáky, které se po několika tisících najetých km rozhasí a potom smrdí jako rasův pytel.
0/0
1.6.2004 8:17

Pierre

Kapitan mne s*re
Sakra to uz se kradou i nicky :-((( ja se na to muzu vykasla :-(((
0/0
28.5.2004 12:41

Tom

Ojete vozy
Daji se koupit i proverene ojete vozy v dobrem stavu za dobrou cenu a se zarukou. Ja jsem loni nakoupil z http://ojetevozy.honda.cz/ 3 roky stareho Accorda za tretinu puvodni ceny a jsem vice nez spokojen.
0/0
28.5.2004 11:24

Honza8

Re:
JO ? a byl 1) nebourany?   2) s jasnym puvodem ?  3) pravidelne servisovany ?
0/0
28.5.2004 13:49

Tom

Re:
Byl koupeny, servisovany a po skonceni leasingu prodany na protiucet za noveho Accora v tom samem krame. Par dnu po nakupu jsem zjistil, ze predchozim (prvnim) majitelem byl stryc meho kolegy, takze jsem si dodatecne overil, ze mi nekecali.
0/0
28.5.2004 14:12

Tom

Re:
jeste dodatek - BYL nebourany, s jasnym puvodem, pravidelne servisovany.
0/0
28.5.2004 14:14

Tom

Re:
... a stale je.
0/0
28.5.2004 14:15

XRAY

Re:
Čau Tome. Děláš si docela slušnou reklamu. Podle tvého IP píšeš z domovské stránky té tvé reklamované společnosti.
0/0
31.5.2004 8:49

Hans

Nový auto???
Naprosto souhlasím. Nový auto se absolutně nevyplatí. Ale to je podle vkusu každého soudruha  Před 14 dni jsem koupil rok starou Mitsubishi Carisma 1,9 turbodiesel v max výbavě najeto 17000 km za 300.000,- Měla lehce odřenej bok, ale je perfektně opravená a nikdo nic nepozná. Navíc ještě voní novotou . Když si vezmu jaký bych měl za ty peníze nový auto (Škodu Fabii) tak se mi chce zvracet. Jinak Škodovkám fandím a nová Octavia je naprosto super svezeníčko.
0/0
28.5.2004 11:14

Xray

Re:
někdo na nové prostě má a někdo ne. a proto volí ojeté. to je život. a je to pochopitelné.
0/0
28.5.2004 11:19

Pierre

Re:
Nekdo na nove ma a voli ojete protoze umi pocitat. Ten rozdil v hodnote ktery ziskavas s dobrym ojetym autem plati nafoukanci, co si musi kupovat nova auta. A za to jim dekuji, nebot mi to umoznuje jezdit levneji :-))))
0/0
28.5.2004 11:24

Hans

Re:
Svatá pravda
Rozumně uvažující člověk si nikdy nemůže koupit nové auto. Teď mám ale na mysli pouze lidi v "obyčejném" zaměstnaneckém poměru, kdy ho využívám pouze k soukromím účelům. Pokud si auto (leasing) mohu odečíst z nákladů - to auto mi vydělává tak je to ovšem něco jiného.
0/0
28.5.2004 12:14

luky

Re:
Na to se dá zase namítnout, že rozumně uvažující člověk by nikdy nekoupil ojetinu. Pokud totiž není od rodinného příslušníka, nebo od souseda (kterého máte neustále na očích), tak nemáte prakticky nikdy jistotu co kupujete a to vám může auto prohlédnout váš kamarád - superodborník. Na ojetinách je takových věcí, na kterých si můžete naběhnout a neovlivníte to. Prostě záleží na tom co preferujete. Jestli levnější riziko (které se může později prodražit), nebo drahou jistotu. Já osobně si myslím, že koupě nového auta není snobizmus, jak tady taky zaznělo, ale volba určité varianty. Já osobně preferoval také ojetiny, ovšem jen do té doby, než mě vytrestal Renault. Auto mě stálo za poslední dva roky vlastnictví na opravách tolik, že by za to bylo půl nového. Šlo světem a já si řekl že příště jenom do nového. Udělal jsem to a zatím nikterak nelituji. Počítač také tratí polovinu své ceny jakmile s ním překročíte práh prodejny. To by si člověk v životě nemohl koupit žádnou novou věc (pokud nebudu počítat zlato, nebo umění). Věci si kupujeme aby sloužily a ne abychom každé ráno počítali kolik jsme zase včera prodělali na autě nebo na televizi.
0/0
28.5.2004 12:52

Hans

Re:
Samozřejmě je to věc názoru a každý má na to jiný pohled. Zkrátka patřím mezi ty, kteří si za stejné peníze radši koupí "ojeté" vybavenější, větší, lepší,... než "oholené" nové v základu. Jasně, že bych nikdy nešel do ojetiny starší než 1-2 roky, podle mě je to prostě nejvýhodnější koupě. To auto je téměř nové, v záruce .... Mluvit o takovém autě jako ojetém mi přijde jako pitomost. Kolega v práci je tak zblázněný, že pokud má auto najeto 1000 už ho bere jako ojeté a automaticky ho odmítá - myslím si o něm své. Chcete srovnávat počítač či televizi za cca 30.000 a auto za cca 600.000,- ??? Mimochodem Renaulty jsou docela zmetci, nový auta, který jezdí do servisů s naprosto zásadníma vadama
0/0
28.5.2004 13:16

xx

Re:
To je zvlastni, ze tak kvalitnich ojetych aut se jejich majitele tak radi zbavuji a jeste k tomu za laciny peniz. A jeste kdyz za ne museli tak kurevsky zaplatit kdyz bylo nove... Jo to budou asi ti troubove, co nevi ze maj koupit ojetinu;-) Kazdyho koho znam a mel problemy s novym autem tak ho okamzite prodava. A stava se z nej "lukrativni ojetina" ;-))))))
0/0
28.5.2004 13:51

Hans

Re:
A nenapadlo tě třeba, že to můžou být lidi, kteří se můžou dostat do problémů nebo rádoby podnikatelé, kteří měli "velké oči" a teď jsou u konce s dechem, protože nezvládají splácet ty "super" leasingy?
 
0/0
28.5.2004 14:55

xx

Re:
Samozrejme. Ale ti to prave napred nabizeji svym znamym a ne do autobazaru, pze si timto davaji navic jakousi garanci, ze to auto je v pohode a navic je bazar neokrade o provizi.
0/0
28.5.2004 15:15

ONYX

Re:
HANSY ty si magor. Fakt se nezlob.
0/0
31.5.2004 8:59

Hans

Re:
Každý jsme tak trochu magor no ne???
0/0
1.6.2004 14:14

Franta

Re: Re:

0/0
3.4.2008 12:03

Tomáš Langer

Zmetek ojetina nebo zmetek nové?
No, myslím, že je vcelku jedno, jestli ojetina nebo nové.
U obou můžu natrefit na zmetka, jenom u nového mě bude řešení příp. problémů stát víc nervů, neboť si nemůžu moc vybírat, kde mi to opraví. S ojetým si zajedu s drobností do neznačkového a nic na tom netratím. Do značkového jedu jenom s opravami, na které si neznačkový netroufne. A po pár pokusech si mezi neznačkovými najdu fandu, kterej těm autům opravdu rozumí, což se o značkových servisech rozhodně říct nedá.
 
Tomáš
0/0
28.5.2004 15:41

luky

Re:
Rozdíl je v tom, že když koupím nové auto a narazím dnes na zmetek, tak musím být opravdu pechfógl a když už se to stane, tak mám pořád na auto záruku, kdežto když koupím auto ojeté, tak si nemůžu být jistý (pokud majitele dobře neznám), jestli těch 30.000 km na tachometru není náhodou ve skutečnosti 70.000 km, nebo dokonce 100.000 km (v případě taxikáře). U 3.roky starého auta to dost těžko poznám. A každý nemůže jít do autobazaru v doprovodu odborníka.
0/0
28.5.2004 23:04

Xray

Re:
Milý Pierre. Chci nové, voňavé auto, které není nikým ošmatané. Je mi jedno kolik dám navíc oproti ojetému. Vybírám si auta v kategorii na kterou mám. Hele, to bych za chvíli moh nakupovat v sekáči a na nuceném výseku. Protože to taky vyjde levnějc. Já nikomu ojetý auta neberu, ale neber mi ty nový.
0/0
31.5.2004 8:52

DennyCutter

Re:
Cena je také trochu poznamenaná německou mateří.  Ale zase bez VW by dnes Škodovka nevypadal, jak vypadá dnes (myslím hlavně automobilku a výrobní objemy). Pokud to srovnám s podobným případem, který se odehrál o málo let později (Renault převzal Dacii), tak asi zhruba podobně bych viděl osud Škodovky, kdyby to vyhrál někdo jiný než VW. Dacia je stále automobilka "komunistické éry" - prach špína olejem promáčené haly a silnice a směsice nechutných pachů. Loňský nový model Dacia Solenza porovnejte sami.
0/0
28.5.2004 11:21

Hans

Re:
Určitě byla výhra to spojení s Volkswagenem  . Jak pro Škodovku, tak pro celou republiku. Škoda je jeden z největších tahounů exportu a vůbec celé ekonomiky - vysoký počet zaměstnanců, obrovský okruh subdodavatelů,.... všechno souvisí se vším. Ta Solenza je hroznej humus  to auto bych nechtěl ani zadarmo!!! Jak je vidno, i přes velice atraktivní cenu se vůbec neprodává, to už o něčem svědčí a propo kde je názor, že pro Čechy je nejdůležitějším faktorem při výběru auta jeho cena?  Kde je Lada, Moskvič,....???
0/0
28.5.2004 12:26

luky

Re: A jsme u toho.
V podstatě potvrzujete jen to co jsem již psal. Pokud je skutečně pravda, že jde o skutečný stav tachometru :-), pak to znamená, že ten kdo vám auto prodal, tratil oproti nákupní ceně min. 170.000,-Kč (a to počítám Carismu v základu, s benzinovým motorem 76kW). Na 17.000 kilometrech pozdrav pánbůh. Dovolím si tvrdit, že Škodovku byste po 17.000 kilometrech prodal s podstatně menší ztrátou i s tím odřeným bokem. Nehledě k tomu, že je podezřelé že se někdo zbavuje po dvou letech tak výborného auta, nota bene když to není žádný vášnivý řidič, který by auto potřeboval denodenně - soudě podle těch 17.tisíc najetých kilometrů za dva roky. To se svojí k blití vhodnou Fabií nalítám bez problémů za 7.měsíců.
0/0
28.5.2004 11:40

Hans

Re:
Ano ty kilometry jsou skutečné, to auto koupila nové nějaká slepice v Praze a po cca 2 měsících ho odřené prodala mému známému zkušenému automechanikovi, který si ho opravil a chtěl ho pro sebe = naprosto bezvadně. Bohužel  (pro něj) bohudík (pro mě) přišly nečekané výdaje a musel ho prodat.
P.S. Vůbec si nemyslím, ře je Fábia k "blití vhodná". Naopak, jak jsem již psal jsem fanouškem Škodovky. Měl jsem políčeno na Fabií Combi 1,9 TDI, ale když se mi naskytla tato koupě tak jsem neváhal. Myslel jsem to tak, že za tuto cenu bych měl "oholenou" Fábku s max. benzínem 1,4. Místo toho mám "nadupanou káru" velikosti Octavie, v záruce a s téměř ještě nezajetým úsporným a výkonným motorem. Rozumíte mi?
0/0
28.5.2004 12:03

luky

Re:
Tak to vám opravdu gratuluji, ale na druhou stranu, kolik z nás má takové štěstí, aby se dostal k takovému kaufu a ještě měl jistotu původu vozidla? Dovolím si tipovat, že tak 90% kupců ojetin nemůže dát za koupené auto ruku do ohně a to dokonce ani tehdy, když ho koupí se servisní knížkou.
0/0
28.5.2004 12:59

Hans

Re:
Proto kupuji jen tak rok stará auta. Předpokládám, že za tu dobu se nedá až tak moc "zrasovat".
Jo jo jsem to ale naivka
Jasné, servisní knížka je asi taková jistota, jako když máte auto po STK
0/0
28.5.2004 13:24

Honza8

Re:
To je nejcastejsi historka automechaniku "jedna zenska ho trochu odrela" - ale vetsinou ten mechanik koupil skutecnou bouracku a dovedne ji opravil - na kseft !  To se tak prece rika: "ja to delal pro sebe, ale prisly necekane vydaje a tak to musim prodat"
0/0
28.5.2004 13:53

Hans

Re:
Když se podíváš do dokladů, tak vidíš kdo ho měl předtím, kdy bylo koupený, daný do provozu, převedený na jinýho majitele, ... Viděl jsi někdy doklady k autu?  Aha promiň, ty nejspíš ještě nemáš ani občanku natož řidičák  Co se týká toho "říká se" tak ten mechanik je můj známý, s kterým chodím občas na pivo a to auto jsem čas od času vídal, včetně toho, když ho přivezl odřený. A teď staví dům, tak potřebuje peníze. Mimochodem ten dům jsem taky viděl... To chce klid běž se uklidnit ke svý autodráze
0/0
28.5.2004 14:38

Onyx

Re:
Jo, jo, to tak bývá. Nejhorší koupě je vždy od těch nejlepších známých. Spousta aut má papíry falešné, takže na tohle se fakt spoléhat nedá.
0/0
31.5.2004 9:06

Hans

Re:
Jo jo tak to bývá, stejně tak se nedá spoléhat na to, že tvoje IQ je vyšší než IQ zmrzlé makrely  Když si ale neumíš pořádně zjistit stav a původ auta, tak radši jezdi dál na koloběžce.
0/0
1.6.2004 14:18

Tomáš Langer

Re: Carisma vs. Octavia
S Carismou GDI jsem jezdil 1,5 roku, cca 60 000 km. Podle mého je to (spolu s Toledem) bráška Octavie - stejná délka, stejná koncepce karoserie, stejně malý rozvor. Navíc malá kola a příšerně měkký podvozek.
Nadupaná kára to byla motorem (výkon dvoulitru, spotřeba do 7 l/100 km), al ejízdními vlastnostmi nic moc. Krásy taky moc nepobrala.
Tomáš
 
0/0
28.5.2004 15:47

Hans

Re:
Malý ( v nižší střední třídě nikoli) rozvor mě nevadí, i když si sednu "za sebe" v pohodě se vejdu a to měřím 192 cm. Malá kola? Mám na něm 205 obuté na 16" litých kolech - no comment. Měkký podvozek? V zatáčkách perfektně drží stopu a na našich silnicích plných děr? O nich vůbec nevím. A vzhled? Není to to nejkrásnější auto pod sluncem, ale je atraktivní dost(zvláště ze předu) a vypadá velmi sportovně (i díky těm "malým" kolům ) Jasně tvoje 305  20" na Ferrari to nejsou
0/0
28.5.2004 16:01

Petr

Re:
Za tristapapiru sezenes i lepsi auto nez Mitsubishi Carisma 1,9 .Tohle auto je technologicky hoooodne stare "The Carisma was introduced in September 1995" a uz v te dobe nemela na ostatni automobilky vcetne Oktavky ktera se zacla vyrabet o rok pozdeji coz neni tak velky rozdil. Nechci ti nic rikat jen tak napr. Test Scores: Front (63%) Side (78%) (3 hviezdy). A to ta s pocatku vyroby na tom byla podstatne hur jenom 2 hviezdy v EuroNcap testu a predalavali ji take kuli tomu ze v dnesni dobe by se s tak hroznym vysledkem nesmela!!! jako nove auto vubec prodavat. Takze i ta fabie z ktere se ti chce zvracet je na tom ci uz technologicky nebo i bezpecnosti (Test Scores: Front (75%) Side (78%)(4 hviezdy) lip nez ta tvoje sunka ktera navic po tom 'fejsliftu' vypada jeste hur nez pred nim. Mista mas mozna o neco vic i kdyz u razvoru 2.542 nevim nevim. Fabie ma 2.462 coz je jenom o 8 cm min a kdyz vemu fabku kombika tak kufr ma stejny jako ty. Jen tak abys me nenarkl ze jsem zaujaty skodovkar mam Mazdu3 1.6MCD 81kW Touring a predtim jsem mel avensise 1,6 VVT-i a pracovne Peugeot 307 2.0 HDI. Ale za tristapapiru bych zvolil neco uplne jineho za carismu bych nedal ani 200
0/0
28.5.2004 13:40

Hans

Re:
Aha to znamená, že třeba takový Golf, který se vyrábí nějakých 30 let na tom musí být technologicky a po stránce bezpečnosti opravdu hooodně špatně .
Ty jsi ale omezenec...
Máš snad něco proti Mitsubishi? Asi jsem neandrtálec, ale to auto mi příjde naprosto na úrovni dnešních vozů (moderní common rail motor, všechny možné elektronické systémy, 6 airbagů, pohodlný a moderní interiér, zavěšení Multi-link, ...)
A co se týče těch hvězdiček tak to nevím, ale i kdyby měla jen tebou zmiňované 3, tak to mě vůbec ale vůbec nesere. 
Facelift je podle mě velmi povedený a hlavně z předu vypadá opravdu dobře. 
Jo a z Fábie se mi nechce zvracet, jak už jsem v této diskusi zmínil.
Mimochodem vzal jsi v úvahu, že mě to auto vyšlo cca na polovinu oproti tvoje šunka Mazda 3 (pokud ji tedy vůbec máš).
0/0
28.5.2004 14:30

Petr

Re:
Jo jsem si vedom kolik moje sunka stala .To taky nemelo byt to auto ktere bych ti za ty prachy doporucoval a nenapsal jsem to tam abych se chlubil ale proto abys na me nevyhekl ze jsem skodofkofil. K tomu Golfu ...taky jsi me pobavil :-). Kdybych porovnaval golf nebo radeji pasata (je tam urcita analogie s tim tvojim)a taky je to par desitek let co prvni auto s nazvem passat seslo z vyrobni linky tak bych ti rekl "Passat was introduced in October 1996." to kopiruju z webu nechci se chlubit ze umim trochu anglicky :-) a jako vidis prodava se do ted a pred par lety taky dostal fejslift jako ta carisma a cas od casu novy motor ale jinak je to auto technologicky stare 8 let!!! Predtim se taky vyrabel passat ale jiny model a ta tvoje sunka se zacla vyrabet na stejne platforme v roce 95 a tu ma dodnes s tim ze dostala predloni nebo loni fejslift. Takze kdo si koupi ted passata nebo treba tu carismu tak dostane auto ktere konstrukteri vymysleli pred 9-10 lety s tim ze tam jednou za cas pridaji nejakou novinku jako airbag navic , radio do zakladni vybavy s CD nebo novejsi motor ci xenony, ale to auto je porad technologicky zastarale i kdyz do toho pasatu namontujou motor 2.0 fsi ktery vysel tusim tenhle rok. Ted mi uz rozumis ? Treba tak maly razvor co mas ty dnes nemaji ani auta nizsi stredni tridy a to tvoje je tabulkove o tridu vis. Napriklad moje mazda ma 2640 coz je o deset cm vic nez carisma a to jsem v tabulkach se svoji mazdou o tridu niz. Jen aby bylo jasno jak jsem to myslel.
0/0
28.5.2004 15:55

ťaman

Re:
Zdravím....
Mám dotaz, co tě vedlo k tomu zbavit se Avensise (kromě toho, že sis chtěl koupit Mazdu 3 - taky se mi moc líbí) a jak jsi byl spokojený s tím Avensisem? A co ta "jednašestka" - stačí na auto střední třídy??
0/0
28.5.2004 15:11

Petr

Re:
Nejsem zadny "trhac betonu" a tak mi ta jednasestka stacila az az . Navic ten motor ma dobry zatah odspoda prave diki vvt-i takze jsem byl uplne spokojen. Prodal jsem ji protoze se naskytla dobra prilezitost prodat a jeste lepsi koupit tu mazdu :-). Jinak jsem byl moc spokojen. Krome vody do ostrikovacu , benzinu a raz rocne olej jsem do toho nemusel nic investovat a mela najeto 85000 kdyz jsem ji prodaval.
0/0
28.5.2004 16:02

luky

Dobrá auta
Někde jsem nedávno četl, že na našem trhu už se nedají koupit špatná (nová) auta. Jenom hodně dobrá a ještě lepší. Myslím že se s tím dá docela souhlasit a Škodovky do toho už zcela zapadají. Pokud si vezmete kalkulačku a začnete trochu počítat, tak zjistíte, že za srovnatelnou výbavu utratíte u různých značek přibližně stejnou cenu (pokud nebudu počítat cenové úlety typu Mercedes nebo BMW). A pokud vám někde dají kus něčeho navíc, tak je to většinou v rámci nějaké akce a pak je zcela na vás, jestli budete na takovou akci čekat a využijete ji. Je pravdou, že Japonci a Korejci většinou nabízejí ve výbavě víc než evropská konkurence, ale když chcete auto po pěti nebo šesti letech prodat, tak zjistíte, že to co jste při nákupu vydělali, tak při prodeji zase proděláte. Škodovka je pro lidi kteří ctí usedlejší styl a určitě si s tím koupí i poctivé auto. Já bych ale radši ještě měsíc počkal a pak bych šel do Seatu Altea. Je to pěkné auto a hezky se v něm jezdí.
0/0
28.5.2004 11:05

DennyCutter

koukám "odborník" a "XXX" toho hodně vědi o autech
To je problém každého chatu, že sem každý může psát jakékoliv zblitky. Ano Octavia II je poněkud dražší na první pohled, navíc, kdo chce novinku, musí připlatit. Cena při stejné výbavě odpovídá VW Golf V. Navíc získáváte mnohem větší prostor a tunning podvozku zlatých českých ručiček a mozků z Česany. Nebudu mluvit o 4 airbagach ve std. výbavě a dalších prvcích aktivní beztpečnosti jako aktivní hlavová opěra a samozřejmě vynikající pasivní bezpečnost. Octavia II byla např. testována v extrémní situaci jako: suchý asfalt, rychlost 150km/h, prudké natočení kol. Jen si zatancovala a pohoda. Zůstala na kolech. Až mi tohle nějaká ojetá šlupka včetně bavorů předvede ... .
Takže, kdo má rád sebe a svojí rodinu, chce kvalitní, prostorné a bezpečné auto, pro toho cena nebude problém, protože u Volva, Toyoty a podobně rozhodně peníze neušetří. Samozřejmě Hyundai Getz nebo Renault Megane se dá koupit levněji, ale srovnával bych jablka s jablkama.
0/0
28.5.2004 11:05

Pierre

Re:
No prave srovnavat jablka s jablkma znamena sice vyradit Hyundai, ale ne Renault. A znamena to take vyradit Volvo, protoze to je nekde hodne hodne vepredu a Octavia nema na Volvo sebemensi sanci. Apropos myslim ze vyraz "ponekud drazsi" je eufemismus pro zatracene (mozna spise zku*vene) draha.
0/0
28.5.2004 11:19

DennyCutter

Re:
Nevidím rozdíl mezi čtyřicítkou Volvem a Octavii II. jen snad v ceně, Volvo je dražší.  uveďte jediný rozdíl, v čem je V nebo S40 lepší při stejné výbavě než Octavia II. Jsem skutečně žádostiv
0/0
28.5.2004 11:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.