Diskuze
Prodej nové octavie startuje
Děkujeme za pochopení.
cochran
Skoda drbe zakazniky
MP
Re:
Cenova politika hanebna neni. Skoda se nema za co stydet. A mimochodem - kdyz nasadis nizkou cenu, tak taky prodavat nebudes, protoze vzbudis neduveru. Viz. vstup Audi na trh USA. podivej se, kolik stoji konkurence. Ceny zakladnich vybav se pohybuji u vsech znacek stejne s minimalnim rozdilem.Honza8
Nechapu ten vysoky zajem o Octavii
Nechapu to, ze je Octavia tak popularni: v tabulkach spolehlivosti je nekde hluboko dole, diky malemu rozvoru je v ni malo mista a ma blbe jizdni vlastnosti, jak taha ten zadek za temi koly, ktera jsou moc vepredu. Interier fadni, VW motory jsou ve srovnani se zbytkem sveta zastarale ... Diesely bez filtru sazí (francouzi je uz maji standardne). Co ti cesi na te Octavii maji ?Hans
Re:
Honzo vypni už ten internet víš přece, že musíme jet k babičce, že jsme jí slíbili, že u ní strávíme víkend a oslavíme ty tvoje 6. narozeniny. TátaPierre
Kapitan mne s*re
Sakra to uz se kradou i nicky :-((( ja se na to muzu vykasla :-(((Tom
Ojete vozy
Daji se koupit i proverene ojete vozy v dobrem stavu za dobrou cenu a se zarukou. Ja jsem loni nakoupil z http://ojetevozy.honda.cz/" target="_blank" rel="nofollow">http://ojetevozy.honda.cz/ 3 roky stareho Accorda za tretinu puvodni ceny a jsem vice nez spokojen.Honza8
Re:
JO ? a byl 1) nebourany? 2) s jasnym puvodem ? 3) pravidelne servisovany ?Hans
Nový auto???
Naprosto souhlasím. Nový auto se absolutně nevyplatí. Ale to je podle vkusu každého soudruha Před 14 dni jsem koupil rok starou Mitsubishi Carisma 1,9 turbodiesel v max výbavě najeto 17000 km za 300.000,- Měla lehce odřenej bok, ale je perfektně opravená a nikdo nic nepozná. Navíc ještě voní novotou . Když si vezmu jaký bych měl za ty peníze nový auto (Škodu Fabii) tak se mi chce zvracet. Jinak Škodovkám fandím a nová Octavia je naprosto super svezeníčko.Xray
Re:
někdo na nové prostě má a někdo ne. a proto volí ojeté. to je život. a je to pochopitelné.luky
Dobrá auta
Někde jsem nedávno četl, že na našem trhu už se nedají koupit špatná (nová) auta. Jenom hodně dobrá a ještě lepší. Myslím že se s tím dá docela souhlasit a Škodovky do toho už zcela zapadají. Pokud si vezmete kalkulačku a začnete trochu počítat, tak zjistíte, že za srovnatelnou výbavu utratíte u různých značek přibližně stejnou cenu (pokud nebudu počítat cenové úlety typu Mercedes nebo BMW). A pokud vám někde dají kus něčeho navíc, tak je to většinou v rámci nějaké akce a pak je zcela na vás, jestli budete na takovou akci čekat a využijete ji. Je pravdou, že Japonci a Korejci většinou nabízejí ve výbavě víc než evropská konkurence, ale když chcete auto po pěti nebo šesti letech prodat, tak zjistíte, že to co jste při nákupu vydělali, tak při prodeji zase proděláte. Škodovka je pro lidi kteří ctí usedlejší styl a určitě si s tím koupí i poctivé auto. Já bych ale radši ještě měsíc počkal a pak bych šel do Seatu Altea. Je to pěkné auto a hezky se v něm jezdí.DennyCutter
koukám "odborník" a "XXX" toho hodně vědi o autech
Pierre
Re:
No prave srovnavat jablka s jablkma znamena sice vyradit Hyundai, ale ne Renault. A znamena to take vyradit Volvo, protoze to je nekde hodne hodne vepredu a Octavia nema na Volvo sebemensi sanci. Apropos myslim ze vyraz "ponekud drazsi" je eufemismus pro zatracene (mozna spise zku*vene) draha.Já I.
cena
Jojo, neberte to za ty peníze :o) Kamarád si koupil 2 roky staré mondeo 1,8 92 kW kombi, klima, 8 airbagů, pěkný radio (škoda nemá v zájkadu žádný!!!), mělo to najeto 80000, nebouraný, nekradený, se servisní knížkou, za 335000. Oktávie neni špatná, ale tenhle kauf ji zcela maže. do 400000 se dají koupit 2 roky stará mondea tdci v plný výbavě.DennyCutter
Re:
použité rakve se dají pořídit i levněji včetně obřadu a kremace nebo uložení do zeměDulos
Nova Octavia je moc dobre auto
Vzhledem k tomu, ze jsem tohle auto mohl vyzkouset, tak musim rict, ze z designoveho hlediska je to hodne podobne jako Octavie I., ale z funkcniho a kvalitativniho pohledu je Octavie II. uplne nekde jinde. Ma opravdu skvely podvozek a na prvni pohled kvalitni a prostorny interier a do ruky padnouci volant. Nevidim rozdil mezi auty stredni tridy a Octavii II. Osobne skodky nemusim, jezdim ve sluzebnim sportovne ladenem aute, ale kdybych mel utratit sve penize za rodinne auto. Tak bych asi volil tohle nebo Toyotu Corollu. Rodinne auto se vsim vsudy a vzadu je uz mista jak svina.Autoň
www.skoda-auto.pl
Jsem zvědavý na cenu Octavie v Polsku. Podle současného kurzovního lístku 1 zlotý = 6,8 Kč vyjde např. tuzemská fabia combi 1.4 16V 55kW u nás na 335.000 Kč, zatímco v Polsku na cca 298.000 Kč. A to nezapočítávám snížení ceny o v Polsku vyšší DPH, které odečtou z 298.000 a u nás se odvede 19%. Výsledná cena při bezproblémovém dovozu je tedy cca 290.000 Kč. Rozdíl ušetřených 45.000 Kč se určitě vyplatí.Majkie
Re:
Ne že by to nebylo lákavé, ale počítám, že zpočátku se budou vychytávat mouchy z náběhu výroby, u nového modelu často nebývá nouze o záruční opravy. Takže by se muselo zase do Polska, ne?Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...