Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Nová octavia: více peněz za lepší výbavu

Škoda Octavia přichází na trh. Kolik bude stát a bude se na ni čekat? Za více peněz nabídne mladoboleslavská automobilka u nové octavie i výrazně lepší výbavu než u starší verze tohoto vozu. O sedm centimetrů delší auto nabídne více místa na zadních sedadlech.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Lukin

17. 6. 2004 10:14
Humbuk kolem Ocktávky
 Vy s tím ale naděláte.Podle mne se od starého modelu moc neliší.A to,že je vzadu o pár mm více místa,to je k smíchu.aby se tam dalo sedět, muselo by to být alespoň 15 cm.Zkrátka na malém podvozku velké auto nebude.
 
0 0
možnosti

Ďábel

16. 6. 2004 8:15
neberu nikomu jeho nadšení
pro SEAT. Přečetl jsem si tu Vaší diskuzi, no pobavila mně a zastávám názor, nechť si každý jezdí v čem chce a velebí co jemu blízké jest.  Škoda dělá slušná auta a myslím že i spolehlivá. Sám jsem konzervativní a věrný VW Golf.  To je prostě etalon a i když ŠKODA i SEAT  jsou ze stejné skupiny, ještě mají co dohánět. GOLF je prostě jednička a tohle mi nikdo nevymluví.
0 0
možnosti

lumír

3. 6. 2004 20:46
Souhlas s RADKEM o toledu.
 Toledo je stejná platforma jako Octavia, motory jsou totéž atd. Proto nepříjmám argumenty viz. že Toledo je něco jiného než Octavia. Jediný rozdíl je KASTLE + INTERIÉR. Nechci vás rozlobit, ale jestli je jeden vůz kufr SEDAN a druhý HATCHBACK to nedělá z typu platformy jiné auto. To podstatné má Toleda stejné jako Octavia. Hezčí je ale opravdu Toledo, ale to je pouze můj názor.
pozn. Tady se má řešit nová OCTAVIA a né TOLEDO. Musím souhlasit s RADKEM co uvedl !
0 0
možnosti

ondra

3. 6. 2004 13:15
je drahá
Když dovolíte jen pár poznámek.
Měřím dva metry, takže vzadu to mám
v nové Octavii lepší. Ale řídit ji nemohu,
ten zbytečný středový panel.
S rozumnou výbavou a klima je prostě
drahá. Navíc je těžká, takže s 1,6 benzín
nejede, 1,9 TDI (slabší) pojede, až
přetrpíte prvních 30-40 tis. km.
0 0
možnosti

lumír

2. 6. 2004 16:59
..
Stejnak jediné auto které mě dokáže uspokojit po všech ( podotýkám motoristických) stránkách je SEAT Toledo 1.9 TDI  81kw.
JE BEZKONKURENČNÍ VE SVÉ TŘÍDĚ
0 0
možnosti

lumír ( ten pravý )

2. 6. 2004 22:58
Re: Toto nepsal lumír ale .......
 Toto jsem nenapsal já LUMÍR ! Seat TOLEDO s ROZVOREM : 2513 mm to je fakt k smíchů ! ! ! Dál nemá cenu nic dodávat . To je hluboký podprůměr NIŽŠŠÍ STŘEDNÍ TŘÍDY ...... TDi ? ? ? To snad néééé ! ! ! POMÓÓÓCCCCC ! !
0 0
možnosti

hhhhhhhhhhhh

2. 6. 2004 7:32
Octavia clasic či snad junior?
Viděl jsem nový ceník a verse clasic toje pěkný podraz na zákazníka.Cena od 425 tis za to máte slabý motor 1,4l ABS a 4 airbagy.Jinak se vše připlácí a to i takové doplňky např. ton skla, el okna vpředu ,el zrcátka ,výš seř sedadlo řidiče ,děl zadní sedadlo, rádio taky není . Tohle je adept na střední třídu.Myslím že přijatelná výbava je va verzi ambiente 1,6 l ale cena 500tis.
0 0
možnosti

Drsoň

2. 6. 2004 14:52
He, he !
Základní verze se bude jmenovat "ŽEBRÁK" ,nad ní pak bude luxusnější "NUZÁK" A následovat bude "SOCKA" 
0 0
možnosti

cochran

1. 6. 2004 12:29
SKODA DRBE ZAKAZNIKY
at si Skoda strci ta sva auta do p r d e l e . Az bude stat Fabia  200 000kc a Octavka 350 000 kc , pak se bude o cem bavit. Soucasne ceny jsou zlodejna.
0 0
možnosti

Karel

2. 6. 2004 6:07
Re: cochran
Nikdo tě nenutí si ji kupovat. Každá automobilka (stejně jako třeba každý hypermarket) se snaží něčím vyniknout. Škodovka dává hlavně prostor a výbavu. Každý racionálně uvažující člověk se rozhoduje podle výhodnosti nabídky. Když jsem se rozhodoval pro rodinné auto (3 děti), vybral jsem Škodu Octavia Combi. Nejen kvůli prostoru a rozumné ceně (srovnatelné s konkurencí), ale také kvůli cenám servisu (např. hodinu práce mám za 350 Kč, u Renaultu je to běžně 650 Kč). Kdyby nebyly Škodovky výhodné, proč by si je někdo kupoval? Používej hlavu i jinak než jako ukončení krku .
0 0
možnosti

demon

1. 6. 2004 2:33
ste k smichu
Lidi nevim jako proč se hádáte... ať si každej jezdí v čem chce.. a co se mu líbí...
mimochodem mam Opla Omegu 96 rok vyroby, MV6 v automatu... ano určitě se zde najde někdo ,kdo zase bude kecat peachoviny na tuhle znacku.. a co at si keca.. ja jsem s ni spokojenej a nic jinyho zatim nechci...  sme cesi podporujme tedy skodu.
a prestante se hadat a hlavne urazet kvuli kravinam.
0 0
možnosti

lumír

31. 5. 2004 20:25
nic se tu neděje .......
 Nic se tu neděje a to mě NEBA. Přeji všem hezký den !
0 0
možnosti

MP

1. 6. 2004 0:38
Re:
Rad tu budu s Tebou debatovat, tak nahod tema :-) Cau, MP
0 0
možnosti

Kritik

30. 5. 2004 22:20
Blbosti
V článku je hodně zajímavých blbostí:
octavia se začala prodávat s motorem 1.6 55 kW, teprve později přišel 1.4 44 kW a ten stál těch 340 tisíc
octavia přišla na trh 1996, ne 1997
nová octavia má v základu čtyři airbagy, současná má dva (začala se ale skutečně prodávat jen s jedním)
dvanáctiletou záruku na karoserii má i stará octavia, fabia, superb, takže žádná novinka
tu výrazně lepší výbavu jste vzali kde? elegance je u obou verzí skoro shodná, stará má navíc vyhřívání sedaček, nová boční airbagy - to jsou veškeré rozdíly!
Pánové, než začnete něco psát, radši si zapalte marihuanu, půjde vám to líp.
kritik
 
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška

25. dubna 2024

Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...

Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou

25. dubna 2024,  aktualizováno  8:43

Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...