Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nová octavia: více peněz za lepší výbavu

Škoda Octavia přichází na trh. Kolik bude stát a bude se na ni čekat? Za více peněz nabídne mladoboleslavská automobilka u nové octavie i výrazně lepší výbavu než u starší verze tohoto vozu. O sedm centimetrů delší auto nabídne více místa na zadních sedadlech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lukin

Humbuk kolem Ocktávky
 Vy s tím ale naděláte.Podle mne se od starého modelu moc neliší.A to,že je vzadu o pár mm více místa,to je k smíchu.aby se tam dalo sedět, muselo by to být alespoň 15 cm.Zkrátka na malém podvozku velké auto nebude.
 
0/0
17.6.2004 10:14

Ďábel

neberu nikomu jeho nadšení
pro SEAT. Přečetl jsem si tu Vaší diskuzi, no pobavila mně a zastávám názor, nechť si každý jezdí v čem chce a velebí co jemu blízké jest.  Škoda dělá slušná auta a myslím že i spolehlivá. Sám jsem konzervativní a věrný VW Golf.  To je prostě etalon a i když ŠKODA i SEAT  jsou ze stejné skupiny, ještě mají co dohánět. GOLF je prostě jednička a tohle mi nikdo nevymluví.
0/0
16.6.2004 8:15

lumír

Souhlas s RADKEM o toledu.
 Toledo je stejná platforma jako Octavia, motory jsou totéž atd. Proto nepříjmám argumenty viz. že Toledo je něco jiného než Octavia. Jediný rozdíl je KASTLE + INTERIÉR. Nechci vás rozlobit, ale jestli je jeden vůz kufr SEDAN a druhý HATCHBACK to nedělá z typu platformy jiné auto. To podstatné má Toleda stejné jako Octavia. Hezčí je ale opravdu Toledo, ale to je pouze můj názor.
pozn. Tady se má řešit nová OCTAVIA a né TOLEDO. Musím souhlasit s RADKEM co uvedl !
0/0
3.6.2004 20:46

ondra

je drahá
Když dovolíte jen pár poznámek.
Měřím dva metry, takže vzadu to mám
v nové Octavii lepší. Ale řídit ji nemohu,
ten zbytečný středový panel.
S rozumnou výbavou a klima je prostě
drahá. Navíc je těžká, takže s 1,6 benzín
nejede, 1,9 TDI (slabší) pojede, až
přetrpíte prvních 30-40 tis. km.
0/0
3.6.2004 13:15

lumír

..
Stejnak jediné auto které mě dokáže uspokojit po všech ( podotýkám motoristických) stránkách je SEAT Toledo 1.9 TDI  81kw.
JE BEZKONKURENČNÍ VE SVÉ TŘÍDĚ
0/0
2.6.2004 16:59

lumír ( ten pravý )

Re: Toto nepsal lumír ale .......
 Toto jsem nenapsal já LUMÍR ! Seat TOLEDO s ROZVOREM : 2513 mm to je fakt k smíchů ! ! ! Dál nemá cenu nic dodávat . To je hluboký podprůměr NIŽŠŠÍ STŘEDNÍ TŘÍDY ...... TDi ? ? ? To snad néééé ! ! ! POMÓÓÓCCCCC ! !
0/0
2.6.2004 22:58

rosťa

Re:
Co máš proti TDi. Motory tohoto koncernu jsou označovány jako jedny z nejlepších.
Já mám taky Toledo nový model a mohu srovnávat se Škodou (máme je ve firmě také)a je to jako nebe a dudy.Interiér Škody : strohý,nalajnovaný,zsataralý, dávno po zenitu. FUJ. Nahlídněte pane Lumíre (pravý) občas také do jiného auta ať můžete srovnávat.
Očekával jsem něco alespoň trochu designersky uspokojivého od nové Škody, ale opět mě zklamala.Jenom samé "lajny".
A teď mi to zkuste vyvrátit. Ale ještě předtím nakoukněte do konkurenčních aut Škody jako je 307,Astra,Megane,atd. s vyjímkou tedy Golfu ale ten to dohání vnějším vzhledem. I když mě osobně se víc líbí řada IV ( ovšem to je o vkusu )
A ještě jedna pozn. Stáhněte si obrázek Seatu III ze servru .DE a pak už nemusí být vůbec řeč o nějaké konkurenci Škodovky.
ŠKODU NIKDY.
0/0
3.6.2004 8:17

kamil

Re: TOLEDO
Toledo je SUPER kára, kam se hrabe na Ochcávku. Ani v nejlepší verzi nemá OChcávka el. sklápění zrcátek. Taková praktická věc a škodováci chudáci nevědí jak na to....   kluci, kluci
0/0
3.6.2004 8:32

Honza Kozák

Re:
Já mám doma také Toledo II a nevím jak může někdo srovnávat SEAT versus Šoda. Škodovka je po designérské stránce sto let za opicema.
Je mi jich líto i když až vyjede opravdu Toledo III, je Škodovka pohřbená. Samozřejmně záleží také na ceně ale design se nedá u nich opravdu srovnávat.A hlavně se podívejte na výbavu Toleda III v základní verzi. Motor 1.6 74kw,okna v elekt. a žádné kliky, 4 airbagy, tónovaná skla, centrál v klíčku, atd.
Já si počkám na" trojku" i když se budu s těžkým srdcem louit s "dvojkou" TDI 
0/0
3.6.2004 8:38

František J.

Re:
Jen do lumíra. Kámoš má toledo II a musím uznat že je to povedený car.
KDE JSI LUMÍRE???????????
0/0
3.6.2004 10:37

ANONYM EDYK

Re:
Jak si přišel na podprůměr pane  Lumíre - pravý.
Jel jste někdy v tom autě. Nepletete si ho s Toledo I. Nenechte se vysmát a běžte raději na revue iDnes,to je vaše parketa a né auta. Ale nebojte, třeba také časem dorostete a budete se moci bavit jako dospělí. A třeba vás tatínek jednou sveze v Toledu ve předu a né v autosedačce.
Toledo nemá po vzhledu interiéru a motoristické stránce konkurenci. Zvláště pak motory TDI. ( dle hodnocení APS ) A to se vyrábí od 1999 ( myslím T II ) a co teprve T III. Měl jsem už tu možnost ho na netu vidět.
MÁME SE NA CO TĚŠIT 
TOLEDO GOOOOD
0/0
3.6.2004 8:45

croline

Re:
SOUHLAS
0/0
3.6.2004 8:46

gool

Re:
Bohužel s vámi musím také nesouhlasit (pravý)Lumíre. Čtyři roky jsem vlastnil model Škoda Octavia a poté když se mé firmě zvedly obraty jsem přešel  k novému modelu Seat Toledo 2. Mohu s klidným srdcem říci že se tyto dva kousky aut opravddu nedají srovnávat jak po stránce designu, motoristické stránce a pro mne hlavně poruchovosti. S Toledem mám již najeto přes 80tis. kilomerů a bez jediné vážné závady. Pouze výměny oleje a filtrů + jedenkráte výměna brzdových destiček.
Snad jediné co by se dalo Toedu vytknout je páté dveře. Pokud vám to něco říká pane Lumíre. Toledo má kufr a Octavia celé výklopné zadní okno s kufrem. Tozn. lepší přístup do zavazadlového prostoru. Ovšem na druhou stranu zase Toledo má tím pádem tužší á vyztuženější karośerii. 
No a o interiéru vozidla snad nemá cenu se ani bavit, protože i laikovi stačí nahlédnout na "palubovku" a ví své.
Vlastním Toledo II, 1.9. TDI  81 kW (110PS) Signo. r.v. 2000
Budu ho měnit až za Toledo řady III
Škodovku už bych do firmy nechtěl. Předražené a okoukané auto bez nápadu,na našich silnicích.
0/0
3.6.2004 10:25

ready Kirken

Re:
No já nemůžu taky než jen souhlasit. Š je okoukané auto bez špetky nápadu. Nezlobte se na mě ale po osmi letech vyrobit pro mě tedy pouze "facelift" ( a už mi to prosím nevyvracejte -já vím platforma,nový volant, atd. bla,bla,bla...)
jestli tohle za ty peníze někdo koupí tak je to sebevražda.
A při pomyšlení že se to bude zase vyrábět dalších deset let je mi na b*l*i*t*í.
Mazda 3 , Peuegot 307 to je jiné kafe.
A Toledo 3 jsem už také viděl - BBOOMMBBAA   
0/0
3.6.2004 10:34

Radek

Re:
Tak vidím, že se tady sešli všichni vlastníci staronového Toleda II v ČR. Myslím si, že jestli je auto takové nebo makové určuje trh a vzhledem k tomu kolik se prodalo Octavií a kolik Toled (myslím, že  jste tady asi všichni, kteří si Toledo v posledních letech koupili), tak nevím co to tady vedete za bláboly. Seat Toledo je stejná platforma jako Octavia, používá stejné motory  a tak jsou řeči o nesrovnatelné motoristické stránce k smíchu a jen podtrhují úroveň vašeho příspěvku. Takový propad prodejnosti jaký zaznamenává Seat a zejména Toledo se jen tak nevidí. No hold jsou asi všichni hlupáci a vy tři jste geniální....
0/0
3.6.2004 15:03

hhhhhhhhhhhh

Octavia clasic či snad junior?
Viděl jsem nový ceník a verse clasic toje pěkný podraz na zákazníka.Cena od 425 tis za to máte slabý motor 1,4l ABS a 4 airbagy.Jinak se vše připlácí a to i takové doplňky např. ton skla, el okna vpředu ,el zrcátka ,výš seř sedadlo řidiče ,děl zadní sedadlo, rádio taky není . Tohle je adept na střední třídu.Myslím že přijatelná výbava je va verzi ambiente 1,6 l ale cena 500tis.
0/0
2.6.2004 7:32

Drsoň

He, he !
Základní verze se bude jmenovat "ŽEBRÁK" ,nad ní pak bude luxusnější "NUZÁK" A následovat bude "SOCKA" 
0/0
2.6.2004 14:52

cochran

SKODA DRBE ZAKAZNIKY
at si Skoda strci ta sva auta do p r d e l e . Az bude stat Fabia  200 000kc a Octavka 350 000 kc , pak se bude o cem bavit. Soucasne ceny jsou zlodejna.
0/0
1.6.2004 12:29

Karel

Re: cochran
Nikdo tě nenutí si ji kupovat. Každá automobilka (stejně jako třeba každý hypermarket) se snaží něčím vyniknout. Škodovka dává hlavně prostor a výbavu. Každý racionálně uvažující člověk se rozhoduje podle výhodnosti nabídky. Když jsem se rozhodoval pro rodinné auto (3 děti), vybral jsem Škodu Octavia Combi. Nejen kvůli prostoru a rozumné ceně (srovnatelné s konkurencí), ale také kvůli cenám servisu (např. hodinu práce mám za 350 Kč, u Renaultu je to běžně 650 Kč). Kdyby nebyly Škodovky výhodné, proč by si je někdo kupoval? Používej hlavu i jinak než jako ukončení krku .
0/0
2.6.2004 6:07

lumír ( ten pravý )

Re: Kdo ti tonapovídal ? ?
 Mám čtvrté auto od RENAULTU ( vždy spokojen ) ale hodinu za 650,- kč, to neznám ! Nezlob se prosím. Hodina mě stojí 390,- kč. Nevím kde jsi to vzal. Tvůj krk bych chtěl mít....... Ale hádat se opravdu nechci. Mohu doložit FAKTURY. Kdyby byla hodina za 650,- kč - ASI BYCH HODNĚ PŘEMÝŠLEL. Prostor ve staré OCTAVII COMBI ? ? Na nižšší střední třídu : průměr. Modli se ať děti nevyrostou. V pěti lidech je to o život. Přeju ti hodně úspěchů.
0/0
2.6.2004 22:51

demon

ste k smichu
Lidi nevim jako proč se hádáte... ať si každej jezdí v čem chce.. a co se mu líbí...
mimochodem mam Opla Omegu 96 rok vyroby, MV6 v automatu... ano určitě se zde najde někdo ,kdo zase bude kecat peachoviny na tuhle znacku.. a co at si keca.. ja jsem s ni spokojenej a nic jinyho zatim nechci...  sme cesi podporujme tedy skodu.
a prestante se hadat a hlavne urazet kvuli kravinam.
0/0
1.6.2004 2:33

lumír

nic se tu neděje .......
 Nic se tu neděje a to mě NEBA. Přeji všem hezký den !
0/0
31.5.2004 20:25

MP

Re:
Rad tu budu s Tebou debatovat, tak nahod tema :-) Cau, MP
0/0
1.6.2004 0:38

Kritik

Blbosti
V článku je hodně zajímavých blbostí:
octavia se začala prodávat s motorem 1.6 55 kW, teprve později přišel 1.4 44 kW a ten stál těch 340 tisíc
octavia přišla na trh 1996, ne 1997
nová octavia má v základu čtyři airbagy, současná má dva (začala se ale skutečně prodávat jen s jedním)
dvanáctiletou záruku na karoserii má i stará octavia, fabia, superb, takže žádná novinka
tu výrazně lepší výbavu jste vzali kde? elegance je u obou verzí skoro shodná, stará má navíc vyhřívání sedaček, nová boční airbagy - to jsou veškeré rozdíly!
Pánové, než začnete něco psát, radši si zapalte marihuanu, půjde vám to líp.
kritik
 
0/0
30.5.2004 22:20

lumír

OMLUVA pro : škodováka, boba, MP a svobodného člověka.
 Omlouvám se všem. Jen jsem chtěl narušit tu vaši SELANKU a rozplívání se nad novou OCTAVII.  Myslím že je to slušnej průměr mezi segmenty ,, všeobecně uznávaných tříd ,, v evropě. A taky uznávám že jsem si asi 60 % vymyslel ! Ale i tak si myslím, že to prospělo. Každému se líbí něco jiného. Proto není výrobce pouze jeden ! Ale docela dobře jste se nastartovali a bránili OCTÁVII ze všech sil. Za to máte můj hluboký obdiv ! Moje dlouholeté heslo je : buďme v pohodě ! Ročně najezdím asi 90.000 až 100.000 km takže myslím že na tom něco bude.... A je pravda, že nejde vždy jen o peníze. --- No nic dost, jsem se naomlouval . I když si žádnou ŠKODOVKU v životě asi nekoupím, přeji ŠKODOVCE hodně úspěchů .Nic ve zlém, vyznávám trochu jiné hodnoty vozů. Doufám že mě za tento můj názor nenapadnete. Dík.
PS: Má dobrá kamarádka je prodejcem u ŠKODOVKY, takže nějaký info opravdu mám. Z toho co od ní slýchávám, je to u škodovky stejné jako u FORDU, OPLA, AUDI nebo jak padlo v ŠÍLENÉ ADRENALÍNOVÉ DEBATĚ o ,, nepovedených POLOAUT od výrobce RENAULT. Jsou to jen stroje. A každý výrobek má své mouchy !  
0/0
30.5.2004 20:51

MP

Re:
No, tohle uz je jina :-) Jak pises - kazdy auto je jen stroj a to plati pro vsechny bez vyjimky. At si kazdy vybere co chce at nehani vkus druheho. Tak hodne stastnych km bez nutnosti zkouset EuroNCAP hvezdiky v praxi :-)
0/0
30.5.2004 21:58

škodovák..

Re: Omluva se příjmá..
Jednu věc si , ale neodpustím, nikdy neříkej nikdy a možná příjde den ,kdy se ti firma škoda trefí do tvojeho vkusu. Je možný , ale že ještě spousta vody uteče než si škodovka u nás vydobude kredit , jaký mají automobilky na západě , zatím mě těší , že západní zákazníci přehodnotili svoji nedůvěru v automobilku z východu a to díky především koncernu VW. KDe by dnes škodvka byla , kdyby zůstala v držení českých rádoby podnikatelů , asi tak jak LIAZ , TATRA ,AVIA,Kladenské hutě a jiný a jiný.
0/0
30.5.2004 22:29

škodovák

Nemůžu tě sesadit z trůnu...
Největší expert, lhář a trubka jsi přeci ty , ať hledám jak hledám ani na oficiálních stránkách jsem testy EURO NCAP nenašel .Asi máš nějaké informace typu ala Blesk...
0/0
30.5.2004 19:26

MP

Re:
Vykasli se na nej, je to nejakej trumpeta co nevi co placa.
0/0
30.5.2004 20:07

lumír

Pozor na ŠKODOVÁKA ! !
 POZOR na škodováka, je to expert blábolů ! Je to DEALER ŠKODOVKY ! A snaží se a snaží se... Chtěl bych slyšet víc názorů, od opravdových fandů škodovky. Tento týpek kazí škodovce jméno. Neví, nezná, nečte ..........
0/0
30.5.2004 0:28

MP

Re:
Lumire, prosim povez po pravde - to co pises, to je opravdu Tvuj nazor a nebo se tu jen pokousis rozpoutat nejakou vlnu reakci??? Vidim v tom jen pokus o nastartovani nesmyslne vulgarni diskuze. Zkus mimo urazek a pubertalnich vylevu napsat i nejaky konstruktivni argument, kterym bys sva tvrzeni podlozil tak, aby se s Tebou uz dal nikdo nemohl hadat. Diky.
0/0
30.5.2004 0:52

lumír

Pro MAGORA škodováka
 Dík že nikoho nenutíš do koupě OCTAVIE. Ty jsi asi ten týpek, kterej dostane oktávku jako služební vůz nebo jsi SOCKA a na lepší nemáš. Fakt jsou lepší auta. Testy Euro NCAP jsou zveřejněny v posledním čísle AUTO MOTOR und SPORT ! A nová OCTAVIA má bohužel pro tebe pouze ČTYŘI HVĚZDIČKY ! ! Ale tebe asi nic nepřesvědčí ! Jsi ŠKODOVÁK a to mluví za vše ...... Kup si AUTO MOTOR und SPORT ( pokud umíš německy ) a tam si to přečti. V opačném případě ti nemohu pomoci.
PS : Heslo ŠKODOVÁKŮ je, nevěř nikomu a ničemu ! Octavia není opravdu bezpečná. Myslím že ve škodovkách jsi mrtvý o hodně dříve než v renaultech. To netvrdím jen já. . . Ale to škodovák fakt nepochopí .....
0/0
30.5.2004 0:21

Škodovák...

Re: Nemíním tě o něčem přesvědčovat trubko..
Tak za prvé , nejsem prodejce a ani nedostanu služební auto od škodovky .Jsem přímo zaměstnanec , proto vím , kdy se odesílali auta pro testy EURO NCAP, bylo to círka třicet vozů ve všech možných vybavení a to bylo minulej týden , takže že by soudruzi z AUTO MOTOR und SPORT měli výsledky , které teprv probíhají hmm tomu se říká rychlost , ale tomu ty nemůžeš rozumět .Z dosavadních testů , které se dělali v rámci firmy, předčily zkoušky jakékoliv očekávání.Myslím si , že buď záměrně byla vypuštěna kachna , aby se takový trubky jako jsi ty , mohly po škodovce vozit a nebo koncern VW potřebuje rapidně škodovku přibrzdit , aby se dobře prodávaly Golfy.V podstatě mi to je jedno , protože první den prodeje , ukázal jakej je o novej vůz zájem ,převážně v Německu , kde bude prodej zahájen příští týden.:-)
0/0
30.5.2004 19:15

Rosta

hodnocení Octavie II
Myslím že Němci umí navrhnout dobré auto - není to sice nic revolučního, ale i tak slušné. Myslím, že se nemají za co stydět.
0/0
29.5.2004 11:54

škodovák

Re Proč myslíš?????
Nemá cenu přesvědčovat lidi , jako jsi ty o opaku. Toto auto bylo navržené roku 2001 v Česaně .Už několikrát jsem psal , aby takové lidi jako jsi ty navštívili škodovu a porovnali vívojové centrum z dob totality a z dnešní doby.Je pravda , že nová oktávka zdílí podvozek z Golfem , ale i Audinou,Seatem .Chceš snad říci , že Seat byl navrženej taky v Německu?
0/0
29.5.2004 12:32

škodovák

Pro trubku Lumíra..
Lumíre , nikdo tě nenutí , aby jsi si škodovku koupil , protože toto auto není pro snoby , ale pro normální motoristi.Nesnáším lidi tvojeho typu , kteří tvrděj něco co není pravda , vědomně lžou a rozšiřujou lži jen aby se ukázali zajimavými. Najdi mi výsledky testu Euro NCAP nové oktávky víš , zatím ještě nebyly zveřejněny , i když proběhlo spousta testů hlavně interních a tam škodovka dopadla velice dobře. Máš sice v Meganu čtyři airbagy to je pravda , ale když si koupíš oktávku v ambiente či eleganci tak budeš bezpečnější v oktávce.
0/0
29.5.2004 8:27

Antisocan

Kokotavka
Nez takovyhle auto, ktery bude okoukany a jezdit na kazdym rohu, s levnymi plasty v interieru a se strohym designem s dochvevy socialistickeho inzenyrstvi, tak to si radsi koupim 4 roky starou Toyotu Camry v plne vybave a budu mit hezky a kvalitni auto, za ktery se nemusi nikdo stydet.
0/0
29.5.2004 1:12

Luprecht

Re: ..
Toyota Camry je sice kvalita,pohodlí,ale jinak si myslím,že za novou Octavku se nikdo stydět nebude.Možná trošku smát až Vám časem vyvstane problém shánět levně neoryg.náhradní díly,nebo protáčet panenky za ceny oryg.dílů,které dřív nebo později příjdou na řadu.
0/0
29.5.2004 6:25

svobodny clovek

Re:
Jmenujes se sice Anticosan, ale budes na pekna socka, kdyz si chces kupovat 4 roky starou Trojotu.
0/0
29.5.2004 11:40

lumír

octavia II - centos
 ROZMĚRY  jsou OK ! ROZVOR je KATASTROFA ! ! Bohužel ....... Rozvor je základ ! A OCTAVIE má rozvor POUZE průměrný ! ! ! To víte z podvozku GOLFA - PASATA neuděláš ....... I když, zlatý český ručičky ....... To možná někdy příště svedou.
0/0
29.5.2004 0:30

Servismen

Re: Zase jeden pablb..
Od kdy je Pasat ve stejné třídě jako Golf či oktávka? Já si myslím , že můžeš srovnávat jen srovnatelné se srovnatelným , Ve stejné třídě jako je Psat je Superb a ten mu velice úspěšně konkuruje v prostoru. Je vidět , že jsi novou oktávku viděl akorát na fotce , že pro svoji nadutost a namyšlenost jsi se na ní ani nebyl podívat ,natož svézt. Víš , při testovací jízdě by jsi zjistil pravdu a to takovou , že ten tvůj Megán je jen podprůměrný auto které Nové Oktávce nesahá ani po výfuk natož po kufr..
0/0
29.5.2004 9:11

svobodny clovek

Re:
Vubec nechapu jak muze nekoho vubec napadnou srovnavat Octavii s francouzskym poloautem Megane  
0/0
29.5.2004 11:42

svobodny clovek

Re:
Vubec nechapu jak muze nekoho vubec napadnou srovnavat Octavii s francouzskym poloautem Megane  
0/0
29.5.2004 13:35

lumír

Re: SUPERBLB - SERVISMEN - od ŠKODOVKY .......
 Ahoj odborníku ,, škodováku ,, ! ! Asi hůř chápeš ... Já si třídy nepletu ale o tobě vážně pochybuju. Jsou totiž určité technické zákonitosti o kterých si zatím asi nic nezaslechl .Škoda OCTAVIA není ani : nižšší střední třída ani střední třída. Je to CHAMELEÓN ... Na střední třídu malý rozvor a na nižšší střední třídu je dlouhá. Proč myslíš že Wolksvagen udělal GOLFA ,, se stejným rozvorem ,, s přirozenou délkou pro nižšší střední třídu ? ! ? Protože jsou to profíci ! Proto dělají dobrá auta s dobrym výsledkem ! Věř mi že by němce na rozvor GOLFA nikdy nenapadlo napasovat kastli z PASSATA !--- To je to tvoje srovnání nesrovnatelného ! ! ---  A to je to, co ty asi nikdy nepochopíš...  Mimochodem GOLF se fakt povedl ve všech směrech ! Což se o OCTAVII bohužel říci nedá !  
PS : Máš pravdu že ŠKODA SUPERBLB se může s PASSATEM úspěšně měřit pouze v nabídce prostoru. Ale nic dalšího mě nenapadá, proč si koupit SUPERBLBA. Passat je fakt lepší.
0/0
29.5.2004 23:24

Petr

Re:
Az na to ze Superb ma podvoze z A6 zatim co passat z A4. Odborniku ! :-(((
0/0
1.6.2004 15:56

centos

octavia II
hlavni vyhodou jsou rozmery... vazeni panove z redakce z idnes , bud nerozumite tomu o cem pisete, nebo je firma skoda vasim uhlavnim nepritelem . jinak si nedovedu vysvetlit vasi antipatii k tomuto automobilu a k teto firme.chtel bych vam proto doporucit ,kdyz nerozeznate kvalitu ceske novinky od ostatnich (evropskych) horkou jehlou sitych novinek v tzv.stredni nizzsi tride, pak o tom radeji mlcte, protoze vase komentare a hodnoceni jsou pak vrcholem  amaterismu s naprosto zavadejicim hodnocenim tohoto vozu. nevim jestli je to ve vasem pripade zamer ci totalni nevedomost..
0/0
28.5.2004 23:16

lumír

pohoda
 To chce klid ! Přeju škodovce hodně štěstí. Nová octavia je slušnej standart ale ne pro každého. Nemyslím cenu ! Ale chlubit se že v roce 2004 má již v základní vybavě dva AIR BAGY to je hustý ! ! Veškerá konkurence ,, ze západních zemí ,, evropy má nejméně čtyři a převážně víc ,, VAKŮ ,, ! ! Bezpečnost je pro mě víc než velikost kufru ! ! K čemu velkej kufr, když to někde vybouráte ? ? Myslím že to je hlavní nevýhoda nové octavie ! Přeji všem cesťákům a dealerům českých firem : mnoho šťastných kilometrů s novou ,, VELIKÁNSKOU ,, octavii.
PS . Já mám Renault Lagunu 2.2 Dci a jsem v pohodě ! ! Teda až na ten ,, podle škodováků ,, malej kufr. Mě plně vyhovuje. Ledničku a pračku mi přiveze prodejce .........
0/0
28.5.2004 21:21

MP

Re:
Nic proti Renaultu, Laguna je fakt hezka, ale predevcirem jsem si prolizal komkurenci Octavie - Renault Megane Sedan. No, kratce a strucne - tak zklaman a prekvapen jsem uz dlouho nebyl. Zvenku je to hezky auto, ale uvnitr je to vazne spatny. Taaaaaak a do me! Schvalne kdo vymysli tvrdsi nadavku :-)
0/0
28.5.2004 21:30

luky

Re:
Nevím, možná že se pletu, ale já jsem doteď všude četl, že v základu jsou čtyři airbagy. Že jsou jenom dva tady čtu dnes poprvé.
0/0
28.5.2004 22:17

lumír

Re:
 Kde to žiješ ? Škodovka je hezký pozlátko s velkým kufrem a POUZE DVĚMA AIRBAGY v základní výbavě ! Kdo šetří ma za ? ? ? ?  To je fakt síla ..... Jo a ten nepovedenej MEGAN má v základu min. čtyři ! !   , - - - Jo a  v CRASH TESTU u EURO NACP : Megane PĚT HVĚZDIČEK ! ! NOVÁ OCTAVIA stěží čtyři ! ! Fakt smutný ..... pozn. PĚT HVĚZDIČEK JE PLNÝ POČET . Ty dva airbagy jsou v oficiální specifikaci ŠKODA AUTO ! ! Nemůžu se udržet ! ! To je síla ! !  
0/0
29.5.2004 0:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.