Diskuze

Auta z Kolína jsou na světě

Nové toyoty, peugeoty a citroëny z Kolína už jsou na světě a s nimi i první ukázky toho, jak by měl dosud utajovaný vůz vypadat. Se svou představou přišel po debatě s informovanými zdroji německý autodesignér Christian Schulte.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

cejkis

19. 8. 2004 12:49
..
mno můžu říc, že ty plechy který si střežej ve skladu vypadají jako z výše uvedených aut :)
a obrys auta přikrytého plachtou které tam jezdí po lince vypadá rovněž podobně :)
0 0
možnosti

škodovák

10. 8. 2004 20:32
Miloši , asi se přesunem jinam.
Na jiné diskuzní fórum , o nové Oktávii Combi tohle fórum se asi brzo už propadne do zapomění , jinak jsem ti psal již ráno v 5 hodin.V tom vedru se nedá spát.Tak jsem zvědav zda přejdeš na nové diskuzní fórum..
0 0
možnosti

Miloš

10. 8. 2004 23:03
Re: souhlas
Souhlasím s přesunutím na diskuzi o Octavii Combi II. Těším se na ten boj. Docela se tam sekaj. Octavia Combi II. je největší, nejbezpečnější má největší kufr na světě a jízdní vlastnosti na výbornou  VW se musí .....! Takový blbosti tam fakt padaj....... 
0 0
možnosti

Miloš

9. 8. 2004 20:05
nesouhlas.... Zděnku ! !
0 0
možnosti

škodovák

9. 8. 2004 20:27
Re: Já vím,ty budeš nesouhlasit vždycky.
Nejprve ji , ale vyzkoušej , ještě lepší by bylo se zavázanýma očima ,aby jsi neviděl v čem jedeš , protože by jsi měl kopřivku jen z toho , že by jsi měl nasednout do škodovky a potom si udělej ucelenej názor o tom , jaký to auto je. Víš ono spousta odborníků ji chválí a zase jiní odborníci ji haněj , záleží za koho ty odborníci kopou , proto si myslím , každej áť se projede v autě a potom kritizuje , takhle škodovka přesvědčila Briti, ale s tebou je těžší práce , protože nesouhlasíš ze zásady..
0 0
možnosti

Miloš

8. 8. 2004 23:16
ahoj
Škoda Octavia II. je šílenost ( myslím tu délku ) to je EXTRÉM ! ! Nižšší střední třída, je v průměru o třicet cm kratší ! ! Je to skutečně otázka rozvoru ( jízdní vlastnosti, pohodlí a bezpečnost ) všichni včetně VW to respektují ! ! Všimni si u nižšší střední třídy rozvor versus délka. A že je Škoda Octavia II., opravdu nižšší střední třída, o tom není pochyb.Pár příkladů : Škoda Octavia II. : rozvor - 2578 mm, délka - 4572 mm ! ! ! Ford Focus : rozvor - 2615 mm, délka - 4183 mm ,   Toyota Corolla : rozvor - 2600 mm, délka - 4180 mm,  VW Golf V. : rozvor - 2578 mm, délka - 4204 mm ,   Peugeot 307: rozvor - 2608 mm, délka - 4202 mm,   Opel Astra II. : rozvor - 2614 mm, délka - 4249 mm atd. Všechny typy jsou skutečně o TŘICET CENTIMETRŮ KRATŠÍ ! ! ! To nemůže bejt náhoda ! ! ! Ty to jistě zdůvodníš...... Ale fakt je to moc divný. Je to proti logice. Ahoj
0 0
možnosti

škodovák

9. 8. 2004 5:10
Re: ¨Jdu do práce , tak jen ve zkratce.
Ano je větší , než konkurence, otom se s tebou nebudu přít . Popravdě , řídil jsi někdy Novou oktávku? Seděl jsi v ní? Pokud ano můžeš posuzovat jízdní vlastnosti podle vlastní zkušenosti a né podle toho kdo co napíše a pasuje se na odborníka.Já tu možnost měl a věř seděl jsem nejen v Nové oktávce , ale ve většině konkurenčních aut a zase by to vyznělo jako přemlouvání a vychlubání , musíš to zkusit sám .Co se týče prostoru vzadu je tam o dost víc místa než vtý starý, pokud bych chtěl ale extrém , půjdu do Superba , tam můžeš i souložit na stojáka:-)
0 0
možnosti

Miloš

5. 8. 2004 23:22
dodatek
O tom že je Škoda Octavia I. + II. nížší střední třída, není pochyb ! ! Třídy se řadí skutečně dle ROZVORU. Délka vozu na to nemá vliv. Rozvor 2578 mm, je podprůměr nižšší střední třídy. Takže Octavia I. + II. je opravdu nižšší stř. třída ! ! Jen ta karoserie je dle rozměrů : střední třída. A jsme zase u toho ! ! Octavia I. + II. má extrémně dlouhou KAROSERII vůči ROZVORU ! ! To nedělá ani VW ! ! Na stejném, jak si správně uvedl koncernovým podvozku s rozvorem ( 2578 mm ) vyrábí  VW -Golf V. ale ten je o 13 cm ( délka 4204 mm ) kratší než Octavia II. ! ! A Seat je také o 11 cm kratší než Octavia II. Již to chápeš ? ? VW + SEAT dělají jediné. KRÁTKÝ ROZVOR = KRÁTKÁ KAROSERIE ! ! ! Škoda dělá pravý opak ! ! I AUDI A-3 je o  moc kratší než Octavia II. (  při stejném rozvoru ) zase o 12 cm kratší  ! !  Fakt nevím jak to Škoda myslí ? ? Je to fakt jen otázka velikosti KUFRU ? ? Jestli ano, není to dobrý směr. A nebo je to tím, že Škodovka vyrábí pouze tři typy vozů .........  A na dotaz o STŘEDNÍ TŘÍDĚ, rozvor verzus délka např. Peugeot 407 ROZVOR : 2725 mm - DÉLKA : 4676 mm ! ! Renault Laguna ROZVOR : 2748 mm - DÉLKA : 4576 mm ! ! Již to chápeš ? ? Škoda Octavia II. ROZVOR : 2578 mm - DÉLKA : 4572 mm ! ! Již jsi to pochopil ? ? To znamená : Škoda Octavia je přibližně stejně dlouhá jako tyto vozy, ale rozvor má o asi 18 cm menší ! ! To musí být znát ! ! Vím že Octavia II. není střední třída rozvorem, ale délku má na střední třídu ! ! Proto je to uvnitř malé a zvenku velké ! ! No nic už tě nebudu trápit . Tobě se Škodovky líbí, takže tyto informace asi nebereš..... Ale něco na tom je. Čau ! ! 
0 0
možnosti

škodovák

8. 8. 2004 21:25
Re: Za domácí úkol 5
Já jsem přeci nechtěl , aby jsi mi hledal vozy s větším rozvorem a menší karosrii,kvůli převysu , já ti dám jeden typ Opel Omega délka 4787mm rozvor 2730mm Nová oktávka délka 4572 mm a rozvor 2578mm v poměru rozvor a délka vozu má Opel Omega větší převys jak OktávkaII Těch aut je samozřejmně víc , ale mněl jsi je najít ty .Když si přečteš o jízdních vlastnostech Oplu je na velice dobré úrovni..Takže je nesmysl to co tvrdíš ty , že oktávka má špatný jízdní vlastnosti..
0 0
možnosti

Miloš

5. 8. 2004 22:41
čau zděnku
Ahoj. Jestli chceš kompletní výsledky testů, včetně bodů, za čelní a boční náraz, napiš mi FAXOVÉ číslo. Pokud nemáš fax, dej mi třeba číslo FAXU do práce, nebo nějakého známého. Myslím že si počteš. Tyto informace byly zveřejněny v časopisu AUTO, MOTOR a SPORT ( CZ ), jako příloha Euro NCAP. Bylo to zveřejněno pod názvem - Je Váš vůz opravdu tak bezpečný, jak si myslíte ? ? - Testy začínají jednou hvězdičkou např. Hyunday Accent 75 bodů - test z roku 2000 a končí nejbezpečnějším pětihvězdičkovým : Renault Espace 194 bodů - test z roku 2003. Jestli máš opravdu zájem, pošli mi to FAXOVÉ číslo.  
0 0
možnosti

škodovák

6. 8. 2004 18:20
Re: A otom to je ...
Seš hodnej ,ale já nepotřebuju tyto informace , protože se řídím tím jak jsi zde napsal .Mezi jednou a pěti hvězdičkama je docela malej bodovej rozdíl 75u Hyundaje jedna hvězdička a u Ranaultu pět hvězdiček 194 bodů.Je dobře že čteš , ale vybíráš si jen články , které píšou novináři a ty píšou články , podle toho jak jsou placeny.Já tvrdím jen to jedno a neslevím od toho ani kousíeček, což je že škodovka dělá bezpečný auta sice nejsou v absolutní špičce, ale v lepším průměru .Ber to střízlivě , kdyby byly auta s jednou hvězdičkou životu nebezpečný , asi by nedostali povolení tyto auta prodávat na našem trhu a myslím nikde ve světě. Škodovka má čtyři a přesto se ti to zdá málo , Netrvrdil jsem nikdy že škodovka je nejlepší a nejbezpečnější, ale to že je to dobrý auto a patří k těm lepšm značkám.
0 0
možnosti

TPCA

4. 8. 2004 18:51
TPCA
http://www.tpca-cz.com" target="_blank" rel="nofollow">http://www.tpca-cz.com
0 0
možnosti

Miloš

3. 8. 2004 21:08
Škodováku .....
Před fábii je v minivozech VW POLO , RENAULT CLIO, CITROEN C-2, FIAT PUNTO atd. Škoda SUPERB a OCTAVIA I. jsou na tom ještě hůř. Promiň. Hájíš neobhájitelné ! Za to máš můj hluboký obdiv ! Škoda Fabia je v testech 56 místo, Superb 68 místo, Octavia I. 77 místo ! ! Již jsi to pochopil ? ? Tyto testy nejsou o třídách, ale o bezpečnosti ( bez ohledu na třídy ) daného vozu. Octávia II. dopadne také podprůměrně. Protože na malý ( v nižšší třídě podprůměrný ROZVOR ) narazili karoserii ze střední třídy ! ! VW Golf dělá vozy v délce úměrné ROZVORU ! ! Krátký ROZVOR = krátká karoserie ! ! Takže prohlásit, že když GOLF V. má pět hvězdiček ( 20 místo ), bude i Octavia II. pětihvězdičková, je hloupost. To by musela být o deset cm kratší.  Proto VW Golf není tak dlouhý ! Kufr je v testech bezpečnosti k ničemu. Tak velké převisy karoserie, jako má Octavia I. + II. nevyrábí nikdo. Proto se ty testy bezpečnosti, nedaří a nedaří.....  
0 0
možnosti

Škodovák.

3. 8. 2004 22:04
Re: Tak jsme zase v sobě :-)
Miloši , já jsem Zdeněk :-). Těší mně tvoje neustálé dětinské názory.Máš pravdu , máš pravdu , máš pravdu.. Všichni jsou před škodovkou i tebou zmiňované Pólo ,které v roce 1999 získalo jen dvě hvězdičky ,Sice má nyní čtyři jako Fábie , ale to je nepodstatný,Punto mělo jen jednu hvězdičku v roce 1999 ,Víš dá se říci , že Fábie a to je lehce doložitelný v Roce 2000 získal hned čtyři hvězdičky na tu dobu super,ostatní se zlepšovali , až po roce 2000 jo podívej se na ty testy a zjistíš že oktávka se vyrábí již od 1996 .Nová oktávka se začala sériově vyrábět letos počkej na výsledky a potom můžeš něco říkat i když já tvrdím i čtyři hvězdy je super.Nejvíc jsem se pobavil tvým slučováním rozvoru s bezpečností auta , vážně jsem se zasmál.Prosím tě neměň si nick , protože tohle je pro mně největší relax o celozávodní dovolený.Vážně někde se tupě válet u moře by mi nedalo tolik , jako diskuze s tebou.Tady snad už diskutijeme jen mi dva..Nevím sice kolik ti je let , ale zřejmně moc ne.Mně je už čtyřicet ve firmně jsem od roku 1985 a pokaždyý i ty přiblblý dnes životu nebezpečný 120 museli absolvovat bezepečnostní test , aby se auta mohly prodávat v cizině a je jedno zda na západě či východě.
0 0
možnosti

freestyler

2. 8. 2004 13:58
kouření
< align=center> Upozornění Ministerstva zdravotnictví < align=center> Kouření vás může ochránit před rakovinou plic! < align=center> wm magazín č.29 .http://www.toplist.cz" target=_top> Ministerstvo se zdvořile omlouvá za dočasnou dezinformaci, k níž došlo nekritickým přijetím neověřených údajů zahraničních výzkumných institutů. Evropané se poprvé seznámili s tabákem v roce 1492, když Kolumbus a jeho společník výzkumník odriguo de Jerez poprvé viděli kouřit kubánské domorodce. Ještě týž den si de Jerez poprvé zabafal a shledal kouření velice uvolňujícím, přesně tak, jak ho místní ujišťovali. To byla důležitá událost, protože odriguo de Jerez odhalil to co kubánští a domorodí Američané věděli už po staletí: že kouření doutníků a cigaret je nejen relaxační, ale kromě toho léčí kašel a další lehká onemocnění. odriguo de Jerez, který si po návratu domů okázale zapálil doutník na ulici byl okamžitě zatčen a tři léta vězněn zděšenou španělskou nkvizicí. De Jerez se vlastně stal první obětí protikuřácké lobby. ěhem méně než jednoho století se kouření stalo velmi oblíbeným a v celé Evropě přijímaným společenským zvykem a z kolonií byly dováženy tisíce tun tabáku k uspokojení rostoucí poptávky. Stále víc spisovatelů velebilo tabák jako univerzální lék na různé lidské choroby. Počátkem 20. století kouřil téměř každý druhý člověk, ale výskyt rakoviny plic zůstal na nízké, téměř nepodchytitelné úrovni.  Pak ovšem 16. června 1945 došlo k děsivé katak

Honza

30. 7. 2004 22:40
Přesně ekonome
Vezměme v potaz, že jeden nezaměstananý dostatne 2000 Kč od státu, automobilka zaměstná 3000 lidí, za jeden měsíc stát ušetří cca. 6 000 000 Kč za rok 72 000 000 Kč a to už je suma, která stačí na oddlužení jedné nemocnice. A to ještě kolik zaměstnají lidí ti investoři co sem přisšli kvůli TPCA. spíš by jsme měli poděkovat Czechinvestu že sem TPCA přitáh. Do kolína mělo jít spočátku BMW a víme jak to skončilo. Německá vláda nabídla pro sebe tak nevýhodné podmínky, že BMW se rozhodlo pro Německo a má se tam jako v bavlnce.
0 0
možnosti