Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zloději ukradnou denně sedmdesát aut

V Česku ukradnou zloději každý den více než sedmdesát aut. Od začátku roku do konce července ztratilo svůj vůz přes třináct tisíc lidí. Policisté však tvrdí, že se situace postupně zlepšuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

unnamed

Krenek...
Krenek??? Tak to je sila! To je prece nejvyhlasenejsi podvodnik z Ostravy! Ten mne pripravil o bezmala 200.000, diky sve poctivosti!!!
0/0
24.9.2004 13:42

Dobrodruh

Zabezpeceni auta
Ahoj všem. Máte někdo zkušenosti jaký zámek řazení je nejvhodnější na Opel Astra? Našel jsem si firmu TOPRA www.topra.cz . Maj zajímavou cenu zámku řazení za 4.190,- i s montáží. Nevíte případně někdo ještě o levnějším zámku? Díky Dobrodruh.
0/0
16.9.2004 9:41

Přemda

zabezpečení auta
Já mám na Octávce následující.
páka na volant
páka na pedály
alarm
tajný vypínač přívodu nafty
zamykání řadící páky
Než se můžu rozjet tak to trvá asi půl minuty to všechno deaktivovat, ale stojí to za to. To už by asi ten lapka musel to auto moc chtít aby si dal takovou práci. A ještě jeden typ pro neználky. Ten vypínač je nejlepší mezi panty řidičovích dveří. Lapák zabouchne dveře a bude chtít nastartovat a nikdy ho nenajde. No jenom doufám že tady nějakej čorkař teď je.
0/0
31.8.2004 16:53

David

levne zabezpeceni
mam dobry zkusennosti s firmou Topra. jsou hodne levny a udelali mi i ten vypinac.  www.topra.cz cus.
0/0
30.8.2004 22:22

bc23

chybička se vloudila
Co takhle dát pod článek počet ukradených aut od značek na počet aut dané značky celkem. nebo aspoň na prodané za rok.... Toto je naprosto zavádějící statistika, protože když přijdete do pojišťvny s tím, že máte audinu, tak Vám zrovna slevu na pojistku proti ukradení nedají - je nejkradenější... Zajímavější by bylo procento od značky atp. Jinak je to prakticky bezcenná tabulka.
0/0
29.8.2004 17:25

TopGun

A japonci ?
V tabulke mi trochu chybaju japonci. To naozaj nie su dostatocne ziadani, alebo sa tazsie kradnu ? Nema tu niekto info z prvej ruky ?  ;-)
0/0
28.8.2004 11:53

Kůň

PHA značky
3 důležité rady pro stejné chudáky jako já, kteří musí parkovat na ulici, ještě k tomu v pze na žižkově:
1. neparkovat na konci řady! nikdy! je to důležité, odvezou vás velice jednoduše, není co řešit
2. mít hnusné auto, teď uživám kus plechu názvem favorit, být majitel na něj koupil značkové talíře, chtěl sem je servat, ale nějak to nešlo do měsíce se to někomu(černé prasata) povedlo
3. nemít mimopražskou značku to je taky smrt
0/0
27.8.2004 14:03

Datel

Re: PHA značky
tomu tretimu bodu nerozumim.. zalezi na SPZce? a proc je zrovna prazska znacka na zizkove smrt?
0/0
28.9.2004 19:54

Martin

Nejlepší zabezpečení
Nejlepší zabezpečení auta proti krádeži je podle mě vedlé to botičky tajný vypínač zapalování (popř. u karburátoru vyndaný kabel z rozdělovače)..po ptákách.
0/0
27.8.2004 13:10

nevěřící

trocha matematiky.........
Takže:když to vezmu ryze matematicky, 37% z 70 je (zaokrohleno) 26 aut. Tzn., že každý den se minimálně 22 osob (pokud si nějaký blb nenechá naoko ukrást dvě auta naráz) dopustí  podvodu v hodnotě cca 300 - 500 tis.Kč (nepředpokládám, že si někdo nechá ukrást stodvacítku na pojistný podvod). To mají soudy co dělat, že? :o))))))) Buď je to blaf ze strany pojišťoven a nebo, práce policie a následně především soudů, je ještě horší, než si představuji v těch v nejčernějších představách.............  No nic, žijeme přece tady, u nás :o)))))))))  takže žádné vzrušování.......
0/0
27.8.2004 12:33

Jochen

NEJLEPŠÍ ZABEZPEČENÍ
NEJLEPŠÍM ZABEZPEČENÍM, které tady ještě nikdo nezmínil, je vlastní botička.
Ovšem pozor na odtažení pomocí  - ne najížděcích pásů ale vyzdvižení na plošinu odtah. auta.
Jinak já tento způsob praktikuji již pár let se  se svým SUPERBEM 2.5 TDi a vše v naprosté pohodě. Podotýkám, jsem z Prahy a parkuji na nehlídaných parkovištích. Možná je to náhoda možná ne. Důvod k zamyšlení...
0/0
27.8.2004 12:16

Martin

Re: NEJLEPŠÍ ZABEZPEČENÍ
To by mě zajímalo, kde se botička dá koupit a kolik stojí?
0/0
27.8.2004 13:07

LOSER

Vlastní botička
To bych chtěl teda každej den nandavat a sundavat. Zejména třeba v zimě . Dobrej je ten tajnej vypínač,ale i jeho "ukrytí" se dá vysledovat......       
0/0
27.8.2004 13:18

kraken

Re:
Stačí mít trochu šikovné ruce a uděláš si ji sám jako já. Musím potvrdit, že je to osvědčený způsob zabezpečení. Vřele doporučuji.
kraken
0/0
27.8.2004 13:20

Samius

Re:
Souhlasím,pokud má člověk škodovku,tak není problém si ji svépomocí zajistit proti ukradení. Už jen s ohledem na to,že některé škodovky se nedají nastartovat ani klíčkem,natož s urvanýma drátkama:))
0/0
28.8.2004 21:51

Martin

Re:
Rad bych vedel, jak muzes mit nekolik let boticku na SUPERBU, kdyz se vyrabi teprve ponekud kratsi dobu.
0/0
27.8.2004 15:37

huhu007

Jak na zloděje aut
nejlepší zábranou pro zloděje aut je nechat v autě cvičenou kobru.
Nejlepší na vykrádání aut je nechat tam televizi s nástražným výbušným systémem. Až ji příslušný zloděj zapne na zkoušku v zastavárně, zabijí se hned 2 mouchy jednou ranou.
0/0
27.8.2004 11:12

pav

Re: reakce
Milý kamaráde dnes jsou zákony u nás bohužel takjové že by si šel sedět a nadlouho. Zahrádkář kterému již 20x vykradli zahradní chatku nastražil otrávenou marmeládu zloděj se přiotrávil a majitel chatky měl průser jako hrom
0/0
27.8.2004 19:00

Pavel

Tabulka
Bez informace o celkovém počtu aut té které značky se nedá určit procento. Navíc ten, kdo jezdí Volvem jezdí zpravidla ze své garáže do hlídaného parkoviště firmy. Vliv by určitě měl také počet najetých km či spíše čas stání na nehlídaných místech. To už však těžko někdo zjistí.
 
0/0
27.8.2004 11:04

nevěřící

Re:
a taky jestli jel před tím z kopce nebo do kopce, jestli svítilo sluníčko nebo pršelo, jestli měl svátek muž nebo žena, jestli okradený snídal nebo ne, ano, bez toho procento opravdu nelze určit.......
0/0
27.8.2004 12:36

kakonka

Zaručeně jak na to!
V saudské arábii ! se za posledních 10 let neztratilo žádné auto :) avšak nastala výjimka :) zapomětlivý majitel si ji nechal u vedlejšího baráku šejka Omara abdul Allaha když šel od jeho ženy z flámu :)) proto vyhledal polici :) Policie v této zemi šetří krádeže 1 za rok :)  majitelovo fáro se našlo v pořádku :) V saudksé arabii je TREST smrti za znásilnění ! a uříznutí ruky ! za krádež !!  to si pak člověk rozmyslí !! takže se vy.erte  na Evropskou unii která vám přinese jen zlo ! a mějte své zákony ! a ty parchante grossu.. si to přečti ! protože jseš jak starej komunista a už mě neser !!
0/0
27.8.2004 10:37

Pavel

Re:
zijeme tu trochu v jinejch podminkach, nez je pravidlo islamu. to by nas tu moc nezbylo. kazdej druhej je nevernej. a zbytek by nemel jak pracovat, protoze by nemel ruce.
ale ted vazne, zijeme v krestanskych zemich a islamsky zakony zde nelze, bohudik, aplikovat. nechme stredovek stredovekem
0/0
27.8.2004 10:52

Delirium Tremens

Re:
, Křesťanské zákony zde rovněž nelze, bohudík, aplikovat. Nechme středověk středověkem.
0/0
27.8.2004 11:24

Pavel

Re:
jsou krestanske zakony a "krestanske" zakony. ty ve stredoveku se trochu pozmenily k obrazu drivejsich duchovnich, a jak vime, bylo to zcestne (viz jan hus a jeho upaleni). biblicke zakony se cti dnes v krestanskem svete naprosto bezne a nevidim v tom nic spatneho. ale nejsem krestan...
0/0
27.8.2004 11:31

cukista

Re:
... to by VÁS tu moc nezbylo. My, kterým, jsou krádeže cizí bysme se měli daleko líp. Běž se udat.
0/0
27.8.2004 14:17

Pavel

Re:
nemam se za co udavat
0/0
27.8.2004 15:30

Ondřej M.

Re:
Trest smrti za znásilnění bych zavedl z fleku!
0/0
29.8.2004 20:37

administrator2000

jak na zloděje aut
Jedině tvrdě, tvrději než si dovedou sami představit. Vzpomínám si na případ který dokonce proběh i občanském judu, kdy měl pán zaparkovanou octávku na svém pozemku u rodinného domku. Nachytal tam cápka jak se motá v noci kolem jeho auta a tak neváhal a zašel do domku pro legálně drženou brokovnici. Týpek to zmerčil a jal se kvapně odcházet, jenže pán ho pronásledoval až na ulici k jeho zaparkovanému autu kam týpek zalez a chtěl odejet. Pán ho však asi z pěti metri napálil brokovnicí přes čelní sklo. Udělal moc moc a ještě  jednou moc dobře. Přesto bude souzen. Zákon tady chrání bohužel zloděje. Jinak ale věřím že několik takových případů a byl by klid. Víc je střílet na místě!
0/0
27.8.2004 10:12

Best Boy

Re:
Souhlasím se střílením zlodějů na místě, ale OPRAVDU na místě. Kdyby ho sejmul hned u auta, tak by asi i policajti uznali, že si chránil majetek.
0/0
27.8.2004 11:27

reset

Re:
ja resim vnik na pozemek tak, ze na nej bez milosti postvu 2 psy, ... to ti nikdo nemuze nic rici, ... proste jsem spal a ten kdo tam vlezl mel proste smulu, ... pripadne mit jeste pripravenou bejzbolku a jeste ho umlatit s tim, ze me napadnul, za veskere dusledky z meho cinu muzu pachatel (kazda akce vyvola reakci). Osobne jsem pro tresty ve smyslu, el. kreslo, sekani rukou a pod, na vsechno si poctive vydelavam. Nesnasim zlodeje, popravit je primo na miste.
0/0
27.8.2004 12:00

art

Re:
Asi by to nepomohlo, protoze u nas je neco jako primerena obrana a tak by te asi zavreli taky. Prece nemuzes chudacka zlodeje odstrelit za to ze chce jenom tvoje auto. To je neprimerene !!! Odstrelit ho muzes, ale jenom pokud by te ohrozoval a to primerene, musel by mit aspon nuz, ale i tam by vznikly pochybnosti (porezani neni totez co strelna rana). Uplne v pohode by ti to proslo, kdyby mel taky brokovnici a ty jsi vystrelil rychlejc. A musel bys ho ale zabit, protoze jinak by mohl vypovidat, ze strilet nechtel a rikal ti to a tys ho neposlouchal. Tak to u nas chodi....
0/0
27.8.2004 13:36

R

Re:
Už jsem tady v jiné diskusi viděl návod, údajně od policajta:
Mít legálně drženou zbraň a nůž nebo nelegálně drženou zbraň. Šmejda první ranou bez varování zastřelit (zepředu, zezadu to je průser), pak vystřelit ještě jednou do vzduchu. Šmejdovi dát do ruky nůž nebo tu nelegálně drženou zbraň (ten nůž je levnější, u zbraně je větší jistota, že se tím soud nebude zabývat, samozřejmě na ní nesmí být otisky). Pak zavolat policajty. Pořadí výstřelů nikdo nezjistí, chlap je mrtvej, nemůže vypovídat a má v ruce zbraň (i proti noži je dnes už v pohodě střelba), takže to je jasná nutná obrana. A je o šmejda míň. Hlavně platí - když už se střílí, tak to ten šmejd nesmí přežít, aby nemohl vypovídat.
0/0
1.9.2004 17:49

T....

Re: Re: hmm.
To je dost hustý, ale z určitýho pohledu to má svoji logiku.
0/0
30.9.2004 10:34

Pavel

znacka aut
je to jasny, kupujte auto podle znacky, ktera se nekrade. napriklad saab, volvo a pro ty min majetny korejci jako daewoo, hnujdaj...
0/0
27.8.2004 9:40

Honza

Re:
I Volvo se krade nám ve firmě odcizily V70, jinak best ochrana dle mého názoru je pojištění+vyhkedávání všechny ty mech zabez. systémy jsou k ničemu možná kromě zamykaní pedálů.....
0/0
27.8.2004 9:59

Pavel

Re:
to je vyjimka potvrzujici pravidlo. taky kvuli tomu volvo dostalo nizsi pojisteni proti kradezi.
0/0
27.8.2004 10:13

vita

Re:
v tabulce taky nevidím žádnej Rolls-Royce, tak to taky patří mezi auta který se nekradou?
0/0
27.8.2004 10:41

Pavel

Re:
budes se divit, ale ano. ovsem duvod je mnohem jasnejsi: je jich tu jen nekolik kusu a jejich majitele maj osobni ridice... zadnej vlastnik tohoto auta ho neridi!!!
0/0
27.8.2004 10:47

Marcela

Vzhledem k tomu, co se děje na českých silnicích
by zloději aut měli více makat . A ukradená auta vyvážet pryč ze země. Čím méně aut zde , tím lepé pro život lidí.
0/0
27.8.2004 9:35

P3k

Re:
Hmmm, velmi inteligentni nazor... Tebe by meli odvezt ze zeme...
0/0
27.8.2004 11:17

Peugeot 309

Re:
Neinteligentní jsou lidé a ne názory. Mě se nelíbí lhostejnost lidí k tomu že každý den na ulici vdechují jedovaté látky ze shořelé nafty a benzínu. Kadmium mám nejradši, jak je těžký, tak po něm hned přiberu :) To víte, mám nízké BMI tak si to musím hlídat ;-)
0/0
27.8.2004 13:40

drtikol

Re:
je to megera...
0/0
27.8.2004 18:17

Radek

Jak zabranit kradezi vozu?
Tady se muzete kouknout, jak jednoduze zabranit kradezi sveho vozu:
0/0
27.8.2004 9:27

retro

Tabulka nanic
Tabulka by mela smysl, kdyby byl vyjadren pomer provozovanych/ukradenych vozidel. Takhle je to pouze nic nerikajici statistika - autori clanku jsou lini...
0/0
27.8.2004 8:19

Jeff

Re: Presne tak!
To je fakt prekvapeni, ze se nejvice kradou Skodovky, kterych je nejvice.
Z tabulky se akorat da tusit, ze Jap. a Kor. vozy se moc nekradou a ze napr. Opel se krade min nez Audi, BMW, Mercedes, protoze jich jezdi vic (to se ale taky neni cemu divit pri cenach nemecke top trojky). Taky bych typoval, ze Fr. auta se dost kradou, ale ono jich asi taky hodne jezdi, takze z te tabulky muzem akorat hadat...
0/0
27.8.2004 8:58

igor

Re:
Souhlas
0/0
27.8.2004 9:19

Tom

Re:
Vzhledem k tomu, ze skodovka ma cca 50 procentni podil na trhu, da se vychazet z toho ze i priblizne 50 procet majitelu vlastni vuz teto znacky. Podivame li se podrobne na tabuku odcizenych vozidel, zjistime ze celkovy pocet ukradenych skodovek je cislo nizsi nez soucet ukradenych aut vsech ostatnich znacek. Z toho vyplyva ze pri zohledneni podilu vozu na trhu je u skodovky u zlodeju mensi zajem nez o ostatni vozy...
0/0
27.8.2004 12:35

a

Auto
Nejlepsi ochrana proti kradezi? Nemit ve svy Skodarne-plecharne benzin ;-)))
0/0
27.8.2004 8:17

jisanek

japan
vypadá to fakt, že se asijská auta nekradou. nikdy jsem v top 10 neviděl asii. tak o tom přemýšlím zda koupit nebo škodu. ale bydlím v praze  tak fakt nevím co my ty kur_y ukradnou nebo ne.
0/0
27.8.2004 8:08

Best Boy

Hnusný auto
Je potřeba mít hnusný auto - takový, který se nikomu nelíbí. To pak snad ani ty k....y neukradnou.
0/0
27.8.2004 8:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.