Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Uniknout moderním radarům je těžší

O chování mnoha českých řidičů si není potřeba dělat velké iluze. Statistiky nehodovosti hovoří neúprosně za vše. Volá se po větší represi za zvlášť nebezpečné jednání na silnici. Nemusí však vzejít pouze od policie. Je možné, že pokutu za rychlou jízdu vám zanedlouho udělí i městský úřad.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Datlik

Asi trapnej dotaz
Jen tak pro jistotu (nikdy jsem nedostal pokutu za rychlost, ale clovek nikdy nevi...), pokud vas policaj zastavi na miste, ze vas prave zmerili radarem a jel jste rychle, co vsechno je povinnej vam ukazat/dokazat? Nebo staci jenom jeho slovo?
0/0
28.4.2005 15:36

Děsběs

Re: Asi trapnej dotaz
Je povinen na požádání předložit fotografii vašeho vozidla s čitelnou registrační značkou, dále uvedenou hodnotou naměřené rychlosti, datumem, hodinou a minutou měření. Také je povinen na vyžádání předložit platný doklad o kalibraci radaru. Na radaru samotném dále musí být umístěna i samolepka potvrzující jeho kalibraci. Osobně bych však takto cajty neprovokoval, je lepší dělat hodného a úslužného ("ano, máte pravdu, jel jsem jako prase a zasluhuji trest...."), pak máte šanci na menší postih.
0/0
30.4.2005 16:52

sl

kdepak
jezdeni podle predpisu a rychlost na nasich silnicich jsou dve rozdilne veci.. to jakym zpusobem jsou degradovany rychlostni limity je silene.. osobne bych zavedl ve meste 70, mimo obec 120 a na dalnici minimalni rychlost 100km/h.. to je neco otresneho jak je to tu pomale.. ale lidi na zapade - v anglii/usa jsou na tom jeste hur... dnesni automobily jsou staveny na rychlejsi a bezpecnejsi jizdu nez poukazuje BESIP... je to fakt smesne.. to ze mame hodne umrti na silnicich je zpusobeno tim, ze vsichni jsou z te POMALOSTI tak vynervovani, ze ztrati soudnost a vpali to do nejblizsiho stromu..
0/0
27.4.2005 16:29

martin

Re: kdepak
auta na to mozna jsou stavena, ale ridici rozhodne ne, to si snad nikdo neuvedomuje, ze to neni v autech, ale v lidech Muzu mit silnyho bavoraka jako kdejakej mladej frajirek, ale to neznamena, ze pojedu bezpecneji nez deda ve 120 Naopak, protoze 120 nejezdeji zdaleka tak rychle, coz je jedine dobre - bezpecnostni stranku skody 120 snad nemusim rozebirat
0/0
27.4.2005 17:11

Patrik

Činnost firmy Czech Radar a.s. je nezákonná
Na adrese http://www.e-law.cz/silnice/mereni_rychl.htm si můžete přečíst právní rozbor renomovaného právníka JUDr. Tomáše Berana. Tento špičkový specialista a může se pochlubit mnoha vyhranými soudními spory v oblasti dopravních přestupků (např. při obhajobě občana, jemuž nezákonně změřila rychlost Městská policie v Brně). Dle jeho fundovaného závěru je získávání důkazního materiálu tímto způsobem nezákonné a nemůže být tedy ani použito jako důkaz v přestupkovém řízení.
0/0
14.1.2005 11:41

Jörgen

Jizda dle predpisu? - je to o strach
Podle predpisu jezdi snad jen sebevrazi, - bohuzel mam neprijemnou zkusenost z cesty pres celou CR. Ve vesnici ubrat na 70 ? No to je pokus o likvidaci vlastniho auta kamionem zezadu. Pokud sem se snazil jet 50 , dle vyhlasky,  zbesile se tu na dotycneho sviti troubi  a najizdi - protoze zdrzuje kamion ktery zrejme vyjel z muzea techniky. Na silnici mezi Hradec kralove a Podebrady to je jen pro silne nervy. Predjizdeni pres dvojitou caru s autem v protimeru - zrejme bezna vec, i kdyz alespon jako + pro cesky ridice vetsina tehle magoru mela cernou SPZ s pismen OPO, OPP a nebo nemecky SPZ, zcela zjevny presun Gastarbeiteru z PL do D .
Na takovou silnici dat co nejvic radaru a kamer kdyz tak pospichaj at zaplati, este na tom stat  vydela
0/0
20.9.2004 11:07

Stingo

Zkoušky radarů
Jsem zvědav jak mi doručí s fotografií i doklad o tom, že radar v době měření mého přestupku měl za sebou zkoušku přesnosti (stejně jako jakékoli jiné měřidlo musí pravidelně na měření přesnosti). Pkud mne zastaví policista za rychlou jízdu a nemá sebou doklad o zkoušce radaru, nemusím mu pokutu zaplatit - bude tento "papír" viset i na každém takto umístěném radaru?
0/0
17.9.2004 10:19

zo

Re: ach jo
Ty jseš takovej malej všetečka a šťoural že?To víš ty andílku že to vozej sebou.Ten papír o pravidelném atestu.Teda když měří na silnici mimo město.Takže v tom problém není.Problém budeš mít ty s dokazováním že jsi v tom auťáku neseděl.A kdybys náhodou to dával k soudu/což mi připadá hrozně srandovní/tak věř tomu že to projedeš na celý čáře.A navíc přesnost těhle digitálních legrací je tak velká že i 10% tolerance bude stačit na to aby ti tu fotku poslali.Beru to jako dobrej žert.Mnozí tady mají  policajty za hodně velké trouby.Tak zkus operovat tolerancí svého tachometru.Možná ti to uvěřej.A třeba budou chtít po tobě doklad od výrobce že odchylka tvého měřidla může bejt až 50%.To sem se teda pobavil. Takovouhle krávovinu jsem už dlouho nečetl.
0/0
17.9.2004 20:24

Jarda

Re: Zkoušky radarů
Aha, zase chytrák. Takovéto kecy bych si možná dovolil v okamžiku, kdybych jel s autem přímo ze salonu. Dokazování, že tvoje doklady a auto je také v pořádku tě může příjít na více peněz, než tisícovka na rychlou jízku. Jenom drobná rada. Když jedu rychle, tak pak z policajta nedělám blbce a jednám s ním slušně. Díky slušnému jednání mě před nedávnem pustili s rychlostí 108 na padesátce. To už nebylo ani na pokutu. Úplatek jsem také nemusel dát. Je to o slušnosti, ne o vychcanosti.
0/0
22.9.2004 7:33

Jirka

Re: Zkoušky radarů
Tobě asi nejde o bezpečnost na silnici.Tobě jde,jak někoho ochcat.Takový lidi nepatří ani na lesní cesty.
0/0
27.4.2005 16:21

dobře ! !
Těšte se , bude hůř ! Jsem obyčejnej policajt, a věřte že nemám rád porušování zákonů. Mrzí mně že se na nás plive, myslím že neprávem. Zkuste si za 15 tisíc měsíčně nastavovat krk vy demokrati. Já dávám vždy maximální sazbu, pokud to jde 2 tisíce. To je jediná cesta, jak vás vyléčit z porušování zákonů ! ! Již se těším až budem zase jako za starých časů, brát řidičáky.  Proč se všichni tak vztekáte ? ? Když je povolená 40/km jedte 40 ! ! A nic se vám nestane. To je to tak těžký pochopit ? ? I já musím jezdit dle předpisů, jen když spěchám do práce semtam zrychlím, ale bezpečně. Jenže to je služební záležitost, né přestupek. A podnikatelé mi nevadí, s těmi jsou nejmenší problémy. Nesmlouvají, zaplatí a nejsou hádaví jako dělnická třída. Tím nechci dělníky urážet, to je jen můj postřeh. Úplatky neberu, protože chci u policie ještě vydržet a užít si možnost, NEKOMPROMISNĚ postihovat porušování předpisů a zákonů. Ale německo není dopbrý příklad jak zde všichni píší. Proč mají na dálnici pouze doporučenou rychlost / 130 KM /, to nechápu. To si kolegové ani nemohou došlápnout na hazardéry řítící se třeba 180 - tkou ! ! Pak se divěj že mají NA DÁLNICÍCH TOLIK SMRŤÁKŮ ! !  Já bych u nás zavedl v obci 40 KM a na dálnici 110 KM. Myslím že to stojí za úvahu ! ! Souhlasíte ? ? A ty vtipy o policii, naznačují jak jsou čeští řidiči hloupí. Já dělám u dopravky už 21 let a takový řidiči jací jste dnes vy, neuznávám.
0/0
16.9.2004 23:46

Vojtus

Re:
V jadru s vami souhlasim...pokud vas nepotkam jako ridic:-) Jezdit rychle se da bezpecne a s rozvahou. Ale nezlobte se...nebudu dodrzovat tricitku kolem stavby nekdy ve dve rano nebo stopku na klidny ulici kdyz tam vidim....ale to je pak moje riziko a souhlasim kdyz me nachytate tak zaplatim,protoze vim do ceho predem jdu...to by si mela vetsina zehrajicich uvedomit....nechci platit tak jedu podle predpisu a nazdar...
0/0
16.9.2004 23:52

Re: NE
Nemáš pravdu ALKOHOLIKU ! ! Na STOPCE nezastaví opravdu jen ALKOHOLIK ! ! Běž se léčit ! !
0/0
16.9.2004 23:57

Vojtus

Re:
Ale houby Ty se bez lecit, a moc me neser,jednou se posadim za volant a ma se to se mnou tahnout?! zapomen.  Stopka je tam kuli provozu ve dne tudiz v noci prezredmetna!!!
0/0
17.9.2004 0:00

jarwampaa

Re:
Pokud, když spěcháš do práce a sem tam zrychlíš, tak to není služební záležitost, ale porušení předpisů. Máš vstávat dřív. Jestli chceš NEKOMPROMISNĚ postihovat  a UŽÍT SI MOŽNOST POSTIHOVAT, tak začni u sebe. Bohužel, na vtipech o policajtech asi něco bude, nemyslíš? A jak říkáš: je-li tam povolená 40, jeď 40! Ne že budeš "bezpečně" zrychlovat...!!! :-))))))))
0/0
17.9.2004 0:06

scaty

Re:
ježíš, doufám, že ten pán je pouze náctiletý puberťák za PC, jinak chraň nás bůh před takovejme vzteklejma policajtama, nebyl jste to náhodou vy, kdo střílel na toho chodce jdoucího na červenou?
0/0
17.9.2004 10:07

JankovicJanek

Re:
Pak se mi lidi divte, že nesnáším Policajty. Tenhle je přímo ukázkovej vůl.
0/0
17.9.2004 12:25

zo

Re: jájájájájá
No trošku nás tady bulíkuješ.Prameny statistiků hovoří že u Policie je průměrnej plat přes 21 000kč.Takže jestli máš těch 15 0000 tak asi jen šlapeš chodník.Tak nám nevykládej pohádky.Po 21 letech- to ti nevěřím ani náhodou.Kecáš.Co se týče Německa.Pákrát jsem tam byl, jezdil ,tedy jen po dálnicích ale že by mi připadali horší než čecháčci  se mi nezdá.Kolik mají nehod nevím.Ale vím že mají cesty v lepším stavu než u nás.A že policajti tam jsou na pomoc řidičům a ne na buzeraci jako u nás.A oproti švýcarům nejsou až tak moc komisní.Ale vy u nás nejste policie ale fungujete mnozí jako kašpárci.Zameťte si před vlastním prahem a pak vás budou lidé ctít.Drtivá většina z vás jezdí jako dobytci.Pravidla jsou pro pouze doporučení a nikoli předpis.A tak bychom tady mohli pokračovat. Takže běžte do sebe.Sloužíte státu a lidem.Ne vlastním manýrům a své kapse.Jste placeni od nás.Mnozí z vás by si jinde nevydělali ani slanou vodu.
0/0
17.9.2004 20:35

Nenemec

Re: dobře ! !
...kde jsi videl jet na nemecke dalnici jen 180? (teda mimo zuzenych useku). Bezna cestovni rychlost v levem pruhu byva mezi 200 az 230
0/0
28.9.2004 14:38

antiradar

Re: dobře ! !
Vážený pane, po přečtení Vašeho příspěvku bych vás docela rád poznal osobně.1.Jako člověka.2.Jako řidiče.opravdu si myslíte, že v Česku používané metody ke zvýšení bezpečnosti silničního provozu jsou ty správné,odborně podložené a ůčinné. opravdu si myslíte, že by bylo dobré, kdybyste některé exemplární příklady překročení povolené rychlosti, třeba na volné dálnici mohli vyřešit na místě třeba zastřelením pachatele takového přestupku? k rychlostním limitům s vámi nemá cenu diskutovat, pouze se zkuste zamyslet nad faktem, že Německé dálnice,bez plošného omezení rychlosti,jsou statisticky NEJBEZPEČNĚJŠÍ v Evropě.
0/0
27.4.2005 2:19

antiradar

Re: dobře ! ! pokr.
No a co se týče Vašich kolegů, uvedu 2 příklady ze života: 1.Jsem prodejcem antiradarů a sám ho používám.-Praha-Hostivař-silnice od Intersparu-neděle-12:30-září 2003-klasika pod Shellkou-bílá pol.Felicie-průjezd s anti-radarem-ticho!!Zkraátím to,zapnul jsem všechny světové frekvence a po projití po chodníku na základě upozornění spolujezdce, že v autě nikdo není a po delším sledování hlídky z parkoviště z protější strany jsem vyhodnotil tuto akci jako ryze soukromou pouze s maketou.Chcete popřít, že část vozu PČR jezdí pouze s maketou rad.hlavy?
0/0
27.4.2005 2:26

antiradar

Re: dobře ! ! pokr.2
Dokládám fakty. Za celou dobu pozorování odstavila hlídka pouze 1auto(nemohli nic hlásit do vysílaček.pozn)a když došlo k ujetí 1 vozidla z krajnice,dotyčný policista se za autem rozběhl a hodil po něm stavěcí terč...nebo je to snad standartní postup policie pří stíhání řidiče, který odmítne zastavit? 2.Rychlostní silnice Olomouc-Lipník,ne-cca13:00-směr Ostrava.V posledním oblouku před odbočkou na Lipník-prázdná cesta-já rychl.cca 180-na místech, kde se točí po komunikací v zimě udržba-v obou směrech hlídka. V momentě vizuálního kontaktu mně policista zastavuje-na zádi mého vozu reklama na antiradary
0/0
27.4.2005 2:36

antiradar

Re: dobře ! ! pokr.X
Následuje situace:vystupuji z vozu a rovnou kladu otázku:neříkejte mi, že tam máte radar-policista se usmívá-vůz i s reklamou stojí zádí k němu-policista žádá doklady-předávám-opět má otázka-máte tam radar-a reakce policisty: nemámáme pane...., ale tady už není dálnice, tady je 90-kývl jsem hlavou,řekl na shledanou a odjel. Ale vzápětí mě napadlo, co by následovalo, kdybych neměl reklamu na antiradary na voze, ze kterému bylo policistovi jasné, že ho mám a že vím o co jde. Nic víc nemohu dokázat, dokonce i věřím, že by stejně tak následovala domluva, nebo snad ne? Tak co vy na to? Jinak, je mně 48 let, jezdím od 18-ti let,mám najeto cca 800000km s 1 zaviněnou nehodou na náledí v 1.roce praxe.
0/0
27.4.2005 2:44

Tom (tom.tnt@post.cz)

Re: dobře ! ! Policisto
Dorý den pane polcsto , četl jsem ten váš příspěvek a velce jsem se poavl, na straně jedné, ale rozčíll, ale jen troščku, aych se nerozsypal, to na straně druhé. Tvrdíte, že jste u polce 21 let a erete jen 15 000,- Kč měsíčně. To jste měl nějaké průsery neo vás nemají rád, když máte takový plat po tolka letech? "I já musím jezdt dle předpsů, jen když spěchám do práce semtam zrychlím, ale ezpečně. Jenže to je služení záležtost, né přestupek." Já také jezdím do práce, ale u mě se to ezpečné zrychlení považuje za přestupek a né služení záležtost. Chc ýt polcstou!!!! A prý že řdč jsou hloupí? Tímto jste dokázal, že vtpy na polc jsou pravdvé a platí, zrovna o vás se v nch mluví. Nejsou všchn polcsté stejní, někteří více uvažují a chovají se jako ld. Což se o vás říc nedá. S pozdravem Tom
0/0
27.4.2005 12:26

Tom (tom.tnt@post.cz)

Re: Re: dobře ! ! Policisto
Nejak mi to zkrouhlo cestinu, ale precist se to da. Tom
0/0
27.4.2005 12:28

Polqa

Zřejmě zakomplexovaný příslušník...
Jen si vyhrožuj Ubožáku, je sice pravda, že mnozí jezdí jako prasata, ale to striktní omezení rychlostních limitů nic nevyřeší! Právě naopak! Řídit by se mělo s citem a podle okolností (viditelnost, provoz, stav vozovky, atd...). a na dálnici 110? To by každý druhý za tím volantem usnul... Použij laskavě hlavu, než zas z ní budeš vypouštět takový rádoby moralizující kydy...
 
0/0
27.4.2005 20:18

-ph-

Re: dobře ! !
Takovy sracky jsem uz dlouho necetl!
0/0
28.4.2005 11:36

Vojtus

Rada?!
Potrebuju poradit jak na komisi kdyz clovek nedopatrenim sedl do auta a alkoholem v krvi, ac na maly kousek delat se to nema...uznavam.ale pro vsechny moralisty:nechce si kecy a radsi neco poradte;-) dik
0/0
16.9.2004 23:45

Re: počkej ! !
Tebe dostat do ruky ! ! Ty zabijáku, doufám že ti vezmou řidičské oprávnění ! !  Ten kdo usedne do vozu po požití alkoholu, patří NEKOMPROMISNĚ potrestat ! ! Ty notoriku, víš že se pod vlivem alkoholu nesmí řídit motorová vozidla ? ? Tady nejsi v německu nebo ve francii ! ! Ty nevíš jak dopadla podobná jízda pod vlivem alkoholu třeba v Českém Těšíně ? ?  STYĎ SE ! !  
0/0
16.9.2004 23:54

Vojtus

Re:
Prave ze vim,  nikdy se mi to nestalo a nejsem notorik,akorat se obcas vic napiju...vubec nevim co em to napadlo...a ridicak mi samozrejme vemou ale po pul roce vratej:-P dotedka jsem bez zaznamu,todle byla kardinalni blbost, ale komisi to nevysvetlim
0/0
16.9.2004 23:58

Re: nevěřím ! !
Myslím že jezdíš často pod vlivem alkoholu. Pouze jsi mněl štěstí, že jsme tě nechytli. Škoda že dnes rozhodují civilní komise ! !  Kdyby to řešila policie jako za starých časů, dostal bys minimálně rok bez oprávnění k řízení motorových vozidel ! ! Převedení řešení přestupků na obce, je a byla OBROVSKÁ CHYBA ! ! ! Už se neopíjej ! !
0/0
17.9.2004 0:16

JankovicJanek

Re:
Je ten tvůj policejní zakrnělej mozeček pochopit, o čem ten člověk píše ??? Máš nějaké komplexy ???
0/0
17.9.2004 19:11

Tunnik

Re:
Jezis, ty jsi ale pako vylizany:) Ja sice pokuty neplatim, protoze zadne nedostavam, proste si davam bacha, ale jsme porad jeste lidi a kazdy udela jednou chybu, tim se nestava celosvetove hledany terorista, ty jsi ale asi dokonaly Pan s bilou cepici, ale trochu ti to vse leze na hlavu..
0/0
18.9.2004 14:02

Dan

a co chudáci?Mocných se to netýká...Spidla.....atd......
0/0
16.9.2004 22:19

M.N.

Rychlost
Jako obvykle si média pletou rychlost přiměřenou a rychlost úředně dovolenou. Jde o dvě různé věci, mezi nimiž není žádná spojitost.
0/0
16.9.2004 20:37

lojza

Re:
Debilnejsi prispevek jsem necetl. Ty pises z krimu, Bulawo?-)))
0/0
16.9.2004 20:44

dj

Re:
Děláš čest svému nicku :-D Jestli máš řidičák, tak ho raději zahoď, vytáhni ze skříně kačera na špagátu a pokračuj v krasojízdě s ním.
0/0
16.9.2004 21:15

2Mac7

Re:
To je fakt , jsou místa a chvíle  kdy je úředně dovolená rychlost rychlostí jasně nepřiměřenou
0/0
16.9.2004 20:48

jarwampaa

?
no, zajímavý je, že se tady několik desítek lidí rozčiluje, jak jezdí češi špatně (sami, předpokládám, jsou přesvědčeni o svých výkonech na silnici jako přinejmenším dobrých), a pořád se jezdí, jak se jezdí? beru těchto pár lidí jako reprezentativní vzorek českého řidiče... tak kde je teda ten pes zakopanej? a ještě bych měl jedno povzdechnutí: řidiči, a řidičky zvlášť, blinkry jsou na autě proto, abych dal ostatním vědět o svém úmyslu změnit směr jízdy (odbočit). takže blinkr ve chvíli, kdy mám nohu na brzdě a volant otočenej do zatáčky je úplně NAHOVNO!!! to už vim taky, že budete odbočovat...
0/0
16.9.2004 20:16

Vector

Re:
Taky jim můžeš vysvětlit, že zrcátka nejsou na autě kvůli úpravě vizáže.
0/0
16.9.2004 22:06

jarwampaa

?
no, zajímavý je, že se tady několik desítek lidí rozčiluje, jak jezdí češi špatně (sami, předpokládám, jsou přesvědčeni o svých výkonech na silnici jako přinejmenším dobrých), a pořád se jezdí, jak se jezdí? beru těchto pár lidí jako reprezentativní vzorek českého řidiče... tak kde je teda ten pes zakopanej? a ještě bych měl jedno povzdechnutí: řidiči, a řidičky zvlášť, blinkry jsou na autě proto, abych dal ostatním vědět o svém úmyslu změnit směr jízdy (odbočit). takže blinkr ve chvíli, kdy mám nohu na brzdě a volant otočenej do zatáčky je úplně NAHOVNO!!! to už vim taky, že budete odbočovat...
0/0
16.9.2004 20:09

lojza

Re:
A nemel by jsi trochu vic predvidat? To se da kvalifikovat jako neprizpusobeni jizdy stavu na silnici, ze??
0/0
16.9.2004 20:15

jarwampaa

Re:
jsou situace, kdy tě to dost sere. stojíš na vedlejší a musíš počkat, až pan řidič opravdu fyzicky odbočí... zezadu už to neřešim, jen si počitám skóre kdy přijde po brzdovkách blinkr. a úspěšnost je veliká :)
0/0
16.9.2004 20:26

lojza

Re:
Takze je to vlastne tvoje chyba. Je dobre, ze to aspon priznas.
0/0
16.9.2004 20:33

jarwampaa

Re:
moje chyba je, že někdo dává blinkr pozdě?
0/0
16.9.2004 20:48

lojza

Re:
Neprizpusobil jsi svoji jizdu. Mas koukat pred sebe a predvidat. Zapomen na klobouk na hlave a na svoji starou. Ridis!-)))
0/0
16.9.2004 21:10

jarwampaa

Re:
je už trapný, jak se každej ohání přizpůsobením jízdy situaci, stavu a povaze a měsíci v úplňku a buhvíjakejm kundovinám... kdybys to bral do důsledků, tak máš dát znamení o změně směru jízdy včas, takže si dokážu představit situaci, kdy, ač třeba na vedlejší, nebude moje chyba když tam vjedu. když jsi v půlce zatáčky a začneš blikat, je prostě pozdě! takže by nějaká matka, jedoucí do teska mohla nad rozbitou corsičkou už pak jen brečet a bát se, co jí starej doma udělá (mimochodem roztomilá představa) :)))
0/0
16.9.2004 21:54

Buran

Není to v rychlosti
Rychlost není dle mého názoru přičinou. Hlavní příčinou je naprostá a totální bezohlednost řidičů velkých a silných vozů. Ti jsou přesvědčeni, že v jejich moderních autech fyzikální zákony neplatí. A taky to věčné telefonování. No ale mě už to trápit nebude. Konečně jsem si splnil svůž životní sen a odcházím na zbytek života do kulturní a civilizované země, kde platí zákon pro všechny! Kde člověk má hodnotu ať seví v malé Corse nebo v Porsche. Takže sbohem absurdistáne.
0/0
16.9.2004 19:21

Ivan_Ivanovič

Re:
Čau! A až vyždímeš hadr, tak zas někdy přijeď.
0/0
16.9.2004 21:06

PX50

Je to v mentalitě
Český podnikatel je dobytek a stejně tak se chová na cestě, přestože jinak je i seriózní člověk. Ale jakmile sedne do auta, je někdo jiný. Zejména pokud má auto větěí ,rychlejší než ten druhý. Většina těchto primitivů se pak k majitelům malých aut chová jako k něčemu, co nemá právo na život. Mám osobní zkušenost. A až ten dobytek vyleze z kreminálu, bude litovat, že ho matka prodila.  Protože takováhle zvěř jako například vychlastané prase Bulawa absolutně nemá nárok na život.
0/0
16.9.2004 19:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.