Diskuze

Aut se kupuje méně, čeká se na volný prodej

Zájem o nová auta byl i v létě slabší než loni a odpovídá trendu od začátku roku. Prodejci a zřejmě i zákazníci se však pomalu začínají připravovat na konec roku, kdy v prodeji aut zavládne nový režim Evropské unie. Od listopadu se oslabí nadvláda automobilek nad prodejní a servisní sítí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

škoda peněz

1. 10. 2004 12:03
ještě větší úlevy a podbízení podnikatelům; zaměstnance utípnout
Není divu, že si auta kupuje stále méně lidí. Vládnoucí strana, ač má v názvu sociální a demokracie, dělá vše, jen ne sociální politiku a o demokracii se nám může tak leda zdát...
Pokud zdražují auta, benzín, jídlo, oblečení, léky, bydlení, zkrátka vše - kde na to ti lidé mají brát? Každý není v ODS a nerozkrádá, co ještě rozkradeno nebylo. Současná tendence socdemáků snižovat lidem příjmy tomu asi nepřilepší.
Já jsem se tuhle kupoval nějaký věci  (nebudu říkat "k autu", protože škodovku za auta nepovažuji,  ale  bohužel  na  jiný  auto  nemám) a porovnával jsem s nákupem před 2 lety. Nárust cen 25 - 50 %! Jak z tohoto může Český statistický úřad vypočítat nulovou inflaci? Nestálo by to na trestní oznámení pro šíření poplašných zpráv?
Doporučuji proto současné vládě, aby chudákům podnikatelům umožnila zachránit naši ekonomiku a dovolila jim pořizovat nová auta ještě dříve než nyní. A aby si mohli kupovat pro podnikatelské účely ještě dražší auta - vždyť limit 900 tisíc je víc než žalostný. Ať dají vše do nákladů, ať státu neodvádí žádné daně! A vracet jim DPH ze  všeho  a  vždy a rovněž  spotřební  daně  z  alkoholu,  tabáku,  pohonných  hmot.  A na druhé straně doporučuji vládě, aby zaměstnancům ještě více utáhla opasky, co kdyby si náhodou dokázali ušetřit na 15 -20 let na nové DoDo-škodu-peněz...
0 0
možnosti

vita

6. 10. 2004 22:14
Re: ještě větší úlevy a podbízení podnikatelům; zaměstnance utípnout
podle tohodle krásnýho článku, bych Tě odhadoval línýho a závistivýho tvora, kterej trpí mindrákem proto, že nikdy nic nedokáže a sám to o sobě dobře ví
0 0
možnosti

Lze pouze v demokracii

1. 10. 2004 7:18
Svetla budoucnost!
Sledujic vyvoj cen energii u nas a uroven mezd, byt prodejcem aut, tak to balim!!!! Auta jsou u nas o par procent levnejsi nez na zapade(relativne, protoze u nas jsou bez vybavy=>na zapade jsou levnejsi), ale cita mzda je desetkrat nizsi. Spojita nadoba formou neviditelne ruky trhu to vyresi, nejsou prachy, nebudou zadna prodana auta. Auto jiz od pod 300000 bych vubec neprodaval na ty stejne nikdo nema, to nema smysl. Dejte si marzi alespon 50%, staci Vam pak prodat par aut lidem, kteri penize neresi a bude vypodnikano.
0 0
možnosti

Vlk-Honzi

1. 10. 2004 7:34
Re: Svetla budoucnost!
Souhlasim s tim, ze u nas jsou auto (se stejnou vybavou) vetsinou drazsi nez na zapade, spolu s velmi drahym leasingem tak sami prodejci svoji vysokou marzi nasadili trend, ktery doporucujete. Nejsem si ale jist, jestli je to to prave orechove - mozna prave supermarkety trochu kartu obrati a o nejake procento ceny vozu stahnou - uz v mnoha oblastech ukazali, ze se da vydelat i na velkem obratu s nizkou marzi (u aut sice orat nikdy nebude vysoky, ale potencial tady dle meho nazoru je.) Konecne asi malokdo si pred deseti lety predstavil, ze v obchode bude vedle sebe rohlik a televize - tak proc uz ne auto ...
0 0
možnosti

Autoň

29. 9. 2004 16:11
nic nezlevní
Spíše by mě zajímalo, když ušetřím několik tisíc při nákupu auta v supermarketu, jaký mi na něj poskytnou servis. Když přijedu do značkového servisu/prodejny a budu chtít garanci, řeknou: ,,Ahá, tak to není od nás, ale my máme teď plno, zkuste to tak za měsíc nebo v tom supermarketu, nashledanou"!
0 0
možnosti

Viktor

30. 9. 2004 9:26
Re: nic nezlevní
Supermarket bude mít 100% dohodu s některým ze servisů. A kdyby ne, je tu jedna možnost, jak se domoci svého práva. Ze zákona je výrobce (dovozce) reklamovanou věc převzít v ve svém sídle a vadu krytou zárukou do 30 dnů odstranit (od nahlášení). Pokud vás tedy značkový servis odmítne, zaparkujte vůz na parkovišti ředitele zastoupení a vůz k opravě předejte na recepci firmy. Rádi vám dohodnou servis, kde vám auto opraví.
0 0
možnosti

hm

29. 9. 2004 13:10
znovu a lepe..
jsem to mozná spatne formuloval takze jeste jednou: "kdyz tedy uz jsme v unii, muzeme dovazet i vice starsi auta nez jak to bylo mozné do 1. kvetna 2004? to by me zajimalo...
0 0
možnosti

hm

29. 9. 2004 12:09
stara auta
kdyz tedy uz jsme v unii, muzeme dovazet i starsi auta nez do 1. kvetna? to by me zajimalo...
0 0
možnosti

klik

28. 9. 2004 14:20
Copak se to už neděje?
Každý hypermarket už auta prodává, nevím o co autorovi jde. Sice tam nemají autosalón,ale dva kusy běžně.
0 0
možnosti

dan

28. 9. 2004 14:25
Re: Copak se to už neděje?
No, tuhle jsem sel na zlicine a vedle ikey uz tam bylo par aut a prislo mi, ze i ruzny znacky. Cely to vypadalo tak lacine, zadnej drahej salon. Tak nejak si predstavuju, ze se budou prodavat ty levnejsi auta.
 
Ale nemel jsem cas tam vic ocumovat, takze nevim presne, o co tam slo.
0 0
možnosti

M

28. 9. 2004 14:11
konkurovat
Ja bych rekl, ze konkurovat muzou jen nove znacky, ktere se zacne nekdo v hangaru montovat za par korun.
0 0
možnosti

Pavel

28. 9. 2004 10:02
Hlouposti...
No myslim, ze dokud bude v bazaru auto levnejsi, neni co resit. Nemyslim absolutne, ale i relativne. Ma-li stat nevykonna, predrazena a nevybavena Fabia bezmala ctrvt milionu, tak kde to jsme? Dejte ji jako zaklad za 150 tisic a nechte trh, at se rozhodne. ZA tech 150 se pri trose stestia zkusenosti da sehnat v bazaru auto tridy Oktavky se slusnou vybavou. Tohle je treba pochopit.  
0 0
možnosti