Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rakousko trápí nelegální závody na silnicích

Vedle silničních pirátů, kteří bezohlednou jízdou ohrožují ostatní motoristy, se rakouští policisté potýkají s rozmáhajícími se nelegálními závody na silnicích. Řidiči ve výkonných autech výrazně překračují maximální rychlost ve snaze co nejrychleji zvládnout předem vybranou trasu a porazit soupeře.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

RumFighter

poslední dodatek
Thomasi, jak si tu psal tvé údajné IQ, nesmíš věřit výsledku z testu národa na Nově. Já mám dostatek sebekritiky a tak uznávám, že výsledek tři body od geniality je přehnaný. Doporučuji Ti IQ test od MENZy...
0/0
21.9.2004 0:44

ThomasHKS

Re:
Souhlasím...Novu moc nesleduju a testy jsou z jiných zdrojů.Stačí to takto?
0/0
21.9.2004 9:39

iuos

hmm
iq testy od menzy jsou taky pěkně na ho*no
0/0
22.9.2004 10:59

V2kt0r

Re: poslední dodatek
Mensy? :-) Vysledkem z menzy je akorat tezky zaludek...
0/0
14.10.2004 9:54

RumFighter

Tak jsem si dočetl tuhle diskuzi
a je mi vážně špatně... Díky za káždého Willybalda. Tyhle Thomasi a Nuly bych nejraději pozavíral. "Já tu rychlost zvládám"=super, a co ti okolo vás? To co, jak tvrdíte, provádíte na dálnicích je pokus o zabití. Tak by se měl kvalifikovat váš trestný čin. V televizi občas běží pořady BESIPu. Mě dokonce přesvědčili o důležitosti padesátky ve městě. Statistika sice nuda je, má však cenné údaje. No, jsem celkem civilizovaný člověk, takže se mi to ba jen píše těžko, ale tyhle magory bych vážně chtěl vidět na vozíčku po nárazu do stromu. (ne do někoho, jen ať si to odnesou sami) Jinak je to skvělá konfrontace, pakliže mezi nimi jsou lidé s názory, že např. Romové nejsou schopni se přizpůsobit zákonům naší republiky. S tím sice souhlasím, ale jestli jsou lidé, kteří mají řidičák a neví co na dálnici znamená těch 130 v červeném kolečku, mají být zavrhováni stejně jako cikáni. Takže díky za každého blbce, který trochu dodržuje zásady bezpečného provozu. Sorry za slohovou patlaninu, ale je půl jedné a jsem moc ospalý a naštvaný abych racionálné psal a komponoval. Dobrou noc
0/0
21.9.2004 0:38

ThomasHKS

Re:
Trochu přeháníš..srovnej si to.
0/0
21.9.2004 9:43

comar

rakouske zakony
Autor bud pouziva nespolehlive zdroje, spatne preklada z puvodniho nemeckeho textu nebo se proste jen nevyzna. V Rakousku NELZE NA MISTE ZABAVIT RICIDAK! Zato ma policie pravo zabavit klicky od auta, trochu drastictejsi reseni... Auta totiz nejezdi na papiry. :-)
0/0
20.9.2004 23:36

jan

no
ZMIZ ! ! Jsi inteligentně kompenzovaný ssrááč, pravděpodobný iqvoň s židlí, která je pohodlná. Jsi INSEKTICID co nás všechny otravuje ! ! Namachrovaný statistiku, jsi agresivní kancelářská krysa ! !  Nikdo tě nemá rád, sorry.... Rád bych ti dal do zubů ! ! ! Tvůj kamarád nulavpráci již zmizel. Asi ho někdo z toho kancelářskýho chlívku vymetl řetězem ! !  Následuj ho ! !
0/0
20.9.2004 19:26

Willybald

Re:
s tebou je sranda clovece. vis o tom? mohl bys delat komika. Ludek Sobota by nemel sanci!
0/0
20.9.2004 19:43

RumFighter

nesouhlas!
Sobota je kašpar, tohle je kreten. Velmi mladý, frustrovaný, nechtěný. Tak mu nech prostor k "vyjádření."
0/0
21.9.2004 0:41

OldFaker

Souhlasím s Vámi!!!
Ale pořád mi nedochází, proč Takové genie vůbec pustí k počítači.... UŽ VÍM!!!! ZATRACENÁ ROWLINGOVÁ _ ŽE VÁM SUNDALI TU SÍŤKU Z POSTÝLKY ?!?!?!
0/0
20.9.2004 21:43

xyz

dalnice sou staveny
na nejakou rychlost, 250 na tech ceskejch neni bezpecny ani nahodou. Hodne lidi si mysli ze to zvladaj levou zadni. Ja znam taky hodne lidi co si myslej ze kdyz maj 2 promile tak jezdej uplne stejne jako strizlivi a priznavam ze to na nich na prvni pohled neni znat. Dokud vam nezabijou nejakyho kamose nebo clena rodiny. Pak zadate krevni mstu
0/0
20.9.2004 18:26

Jar

Re: Reydys????
0/0
20.9.2004 18:56

Kei

Re:
Jo, mas recht. Taky spousta aut ma jakousi max.rychlost a pak taky max. doporucenou rychlost, protoze pri vyssi rychlosti se zacne chovat jinak. Jenze to zadnej banan s mokrym ridicakem nepochopi, uz do me taky jeden takovej naboural...
0/0
20.9.2004 20:16

jan

no
Chce se mi z Vás BLEJT ! ! Willybalde a nulovpráci jste ssraačkyy   ! ! Humozní extrakty tlející v kanceláři ! ! Doufám že Vás někdo z těch kancelářskejch chlívků VYMETE ! ! Koště rád dodám ihned, řetěz do 30 hodin dobírkou.   Jste na úrovni rakouského dopraváka ! ! To znamená - doplňte si sami ..........................................................   
0/0
20.9.2004 18:01

Willybald

Re:
problem? jestli ano, hledejte ho pobliz sveho pocitace.
0/0
20.9.2004 18:04

jan

Re: no
Hledám poblíž svého počítače ! ! Ale nemůžu tě najít ! ! A to je PROBLÉM ! ! Čau ssraččkoo ! !
0/0
20.9.2004 18:31

Willybald

Re:
problem je, ze jses clovek, ktery nema absolutne co rici a presto sem pises. tvuj problem je v tve hlave - jsi hlupak!
0/0
20.9.2004 18:35

OldFaker

To jste si dovolil dost!!!!!
Tohle nazývat člověkem?!?!?!
0/0
20.9.2004 21:45

OldFaker

Jak tak koukám...
...opět vrstva zakomplexovaných úředníčků, kteří za mé daně předvádějí, jací by byli kingové,kdyby alespoń něco uměli... A pár dementních synáčků majetných rodičů, kteří nevědí jak se té pakáže zbavit, tak koupí auto pětkrát rychlejší, než je jejich myšlení...Ty první se mnou pořád závodí na žlutou, ale protože nemají reakce, tak po křižovatce bývají příliš daleko, abych viděl jejich údiv, a ti druzí závodí všude, jen ne tam, kde by mohli ukázat, jestli něco umí.... A umí, většinou, velice málo! Na silnicích mimo Prahu a mimo dálnici potkávám naprosto nezvládnuté ježdění ubožáků, kteří nedávali pozor ve škole, tak neví, že nezastaví na místě, že poloměr zatáčky není dán jejich kapesným, ale něčím jiným....
0/0
20.9.2004 17:36

ThomasHKS

Re:
Zčásti s Tebou sohlasím,ale nic není jen černý nebo bílý....nesmíš to vidět tak negativně...Auto není to hlavní..ale když už máš dobrý auto..nemusíš ho mít jen z ubohosti nebo z vlastních mindráků..ale třeba proto že Tě to prostě baví jezdit rychle...a bezpečně...a neboj,vím že stoprocentně bezpečně nejezdí nikdo..nezavisí to moc na rychlosti.
0/0
20.9.2004 17:42

Willybald

Re:
na rychlosti to zavisi hodne. podivej se na statistiky (kdyz uz, jak pises, jses dobry v cislech). podivej, kolik nehod vzniklo neprizpusobenim rychlosti ... fakta, chlapce, fakta jsou dulezita.
0/0
20.9.2004 17:47

ThomasHKS

Re:
To je pravda...ale každý by měl jezdit tak rycle na kolik, má..což ten dotyčný ovšem těžko pozná,to je fakt..lidi můžou bourat a zabíjet v rychlosti 50 km/h a naopak se nemusí stát nic při rychlosti 250 km/h..zavisí to na místě ,frekvenci provozu,jízdních podmínkách a na oststních účtstnících silničního provozu.
0/0
20.9.2004 17:51

Willybald

Re:
rika ti neco statistika a pravdepodobnost?
0/0
20.9.2004 17:53

ThomasHKS

Re:
Ale já s Tebou souhlasím...jen Ti sděluju ůj pohled...statistiky hovoří jasně.
0/0
20.9.2004 17:56

Willybald

Re:
takze ty jses asi jako vyjimka ze vsech statistik! nahodne stesti v praci muze byt kompenzovano smulou na silnici ... :) doufam, ze jen nikoho nezabijes.
0/0
20.9.2004 18:02

OldFaker

Jasně, máte oba kus pravdy...
...ale v Německu ( a snad i zde, v Brně a v Mostě...? ) lze koupit kursy Notlenkuebung, které Vás naučí zacházet se svým plecháčem - to mi doporučil kamarád, který mi dohodil Safrana. V deseti lekcích, kdy potíte krev, se naučíte tolik, že jste alespoň schopni odhadnout na co máte a na co ne... Jen na okraj: instruktor, který nás měl na jízdy na klouzavé podložce, říkal, že se v ČR bál nejvíce v životě, kdy v mlze jej na dálnici předjela tři auta s intervalem asi vteřiny, měli přitom asi 200 km/h...Že se nezabili, považuje ten pán za osmý div světa...
0/0
20.9.2004 21:37

kiler

Čeští dálniční flojdi
Potkal se tu už někdo vážně s tou novou akvizicí PČR. S tou Rkovou variantou Mondea, co v sobě vozí radar? Zajímalo by mě, jestli to těm troubům jezdí jen továrních cca 245 nebo to mají ještě upravené na víc? Neví někdo, co tam cajti mají za řidiče, jestli mě opravdu budou až do 270ti po dálnici honit, nebo to ve 240 vzdají, aby nemuseli měnit plínky? Jinak k ježdění rychle, je to radost, adrenalin a mnohdy i nutnost. Čas je drahou a velmi vzácnou komoditou. Statisticky mi mnohem nebezpečněji vychází jízda městem nebo okreskou skrz vesnice, kde potkáváte nevypočitatelné kloboučníky. nebo i zmíněné flojdy, kteří se služební Felckou lítají po silnici v 70ti jako kulový blesk. V noci a za příhodného provozu se v ČR na mnoha místech dálnic dá jezdit celkem v poklidu kolem 250ti. Stejně kvalitní runwaye se občas najdou i na okrajích velkých měst. Nechci tu nikoho k porušování předpisů nabádat, ale mnohdy mám pocit, že dopravní předpisy a rychlosti omezené paušálně na 50/90/130 vymyslel jako pomstu frustrovaný úřední šiml. Je to aplikování podobného principu jako zákon nařizující monogamii, kterou se neplodný a sexuálně frustrovaný příslušník šedého průměru začal bránit nájezdům alfa samců :-)))) Člověk to stejně přehodnotí až tehdy, kdy se opravdu něco stane nebo si uvědomí, že má smrt na krku, stáří i život nenávratně za sebou a největším zážitkem pro něj bylo každopátečních sedm piv a sedm zelených s podobně postiženými štamgasty v nádražní hospodě...
0/0
20.9.2004 17:14

Willybald

Re:
procpak by meli policajti takovy alfa samce, jako jses ty, honit??? v klidu si pro tebe muzou dojit domu. klidne muzou jit i po cuchu, urcite to v okoli smrdi vsude samcim pizmem
0/0
20.9.2004 17:21

ThomasHKS

Re:
Máš tam vysvětlenej ten životopis.
0/0
20.9.2004 17:26

Willybald

Re:
ok. precetl jsem. mozna, ze nakonec nekecas (alespon FMCG a retail pracovni pojmologii mozna ovladas). nicmene bys mel:
1) doplnit si vzdelani (na to jsme my intelektualove hrozny snobi)
2) naucit se lip cesky
3) prestat jezdit jako c*rak!
0/0
20.9.2004 17:37

ThomasHKS

Re:
na doplnění vzdělání už nemám čas....ostatně já se vzdělávám v knihovně..Ty ve škole.v praxi mezi tím není velký rozdíl.
Česky umím dobře..pachám tu překlepy neb píšu v rychlosti,protože tu dělám taky ještě neco jinýho než jen píšu příspěvky na idnes.cz.
Přestat jezdit rychle....je to vášen,to není o rozumu.
Terminologii se může naučit každej:))
 
 
0/0
20.9.2004 17:46

Willybald

Re:
ad tvoje poznamka k rychle jizde - takze bys mel zklidnit hormon a zacit premyslet. s nemyslicima jedincema je (nejen) na silnici potiz.
0/0
20.9.2004 17:55

kiler

Prdlajs Cannonball, byla to Gumball rally!
Myslím, že tu zas někdo kafrá o něčem, co nezná. Cannonball je a vždycky byl jenom jeden, napříč Státy, z NY City do L.A., bez zastávky. Vydávat trapný český závůdek na 400km českých okresek a dálnic, co tu parta mládenců občas pořádá, za něco podobného, je víc než jen léčení komplexu méněcennosti. Po Evropě jezdí britská smetánka, ale i Amíci, Němci, Rusové a třeba i Češi závod, který se jmenuje Gumball rallye a narozdíl od pravého US Cannonballu jde o rallye, tedy etapy - v noci regulérní spánek v hotelu nebo house, sex & drugs party. Přes den pak víceméně společný přesun do dalšího města. Skutečné závodění organizátoři moc nepropagují a opravdu závodí vždycky jen pár aut. Pro ostatní, kteří se účastní s krásnými veterány jako AC Cobra nebo Lotus 7, je to spíš jen pobytový zájezd po evropských zemích s dopravou vlastním vozem. Ty závodníky na čele chlupatý většinou jednou, dvakrát hromadně odchytnou, zaplatí se brutální pokuty, ale ruku na srdce, když dám 7000 EUR za startovné, je mi nějaká 400 EUROvá pokuta od španělských chlupatejch ukradená :-) Uvažoval jsem, že bych si to jednou v létě místo dovolené zajel, ale jelikož mě baví právě to závodění, sportovně jsem musel uznat, že na tohle bych neměl. Na špici tam nejezdí jen Ferrárka a Maserati, ale i takové speciality jako Pagani Zonda, Koenigsegg ad. Proti nim je 400koňová M5ka nebo Porsche Turbo sice dobrým sparing partnerem, ale ne soupeřem. Většinou se jezdí po dálnicích, takže by si člověk v civilním autě opravdu neškrtnul. Zároveň už začíná být pravidlem, že vítězí ten, kdo jede nejbezohledněji a uplatí nejvíc chlupatejch. Kimble z Německa se se svým AMG 55 tuším v Maroku vybořil dokonce dvakrát, aby si nakonec na hlavu mohl dát vavřínový věnec. Opravdový závod to nikdy nebyl, spíše jen takové buržoustské pozlátko. No, snad se redaktoři iHeute budou obtěžovat a trochu se do příště poučí.
0/0
20.9.2004 16:57

Hurvinek

Re: Prdlajs Cannonball, byla to Gumball rally!
Přesně tak, Gumball 3000. Jen pro upřesnění je vstupní polatek 10 000 Liber za auto a 2 členy posádky. V roce 2005 se pojede taky přes Prahu.
0/0
3.10.2004 7:17

shr3k

Re: Prdlajs Cannonball, byla to Gumball rally!
LOL  Kimble je jen doména, pane. Hacker, defraudant, burzovní spekulant, tunelář vlastních i cizích firem a stavitel Potěmkinových vesnic (jako jsou třeba stránky kimble.org), odsouzený k několika miliónovým pokutám a s podmínkou na krku má jméno Kim Schmitz.
Toliko asi o kafrání ... 
0/0
3.10.2004 12:46

JA

Re: Re: Prdlajs Cannonball, byla to Gumball rally!
aaaaa pan chytry se ozval, kazdej debil vi ze to neni jeho pravy jmeno, to nic nemeni na tom, ze vyhral zpusobem jakym popsal typek nademnou
0/0
19.10.2004 11:52

ThomasHKS

Hm,fakt je to tu dobrý
Všichni zúčatnění...fakt jsem se tu dobře bavil ...zdravě se nasmál i se zdravě nasral..myslím že nikdo z Vás není idiot,ale každej tu trochu hrajem hry:)))¨...a hry jsou kořením života.Docela rád bych si Vás dal na téma světová politika,to bych opravdu rád...tuším že bych tu vyvolal reakce na svou osobu opravdu divoký:)..ostatně můj ostřejší začátek v týhle diskusi splnil účel..chtěl jsem to tu trochu rozvýřit a v tom smyslu se povedlo.Good Luck!!!!:))))))))
0/0
20.9.2004 16:47

nudavpraci

Re:
diky tobe sem zapomnel na nudu v praci vole   a WILLYBALD ME NEZKLAMAL ani jednou
0/0
20.9.2004 16:52

nudavpraci

Re:
PS: beeeed laaaaak
0/0
20.9.2004 16:56

Willybald

Re:
:))) rozvýřit. chtělo by to dodělat maturitu. a pak se až začít zajímat například o světovou politku. do tý doby budeš pořád vesnický moula, co se lezením do manažerských prdelí dopracoval k čipovaný Oktávce! rychlou jízdou na svůj svůj balíkovský handicap možná zapomeneš, ale neodstraníš ho.
0/0
20.9.2004 17:12

ThomasHKS

Re:
Ok..uvědomil jsem si tu chybu hned jak jsem ten příspěvek odeslal...a věř mi že s pravopisem nemám problém,jen tu mám chvílema jemnej stres.Čipovaná oktávka není pdole mě žádný mimořádný výsledek a už jsem to tu zmínil...jen jsem řekl že mám čipovanou oktávku.Do žádných manažerských prdelí jsem nelezl..jak jsi na to přišel???A žádný hendicap nemám..procestoval jsem půlku světa,viděl na vlastní oči to,co Ty třeba nikdy neuvidíš..když mluvím o tom,že mým snem je někde na ostově chtat ryby..vím o čem mluvím.A tam nebudu kamaráde potřebovat žádný auto..byl jsem tam a vím že tam skončím..a kledně v chatrči a bez nějakých velkých peněz..hodnoty života visím jinde.Svtová politika mě zajímá..mám vlastní teorie a nejsou od věci.Když nemám maturitu,nic to neznamená..přečetl jsem tolik knížek,že by Tě to ani nenapdlo...od svých 7mi let jsem četl 7 knižek týdně..do 17ti..pak už se to tempo začalo zvolnovat....mám pocit dost plnýho života za sebou a ještě plnějšího před sebou.Ale ne tady....K té maturitě ještě..nemrzí mě to.Občas jsem litoval ale ted už ne..možná bych po maturitě šel na VŠ..získal papírový vzdělánní ale ted bych byl stále jestě na začátku..takhle jsem dál..jak v životě osobním tak pracovním.Nechápu přesně Tvou agresivitu..občas mi připadáš jako docela rozumnej člověk...a pak se zas ukážeš v jiným světě.Nemusím se tu před Tebou obhajovat..vysvětlení jsem Ti dal z dobrý vůle a nemyslím to zle.
0/0
20.9.2004 17:35

ThomasHKS

Re:
a sorry za překlepy..jsou to jen a jen překlepy..stíhám tu toho víc...důležitý je smysl.
0/0
20.9.2004 17:43

Willybald

Re:
ok. bud v pohode... osobne me nezajimas a tvoje tezko uveritelne osobni a pracovni uspechy taky ne, ale nasral jsi me tema kecama o rychly jizde, tak proto tak "agresivita". s tim proste nesouhlasim a ridice tvyho razeni (i pres ty najety kilometry) povazuju za potencionalni vrahy.
0/0
20.9.2004 17:45

ThomasHKS

Re:
Auto je zcela legální a nejmasovější zbran..když lezeš na silnici...máš velkou pravděpodobnost že zemřeš...to je prostě fakt.
0/0
20.9.2004 17:47

Willybald

Re:
koukam, ze se s tim moc neseres! az nekoho zabijes, asi nebudes trpet spatnym svedomim, ze?
0/0
20.9.2004 17:50

Willybald

Re:
neuvedomil jsem si, ze na to odepises "ale ja nikoho nezabiju, jezdim dabelsky rychle, ale bezpecne." takze presne tyhle kecy si nech na baleni zenskejch. pokud chces neco napsat, tak at to ma hlavu a patu, prosim.
0/0
20.9.2004 17:52

ThomasHKS

Re:
Jezdím rychle tam kde mám 99% procentí jistitu že nezabiju nikoho jinýho.Chce to koncetraci a úsudek.Stojím si za tím že na dálnicích to lze.
0/0
20.9.2004 17:54

Willybald

Re:
vsadim se, ze 99% bourajicich melo jistotu, ze se nemuze nic stat. ceske dalnice nejsou na 250km/h delane. uz jsem kdysi osobne s takovym magorem, ktery tvrdil to same co ty (skvely ridic, rychla ale bezpecna jizda), mluvil. ani me neprekvapilo, kdyz jsem pozdejc slysel, ze se zabil v aute. nastesti naboural do stromu a nikoho krome sebe nezabil. vim, ze namitnes, ze asi nebyl tak dobry ridic, jako ty ...
0/0
20.9.2004 18:00

ThomasHKS

Re:
Může se to stát...může se totiž stát to že až ted vyjdeš z kanceláře spadne na tebe cihla...vše se může stát.
0/0
20.9.2004 18:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.