Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Logan: rodinné auto za 200 tisíc

Dacia Logan je prvním automobilem pocházejícím z Rumunska, který vznikl zcela pod křídly koncernu Renault. Na jeho počátku stálo přání vládce francouzské automobilky Louise Schweitzera, který poprvé vyslovil myšlenku na rodinné a prostorné auto, jehož cena nepřesáhne 5000 eur (asi 160 000 korun).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

w

??
jak může auto hodnotit někdo, kdo ho viděl jen na obrázku
0/0
9.3.2005 9:28

Brutalsoldat

supr
Ať táhne Škodovka s předraženejma hnusnejma autama i s Kulhánkem někam. Renault a Dacia jsou auta nového tisíciletí. Za škodovku bych nedal ani 150000, je to šunka a jen českej blázen si ji koupí, po Loganu si už škodovka auta v Evropě neprodá-hurá!! Pryč se šmejdy.
0/0
18.12.2004 23:14

Tomas Holek

Re: supr
Pryc se smejdy jako jsi ty. Skoda je UPLNE jina trida nez Logan. Logan si v zapadni Evrope ani neskrkne.
0/0
5.5.2005 12:42

Tyran

huraaa
pochazim z Rumunska a musim rict ze me prekvapilo ze konecne vymysleli auto ktere odpovida nasemu stoleti... ty predesle Dacie... to byla hruza... :(
0/0
5.10.2004 20:22

MB

škoda peněz za škodofku
Nandejte  to  té  nabubřelé,  konzervativní,  předražené,  nehezké  Škodofce!
Co  Thallia,  ta  ve  výrobním  programu  zůstává.  Ta  taky  není  špatná ...
0/0
27.9.2004 14:30

DannyR

Re: škoda peněz za škodofku
Thalia take neni spatna, ta je proste PRISERNA.
0/0
27.9.2004 14:58

Tomas Holek

OPRAVA
OPRAVA:
Bude to tezke konkurovat sympaticke, konzervativni, krasne, s vynikajicim pomerem cena-kvalita Skodovce.
A Thalia, ta je proste PRISERNA.
0/0
5.5.2005 12:41

rosker matiz

anebo
než platit 4 nebo 3 roky leasing po5000kč,tak radši ještě pojezdím 5 let ve starším a budu spořit 1500kč na 3 stavebkách ,tj 4500kč měsíčně,za 5 let budu mít cca360000 a koupím si good autíčko,třeba...
0/0
27.9.2004 12:21

blbost

Re: anebo
Jednak na 3 stavebkách spořit 1500 Kč měsíčně je kravina až to mlátí dveřma a jednak tě 4 roky provozu ve starším taky nepříjdou na 500 Kč měsíčně... 4500 Kč měsíčně je celkem slušná částka, ale spořit ji jde i mnohem mnohem lépe.
0/0
9.10.2004 8:34

rosker matiz

takjak
ještě jednu poznámku,auto které vyjede z autosalonu,prave ztratilo nejmin 30000,do diskiuze od kdy je to ojetina a do kdy je to nové auto
0/0
27.9.2004 12:10

rosker matiz

o prachy jde
mám matize r.v.2000,sloužil před 4 roky stál 225000,prodávám,protože potřebuju něco většího,ale radši si koupím ford mondeo,i když bude mít nalítáno 110000km,ale v plné výbavě,z r.1998 nebo99,a vydrží
0/0
27.9.2004 11:55

Libert František

Re: o prachy jde
Ahoj, rozumím Ti, rodinné auto je dobrá věc. Já jsem teď dostal od zaměstnavatele možnost mít firemní vůz a proto chci Ford Mondeo prodat, jinak je to skvělý vůz a za jiných okolností bych ho neprodával. Pokud by jsi měl zájem o bližší informace stačí zavolat na tel. 603 198 722.
0/0
14.12.2004 22:55

Loganovič

Může mi někdo vysvětlit,
v čem je jako výhoda tohoto auta?? Zadržte všichni, teď nemyslím prostornost, díly od Renaultu atd. Jde mi o cenu!!! Je Logan jediný auto na našem trhu, který stojí řekněme 240-250 tisíc?!?! NENÍ!!!! Tak proč už se lidi dávno nezbavují 120tek, žigulů,.... vždyť si můžou koupit cokoliv jiného v té cenové hladině - Fiesta, Clio, 206, Polo(možná jsou někteří o nějaký ten tisíc dražší, ale to je jedno, prostě myslím malá levná auta) + tašky typu Matiz, Pand, Agila,...... Jakej myslíte, že bude leasing na toho Logana??? Při 30% akontaci tipuju tak 5500,- a i to je hodně pro někoho, kdo by se rád zbavil vraku 120ky, ale nemá prachy na lepší a novější. Takže i když možná Logan přebere nejednoho potencionálního kupce Fabie(a dobře jim tak v Mladé Boleslavi), pořád tady bude jezdit spousta starých škodáren, žigulů atd. Nejde jenom o to vyrobit velký auto s nízkou cenou, ale chtělo by to i nějak zpřístupnit jeho pořízení těm, kdo se právě o taková auta zajímá a chtěli by je vyměnit za ty svoje starý nebezpečný plečky, nemyslíte????
0/0
27.9.2004 11:37

skott

Re: Může mi někdo vysvětlit,
Hlavně si myslím, že mezi majiteli těch 120tek a žigulů není příliš mnoho potenciálních kupců nového auta.
0/0
5.11.2004 7:53

zatím bez auta

Logan
Na víc nemám a ojetinu nechci ... skočit někomu na stočenej tacháč apodobně.. to OPRAVDU NE.
Nový auto záruka pár let na celý auto, korozi....
 
0/0
26.9.2004 11:27

nezaujetý člověk

je to moc dobrý auto ! !
Podvozková platforma z Nissanu, přední náprava z Renaultu Clio, zadní z Nissanu Almera, osvědčené osmiventilové motory, které se čtyři roky montují do Renaultů. Palubní deska, volant, počítač a další prvky z Clia. Spojka a převodovka z nového Meganu - To je LOGAN ! ! Rozvor : 2630 mm, délka : 4250 mm, objem zavazadlového prostoru : 510 litrů. Logan odpovídá západoevropským předpisům a normám. Logan se bude prodávat po celém světě. Jen v bývalých státech RVHP, se bude prodávat pod značkou Dacia. Na ostatních trzích to bude Renault Logan . Ve všech zemích světa i u nás žijí nemajetní lidé / i v zemích EU / kteří by si chtěli pořídit cenově dostupné auto ! ! V nové Dacii LOGAN není nic rumunského, rumunská je pouze pracovní síla . Dozor je plně pod FRANCOUZI a JAPONCI. Není se čeho bát, skutečně. To je skutečnost, která třeba někoho trápí. Argument že je to přímí konkurent Fábie je lichý. Podívejte se na parametry obou vozu. Fabie je MINIAUTOMOBIL a Logan je prostorově, rozvor / větší než u nové OCTAVIE II. / + zavazadlový prostor na hranici nižší střední třídy. V určitých hodnotách lepší než niž. stř. třída. I základní motor v Loganu, je slušný čtyřválec Renault 1,4 - 55 kW/ 75 koní. U základních Fábii je to opravdu slabounký třívalec 1,2 HTP 40 kW/ 55 koní. Oprostěte se od předsudků ! ! Myslete hlavou, než nákloností kté nebo oné značce. Vše je o penězích .......
0/0
24.9.2004 22:35

east

Re: je to moc dobrý auto ! !
Absolutní souhlas.Navíc už jsem LOGANA viděl na vlastní oči a také jsem v něm seděl.To co nabízí za vnitřní prostor fakt nejde porovnávat se žádným autem v jeho třídě.A co se týká zpracování,tak je na tom VELMI dobře.Všeznalcům typu JIRKA spadne čelist,ale pochybuju,že ho to zbaví jeho mindráku!!!
0/0
26.9.2004 11:40

TDi

Re: Re: je to moc dobrý auto ! !
V Rumunsku , nebo v Turecku.? Jinde se snim nejezdilo.
0/0
26.9.2004 21:37

TDi

Neni zas tak tragická
Favorit taky nebyl zadna slava ale byl levny tudiz oblibeny.Jestli bude logan s kvalitou jako favorit a s cenou nahradnich dilu sve kupce si najde. Fabka neni konkurenci tohoto vozu cenou je jindea uzitnymi vlastnostmi taky . Mozna ma skodovka lepsi kvalitu , ale to ted nemuze nikdo posoudit . Logan ma byt konkurence ojetym vozum a to asi bude , protoze kdyz se podivate kolik stoji fabka od prvniho majitele se servisni knihou potrech letech provozu u autorizovaneho prodejce vyjde z toho logan pro hodne lidi lepe napr. záruka, vetsi kufr.nove auto.vz. osvedcena kvalit, buhvi kolik kilometru, kolik ridicu, Netusim zda si toto auto koupim , ale pochopim kdyz si ho koupi nekdo jiny .
0/0
24.9.2004 21:17

Standa

Mam Solenzu 5měsícu
Za 264000 v maximální výbavě.Jsem fakt spokojen.
0/0
24.9.2004 15:04

Ivo

cena a výbava
Už delší dobu sleduji veškeré dění kolem Dacie Logan a velmi mě mrzí Renault v ČR nedodržel slibovanou cenu 180.000Kč pro základní model (ta platí pouze v Rumunsku), ale také základní vybava je chudší než jak bylo slibováno. V základu měl být posilovač řízení, ABS a centrální zamykání to je veškerá výbava kterou ve voze pro dopravu z místa A do místa B potřebuji. Škoda s touhle cenou a výbavou by se tu asi prodej Fábií téměř zastavil. 
Jinak Loganu pořád fandím uřčitě se na něj půjdu podívat do autosalonu ( Renault Olomouc od 15.října jak mi bylo sděleno) a pokud budou zkušební jízdy  tak se určitě svezu.
P.S. Když si někdo koupí Logan v Rumunsku tak prodejci v ČR asi nebudou držet záruku? Za tu cestu by těch ušetřených 20-40.000Kč z pořizovací ceny určitě stálo. 
0/0
24.9.2004 9:22

Daňový soumar

Re: cena a výbava
Tak to bylo hodně zoufalý...
0/0
24.9.2004 10:04

MBr

Re: cena a výbava
Ivo, vsadim se s Tebou o co chces, ze prodej Fabii by to nezastavilo...maximalne by jim to ukrouhlo tak 2-3% z prodeje, ale necekal bych nic podstatneho, ja bych jeste doplnil ten Tvuj vycet o 2 airbagy..prece jen i pri tom kratkem presunu do Tebe muze vletet pubertak ve 120ce nebo obecne, muzes havarovat, a ty 2 bagy bych povazoval jako minimalni bezpecnostni zaklad, pokud si nechces polamat ruce o volant nebo zmasakrovat oblicej.
Musis vzit v potaz dopravu, marze, reklamu atd. Domnivam se, ze zaruka by mela byt dodrzena.
0/0
24.9.2004 14:29

jaketramp

to je skoda :-(
To me teda docela nastvali. Uz pul roku sleduju jak se vyviji deni kolem Loganu. Na strankach Dacie furt psali jak ta zakladni sestava bude do 180000Kc s DPH 2 benzinaky a 2 naftaky a najednou uz je to 200000Kc a to jeste bez posilovace a naftak prozatim zadnej. Kdyz vemu ze rozumna varianta by mohla stat nekde kolem 220000Kc tak uz Logan tak velkou vyhodu proti konkurenci nema. Snad jen ten velky kufr a fakt ze tohle auto se asi moc krast nebude. K diskuzi nize jen mala poznamka. I v tomto clanku je uvedeno ze vic jak 50% dilu je uz oskousenych na starsich typech obou automobilek, takze o kvalitu bych se fakt nebál. Ikdyz docela by me zajimalo jak docilili tech v prepoctu 160000Kc pro rumunsky trh, to museli zakonite neco osulit, jinak to nevidim.
0/0
24.9.2004 0:05

VLD

Renault píše....
http://www.renault.com/gb/groupe/dacia_p1.htm Podle všeho, má Dacia už poměrně dobře zpracované řízení kvality, takže bych se neobával nějakých větších problémů.
0/0
23.9.2004 22:49

JIRKA

kdo chce kam ....
ALE JO KDO CHCE AT SI TO KOUPI OSTATNE SOU TO JEHO PENIZE ALE NECEKEJTE ZAZRAKY A POCITEJTE SE ZAVADAMA A S REKLAMACEMA  TAK SE MUZE STAT ZE SI TAKY CHVILKU NEPOJEZDITE PROSTE CENA BUDE ODPOVIDAT VYBAVENI A KVALITE  
0/0
23.9.2004 22:10

999

Cena x výbava/kvalita
Chápu, že cena odpovídá výbavě vozu, nízká cena = "nulová "výbava. Ale proč by měla automaticky nízká cena znamenat špatnou kvalitu výrobku??? MOžná, to tak bude, ale možná taky ne. Korejci měli v minulosti taky velké problémy se spolehlivostí svých aut, ale za poslední roky se hodně zlepšili, třeba Dacii udělala pod vedením Renaultu taky razný krok kupředu.  Věřím, že si to své kupce najde, a bude jich dost. Ta krabice na kolech od Škodovky, s tím nemožným třívalcem - Junior 1,2 HTP, je taky bez výbavy, kvalita výroby  a taky se to prodává. 
0/0
23.9.2004 22:33

JIRKA

Re: Cena x výbava/kvalita
No nevim nevidel jsem to ale kdyz si vzpomenu jak rumuni delali Oltcita !!! no to byla hruza das a panika soused ho mel mozna jeste ma ale nejezdia to pod tim autem lezel kazdou sobotu a nedeli tak mam furt podezreni ze tohle bude to samy ale v blede modrym je jasny ze vysoka cena nemusi znameta i vynikajici kvalitu ale u tohohle rumuna se vsadim ze nebudou sedet plechy na sebe nebude to slicovany, vnitrni plasty budou skripat po roce provozu protoze bodou levny, budou vrzat okna dvere proste takovy ty otravny zavady co se jich clovek nezbavy protoze to je levny auto jeden cas sem mel Hyundai lantra kombi a nemohl sem si to vynychvalit dilecky skvele zpracovany a kdyz sem ted po case videl novou Elantru tak bych blil ty plechy v kufru snad vohejbali pres bambus a svareli to ucnove mam podezreni ze to nechavaj delat nekde jinde mozna v rumunsku
0/0
23.9.2004 22:47

999

Re: Re: Cena x výbava/kvalita
Ano, Oltcit byla tragedie na kolech. Jenže Oltcita dělali Rumuni sami, jen koupili licenci vyběhlého auta a hurá do toho. Logan už dělají pod Renaultem a v tom vidím, ten podstatný rozdíl!  Většina velkých automobilek montuje svá auta různě po světě, prostě tam, kde je levná práce. To ale nemusí automaticky znamenat horší kvalitu Thalia se vyrábí v Turecku a nikdo se nad nepozastavuje. Ale jsem přesvědčen, že by to všichni kritizovali kdyby se Thalia nejmenovala Renault ale nejak jinak a patřila by přitom pod křídla Renaultu
0/0
23.9.2004 23:02

JIRKA

Re: Re: Re: Cena x výbava/kvalita
no vsak vona ta thalie neni zadnej zazrak ! von vubec ten Ranault ... kdyz jsem jezdil s Trafikem tak to byla takova plechovka ted mame ve firme VW transportera a to je jina kava vim ze se nedaj srovnavat uzitkovy auta s osobnima ale i tak Nemec je nemec ten Frantik byl dobrej to jo nesralo se to ale byl takovej chudej takovej proste uzitkovej
0/0
23.9.2004 23:15

mirroc

Re: Re: Re: Re: Cena x výbava/kvalita - k Thalii
Pokud soudíš Thalii podle vzhledu, tak to opravdu není zázrak. Nicméně moje žena ji má 2 roky, a je s ní velmi spokojená. Cenově byla cca o 50 tisíc levnější než tehdy fabia se srovnatelnou výbavou a dílenským zpracováním, byť se vyrábí v Turecku, se škodovkám vyrovná (sám mám octavii). Motorově (1,4 8V - dtto Logan) většinu škodováckých maloobjemových motorů (1,2 i staré 1,4) bez problémů předčí. Jeli jsme s ní loni na dovolenou do Chorvatska a na dálnici až 180 km/h, byť má horší jízdní vlastnosti než třeba fabie. Za dva roky nebyla v servisu, až teď  na výměnu oleje! Což o octavii říct nemůžu.
0/0
27.9.2004 9:38

PaXu

Re: Re: Re: Cena x výbava/kvalita
S tim ze automobilky montujou vsude po svete mas obsolutni pravdu. treba koncern VW koupil hned po prevratu ceskou Skodu aby tady mohl montovat levnejsi auta pro nemajetne. Proste u Renaultu je to Dacia a u VW je to Skoda co komu na tom neni jasne to nechapu.
0/0
5.10.2004 1:23

Ivo

žasnu
Že by si frantíci s japoncema neohlídali kvalitu při montáži francouzských a japonských dílů rumunama ? ? Tomu nevěřím. Fabie bude mít problém ten Logan má totiž větší rozvor než oktavia II. a v porovnání s MINIAUTEM FABIA je ve všem lepší ! ! Od kufru 500 litrů pres prostor uvnitř až po motor. Logan v základu Renault čtyřválec a Fabia jen slabej tříválec ! ! ! Zamysli se odborníku přes kvalitu.  
0/0
23.9.2004 22:38

JIRKA

Re: žasnu
Zkus to po 4 letech Logana v bazaru tezko prodas Skodovku bez problemu ve firme jsme meli 3 Oktavky prodali se behem 14 dnu . Proste domaci auto je domaci auto i kdyz je jasny ze fabca je mensi ale furt je to s ni bez starosti servis v praze snad v kazdy druhy ulici
0/0
23.9.2004 22:53

999

Re: Re: žasnu
Motáš jabka s hruškama. Octavia je auto jiné kategorie, a jako takové se v bazarech prodává jinak než auta menší. Ale pravda je, že Fabia a Felicia drží hodně svou cenu a to je asi jejich největší výhoda oproti konkurenci!
0/0
23.9.2004 23:04

JIRKA

Re: Re: Re: žasnu
jaky jabka to sem jen psal protoze to mam overeny ale obecne se Skodovky lip prodavaj a konec koncu to vidis sam ze si drzi cenu
0/0
23.9.2004 23:10

ufi

Re: Re: žasnu
když se prodávaj deset let starý fáčka co jsou už rezavý, tak proč by se neprodal logan. a jestli frantící s japoncema si pohlídaj kvalitu, tak může logan pěkně zamíchat trhem. a pak, logana budou kupovat lidi co najedou za rok kolem deseti tisíc a ti maj jiný nároky než managoři.
0/0
23.9.2004 23:16

Xray

Re: Re: Re: žasnu
Tohle se říká o všech "nových" modelech dacie a lady. A nikdy se žádná senzace nekonala. Loni si dacii koupuilo něco kolem 20ti lidí. Ale kdo ví třeba to bude trhák.
0/0
24.9.2004 7:42

Bruno

Re: Re: Re: Re: žasnu
Kecáš, loni se prodalo 350 vozů Solenza a 250užitkových vozů Dacia PickUp a DoubleCab. A důvod je jednoduchý prostě má to záruku stojí málo a žádný auto ve skutečnosti není projektovaný na dobu užívání delší deseti let. Takže deset let to vydrží a pak rozpadne... jenže to i auto za dvojnásobek.
0/0
26.9.2004 11:20

123freak

...
Konečně rozumný auto pro normální lidi. Vzhledem k průměrnému věku osobních vozů v ČR je argument, že je Logan technicky zastaralý a nekvalitně vyrobený zcela irelevantní. Pokud někdo požaduje vůz s hi-tech řešením technické konstrukce, tak ať si za něj vysolí balík. Většině lidí co si tohle auto koupí bude v pohodě dostačovat a jeho koupí nezruinují rodinný rozpočet na několik let do předu. ŠKODA SIMPLY NEVER
0/0
23.9.2004 21:47

svobodny clovek

Re: Oprava
SKODA SIMPLY CLEVER  
0/0
11.11.2004 0:08

123freak

...
Konečně někdo po dlouhé době na trh uvedl auto pro "normální" lidi, co nepotřebujou v autě hi-tech řešení, stačí jim klasické technické řešení vozu, ale potřebujou se se svojí rodinou dopravit z bodu A do bodu B a nezruinovat nákupem vozu rodinný rozpočet na pár let do předu. ŠKODA SIMPLY NEVER
0/0
23.9.2004 21:41

Vackon

Ja bych si to koupil
Ahoj, nevim jak ostatni, ale ja bych si to koupil. Od auta potrebuji aby mne dovezlo z bodu A do B. Nepotrebuji zadne specialnosti. U nas v ulici kazdou noc nejake vykradou a predstava, ze si koupim auto za 700.000,- a pak to necham stat na ulici je hrozna. Nemam problem si koupit drazsi, ale proc ? Mam Felicii a staci. Doveze, odveze. Nebudu lepsi clovek kdyz si koupim neco vetsiho.
Vackon
0/0
23.9.2004 21:23

Onyx

Re: Ja bych si to koupil
Jasně z A do B. Proto musí být co nejméně poruchový. Nkteří lidé si nekubují drahá auta jen ze snobství, ale proto že jezdit ve felici nebo třeba já nevim mercedes E, S, Audi A8...je prostě rozdíl. Z hlediska bezpečnosti, dynamiky, pohodlí.
0/0
24.9.2004 7:45

dan

je dobre, ze takova nabidka je
Na druhou stranu proste vetsinou plati, ze za mensi penize je to holt horsi vec. Ale jak uz tu padlo, jestli to trosku prispeje, ze par lidi financne dosahne namisto 15 let starych aut na novou Dacii, tak je to trend k lepsimu ohledne bezpecnosti.
0/0
23.9.2004 20:54

Hříbek

Každému podle kapsy
Já se osobně na to autičko těším. Né vše drahé je dobré a stejně tak né vše levné je k ničemu. Ukáže čas.Každopádně je to nový auto za malé peníze. My, co jsme za komárů šetřili na auta generaci, si a pak koupili škodovku, nás nějaký řečičky o nespolehlivosti už nevyženou z klidu.A ty škodovky tu jezdí potvůrky dodnes, ač se už  moc lete nevyrábějí...  
0/0
23.9.2004 20:28

JIRKA

Hrdina
Koho v tomhle "autu" uvidim jet prohlasujupredem za HRDINU !!!!  
0/0
23.9.2004 17:28

No HRDINO

Re: Hrdina
to by mne zajímalo, s čímpak jezdíš ty.
0/0
23.9.2004 19:10

No HRDINO

Re: Hrdina
Dovol mi, abych ti připomněl, že ve státě, kde je průměrný věk aut asi 12let bude LOGAN perlou vozového parku.  Víc než třista tisíc lidí má doma starou škodárnu 120  a 70 tisíc lidí má trabanta.  Logan by pomohl nejen jim, ale i nám, kteří ten smrad po nich musíme dejchat.
0/0
23.9.2004 19:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.