Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Češi letos nekupují luxusní auta

Pokud má Čech několik milionů korun na nákup svého vysněného auta, nekoupí si symbol luxusu rolls-royce, ale spíše sportovnější ferrari, maserati, porsche nebo jaguar. Nový rolls-royce si v tuzemsku nikdo nekoupil již nejméně tři roky a podobná situace je i u značky Bentley.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

King of the road

Audi A4 Cabrio
Jen auto, co má sklápěcí střechu je pořádný auto!!!! Audi A4 Cabrio!!!!!!
0/0
12.10.2004 12:42

typicky

take
Take jsem si letos zadne luxusni auto nekoupil. To znamena, ze jsem typicky Cech
0/0
11.10.2004 21:27

dj

Re: take
Tak to jsem lepší, já jsem si totiž koupil Ferrari. Červenou F40. Krása! Tak jsem JI naleštil a zaparkoval k těm ostatním skvostům co vlastním a chodím se na NI dívat - do vitríny :-)) (Burago, M 1:24 )
0/0
12.10.2004 0:23

Noha

Potřebuješ peníze...www.mujweb.cz/Pocitace/korunky
Potřebuješ peníze...www.mujweb.cz/Pocitace/korunky
0/0
11.10.2004 21:22

Skoda...

Oktavka vs. zbytek sveta
Oktavka je dobry auto a myslim, ze by melo stacit skoro kazdemu, je super ten postreh ze Svycarska..... Prijde mi to fer a logicke.....
0/0
11.10.2004 18:48

mex

Re: Oktavka vs. zbytek sveta
Ano je to tak, Oktafka je DOBRY auto nic vic a nic min. A priznejme si pratele, kdo z Vas by se spokojil pouze s dobrym zbozim, kdyz muze mit za ty same penize naprosto vynikajici.
0/0
11.10.2004 21:09

petr

Re: Re: Oktavka vs. zbytek sveta
a to je?
0/0
15.10.2004 14:55

XYZ

to MEX
ty vo*le, ty si fakt mag*or .. máš v hlavě nas*ráno a myslíš si že ti zahraniční auto vylepší skóre.. ale to se pleteš.. takový ho*vado jako ty seš ani jaguár nespasí
0/0
11.10.2004 18:45

mex

Re: to MEX
Alespon si nemusim lecit komplexy menecenosti f Oktafce f plny palbe (el. okynka fpredu) a jezdim plnohodnotnym vozem a to jedinym ryzim ceskym sportakem Fabii RS!!! Takovy jako ses ty si na dalnici davam ke snidani.
0/0
11.10.2004 20:07

VITA11

Re: Re: to MEX
chlape (nebo "to""ta") ! Co to meleš o socialních majitelích Koktáfek? Pak tu plácáš něco o Fabii RS? Jezdí tu mraky Oktávek co stály o dost víc než RS ropák. Dej si na káru mračítka černý folie boule na hauptnu a jdi sprintovat se 120ácama.
0/0
11.10.2004 22:10

Pavelko

Re: Re: Re: to MEX
Tak tak. Autem chápu Sumaru Impreza STI, Suberb V6, Passat W8 (bohužel přestali už vyrábět). Prostě benzín, ne ropák. Anebo aspoň a minimálně (moje) Oktávka 1.8 T (kombi, v "plné výbavě"). A taky stála víc jako RS ropák. Na ta ostatní zatím nemám (finance). Nebojím se to přiznat. Mám jenom na Oktávku. Je to dobré auto. Jsou pochopitelně lepší, ale taky (a o dost) dražší. Ale nestydím se v ní a za ní. Mám docela dobrý pocit, když nějak jedu. A to je pro mně hlavní - jak se cítím JÁ.
0/0
11.10.2004 23:48

Oktávka

Oktávka
Nechápu proč se tady tolik lidí naváží do Škody Octavia, když je článek o luxusních autech. Já mám Octávku combi, 1.9TDi a nemůžu si ji vynachválit. Je to tahoun a přítel do každého počasí. Občas vyměním gumy a olej, jinak na ni nešáhnu. Drží si cenu (v TDi) jako žádné jiné auto na našem trhu, to musí uznat i zarputilý odpůrce Octávek !! Je načipovaná na 130 koní, na dálnici jede i přes 200Km/h, když ji nešlapu na krk ta si vezme těch 5,5 litru, do kufru nahážu všechno co chci, mám airbagy, ABS, počítač, vše v elektrice atd. Neznám člověka, který by Octávii prodal, že by s ní nebyl spokojený.
0/0
11.10.2004 16:21

mex

Re: Oktávka
Oktafka je typickej z m r d i vuz, ma ho jenom ubozatko, co nedokaze udelat vlastni rozhodnuti a je silne zakomplexovanej, hlavni je, ze toto pseudoauto ma f TeDeIcku, f plny palbe f metle a na hlinach.
0/0
11.10.2004 18:18

Trumen

Oktávka
Ty chytraku , na co si to hrajes. Takovy mam nejradsi, maji debilni kecy a sam jezdi v rezavem korejci nebo  v podobnem vraku.  auta jsou ok! my co mame auto jako dopravni prostredek tak si na oktavku nestezujem. Kdo ma prachy na to aby machroval at si jezdi treba v letadle , ale takovy pak hasici vystrihavaj a hazou do pytle, papa
0/0
11.10.2004 20:30

typicky

Re: Oktávka
Ma vubec zakomplexovanym IDIOTUM jako mex cenu odpovidat ? Nema.
0/0
11.10.2004 21:28

mex

Re: Oktávka
Ja asi nastesti od socialnich majitelu Oktafek hrat na nic nemusim. Akorat se pousmeju kouricimu tovarnimu kominu uporne se pachticim na dalnici vysnenou rychlosti 200 km/h, pomyslim si neco o dusevnim chudakovi a zamindrakovanym malinkym clovickovi, polituju ho a pak trosicku polechtam plyn a zmizim pred nim a jeho kourovym oblakem v dali. Ne vazne je mi vsech co temahle kramama musi jezdit uprimne lito, ale tak uz to proste chodi nekdo ma a nekdo ne.
0/0
11.10.2004 21:49

2Mac7

Re: Re: Oktávka
 někdo má a někdo ne
0/0
11.10.2004 21:54

Pavelko

Re: Re: Oktávka
No já nevím. Mám sice Oktávku, ale ve 200 mi nic nekouří a ani se nepachtí. A není to náhodou tím, že mám TB /aneb TurboBenzín/? Nic, já jenom, že jsou i takové prachmizerné verze oktávek, které narozdíl od traktůrků, mají motůrek, nečadí a jedou...
0/0
11.10.2004 23:28

Pavelko

Re: Re: Oktávka
A čím jezdíš ty, hňupe Mexi? A myslím ve skutečnosti, ne ve snech? Má to aspoň víc jak 130 koníků, maximálku 210 a není to traktor?
0/0
11.10.2004 23:30

Pavelko

Re: Re: Re: Oktávka
Aha, už to vím, viz příspěvek "nahoře". Takže Fábka "RS". Tak s tím se běž bodnout a pak vycpat. Uznávám pouze jediný druh PHM, a tím je BENZÍN. Až budou Formule 1 jezdit na naftu, tak začnu o dízlovy uvažovat. Do té doby zůstanu věren benzínu, pokud možno 6V+ anebo alespoň turbo.
0/0
11.10.2004 23:35

OndraTM

Proč nekupovat luxusní auta v ČR ...
Proč? Protože jsou prostě drahá a oficiální prodejci neposkytují patřičný servis. Koupit si Bentley u nás sice teoreticky možné je, auto nedostane člověk hned, čekací doba je nehorázně dlouhá a koneckonců prostředí kde se prodávají tak nic moc. Pokud teda HP Exclusive sídlí stále v Ruzyni. Většina podnikatelů co mají 12mil + na auto, jsou řekněme "rychlokvašky", lidé co chtějí zboží hned, bez otázek a nejlépe zaplatit v hotovosti. Což koupi vozu jako je Bentley dost komlikuje. Ti co jej vlastní, jej pořídili v zahraničí, kde se kupodivu dá vybírat i z poměrně široké nabídky zánovních vozů. Mimochodem známý takto koupil Gallardo. Já naopak RS6 Avant...nemusel jsem čekat min.3 měsíce a cena byla o 530tis nižší než u vozu od Porsche Praha
0/0
11.10.2004 15:57

OndraTM

Octavia je nižší střední třída a ....
tak to prostě je. Nevím proč pořád tento hybrid Škodovky cpou tam, kam nepatří. Slovo hybrid nemyslí nijak zle. Octavia je jako služebka velmi vhodná, působí dojmem většího vozu, vepředu dostatek místa, ale pořád je to nižší střední. C
0/0
11.10.2004 15:49

Hufo

ono to není jenom u nás, co se týká rejpaní do luxusníxch aut.
ale třeba i ve švýcarsku. známá tam musela zdůvodňovat finančáku proč si koupila jaguára, když ve stejný kategorii jsou i levnější auta a musela dokladovat, že opravdu vydělá hodně a že i po koupi auta zaplatí vůbec nějaký daně, že nechce stát tímto způsobem ožulit. a musela doložit lékařský zprávy, že má špatná záda a že kvůli tomu si pořídila dražší pohodlný auto, páč jezdí přes půl evropy. a nikdo by si tam prej nedovolil, to co u nás, že aby nemusel platit daně, tak zisk strčí do auta, tj, že třeba hospodskej si koupí mercedes, aby byl nulovej zisk. okamžitě tam finančák po takovejhle lidech jde. tam když si chceš koupit luxusní auto, tak musíš vydělat hodně, jinak si běž koupit běžnou konfekci, forda a spol., aby bylo i na daně. tam by asi hodně lidí od nás zaplakalo.
0/0
11.10.2004 15:23

myshpulin

Re: ono to není jenom u nás, co se týká rejpaní do luxusníxch aut.
V zemi kde je prumerny vek auto 13 let neni ford (mondeo?) konfekce. Tady Vam soused zavidi i novou Fabii.
0/0
11.10.2004 16:12

Hufo

Re: Re: ono to není jenom u nás, co se týká rejpaní do luxusníxch aut.
to znám, mě kdysi někdo objel korunou i feldu. já jsem spíš reagoval na příspěvky níže, kde se lidi rozčilujou že stát kecá do toho, kdo si koupí jakýho služebáka. že do toho kecaj i na západě. že tam prostě se drží toho, že když si chceš koupit třeba toho jaguára, tak musíš mít takovej výdělek, aby si po koupi auta byl schopen zaplatit daně aspoň jako průměrnej zaměstnanec. a pokud že vykazuješ furt ztrátu nebo nulu, tak tě prostě represema donutěj skončit a nebo snížit náklady, jako třeba to služební auto. a nikdo jim tam nenadává to socanů apod. lidi tam chápou, že z daní se platěj nějaký veřejný věci, takže musel daně platit, když v tom státě žiješ. akorát u nás ti pitomci to vždycky udělaj šíleným způsobem, jak vybrat daně.
0/0
11.10.2004 16:26

Premek Podlaha

Blbost...
Po Praze jezdí nejméně tři nové Bentley Continental GT s českou značkou a několik nových Rolls Royce. Vídám je skoro každý den, takže se prodávají né že ne.
0/0
11.10.2004 13:56

spartaman

Re: Blbost...
Mě nedávno předjel na Hlávkově mostě stříbrný, úplně funglový Bentley Arnage T s pražskou značkou. Takže asi máš pravdu, teda jestli si to nevozej ze zahraničí.
0/0
11.10.2004 14:49

polarniliska

Re: Re: Blbost...
Je fakt, že Bentley Continental GT, se nevyrábí tak dlouho, takže je předpoklad, že nový je, ale jak poznáš u Bentley Arnage T, že není starší než uváděné 3 roky, to by mě celkem zajímalo.
0/0
11.10.2004 15:15

Pluto

co to je za článek?
Jak už kdosi podotkl - oktávka je nižší střední třída a kraluje tedy když tak této třídě. Fábka kraluje malým vozům a je to vůbec nejprodávanější auto (to jen pro úplnost, celý článek je slátanina). A Superb bych viděl na střední třídu, ne na vyšší střední.
0/0
11.10.2004 12:59

spartaman

Re: co to je za článek?
Souhlas, kromě toho Superbu, ten je opravdu vyšší střední třída, je o třídu výš než Passat.
0/0
11.10.2004 14:45

Passat

Re: Re: co to je za článek?
Jo??? A v čem je o třídu výš? že je o pět čísel delší? A co použité motory?
0/0
11.10.2004 14:58

Karel

Re: Re: Re: co to je za článek?
Motor ale nedělá třídu. To bys pak mohl tvrdit, že třeba GOLF s 1.4 motorem je malý vůz, a s motorem 3.2 to je limuzína.
0/0
11.10.2004 15:07

FeeWong

Re: Re: Re: Re: co to je za článek?
No teda mel jsem moznost vyzkouset passata i superba a kdyz si clovek odmysli logo na volantu jine kliky a par drobnosti tak sedi ve stejnem aute.
0/0
11.10.2004 17:09

Karel

Re: co to je za článek?
Je nám líto - Oktávka je rozměrově střední třída - a podle rozměrů se třídy určují. Určuje se to podle mezinárodně platné normy.
0/0
11.10.2004 15:09

miro

Re: Re: co to je za článek?
leda tak podla kufru... Razvor je typicka stredna trieda a miesto pre ludi vzadu, he he, nizsia stredna s odretymi usami. kolkokrat veziete niekoho vzadu a kolkokrat uplne plny kufor? ja teda prvu moznost omnoho castejsie, takze ak chce mat treti v oktavii dost miesta, nech si lahne vieme kde... je nam luto, nizsia stredna co klame telom
0/0
12.10.2004 12:18

lop

vážně
pro redakci: Vážně je to tak? "souviset se zavedením devítisettisícového limitu pro odpočet DPH na nákup limuzín pro firemní účely".  Nepomíchali jste jablka a hrušky, nemá to být definováno trochu jinak?
0/0
11.10.2004 12:45

Spock

Octavka
octavka není střední třída, ale nižší střední ...
0/0
11.10.2004 12:13

chroustík

Jo, přišla bída na pány podnikavce,
už se nedá odůvodnit, že Mercedes (BMW, Ferrari, Rolls Royce atd.) v ceně několika milionů je TYPICKÝM služebním vozidlem.
0/0
11.10.2004 11:59

Zobám chroustíky

Re: Jo, přišla bída na pány podnikavce,
Ale vždyť to jsou typické služebáky v úspěšných prosperujících firmách. To jen ta rudá socanská lůza dělá dobře neschopným závistivím chudáčkům na jejich bezcenné a tupé dušičce...
0/0
11.10.2004 12:34

vulvul

Re: Jo, přišla bída na pány podnikavce,
Ty jsi zavistivy Eda, podnikatel si na to auto stejne musi vydelat. Nikdo mu ho zadarmo neda. Narozdil od vlady, ktera jezdi 3mil. bavoraky. Hnus...
0/0
11.10.2004 12:40

Kakadu

Re: Re: Jo, přišla bída na pány podnikavce,
To je v poradku, at si ho klidne koupi, ale pekne ze zdanenejch penez. Jinak s tou vladou souhlasim.
0/0
11.10.2004 14:15

yoy

Re: Re: Jo, přišla bída na pány podnikavce,
No, at si kazdej podnikajici koupi, na co *vydela*. Ovsem co rict "takypodnikateli", ktery si koupi nove auto (to "stare" BMW uz ma dva roky...) a zamestnancum neda nekolik mesicu vyplatu se slovy "no ja ted nemam, to je tezky...". Kazdej at ma co muze, ale az potom, co ferove vyrovna svoje povinnosti (statni zlodejnu tam neradim, ale faktury dodavatelu a platy zamestnancu ano). Jsem snad naivni nebo dokonce komunista s takovym nazorem ?
0/0
11.10.2004 15:42

FeeWong

Re: Re: Re: Jo, přišla bída na pány podnikavce,
No to uz tak je ze se to mezi podnikateli tak dela po dvou letech je to doba kdy se da jeste prodat bez velke ztraty, neco prihodis a je zase na nove. Nechas si napr petkoveho bavoraka za 2,5mil 5 let a dostanes za neho tak 350tis, nikoho nezajima zes o nej pecoval, jednou je to 5let stare auto.
0/0
11.10.2004 17:14

petr

Re: Jo, přišla bída na pány podnikavce,
...boze, zase jeden zavistivec...tady ma plnou hubu kecu, ale kdyby mel penize, tak pobezi a koupi stejny auto jaky tady kritizuje u lidi, ktery jsou uspesni a muzou si dovolit koupit si ho...ne kazdej kdo ma penize musi bejt nutne mafian...
0/0
11.10.2004 13:07

polarniliska

Re: Jo, přišla bída na pány podnikavce,
Že byste mohl navrhnout vytvoření komise, která by plánovala, jak drahé a luxusní služební vozidlo si jako podnikatel zalsoužíte třeba podle počtu zaměstnanců v odborech? Jako co se prosím vás živíte, že máte takovéhle pokřivené názory? Nevykořisťuje vás náhodou nějaký nenažraný  otrokářský podnikatel?
To je přeci moje věci, čím budu jezdit a co mě bude reprezentovat.
0/0
11.10.2004 13:13

BigpetBig

Re: Re: Jo, přišla bída na pány podnikavce,
Samozřejmě že je to vaše věc. Proto je v pořádku že si to budete platit čiště a jen ze svého ....
0/0
11.10.2004 15:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.