Diskuze
Prodej nových aut stále klesá
Děkujeme za pochopení.
xenebce
Par postrehu.
Hufo
a co prodejci čekali?
že každej pujde kupovat každý tři roky nový auto? když dneska soukromý auto, s kterým se slušně zachází vydrží bez velkých oprav minimálně 5 roků. a pokud někdo najede za rok třeba kolem 15-20ti tisíc, tak nemá důvod po třech letech měnit.Jeff
Prednosti socialisticke EU...
... muzeme markantne videt i v automobilovem promyslu a motorismu. Nestaci vysoke spotrebni dane na pohonne hmoty a administrativni bariery alternativnich paliv, ale i vysoke dane z prijnu, DPH a snaha nivelizovat ceny bez DPH (ne vcetne DPH) zpusobuje nove automobily tezko dostupnymi predevsim pro zakaznika v malych zemich.Petr
Je třeba zatlačit na výrobce
Problém je v tom že auta v Evropě jsou od výrobců prodávána moc draze. Všechny auta od Evropských výrobců jsou v Americe prodávána o 10 až 20 levněji než v Evropě. A to v té ceně výrobce platí přepravu v kontejnerech přes oceán a i přesto na tom vydělají. Potom se divíme že v Americe lidi víc kupují. Tak že když si vezmeme cenu auta u nás třeba 450 000 Kč a odečteme třeba 15% tak se dostaneme na zajímavou cenu 382 500 Kč. A to už je cena mnohem více zajímavá na nákup než 450 000 Kč. Procentní rozdíl se zvedá s cenou auta. Pokud by automobilky zvolily prodejní strategii v Evropě stejnou jako v Americe asi by se potom nestačily divit jak by se prodávalo. Mějte se PetrPedro
Ceny dolů nepůjdou
I kdyby šly prodeje o 50% dolů (český trh) - automobilky příliš ceny nesníží, protože na jiných trzích budou mít stále dobrý odbyt - viz. Škoda Auto MB. Takže máme asi smůlu co se snížení cen aut týče, jinak k 1. příspěvku - s tou poznámkou ohledně kurzu naprosto souhlasím.Vlk-Honzi
A co na to prodejci
Měli by se pomalu probudit a začít jít s cenama dolů - všichni bračí a připravují slevy, ale když se přijde člověk podívat do autosalonu, je to sleva na jeden speciální typ nepoužitelného vozu ... (Většinou, výjimky se samozřejmě najdou.)Krestni nebo prijmeni?
A klestat bude dal, ovsem rychleji!
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
DLOUHODOBÁ BRIGÁDNICKÁ VÝPOMOC – Zadávání farmakovigilančních dat
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha