Diskuze

Prodej nových aut stále klesá

Prodejcům osobních aut se v letošním roce v Česku příliš nedaří. Celkem motoristé za devět měsíců letošního roku koupili necelých sto tisíc nových osobních aut, což je skoro o čtrnáct tisíc vozů méně než loni. Podobný, i když o něco menší pokles zaznamenala i mladoboleslavská Škoda Auto.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

xenebce

8. 11. 2004 12:10
Par postrehu.
Pokud byl po satenu prohlasen cesny kurz koruny za oficialni, nemyslim, ze by byl stanoven objektivne. Pokud se jedna o deficit obchodni bilance, na vine jsou vsichni posatenovi politici, manazeri a podnikatele. Zakladni vlastnosti techto lidi je totalni neschopnost. Selhali a tudiz si nazaslozi zadnou podporu.  
0 0
možnosti

Hufo

5. 11. 2004 17:09
a co prodejci čekali?
že každej pujde kupovat každý tři roky nový auto? když dneska soukromý auto, s kterým se slušně zachází vydrží bez velkých oprav minimálně 5 roků. a pokud někdo najede za rok třeba kolem 15-20ti tisíc, tak nemá důvod po třech letech měnit.
0 0
možnosti

Jeff

5. 11. 2004 10:38
Prednosti socialisticke EU...
... muzeme markantne videt i v automobilovem promyslu a motorismu. Nestaci vysoke spotrebni dane na pohonne hmoty a administrativni bariery alternativnich paliv, ale i vysoke dane z prijnu, DPH a snaha nivelizovat ceny bez DPH (ne vcetne DPH) zpusobuje nove automobily tezko dostupnymi predevsim pro zakaznika v malych zemich. 
0 0
možnosti

Petr

4. 11. 2004 15:17
Je třeba zatlačit na výrobce
Problém je v tom že auta v Evropě jsou od výrobců prodávána moc draze. Všechny auta od Evropských výrobců jsou v Americe prodávána o 10 až 20 levněji než v Evropě. A to v té ceně výrobce platí přepravu v kontejnerech přes oceán a i přesto na tom vydělají. Potom se divíme že v Americe lidi víc kupují. Tak že když si vezmeme cenu auta u nás třeba 450 000 Kč a odečteme třeba 15% tak se dostaneme na zajímavou cenu 382 500 Kč. A to už je cena mnohem více zajímavá na nákup než 450 000 Kč. Procentní rozdíl se zvedá s cenou auta. Pokud by automobilky zvolily prodejní strategii v Evropě stejnou jako v Americe asi by se potom nestačily divit jak by se prodávalo. Mějte se Petr
0 0
možnosti

Pedro

4. 11. 2004 13:33
Ceny dolů nepůjdou
I kdyby šly prodeje o 50% dolů (český trh) - automobilky příliš ceny nesníží, protože na jiných trzích budou mít stále dobrý odbyt - viz. Škoda Auto MB. Takže máme asi smůlu co se snížení cen aut týče, jinak k 1. příspěvku - s tou poznámkou ohledně kurzu naprosto souhlasím.
0 0
možnosti

Vlk-Honzi

4. 11. 2004 12:49
A co na to prodejci
Měli by se pomalu probudit a začít jít s cenama dolů - všichni bračí a připravují slevy, ale když se přijde člověk podívat do autosalonu, je to sleva na jeden speciální typ nepoužitelného vozu ... (Většinou, výjimky se samozřejmě najdou.)
0 0
možnosti

ddo

4. 11. 2004 12:43
Nevadí
Stejně máme neustále přetížené silnice.
0 0
možnosti

Krestni nebo prijmeni?

4. 11. 2004 12:09
A klestat bude dal, ovsem rychleji!
Ja se divim, ze si nove auto vubec nekdo koupi. Musi to totiz byt idiot. Duvod: Citroen C4 Spanelsko = 15000Euro. Podhodnoceny prumerny plat 2000Euro. 15000/2000=7.5. V Cesku by tedy mel stat 7.5x19000=142500 Czk, vazeno Cechystanem by byla odpovidajici cena do250000. Inu Klausismus. Duvodem je idiotsky stanoveny kurz koruny po satenove revoluci. Auta se tedy zacnou prodavat az budou stat polovinu. K tomu bude treba ale dalsi revoluci.
0 0
možnosti