Diskuze
Mohli vojáci na přejezdu přežít?
Děkujeme za pochopení.
uprimnyhosan
hrdinove z Vrahovic
keni
Nw vzdy je chyba na ridici
Uznavam, ze na 90% smeteni auta vlakem je chyba ridice. Ale na druhou stranu je plno prejezdu, kde jediny bezpecny zpusob prejeti je za pomoci dalsi osoby. Proste pokud nestrcite cumak na koleje, tak nevidite zda neco jede. Stacilo by obycejne zrcadlo. Dale ridici nakladaku na dalsich 20% prejezdu nemaji pokud je krizeni v ostrem uhlu sanci bezpecne prejet. Zase staci zrcadlo. Dela se to tak, ze se snazi podivat par set metru pred prejezdem a rychle prejet. Zpusob vystoupit, jit se podivat, nastoupit a prejet taky nic neresi. On by za tu dobu mohl vlak prijet.Pecaf
... Stůj, dej přednost ...
salam_humusajn
Re: ... Stůj, dej přednost ...
Vem si ucebnici pro autoskoly nebo vyhlasku a zopakuj si rozdil mezi "zastavenim a stanim", "zastavenim" a "zastavenim vozidla".elDuce
bordel
Hari
Kdo ví, jak to bylo
A co když to bylo tak, že naši nejlepší vojáci jeli z noční šichty, kde se zahřívali a posilovali alkoholem. To by se pak člověk nemohl divit. Každopáďo je to tragédie, o to horší, že tahle skončili nejlepší z nejlepších, divím se, že přežívají ostatní, snad že nejsou tak namachrovaní... Nemám rád žoldáky, proto mi tahle akce přijde spíš neveselá oproti smrti těch našich borců v Jugoslávii, kde jednoho přejelo auto a druhého zastřelil kolega, který čistil zbraň...Lukas
Přejezdy
Co se týká bezpečného přejezdu kolejí, mám dobrej zážitek. V zimě jsme jeli k přejezdu, že svítí výstražná světla bylo vidět v zapadajícím slunci asi na 10 metrů. Řidič to zašláp - úleva, dobře to dopadlo, následovala rána, protože blb, co jel na nás asi 2km furt nalepenej to nezastavil a šoupnul nás na koleje, auto zdechlo a chvíli trvalo, než jsme z kolejí vypadli. Klika byla, že jenom posunovali vlak na nádraží a tím spustili signalizaci..drevak_patlak
Re: Přejezdy
Hanka
dávejte si majzla - hlavně teď v zimně přejezdy dost blázní
Dráhy vždycky tvrdí, že signalizace fungovala, neboť svědci jsou většinou mrtví, ale kámoš jel nedávno přes přejezd a za zadkem mu projel mezinárodní rychlík - výstražné zařízení ani nebliklo, nechci se zastávat řidičů, určitě často světla přehlídnou, ale dost často světla neblikají, protože u drah je nebetyčnej bordelKafka
Vzdálenosti.
Při rychlosti 60 ujede vlak za 10 vteřin 167m, při rychlosti 100 je to již 278m. Do jaké vzdálenosti jste schopni se rozhlédnout, na obě strany, zařadit nebo řeřadit a přejet přejezd? Kde je vlak když začíná signalizace reagovat? Jak daleko je na různých přejezdech vidět?jkarlicek
Re: Vzdálenosti.
Signalizace reaguje, když je vlak minimálně na zábrzdnou vzdálenost + dobu, jakou potřebuje k přejetí celého přejezdu rychlostí 5km/h vozidlo dlouhé 18m + bezpečnostní rezervu několik vteřin podle místních poměrů.michawel
Výstraha pro řidiče
P
Lokomotiva
Vzdycky me mrazi, kdyz kolem me projede lokomotiva a podivam se ji na cumak...je snad schvalne konstruovana tak, ze v pripade srazky nema nikdo sanci vyvaznout. Mezi podvozkem a "narazniky" je tak minimalne metr prostoru - idealni pro semleti jakehokoliv predmetu, ktery se tam v pripade srazky dostane, ci hrozi riziko napichnuti na tyto narazniky. Nevim, jestli by treba nepomohlo konstruovat jejich predni cast jako jednolitou plochu az temer po koleje nebo jako nejaky "pluh", kdy by v pripade narazu byla prekazka odhozena, ne zachycena, drcena a vlacena dalsich x set metru (neco podobneho meli masiny v prospektorskych dobach, kdy se na trati mohli vyskytnout balvany nebo kmeny a tento pluh je mohl odmrstit z trati). Nejsem odbornik na deformacni zony a vim, ze to absolutne neresi cely problem (reseni nasledku misto uplatneni prevence), nicmene v pripade srazky by mohla vzrust sance na preziti.jkarlicek
Re: Lokomotiva
Nárazníky přečuhovat musí, od toho tam jsou. Jinak by neplnily svoji funkci. A jejich poloha je daná mezinárodními normami, protože by se jaxi (opět z důvodu jejich funkce) měly u všech vozidel potkat...Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Prodej bytu 1+kk, 28 m2
Údolní, Praha 4
3 990 000 Kč