Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jezdím trabantem

Mohlo se zdát, že stará vysmívaná auta z východního Německa mají odzvoněno. Ale jejich majitelé je milují čím dál víc. Láska k trabantům je drží pohromadě - s trabanty se závodí, jezdí na výlety, zakládají se kluby. Trabant je legenda. Lidové auto, které lidi spojuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pavel

dotaz

jak se zapojí kontrolka mazání

0/0
2.11.2007 21:13

Michal

dotaz

potřeboval bych el. schema na škodu 120.

0/0
24.10.2007 17:09

natvrdlý

Re: dotaz

Tož zkus diskuzi u škodovky, tady jsi u Trabanta...;-)

0/0
26.10.2007 13:36

honza

hanz

Dobry den chlapy mam prozbu potřeboval bych sehnat scema zapojeni el na trabanta!!!!potřebuju zapojit alternator a nema schema!!!diky moc

pošlete my ho prosim na azre@seznam.cz diky moc.

0/0
10.6.2007 12:54

Doom

Re: hanz

hele a nemá tráboš náhodou dinamo?!?

0/0
9.6.2008 21:24

honza

hanz

Dobry den chlapy mam prozbu potřeboval bych sehnat scema zapojeni el na trabanta!!!!potřebuju zapojit alternator a nema schema!!!diky moc

0/0
10.6.2007 12:54

david

dawe

cau potřebuju sehnat el.schema na škodu 120 Ls děkuju

0/0
29.5.2007 21:39

Květa

Neumím řídit jiné auto
Poprvé jsem usedla do Tabanta v roce 1972. Dokonce jsem v něm dělala i řidičák včetně zkoušek.Komisař z toho byl na větvi,a byl,myslím rád,když mohl po mé jízdě z Trabanta vypadnout. Jelikož jsem do té doby jezdila na Pionýru,dělala jsem při jízdách takové věci, jako že  při vjetí do louže jsem zvedala nohy z pedálů atd.Ve svém řidičském životě mám třetího Trabanta. Jezdím s ním denně a velmi ráda.Zažila jsem s ním jen to dobré. Nikdy mě nezklamal a přesto,že máme doma ještě Opla a měli jsme i Volhu, nikdy jsem se nezpronevěřila, abych je řídila. Je mi 57 a letos tedy slavím 33 tiny s Trabantem. Začínala jsem jezdit v době, když stál benzín 2,60Kč a dnes ani nevím kolik stojí. Tenkrát jsem si tankovala sama,protože existoval mix. Dnes to ani neumím namíchat a tak tankuje manžel a cena benzínu je mi úplně šumafuk. Mějte se hezky a zdravte se.Květa Kejvalová
0/0
15.9.2005 12:34

Michal

Auto
Na trhu roku 2007se obevi nova Fabie odhad ceny asi tak 320 000 bez vybavy 260 000Kc
0/0
19.7.2005 10:44

Viktora Stanislav

MEZ. Trabant sraz Vrbno u Blatné 2005
Chci vás pozvat všechny co mají trabanta , nebo něco z trabanta a pohybuje se to na MEZ.  TRABANT SRAZ   k  nám  do VRBNA u BLATNÉ  Jížní Čechy o prázdninách. Veškeré propozice , ubytování atd. je na adrese :      www.vzmotorsport.zde.cz
a pár fotek ze zrazů u nás 2003-2004 také na adrese :      www.zavody.czweb.org       
0/0
11.4.2005 21:11

Filip

1,1
Koukám jak někdo muže tak hanět Trabanta.Mam je jen jako koníčka.Nechápu jek můžete srovnávat trabanty s modernímy vozy.Je to jako srovnávat žigula s aerovkou.Pro posměváčky:až budete se svým tuněným fáčkem koukat jak vám to natřel červený trabant,tak jsem to já se svým originál čtyřtaktem-stejně starým jako fáčko.
0/0
2.2.2005 17:12

Filip

1,1
0/0
2.2.2005 17:02

Michal

Dotaz
Prosím, mohl by mi někdo poradit, či zaslat elektrické zapojení škody 120M. Předem děkuji. Mimochodem urval jsem výfuk potřebuji  "paroží" Benešov u Prahy. Zatím dík michalfrano@quick.cz
0/0
28.12.2004 7:58

vinco

trabos
Trabos stal 42 000 ale 105 nikdy nestala 40 000 .Skodovka zacinala na cene 55 000v roku 1976 za model 105s .U nas sa asi od roku 1986 nedovazali uz ziadne dvojtakty auta.
0/0
18.11.2004 15:36

simonides1

Ty bláho...
já teď koupil ojetou Octavii 1,6, 75kW, komplet v elektrice, atd. za necelých 300 tis. a někdo dá 270 do Trabanta....? To tedy MUSÍ být fanda... Anebo blázen...
0/0
18.11.2004 10:29

poslanec_termit

Re: Ty bláho...
To jsi spatne cetl. Za Trabanta se dava 2.700.- Kc
0/0
7.1.2005 22:26

Modráček

Indian
Jednoho dne, až zase lidi nebudou roupama vědět coby, se obnoví výroba Trabantů, přičemž nový model bude setsakramentsky drahý, protože se bude jednat o "klasiku". S původním Trabantem to nebude mít nic společného, hlavně, že ožije legenda. V podstatě totéž, jako když znovu začali vyrábět motorky Indian.  Jinak, tady máteTrabi kluby:
0/0
4.11.2004 7:43

Warťan

Trabant podruhé, aneb náfuku nepředěláš...
Tak jsem se prohrabal znovu diskusí, zdravím všechny příznivce "klasiky" nejen Trabantů, ale také posměváčky, kteří tak ve svých superautech obhajují demokracii a volný výběr aut, ale přitom značně nedemokraticky terorizují a omezují majitele starších aut, ať už vypadají třeba 10x jako sběrateé, kteří můžou mít v garáži třeba Mercedes, tak co vlastně jsou, když je na silnici nechtějí a nehodlají se jim přizpůsobit, byť pomalá jízda je i u Trabanta jen a jen na řidiči- jezdívám s ním a rozhodně držím tempo, přesto jsem terorizován! Reaguji také na příspěvek "Passata"- to jsou opravdu ti nejméně tolerantní řidiči... Zajímavé je, že moje 3,5 litrová T613/5 má daleko vyšší výkon, než Trabant, přesto se přizpůsobím a rád si ho půjčuji, jízda s ním je kladným zážitkem s objektivně dobrým autem v jiné cenové relaci, ale to si zkrátka nikdo z těchto štváčů nechce připustit. Horší je, že slova proměnují v činy na silnicích.
0/0
3.11.2004 22:09

Passat

Totální šrot a pojízdná popelnica
Trabanty byly jsou a budou popelnice!Vzdyť se podívejte na ten výkon,smradu to dělá jede to jak posrané a ještě to brzdí provoz!!!
0/0
3.11.2004 21:47

Lucius_Malfoy

Re: Totální šrot a pojízdná popelnica
Hele, jel jsi s tím někdy ? Je to neočekávaně živý auto, když si zvykneš na ten vysavačový zvuk a na to, že se musí točit, jede jak vzteklý. Že je to spalovač oleje, je jiný problém ...
0/0
30.12.2004 16:43

kaskadér

jo
Přeju ministrovi dopravy / teroru / aby skončil v pekle ! ! I s jeho návrhem bodového systému. Doufám že skončí jako senátor KERRY. Ať žije BUSH ! !   ********** Trabant mi nevadí, Wartburg smrdí ještě víc. ************** 
0/0
3.11.2004 21:16

Tomáš - http://trabantidoupe.w

Trabant je nejlepší...ten za 270 000..nic moc...vim o lepších..
Trabant za 270 000 je šílenost. To by musel být zlatej. Já mam radši Trabanta jako klasiku. Mam ted odma 72,6V po GO...a je super...lepší než jakýkoliv auto..je mu přes 30 let...a bez koroze...motor šlape jako hodiny. Ty 17 kola jsou na nic...klasika je klasika. mam rad original...ne si hrat na neco co to auto neni. Radši kdyby ho zrenovoval do originalu jako byvali tyhle poklady. Mam doma 4 vozy trabant a emužu si stezovat.
 
Tomáš.
 
0/0
3.11.2004 19:04

E-moe

.
A pamatujete ten úžasnej nožní přepínač dálkovejch světel na podlaze? :)
0/0
3.11.2004 18:51

Lucius_Malfoy

Re: .
Simca ho měla taky, dlouho jsem ho pak v saabovi hledal :-)
0/0
30.12.2004 16:44

...mn

...
jinak - dea - jsi moc realisticka, tady jde o chvaleni vlastni socialisticke mizerie  :)
 
 
0/0
3.11.2004 15:46

...mn

...
trabant jako auto je nesmrtelne, ponevaz na dvou klikach a jedne ojnici se nema co skazit a umela hmota nerezivi
 
 
0/0
3.11.2004 15:44

Michal

"17"
zajímalo by mě, jak to jede na těch minimálně "17" kolech, jsou fakt bomba
0/0
3.11.2004 14:21

nonick

Zajímalo by mě
za kolik Kč tyhle páchnoucí relikty dostávají  STK a emise...
0/0
3.11.2004 13:26

DEA

Re: Zajímalo by mě
2200kč, tel: 73254120:-)
0/0
3.11.2004 14:23

iuos

hmm
spusta z těchhlě páchnoucích reliktů si stk a emise nemusí kupovat
0/0
3.11.2004 14:51

kotlar@seznam.cz

Jedna z výhod Trabanta je, že se nepřehřeje....
Dobrý den,za těch 11 let co jezdím jsem měl dva Tráboše. Samozřejmě se nejedná o luxusní vozidlo, ale spíše o vůz, který má sloužit k přemístění z bodu A do bodu B bez zbytečných vymožeností. Musím však říct,že mě Trabant nikdy nenechal ve štichu, vždy dojel. Mimo to šikovný člověk opraví většinu závad na místě. A ten kdo to neumí ví o servismanech, kteří jim svého miláčka opraví za vskutku symbolickou cenu. Jinak exemplář o kterém je tento článek se mi moc líbí. Bohužel mám jedno asi nesplnitelné přání a to vidět ho na vlastní oči a nechat se s ním svézt.Takže pane Křováku, přeji Vám co možná nejvíce radosti s Vašimi miláčky.Honza.
0/0
3.11.2004 13:21

pepa

jsou lepsi trabanti v CR
Tohle už tu jednou bylo! Utratit 270000,-Kč za trabanta je utopie.To, že se necháš napálit u lakýrníka a v prodejně s aparaturou jsou zbytečně vyhozené peníze.Kola se taky dají pořídit za uplně jiné peníze.Utratit peníze za německý plasty a nalepit je na auto v tom nevidim žádný kus umění.Myslím si, že v ČR jezdí mnohem lepší trabanti a nikdo se nevytahuje přemrštěnou cenou.
Pro ukázku zkoukněte www.trabi.me.cz
 
 
0/0
3.11.2004 12:56

brkošta

To je brko!!!
 a motor to má smradlavej nebo už ten VW 1,1?
0/0
3.11.2004 12:45

Tomcat

Peknej tuzning
Krasnej priklad tuzningu.....co dodat
0/0
3.11.2004 12:32

fu

270 tisic vrazi do Trabanta jenom KOKQT
a o tom casu nemluve.
Hmmm a dilna pro dve auta je fakt velika
0/0
3.11.2004 12:07

muhehe :)

muhehe :)
muhehe :) ghe ghe traba tník jeden bakelitovej :)))
0/0
3.11.2004 11:30

virusss

Re:
Mam alsheimera, nebo ty kliky ma...?
0/0
3.11.2004 11:23

DEA

tranbant lepší než 105ka??
Nesmysl. Fotr měl trabanta i 105ku a obojí je nesrovnatelné. Mizerné startování, koroze jak prase (podběhy a spodek), debilní řazení, nutnost přesně řadit podle rychlosti, třikrát se mu zlomil volant, topení na nic, nefunkční zámky, mizerný osvětlení, hluk jak v letadle (dvouplošníku z 1. světový), výhled jak z tanku a smrad jak v rafinerii. To je jen co si pamatuju po 15 letech od prodeje. Jako hobby ok, určitě i nějaké emoce tam budou, ale neříkejte tomu prosím auto srovnatelné s š105.
P.S. nevím proč je v těch vtipech vyhřívání zadního okna a dva výfuky. To trabant nikdy neměl.
0/0
3.11.2004 11:05

Doly

Re: tranbant lepší než 105ka??
Měl jsem Tráboše (601 deLuxe) jako první auto, asi před šesti lety. R. v. 1988, elektronické bezkontaktní zapalování, 12V elektrika, halogeny, včetně mlhovek, interiér v kůži, dokonce to mělo i to vyhřívané sklo, cyklovač stěračů, opěrky a pár dalších věcí, které škodovky nikdy neměly sériově. Jinak kravál a smrad potvrzuji, na zimu to ale bylo ideální auto, startovalo perfektně, na baterku se dalo i rozjíždět (bez legrace). Na parkáči jsem mnohdy slyšel chrchlání starejch škodovek v mraze -15 a mně to naskočilo na 1. ťuk. Jinak ale opravdu spíš pro zamilované kutily
0/0
3.11.2004 12:42

DEA

Re: Re: tranbant lepší než 105ka??
Hm, on měl rv. 1976 a jediný co to mělo společný s tím co popisuješ je ta šedá hnusná koženka ve výpni dveří.
0/0
3.11.2004 13:00

peky - mal som vela aut,Trabo

Re: tranbant lepší než 105ka??
0/0
3.11.2004 20:46

mike

klika?
jestli mě zrak nešálí, tak kliku u dveří vidím.
0/0
3.11.2004 10:54

J_A_R

Nebylo to tu uz 2x??
0/0
3.11.2004 9:49

kutlak

Idnes asi uz nema o cem psat
Podivejte se na tento clanek http://auto.idnes.cz/auto_ojetiny.asp?r=auto_ojetiny&c=A040707_115528_auto_ojetiny_fdv Jako by toto byl jeho strasi kolon. Idnes asi uz nema o cem psat, ze se tale opakuje...
0/0
3.11.2004 9:28

kohoutek

270 tisíc?
To je asi nějakej cvok - dát tolik peněz do Tráboše-vždyť ho tím zku**il.Kdyby udělal pořádnýho veterána,udělal by líp.Co se týče jízdních vlastností,tak spousta aut na něj nemá-např š120.Trabi je lepší na rozjezd,do sněhu,do terénu-tam,kde v pohodě projedu s trábošem,tam se se 120 nechytá nikdo-pokud nezapadne,tak urve vanu.
Co se týče těch vtipů,tak to jsou anglické vtipy o Favoritu.
Všem doporučuji shlédnout film Go,Trabi go  - je to vinikající komedie!
0/0
3.11.2004 9:14

Pepa

Re: 270 tisíc?
měl bych zájem shlídnout ten super film Go trabi Go poraď mi prosím jak se k němu dostanu.
 Děkuji
0/0
3.11.2004 13:26

Martin

Re: 270 tisíc?
Tak to nevim jestli 4 pytle cementu budou lepší do zasněženého kopce než má Škoda120L s M nápravami. Tady záleží hlavně na váze poháněné nápravy. Motor v zadu a náhon taky neznám lepší kombinaci snad jen 4x4!!!!!!  Víš je to každýho věc kdo do toho co narve............jsou to tvé peníze?????? Tak jo dáme teda závod........a nebo si dej 300m sprint do lehkého kopečka a napiš mi čas na kohoutmartin@seznam.cz já si myslim žese pod 20 sek. nedostaneš. S pozdravem Škodovkář
0/0
29.11.2004 13:21

Joot

Bugatky ????
Že vy si tak trošku plete výraz bugatka a bugina, buhaha.
0/0
3.11.2004 8:45

Medák

Vtip?
Co je to za pitomost-dva vejfuky u tráboše?
0/0
3.11.2004 8:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.