Diskuze
Zákon, který nikdo nedodržuje
Děkujeme za pochopení.
PUma
Ono se to řekne jezdit podle předpisů
Jezdím autem každy den a většinou proto, že někam spěchám. nebudu jezdit 50 na přehledné rovné silnici bez chodců i kdyby to mělo stát vše co mám, dokud mi nevezmou řidičák. Nejezdím 150 Km/h, jedu třeba 60,70... tak jak vím, že mohu bezpečně zabrzdit bude li to potřeba a pokud nastane situace, že to nemohu zabrzdit, to že bych jel o 10Km pomaleji by mě v 90% případů nepomohlo. Je to ale o tom, že jezdím autem, protože prostě musím být někde včas - stejný problém mají kurýři, taxikáři, ... lidé, které to živí ať už přímo (taxikáři) nebo nepřímo (nepřijedu li k zákazníkovi včas, nezapltí mi) a že mám vyjet dřív? no, mohu vyjet poté, co mi zavolá, že mě potřebuje, ne dřív... Pokud nespěchám, jdu pěšky. Není potřeba závodit, ale pokud někdo jede na 50ce 30, nutí mě předjíždět, já si to nemohu dovolit. Vidím, že se řidič přede mnou chová divně, bezdůvodně prudce brzdí, jede jedním kolem ve vedlejším pruhu... radši ho předjedu, je to bezpečnější. To, že takové auto řídí často žena není nicJIRKA
Prednost chodcu
Vsechno je o informaci kdyby vsichni chodci vedeli o tom ze maji na prechodu prednost vyuzivali by to kdyz jedu mestem nekdy nevim jestli dotycny na nekoho na prechodu ceka nebo tam ma rande.Vsichni ridici vedi ze maji dat chodcum prednost ale chodci svym vahanim u prechodu ridice znejisti a pokracuji v jizde ,vse je o informovanosti. Co ale udelat s ridicem ktery kdyz jedete v uzavrene osade 50km vas predjede a donuti vas zastavit a zepta se jestli chcete do drzky? Je mi uz skoro 70 let prat uz se nemohu a tak takoveho blba priste zastrelim.Mejte se.Poool
Zahranici
Kdo jste ridili auto v Nizozemi nebo Belgii, tam vsichni jedou opravdu po superceste (u nas I tridy) 80 a predjizdet neni vidno. Stejne tak ve meste se sinou vseci 40-50. Je to trochu na budku, ale po case si clovek na ten lazo plazo klidek zvykne. U nas je to spis zoo.jgeo
Re: Zahranici
Presne tak, jsem v Nizozemi uz 1/2 roku a prakticky jsem nevidel jeste nekoho predjizdet. Dokonce i kdyz si to ve meste na 4 proude komunikaci sinu na 50-tce 30, vsichni se sinou za mnou. Na dalnicich si nikdo nedovoli jet vic jak 130 (je tu omez. 120). V zunenych mistech maji 70 a vsichni tolik jedou. Mistni policie je take dost aktivni a ridice s tezkou nohou na plynu rychle chyti a provetraji mu v nejlepsim pripade penezenku tak o 100 Eur,cehoz jsem byl nekolikrat svedkem - jsou vsude i v civilnich autech. Jeste neco: vsude ve mestech maji bumpy, ty dovoli jet tak akorat takovou rychlosti, na jakou je v danem miste omezeni. Ty jsou na vsech krizovatkach, prechodech a taky prejezdech pro cyklisty. Silenec ritici se po meste 100, si tak spolehlive znici tlumice a i prejeti o malo vetsi rychlosti ridice pekne "nakopne", takze se mu hezky pripomene, kolik ze to ma jet. No, neni to lepsi nez pokutujici policie a Krystofove?Martin
k nedodržování zákonu :
Martin
ovšem policiste zlepšuji situaci na silnicich tím, že dávaji pokuty za parkování
jgeo
Re: ovšem policiste zlepšuji situaci na silnicich tím, že dávaji pokuty za parkování
No, prave. V Nizozemi jde policie po ridicich tvrde a udelat to same, tak Ti to neprojde, jednoduse te dohoni a budes o par eur lehci (odhadem tak o 100), v tom nejlepsim pripade :-) Taky jsem jeste nevidel aby sama policie (v NL) porusovala predpisy ani rychlost.Sasoň
Re: Smysl clanku
Je to o tom, aby si lidi uvědomili, že jenom oni sami svým chováním definují příšernou situaci na našich silnicích a že každý by měl začít u sebe. Je to apel, výzva.Warťan
Politika a umírání na silnicích
Reaguji na nedávný příspěvek, kdy jsem byl poslán do pekel spolu s ještě jedním kolegou, kterému situace také zřejmě není lhostejná. Ten byl ke všemu nazván komunistou a teď bych prosil každého z těch, kteří si myslí, že nedodržování zákona v ČR je v pořádku, ať mi vysvětlí, jak komunismus a nynější vláda souvisí s nehodovostí a proč by měl být komunista a šmejd každý, kdo chce žít podle logických pravidel, neumírat a nepřicházet o své blízké. Díkybohu jsem to zatím sám nezažil, jinak bych po přečtení kaskadérova příspěvku asi musel brečet, rozbít monitor, nebo co... Doufám, že to byla jen provokace, protože nechtít existenci zákonů (včera hypermarkety a stará písnička blokování silničního zákona) může jen nesvéprávný člověk. Mám tedy chápat, že příznivci ODS automaticky nebudou dodržovat zákony? Proč? Dokud se nezabijou oni, budou zabíjet své potenciální klienty obchodů, center apod. Zpravidla lidi s nižšími příjmy, neboť ve Škodovce X BMW prohrajou? Vůbec nic nechápu!Kaskadér
Re: Politika a umírání na silnicích
Warťane, nechci se hádat. Jen nechápu Vaší naivitu. Já také dodržuji zákony, ale vím že vymahatelnost zákonů je mizivá. Mám osobní zkušenost. Tatru Vám přeji, i když je jasné že Tatra vyráběla osobní vozy pouze pro vyvolené / KSČ / do roku 1990. Dnes v Tatře jezdí jen blázni. Ten KOMUNISMUS opravdu souvisí se vším. Jsme jím poznamenáni všichni. Tisíce lidí beztrestně / KSČM / veřejně porušují zákony a nic. Proto Vás nechápu. Komunista také řídí auto a ví, že když může veřejně porušovat zákon a propagovat komunismus, proč by nemohl jet v obci 90- sátkou a porušit silniční zákon. Již to chápete p. Warťane ? ? ? Asi jste sám komunista, když to nechápete. ****** Proto přeju ministrovi dopravy / teroru / aby skončil v pekle ! Vám přeju to samé. ****** Stále se zde prezentujete jako slušný řidič, ale jako člověk jste mizera, možná i bolševik. Sám to nepřiznáte, ale z Vašich příspěvků je to víc než jasné.Horn
Zákon ,který nikdo nedodržuje
CHyby jsou zásadní a to ve vykonavatelích spravedlnosti.Policie by určitě neměla vybírat pokuty nebo udělovat nějaké body.I když s pokřivenou držkou důvěřuji radši úřadům.Podivné je na tom všem hlavně to,že do řidičů (tomu zasranýmu plebsu)se kdejakej politickej ňouma trefuje.A co uděláte konečně soudruzi s těma silnicema,který určitě nejsou v dobrém technickém stavu ?!...Já přeci taky před policii ( což nejsou nic jiného než další výběrčí daní v systému ) neobstojím když jim řeknu,že mé auto není v dobrém technickém stavu proto,že na opravu nemám peníze.ignor
Přednost chodcům
S tím mohu jen souhlasit, mám takovou zkušenost jak jako chodec, tak i jako řidič. Někdy je dopravní situace taková, že prostě přednost dát nejde, ale v devíti případech z deseti zastavím, nejlepší je ale pokud je chodec pozorný a pak stačí jen zmírnit rychlost a dát světelné znamení aby přešel. Nicméně jak opustím Prahu, tak se všichni můžou zblíznit když někdo pouští chodce. Ostuda! A to nemulvím např. o pravidle zipu, s tím mají porblémy i řidiči v Praze. Např. v Kroměříži mě při sjíždění pruhů nepustilo asi 20 aut a musel jsem tam najet tak, že z toho byla málem dopravní nehoda.ignor
Re: Přednost chodcům
(to měla být reakce na "Re: Re: Re: Zákaz předjíždění ve městě" uživatele 2Mac7, ale nějak se mi nezadařilo )Kaskadér
jo
Přeju ministrovi dopravy / teroru / aby skončil v pekle ! I s jeho novelou bodového systému. ****** To samé přeju i Warťanovi nebo KOMUNISTOVI Roumenovi a jim podobným šmejdům. ****** Pochopte již konečně že v CZ se zákony nedodržují. Již delší dobu platí zákon o protiprávnosti fašismu a komunismu. Propagace a veřejné šíření a schvalování např. KOMUNISMU je trestné ! ! A vysledek ? ? 160.000 spokojených českých a moravských komunistů, kteří se veřejně hlasí k této zrůdné ideologii a dál ji beztrestně veřejně šíří ! ! Evidentně porušují zákon a nic se neděje ! Proto nevěřím vládě a jejím poradcům. I sám Gross jezdí po Praze nám všem příkladem. O Svobodovi ani nemluvím. A policajti ? To je kapitola jen pro otrlé ! ! DOST BYLO GROSSTAPA ! ! Volte ODS ! !X236K
Re: jo
Nechapu, co je spatneho na dodrzovani rychlostnich limitu a co to ma spolecneho s propagovanim komunismu. Obcas jsou chvile, kdy se stydim, ze mou stranu voli lide jako Vy.Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!