Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Cadillac zaparkuje v Evropě

Slábnoucí pozice dominantní americké automobilky General Motors na domácím trhu firmu přivedla k průlomovému rozhodnutí. Svou značku Cadillac, slavný symbol Ameriky, chce prodávat i v Evropě a v Číně. Zvažuje také vytvoření prodejních sítí na trzích v Austrálii nebo v severní Africe.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

OndraTM

Diesely v Cadilacu
Jojo Evropa žádá diesely...je to pravda, tady bude mít Cadilac hodně těžkou pozici, protože je to rozhodně značka, které je jinde než šedý průměr jako Opel, Ford atd. Patří Mezi M-B, Bmw, Lexus... Cadilac stejně jako celý koncern GM nemá diesel na úrovni německé špičky VW, BMW a M-B. Na druhou stranu je otázkou, jakých prodejů chce Cadilac v Evrobě dosáhnout, Lexus taky nemá diesel a prodává se. Sice málo, ale přece. ...jinak poslední modely Cadilacu jsou víc než zajímavé, mám zkušenost s Escalade a předváděčkou CTS. Velmi příjemné svezení!
0/0
14.1.2005 14:48

X236K

Chyby!!!!
Ja obbykle na pravopisne chyby v clancich nereaguju, ale co je moc, to je prilis.
0/0
13.1.2005 23:43

Kaskadér

jo
Přeju ministrovi dopravy / teroru / aby skončil v pekle ! I s jeho návrhem bodového systému. ****** Ameriky můžu, prostě se mi líbí. Třeba takovej Buick, nemá chybu. ******  
0/0
13.1.2005 23:02

matej

tolik pravopisnych chyb
existuje na idnes vubec nejaky korektor?..pravopisne chyby jak Brno!!! .. chybi carky, dokonce chybi v i/y.. hruza!!!
0/0
13.1.2005 21:39

Slušňák

Re: tolik pravopisnych chyb
ChybY.
0/0
11.2.2005 12:47

Levitus

Podle mého...
nemůžete srovnávat staré cadillaci s těmi novými. To je jako srovnávat roubenou chaloupku s přepychovou vilou. Chaloupka má své romantické kouzlo a nová vila pohodlí. Obojí je o něčem jiným....mít na to, koupím si jeden novej, a druhej ten "pekáč" . Jen tak dál...bylo by fajn občas nějakej potkat i u nás.
0/0
13.1.2005 18:15

Lonestarstate

Re: Podle mého...
To přirovnání k roubený chaloupce a nový vile se mi moc líbí. Ale upřesnil bych to, protože roubená chaloupka nebyla nikdy luxusní. Ty staré Cadillacy ano. Už modely z čtyřicátých let mají automat, tempomat atd. A to nemají mnohá auta dodnes! ps: Už dneska občas jde u nás zahlídnout Cadillac (obzvláště v Praze). Ne každý totiž čeká na oficiální dealery.
0/0
13.1.2005 18:35

kunesp1

Re: Re: Podle mého...
No nazdar! :-)
Když už jste, pánové, u toho přirovnávání, je jen škoda, že Americká auta jsou právě takové ty honosné barokní kreatury na dřevěných nosných strukturách...
Pokládám tento tah Cadillacu za předsmrtné křeče...
0/0
13.1.2005 20:20

Ace2

Re: Re: Re: Podle mého...
jo ten jo, jen za minulej rok se zvedl prodej 14% a stále jde nahoru. Cadillac si velmi dobře našlápnul.
0/0
15.1.2005 18:23

Lonestarstate

Re: Re: Re: Podle mého...
"kreatury na dřevěných nosných strukturách..." to jako charakteristika tvých konstrukčních znalostí současných Cadillaců úplně stačí.
0/0
15.1.2005 20:05

Dan

Starý - lepší
To bych tedy neřekl. Právě ty staré Cadillaci mají své kouzlo. Ovšem co se nových vozů týče řekl bych, že design této automobilky jde od 10 k 5. Takový SeVille, DeVille, nebo dokonce eldorado z počátku / poloviny devadesátých let neměly konkurenci.
Jo, trochu je prezidentovi podobnej.
0/0
13.1.2005 17:17

Luboš Motl

Spolehlivé tvary
No ty novější se mi tedy líbí o něco více než ty staré pekáče. Mimochodem, ten pán na té druhé fotce vypadá skoro jako Klaus?
0/0
13.1.2005 16:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.