Diskuze
Zpomalit české řidiče? Možnosti tu jsou...
Děkujeme za pochopení.
zo
pikapisti
Jen tak na okraj k těmhletě blbečkům.Včera podvečer v Ostravaš na zhruba 300m délky silnice v Hrabůvce 2 pikapisti sejmuli na přechodu 2 chodce.Co vy na to pikapisti pitomí.Každej maximálně 20 let pod zadkem felicii či ci pikap auto a jedéééém.Chodec nechodec nemá co na přechodu dělat.Vy jste všichni do jednoho magoři.Jan Vlk
Jaroslave H !!! Najdu si Vás
a povím Vám něco, co si za rámeček nedáte. Takže my jsme morální šmejdi? Šmejd znamená zmetek, nepovedený, méněcenný nebo bezcenný produkt. Pokud to vztáhneme na lidi a společnost, pak ten kdo mne nazve bezcenným produktem společnosti, u mne vyhrál prudký kopanec do zubů. Už se tu neobjevuj.Miroslav H.
zmizte z českých silnic ! !
92 % lidí co tady diskutuje, jsou morální šmejdi. Všichni jsou chytrý, všichni obdivují vše co není u nás. Pochopte, že těch 40 let komunismu nejde vymazat. Kdyby nás po válce nepohltil rusák, vše by bylo v normě. Platy, produktivita, zdravý soukromý sektor, zákony, ohleduplnost, auta ve staří do šesti let, politici sloužící lidu atakdále .... Chce to čas, odhaduji minimálně dalších 10 - 15 let. Je mi z Vás opravdu špatně. Vše má svůj přirozený vývoj, to se nedá přikázat ani kdyby to bylo sebelepší. Já to vím, proto vaše reakce beru jako morální sny bez možnosti na úspěch. Já jezdím 26 let, myslím že jsem vcelku slušný řidič. Je to normální evoluce. Kdo se neumí přizpůsobit, musí chtě nechtě odejít do těch Vámi obdivovaných zemí. Tu možnost máte všichni, kdo nejste spokojení. Jezdím často ven, a vím že chování za volantem, je přímo úměrné kvalitě života v dané zemi. Řešení přijde, ale určitě to nebude díky negacím a restrikcím. Chce to opravdu čas !davexx
Re: zmizte z českých silnic ! !
Vážený pane, pokud Vám překáží otevřená diskuse, kde lidé vyjadřují své názory a diskutují o nich, a to do té míry, že musíte diskutujícím nadávat, pak bych Vám doporučil, ať se nad Vašim pojetím demokracie hluboce zamyslíte.Warťan
Hodinové limity
Na Spiteful Evilmana se nevyplácí reagovat, to už jsem zjistil dříve, ale také to, že se dostanu všude rychleji, plynuleji a bezpečněji při klidné jízdě při dodržení zákona. Hodinový průměr Praha- Jindřichův Hradec s plně naloženým autem 1.3 byl 81 km. Při tomto objemu jsem zdolával hůře výjezd z Miličína, stejně jako o zlomek pomaleji všechny akcelerace, navíc s nákladem a spolujezdci jezdím podvědomě ještě o něco mírněji, přesto takový průměr. Ekologové by měli radost i z mých emisí, agresivní jízda prokazatelně negativně působí na jejich produkci, takže kdyby všichni uměli jezdit, téměř by se nemuselo řešit, jestli karburátor, nebo katalyzátor, víceméně...Spiteful Evilman
Re: Hodinové limity
Spiteful Evilman
Limity - německý paradox
davexx
Re: Limity - německý paradox
Dlužno dodat, že když budete u nás jezdit podle předpisů, bude Váš hodinový průměr nižsí cca o 5 - 10 km/h což v praxi znamená minimální úsporu času, rychlá jízda jednoduše ničemu rozumně neprospívá. Proč tedy zbytečně ohrožovat ostatní? Vážený pane, buďte si jist, že to, že porušujete zákon je pouze a jedině Vaše vina. Pokud se Vám zákon nezdá, kontaktujte svého poslance/senátora ať s tím něco dělají. Pokud se Vám nelíbí místní úprava, kontaktujte obce, kraje, ředitelství silnic a dálnic ať s tím něco dělají. Nevumlouvejte se, že za něco co děláte nemůžete, k porušování zákona Vás nikdo nenutí, pokud ano, kontaktujte policii.Spiteful Evilman
Řešení
Když se podíváte na dálnici a vlastně na všechny silnice (na dálnici je to dost bolestivé) tak objevíte kvanta vozidel, která na první pohled patří do šrotu. Sám jsem přesvěčen o tom, že na silnice nepatří staré avie. Už i otřepané vtipy o tzom jsou: kdo je první na cestě? Avia a za ní 100 nasr. řidičů osobáků.johny55555
imunita
Ja myslím, že by pomohlo, že by na všechny přestupky měli mít poslanci, ministři a jejich rodinný příslušníci neodovloatelnou imunitu. Tím by se nebáli prosadit dostatečně přísný zákon bez děr, výhybek a kliček. Tisícovka nebezpečných řidičů je lepší než statisíce... Já vím, je to blbost...davexx
Re: imunita
A co fyzikální zákony, vůči těm by byli také imunní? Kdyby ano, tak to bych se dal na politiku, protože takle imunita by mne jako vědce velmi zajímala.bulbaj
Vymáhání
dodržování povolené rychlosti.Skoro všichni naši řidiči mimo území státu směrem na západ opravdu začínají dodržovat tamní rychlostní limity . Možná je to způsobeno jen tvrdým postihem ze strany policie v daných státech .Pokud se jejich řidiči dostanou na naše cesty velmi rychle se nám většina z nich přizpůsobí a mnozí jezdí ještě hůř než naši řidiči. Asi to bude o přístupu policie .Takeřidič
Re: Vymáhání
Svatá pravda. Mám stejné zkušenosti z jízd po Západní Evropě. Když jsem u příbuzných týden a pak přijedu na naše silnice, tam dostanu opravdu strach. Dějí se tu zvěrstva a dělají to i ve své zemi jinak disciplinovaní Němci. Z toho plyne stará pravda, že lidi musí mít nad sebou bič, jinak jsou z nich zvířata.zo
jen tak
Jako bod číslo jedna bych navrhoval zákon o řidičích spz Prahy a Karviné.Ti by zásadně nesměli dostávat řidičské průkazy a nesměly by se jim prodávat automobilyˇ´Uřad který přesto vydá osobám z těchto obcí řidičský průkaz - zrušit bez náhrady a osoby které na tomto zločinu participovaly doživotí.Myslím že by odpadlo takový 70% nehod v celé republice.Jako další by nesměli jezdit pikapisti.Na ty bych vyhlásil lovnou sezónu.Jakmile by jej někdo spatřil na silnici, prásk do pneumatiky a vyřešeno.Lovná sezóna celej rok.Další by byli ti co vlastněj žigulíky, 105,120 a vůbec plechovky starší 15 let.Jakmile by se objevil tenhle vrak na silnici volat speciální telefonní číslo a okamžitě odtahovku a odvézt do nejbližšího kovošrotu.Pro náklaďáky bych zavedl superspeciální každoroční daň z auta ve výši ceny nového náklaďáku.A navíc jako podbod vytíženost nákladního auta.Nepoveze li na nákladním prostoru nic pokuta ve výši minimálně 100 000kč a auto odstavit minimálně na dva roky.Honza
Změnit systém kontrol
Chtělo by to změnit systém kontrol. Je veřejným tajemstvím, že radary v Praze jsou nastaveny na 72km/h. Takže každý jede těch 65-70. Když jedu padesátkou, každý na mě troubí a nervózně předjíždí. Denně jezdím Kolbenovou ulicí a ještě se mi nestalo, že by nějaké auto (ani autobus) jelo stejně rychle jako já (50). Předjede mě vždy celá kolona, ale na semaforu na Vysočanské se stejně zase sjedeme.macho
Re: Změnit systém kontrol
přesně tak... 50 km/h je na většině míst směšných, když tě tlačí MHD minimálně sedmdesátkou...Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...