Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Žena za volantem = nebezpečí na silnici? Právě naopak!

Díváte se s despektem na ženy řidičky? Říkáte si, že žena patří k plotně a ne za volant auta? Statistiky hovoří o opaku. Podle nich jsou totiž pro ostatní účastníky silničního provozu ženy za volantem menším nebezpečím než muži.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

davexx

Jen se pánové nepředvádějte
Myslím si o tomhle tématu zhruba tohle: ženy všeobecně se huře orientují v prostoru, hůře odhadují vzdálenosti a rozdíly rychlostí, neznají do podrobna funkce jednotlivých součástí vozu. V kontrastu s tím ženy neriskují jako muži, pro ženy není problém dodržovat předpisy, protože se narozdíl od mužů nepotřebují předvádět, přirozeně si více uvědomují riziko. Výsledkem je to, že ženy dělají rýhy na kapitách, posunují garážová vrata, ničí gumy a ráfky, naprotitomu muži jezdí bezohledně a ohrožují, případně zabíjejí ostatní i sebe. Když to vezmu kolem a kolem, více mi vyhovují ženy za volantem, raději dojedu později než nikdy.
0/0
8.3.2005 17:49

Corwin_x

Jedna ze zivota
Taky jednu pridam: Silnice z kopce, ridi moje draha polovcka. 50 m pred autem zatacka do praveho uhlu, pod ni 5 metru sraz a les. Rychlost zhruba 70. Jak se tak priblizujem k zatacce, halvou mi probihaji myslenky: "Tak uz sakra bude brzdit, ne? (30m) Tak co je? (20m)" Kdyz byla tak 10m zo zatacky tak uz jsem to nevydrzel a zarval "Ku*va, brzdi!" Rakce samozrejme zadna, vytresteny oci... No dopadlo to tak, ze jsem od spolujezdce popad volant, s vykrikem "Na brzdu uz ani nekoukej" strhnul auto do zatacky, srovnal smyk (dikybohu za dva dny stare zimni gumy) a jenom koukal, jak vedle ted uz stabilniho auta prosvistela tatra... At zijou statistiky - schvalne, kolik pruseru zen - ridicek zachranili muzi - spolujezdci?
0/0
8.3.2005 11:29

trinity

Re: Jedna ze zivota
Tvá manželka prostě a jednoduše neumí řídit. Kdybych tohle dělala, tak za volant nesedám. 
0/0
9.3.2005 17:21

black_gamespot

Zenska za volantem ...
Zenska za volantem - auto bez ridice.
0/0
20.2.2005 11:49

martin

add to ta moje
situace 4 : jdu tak věčer domů a koukám že se to světlo na kapotě nějak divně láme = u pumpy ta hadice moc čouhala , protože jí nějakej blbej chlap málo zastrčil = blatník , 2x dveře lak + blinkr. takže do tý doby něž dostane nějakou malou pikslu, s autem šlus. A udržbu sama , jinak bych nedělal nic jiného , auto je bráno jako věc chlapa = plať to všechno. Dobrá řidička = jezdí denně, je technik a musí být sportovní typ( ty maj aspoň odhad) Ta moje je kombinace filozofa a učitelky, čili smrtící. Jo víte jak se pokládají lyže ? no přeci hranama na lak (ty toho naděláš) (perleťová metla na 307 .-( ) ...Bych vraždil.
0/0
20.2.2005 11:49

martin

to ta moje
Situace1: klasická křižovatka do pravých úhlů v absolutní rovině, moje drahá ( 2násobný filozof .-( )naviguje. Kam mám jet? zní dotaz . ( míněno vpravo , vlevo , rovně) Odpověď zní : DOLU ! , prosím tě o je to dolu? no to je přeci v PRAVO!! to je stejný ne? si snad blbej??.......... Situace 2: Telefon : Zlato máme nové kolo na autě , ti pánové v servisu byli hrozně hodní ( to kolo bylo výška 85 nikoliv 70 jako ta zbývající 3!!) Tu cihlu na silnici jsem vůbec neviděla ( měla ji v kufru) nebyla to cihla ale dlažební čedičová kostka 20x20x20 cm, ráfek v pr..li ( na anglické auto se moc dobře schání. Situace 3 : Jízda rychlostí cca 70 km/h , dvkrát jsem ji upozornil na blížící se odbočku , byl jsem odměněn pohledem jak na de..la , v okamžiku kdy byla odbočka přímo vlevo strhla volant bez jakékoliv přibrždění( kolem byla tráva tak jsem držel pusu) výsledek = 5 metrů mimo silnici ....si myslela že to vyjde!! situace 4 : jdu tak věčer domů a koukám že se to světlo na kapotě něj
0/0
20.2.2005 11:46

Warťan

Předchozí příspěvek...
...svatá pravda! Jeden lehký příběh z malebné vesničky, kde mám chatu: V té době jsem ještě jezdil na kole a neměl jsem mobil, resp. mobily nebyly pro běžného smrtelníka. Kolo jsem postavil k budce, telefonoval jsem a přijelo tam Clio řízené slečinkou, kterou jsem znal z osady. Nevím, co bylo dál, ale odjížděla dříve, než já se slovy "to kolo!!" Holka totiž asi neuměla zařadit zpátečku a couvat. V té době jsem ještě neřídil a byl jsem přeslušný, tak jsem s kolem uhnul. V dnešní době jsem už jen velmi slušný, ale na tohle bych něco řekl. Něco v tom smyslu, ať za to neleze, když neumí prachobyčejně odcouvat 20 cm, nebo ať mě příště tak nedojíždí na blatník- opět, nelogičnost a neumění ovládat auto. Co auto, miniautíčko Clio 3dv.
0/0
18.2.2005 21:06

mikey_m

Statistika :-)
Moje poslední 3 dopravní nehody...
1/Vinohradská, brzdím...muž c pick-upu za mnou brzdí...žena ve firemním voze jedné cigaretové společnosti brzdí nárazem o pick-up který to odmrští na můj vůz.../neviděla brzdová světla :-) Zadek zničen za 120000...nevadí byla fakt pěkná, ty lodičky s 10cm podpatkem by se líbily i mé manželce...
 
2/Václavské nám. stojím ve druhé řadě a rozhlížím se kde zaparkuji...najednou rána do pravého boku. Slečna /letuška travel servisu - moc pěkná:-)/ vyjížděla a jako zázrakem přehlédla můj trošku přerostlý offroad... Neváhala, vyběhla a sprostě nadávala. Chtěla ihned ujet protože spěchala do práce... Uklidnil jí až přivolaný policista který jí pro jistotu odebral doklady než přijede dopravka...
 
3/Praha 9 - dáma si myslela že stihne odbočit do leva těsně za mým vozem... Já ale musel zabrzdit za přede mnou jedoucím vozidlem a ta kráska mi to nacpala do zadního blatníku...
0/0
18.2.2005 20:02

mikey_m

Re: Statistika :-)
Moje manželka - udělala autoškolu, dostala citroen c3 a asi po měsíci mi jela předvést své řidičské umění...
Byla z toho největší hádka za poslední 3 roky...
Neumí se rozjet, řadit, zatáčet atd...
 
OK, dostala novou limuzínku v automatu, světla se sami rozsvítí, stěrače zapnou, parkovací asistent...
 
Vyrazí na svou první samostatnou jízdu a "přehlédne" plot... Policii nevolá (ať žije statistika) těch 50000 zaplatíme jen tak...
 
Uplyne měsíc, (vyrazí asi po čtvrté) vyjíždí od garáže (máme jí malinko do svahu) na automatu dá místo zpátečky neutrál a narve to do garážových vrat... Policii opět nevolá (ať žije statistika )
 
Jeden její kilometr stojí pár set Kč, ale nevadí pojišťovna, policie, autoservisy, všichni jsou spokojeni a myslí si jak je dobrá řidička...
0/0
18.2.2005 20:08

Warťan

Trochu "nestranný" článek...
Bohužel s tím nemůžu v nejmenším souhlasit. Týká se totiž tak 5% řidiček u nás. Zbytek jezdí nejen nelogickým stylem, ale vypjaté situace řeší rovněž nelogicky a pokaždé tak, aby k nehodě spíše došlo, než ne. Řidičky (zejména mladé s "ťuťuňuňu" autíčky) často esemeskují (více než muži), stylem- MilackuZaChviliJsemDoma a za skutečnou chvíli- TrochuJsemBouralaPrijeduPozdeji. Nebo si kontrolují stínování a řasy a jsme u toho zase. Nedokážou se vcítit do technických potřeb vozidla a silnic jako takových a to samo o sobě způsobuje neschopnost k dobrému řízení. Vím, že doba si ženy za volantem vyžaduje, ale pokud se nejedná o skutečnou profi- řidičku (v tramvaji, kamionu, nebo busu- pár jich znám) je lepší se od nich držet dál. Mám aktuální historku s holkou v zeleném Favoritu, přidám to k tisícům dalších historek pod názvem "nelogický styl jízdy řidičky se znervózněním druhého". Takových případů bylo a budeme se s tím asi potýkat pořád. Takže pozor na řidičky... 
0/0
18.2.2005 15:36

vik

zmetek jeden...
Co si budem povídat, ženský žádná sláva, ale dneska v 6 hodin ráno mě nas.ral dědek "čepičář", ty jsou úplně nejhorší na silnici.
0/0
17.2.2005 8:59

Martin

Nojo, vděčný téma - každý zas dělá chytrýho
  1. každý se rád pochlubí s tím, kde mu kdo co na silnici udělal - dělá chytrýho, ale milion svých chyb zamlčí (možná proto, že o nich ani neví :-)))
  2. diskutovat, kdo je lepší nebo horší je podle mně hloupost (i když taky mam svůj názor - mám najeto kolem 0,5 mil. km) - hlavně záleží na přístupu a praxi.
  3. co mě ale s... nejvíc, jsou tyhlety debilní statistiky!!! Dokud to někdo nepřepočítá na ukazatel počet nehod / počet najetých km, tak vůbec není co srovnávat!!!  A ani to nebude až tak směrodatný - poněvadž pravděpodobnost nehody je v Praze, Brně a dalších větších městech mnohem vyšší. Mimochodem: bojíte se chodit do nemocnic? Vždyť je tam umírají lidé nejčastěji!  Statistika prostě vůbec není jednoduchá, tak si takovými čísly nenechte vymývat hlavu!
0/0
16.2.2005 19:46

Lucie

Re: Nojo, vděčný téma - každý zas dělá chytrýho
Většinou nemám potřebu se k čemukoliv vyjadřovat, ani teď ne. Chci jen poděkovat Martinovi za osvícený příspěvek. Díky.
0/0
24.2.2005 17:40

lykos

ženy za volantem
denně 4x cestou do a z práce procházím přes označený přechod frekventovanou silnici. ze sta řidičů mužů mi dá (nejenom mně) přednost 80.  ze sta řídičů žen 20. a to ještě ženy tralého věky. ty mladé namýšlené krávky .... o tom radějí psát nebudu.
0/0
16.2.2005 16:15

lykos

Re: ženy za volantem
vloudila se chybička, měl jsem na mysli  ženy zralého věku.
0/0
16.2.2005 16:18

demik

Re: ženy za volantem
Zase jeden, co si mysli, ze my zavolantama jsme Dejvidové Koprfíldové a dokážeme skoro dvoutunovou káru zastavit na 3 metrech... Já rád pustím na přechodě, ale musím toho chodce videt a ne ze mi tam skoci... i kdyz v zakone je receno, ze chodce musim nechat prejit a pri odbocovani (kdyz je v silnici a nema tam prechodod) tak ho muzu omezit, ale nesmim ho ohrozit..
Mili chodci - nas ridice chrani plechy .
0/0
16.2.2005 18:52

perses

Re: Re: ženy za volantem
že jste Dejvidové Koprfíldové to si nemyslím vůbec, jste něžné pohlaví, nejde mi o to, jestli někdo tam skočí , prostě těch 80 žen ze sta nechce zastavit. ale Vy určitě patříte do té dvacítky, pokud se Vás můj článek nějakým způsobem dotkl nebo urazil tak se velice omlouvám.
 
 
0/0
17.2.2005 9:06

Marcela

Re: ženy za volantem
píšete pohádky ?
0/0
16.2.2005 19:55

perses

Re: Re: ženy za volantem
ne, Marcelko, pohádky nepíšu, je to bohužel denní realita
0/0
17.2.2005 9:08

2Mac7

Re: Re: Re: ženy za volantem
hmmm...ze 100 řidičů Vám dá 80 přednost ....žijete někde jinde , máte se líp
0/0
17.2.2005 12:21

Yenin

nejhorší...
Nejhorší řidiči jsou ti, kteří spěchají a ti, kteří si myslí, že jsou "dobří" řidiči... Není nad to podkat spěchajícího kokota, jak předjíždí v koloně - do protisměru nevidí ani 50m a doufá, že ho někdo pustí(co nám pouštějícím taky zbývá, když nechceme riskovat i svoje auto a zdraví). to vše kvůli tomu, aby dojel o 2 minuty dřív. Kok*ti nic než kok*ti. Prosím nespěchat za volantem!!!!
0/0
15.2.2005 16:35

Yenin

Re: nejhorší...
potkat - chybička se vloudila...
0/0
15.2.2005 16:36

Yenin

Re: nejhorší...
Yenine, svata pravda... ackoliv ke svatouskum za volantem urcite nepatrim, jsem urcite stoupencem vetsi bezpecnosti na silnicich... min spechu, vic trpelivosti!!! P.S. Potkat se pise s T!!!
0/0
15.2.2005 16:47

Yenin

Re: Re: nejhorší...
Juro Juro - nejdřív mě odhlaš a pak piš pod svoím jménem:-) myslíš poTkat?? :-)
0/0
15.2.2005 16:49

demik

Re: nejhorší...
Zase jeden co jezdi nalepenej u stredni delici cary... Nemusis u ni jezdit - neboj nestratis se...
A s tim predjizdenim - 361/2000 sb. - musis si udrzovat vzdalenost mezi vozem co jede pred tebou, abys mohl byt predjet!!!
Plati hlavne pro A, BK, BV...
A ted do me...
0/0
15.2.2005 17:03

Yenin

Re: Re: nejhorší...
a ted do tebe... Ja se klidne predjet necham a milerad uhnu, jak jen to jde, stejne tak predjizdim, kdyz se nekdo plouzi... Ale pokud je prede mnou kolona, tak se zaradim nakonec, protoze mi rozum rika, ze je tam z nejakeho duvodu, ktery zatim nevidim...(a vzdycky to tak bylo) a pockam az se pred ten duvod (bouracka, trabi, pomala skoda 105,120,...) dostanou auta, ktera prijela prede mnou. A pokud nekdo predjizdi, aby si usetril 5 min tak je to kok*t - ktery nema za volantem co delat. Proto ma averze vuci spechajicim ridicum - delaji veci, ktere by v poklidu jedouci(nezamnenovat s pomalu jedoucim) ridic neikdy neriskoval...
0/0
15.2.2005 18:49

alfa 164

Re: Re: Re: nejhorší...
Jako vždy se tu diskutuje o předjíždění a nepředjíždění, kdo chce jet ať jede naučme se to a učme se za hranicemi naší malé vlasti. Ať se naučíme ohledupolnosti a tolerantnosti všichni co jsme na silnicích prdi.  PS: tadši předjedu a z potenciálního konfliktu v koloně ujedu než abych jel jako ovce ve štrůdlu kde je riziko kolize vyšší díky nedodržování fyzikálních a dalších pravděpodobností.
0/0
16.2.2005 7:55

Yenin

Re: Re: Re: Re: nejhorší...
Takže když před sebou uvidíš 30 aut v koloně a další auta tušíš za zatáčkou, tak začeš předjíždět? Přece bys jak hňup nečekal, až ten traktor nebo zúžení silnice zdolají auta před tebou...  asi máš vážný důvod je předběhnout.
Pokud je například "brzdou plynulosti" traktor, tak by ho měli řidiči předjíždět v pořadí v jakém k němu dojeli a ne se snažit předbíhat fe frontě na předjetí!!! To jsou ty ušetřené minutky, které riziko havárie neúnosně zvyšují...
0/0
16.2.2005 13:02

Alfa 164

Re: Re: Re: Re: Re: nejhorší...
Je vidět že jak tolerance tak pochopení je někde jinde. Napsal jsem pokud je kolona prostě nepojedu mezi auty když vidím, že člověk předemnou telefonuje a za mnou kouří sorry potom pokud před sebe vidím a mohu předjet tak předjíždím. ano mám silné auto jsem rád že ho mám a můžu Vám říct že i ze slabým autem se dá předjíždět jen člověk potřebuje mít odhad zkušenosti a potom se dá předjíždět. Nejsem ovce abych jel ve stádu, jsem člověk samostatně myslící a uvažující.)´)))
0/0
17.2.2005 7:50

2Mac7

Re: Re: Re: Re: nejhorší...
no, pár těch, co nechtěli být jako ovce už jsem proti sobě viděla , moc příjemné mi to nebylo , ale je fakt , že to byli idioti a ne ovce  . A nechápu, proč jsou ti idioti přesvědčeni , že já (ovce ?) se nacpu na krajnici , abych jim uhnula .
0/0
16.2.2005 13:10

Wolf

Re: Re: Re: Re: Re: nejhorší...
Jo jo. O všech tě co jezdí jak dobytci říkám, že spěchají do rakve (bohužel tam často pošlou někoho jinýho). Taky se netahám po silnici jak sopel, ale předjíždět před horizontem nebo před zatáčkou do které není vidět je blbej sport a v tom jsou čeští řidiči odborníci. Hlavně ti co mají silný auto jezdí jak smyslů zbavený! A co mě taky pěkně na silnici štve hlavně těď v zimě jsou notoričtí furtsvítiči-začne trochu pršet a už rozsvítí všechno co se dá (myslím tím mlhovky) a že oslňuje už je mu jedno!A vy co jste si ještě nikdy nenechali seřídit světla jste taky k nezaplacení!
0/0
16.2.2005 22:17

Wolf

doplněk
To o těch mlhovkách platí dost často o ženách řidičkách. Páč ty sednou a jedou, ale že jim to svítí jak vánoční stromek už je jedno!
0/0
16.2.2005 22:19

trinity

Re: doplněk
Nepatřím mezi ně, štve mě to taky. Ale jsou to vesměs sváteční řidičky, nebo-li takové, které se všeho na silnici leknou. Ty jsou nejhorší. Taky ale musím podotknout, že je sposta žen, které se vyrovnají mužům.
0/0
17.2.2005 16:48

alfa 164

Re: Re: doplněk
souhlas.
0/0
18.2.2005 9:23

trinity

Re: Re: Re: doplněk
Tedy koukám, že někdo souhlasí z pánů tvorstva.
0/0
18.2.2005 9:45

Alfa 164

Re: Re: Re: Re: doplněk
 nejsem pánem tvorstva.) to byl Adam?
0/0
21.2.2005 8:43

mikey_m

Re: Re: Re: Re: Re: Re: nejhorší...
0/0
18.2.2005 20:32

Alfa 164

Re: Re: Re: Re: Re: nejhorší...
Holka až jednou uhneš třeba ti někdo nebude nadávat do kráv a dalších krásných stvoření. btw. když za mnou někdo je a chce jet raději uhnu ke krajnici pustím ho a a ť jede. Každý někdy někam spěcháme. To je ta tolerance co tenhle národ neumí. Jakmile se lišíš názorem jsi hazardér a nevím co ještě. Tak bych to neřešil. Buď ovcí a čekej na nějakého spícího, otupěleho magora ovci co si nevšimne v koloně, že brzdíš a podívá se ti do kufru. PS dle vyhlášky se má vozidlo po silnici pohybovat co nejblíže pravé krajnici a ne středu vozovky.)))))
0/0
17.2.2005 7:54

2Mac7

Re: Re: Re: Re: Re: Re: nejhorší...
možná byste měl pomaleji číst  , psala jsem , že ...jsem proti sobě viděla... .tzn. že nepředjížděli mě , přejížděli v protisměru .   Uhnu vždycky , když můžu - kvůli sobě , kvůli zdraví a svědomí - jen jsem se podivila proč ti, kteří neberou ohledy na druhé ,očekávají od druhých ohledy a toleranci . Na to mi můžete odpovědět ? Ovcí nejsem , ale ani idiotem se nehodlám stát  . BTW : nepsala jsem nic o pohybu auta při středu vozovky , znám zákon ( vyhláška už je pár let mimo , možná byste si měl ten zákon také přečíst , přeci jen se v něčem liší  ).
0/0
17.2.2005 12:19

alfa 164

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nejhorší...
Je vidět, že jste nepochopila to co jsem psal. btw psla jste proč máte uhýbat, otázka věcná, ale neodpověditelná. proti sobě jsem viděl kamion a četl jsem si skoro spz radši jsem to vzal příkopem.) nebavím se o netoleranci před horizontem a zatáčkou nepředjíždím a když je vozovk atak široká že mohou  jet tři auta vedle sebe a někdo chce v protisměru předjíždět tak uhnu k té krajnici tak jak když je někdo za mnou a chce předjíždět.btw poděkuje 1 z 50 řidíču, ale i ten jeden potěší. Čtu myslím přiměřeně rychle možná píši moc složitě.)
0/0
17.2.2005 14:30

2Mac7

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nejhorší...
.... když za mnou někdo je a chce jet raději uhnu ke krajnici pustím ho a a ť jede.....na tom není nic složitého , stačí říci " psal jsem o něčem jiném než Vy " , netřeba plkat o složitém psaní  .....a ani jsem se neptala proč mám uhýbat ?... na to je přeci zcela jasná odpověď ...jen mě zajímá, jestli můžete (nebo někdo jiný) odpovědět , proč Ti , co nechtějí být za ovce a zdržovat se v koloně ,klidně zdržují toho, kdo musí zpomalit a pustit je rychle před sebe , proč zdržují a znepříjemňují jízdu protijedoucímu, který musí zpomalit ( případně to vzít po krajnici), aby se protijedoucí neovce stihla zařadit do svého pruhu ? A proč to pokládají za normální , že ti druzí se  nechají omezit , aby nebyl omezen on ( tedy v rychlosti jízdy ) ?
0/0
17.2.2005 19:16

alfa164

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nejhorší...
chcete odpověď na otázku, na  kterou neznám odpověď a ani bych si na ni netroufal odpovědět. Taky se mi stalo to co Vám že ne jako ovce, ale také uhýbám na krajnici. Hold občas to někdo neodhadne, někdo nechce odhadnout a pořád spoléhá na to, že mu ten druhý uhne. Potom se tak jednou nestane a dopadne to tak jak každý den líčí TV Nova. takže mé resumé s této diskuze nediskuze je, že raději uhnu, když to jd epředjedu a radši se moc nerozčiluji život j epříliš krátký abyse člověk rozčiloval nad něčím co nezmění.) až se změní mentalita a chápání změní se i cvhování některých lidí na vozovce i mimo ni.))) 
0/0
18.2.2005 8:54

trinity

Re: Re: Re: Re: Re: nejhorší...
Se směji. Taky bych věčně neuhýbala protijedoucím blbcům, co zasahují do našeho pruhu. Myslím si, že kdo má dobré auto a umí jezdit, tak se nad takovýma věčně spěchajícíma frajerama pousměje. Co mi to dá, když se s nimi budu honit ? Asi každý si rád protáhne to Své auto, ale na rozumném místě.
0/0
17.2.2005 16:57

Fido

Re: Re: Re: nejhorší...
V zasade souhlasim ale obcas jina moznost neni. Obcas je takova kolna tvorena napr. pomalu se plouzici a smrdici avii, za ni dvema kloboukari, kteri by v zivote nikdy nezkouseli predjizdet, za nimi S105, ktera predjizdet nemuze, protoze jeji moznost (spis nemoznost) zrychleni ji to nedovoli. Pak ten vzadu proste musi predjet tohle vsechno pokud se za nima nechce plouzit pul dne.
0/0
21.2.2005 17:30

EnW

Styl řízení
No mě stačilo, když jsem na silnici potkal nového Megana ve kterém seděla rodinka a maminka-řidička jela stylem "čelo přilepené na čelním skle a hlava na stropě"... Prostě nemohla vidět ani vedle sebe (přes sloupek), ani do zrcátek (vnější ani vnitřní), ani na tachometr, ... Prostě někomu takovému bych vzal řidičák ihned při zastavení! Jinak přeju upřímnou soustrast pozůstalým této rodiny, pravděpodobně z okolí olomouce, protože pochybuju že s takovým stylem jízdy se kdokoliv z pasažérů mohl dožít dneška...
0/0
15.2.2005 16:27

Marcela

cca 60-70 km dnes po Praze
Hostivař - Zahradní město - servis MB (snad Chodov) - Troja - Smíchov - Karlín  - Strašnice : přednost zprava - na to řidič zapomněl.....pod karlínským viaduktem fronta aut na odbočení doleva , křižovatka ( na Žižkov) plná , řidič bílého Pg. se rozhodl do křižovatky najet velkým obloukem ( samozřejmě bez blinkru) , že přitom vjel do pravého pruhu , kde auta jela - to nepostřehl....křižovatka V Olšinách , Ruská - já na zelenou , cestu mi zkříží odtahovka jedoucí na červenou !!!! Já zabrzdím  , řidič za mnou též, ale  tím, že se zastavil o mě !  Kkruhák na Chodově - já na kruháku , bílá dodávka klidně na něj vjela !!! Přiznávám, ten to odnesl za všechny předchozí řidiče , slušná jsem nebyla. Jezdím hodně po Praze , nejhorší řidič jsou jednoznačně ( podle mě) řidiči různých dodávek ( řidičky za volantem dodávek nebývají , bohužel) ,
0/0
15.2.2005 13:53

Marcela

Re: cca 60-70 km dnes po Praze
a že se mi (zatím ) daří nestat se přímým účastníkem dopravní nehody, je proto, že jsem žena a ta je schopna vnímat a vyhodnotit více věcí najednou - na rozdíl od muže , a tak myslím za Vás pánové . Vím, že spoléhat se na zelenou , přednosti apod . je k ničemu , protože stále větší část vozů má za volantem muže . . Takže pánové ,zapomeňte na své stupidní plky a pokuste se jezdit jako inteligentní tvorové !! A až to zvádnete , tak začněte hodnotit jízdu žen , ale to už ji asi uvidíte jinak.
0/0
15.2.2005 13:58

dzada

Re: Re: cca 60-70 km dnes po Praze
 naprosto souhlasím, něco podobného jsem psala ve starších příspěvcích. Myslím, že většina žen má předvídavost lepší než muži (auto se blíží z vedlejší a já ho sleduji, zda brzdí či ne, ale chlap se tam řítí - je přece na hlavní). Nejvíc mne osobně na silnici ohrožují agresivní i.dioti (podle příspěvků jsou i tady v diskusi), protože pokud kdokoliv, kdo to neumí, mi někam vjede, já to musím tušit a reagovat na to. Rozhodně se nikam bezhlavě neřítí. A pokud někdo jede pomalu, není to důvod k tomu ho riskantně za každou cenu předjet i tam, kde se to rovná sebevraždě... 
0/0
15.2.2005 14:53

Kenkaku

Re: Re: cca 60-70 km dnes po Praze
Marcelko, za celou dobu co jezdím za volantem jsem NIKDY neviděl že by někdo vjel do křižovatky na červenou místo na zelenou až teprve minulý týden.: žena za volantem odtahuje jiné vozidlo, jede asi 30km/hod a projede křižovatku regulerně na červenou jako by se nic nedělo (a to jí to ještě během toho nádherného průjezdu 1x uprostřed chcíplo). Připadal jsem si jako ve snu... otázka: BYL TOHLE TEN INTELIGENTNÍ TVOR o kterém píšeš?
0/0
16.2.2005 7:48

2Mac7

Re: Re: Re: cca 60-70 km dnes po Praze
Tak to máte štěstí , já jízdu na červenou vídám dost často  - stačí párkrát projet křižovatku K Horkám - Mírového hnutí u OMV a nějaký náklaďák ze stavby Vám to předvede . Otázku nechápu  nebo si snad myslíte,  že právě takhle by inteligentní tvorové měli jezdit  ? Pak se ovšem mýlíte .    
0/0
16.2.2005 8:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.