Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Budoucnost Škody? Yeti možná do výroby, fabia za dva roky

Budoucnost Škody? „Nevystavujeme auta jen tak. Myslíme si, že pro toto auto by se mohl najít trh," řekl o yetim šéf Škody Auto Detlef Wittig. Příští rok začne mladoboleslavská automobilka vyrábět roomstery. Jeho design je skoro hotov, říká šéfdesignér Ingenlath. Nová fabia přijede v roce 2007.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

xy

no počkejte!
Skodovka, má přijit z akčním modelem, edice 100. To bude bomba. Uzkostlivě tají cenu,ač byla vystavena na autosalonu, tak nikde ani fotečka! Tak se máme na co těšit!Bohužel bude ,ale asi jen v jedné barvě a to černé, takže zakazník si bude moci"""" VYBRAT!!!??""""
0/0
25.3.2005 5:04

MUF

hrůza
Tohle je karikatura Lady Nivy. Ne moderní SUVčko. Pořádný SUV je třeba Ford Expedition nebo Chevrolet Suburban. Tlhle je dobrý leda na to, aby se tam dal využít motor 1,2 z fóbie.
0/0
21.3.2005 21:44

dobytek

no vidíš
a já myslel, že Golf 5 je sprzněná Octavia II
0/0
14.3.2005 10:20

Monča a Kája

Vzkaz pro reva!!!
Tragédie je, že nevíš, co s penězma. Martin je náš člověk - neposer se!! -  jsi moc zhýčkanej. Audi + VW + Śkoda = jeden celek, ty troubo, tak nepomlouvej svoje auto!!!!
0/0
12.3.2005 14:42

martin

Re: Vzkaz pro reva!!!
Díky.
0/0
12.3.2005 18:23

pepekm

Re: Vzkaz pro reva!!!
mas pravdu, skodovka uz davno neni 120, nejakou popelnici z bazaru se zvucnym jmenem a s obsahem 2,5 lt za 80 papiru si muze poridit kazdy bulik a na chatu s tim machrovat. ...obcas je problem to nastartovat, protoze to ma sestkrat pretocenej tachometr, ve stopadesati se s toho huli..........
0/0
18.3.2005 14:06

Monča a Kája

Škoda
nejspolehlivější, nejlevnější, nejhezčí auta všech dob.
0/0
12.3.2005 14:37

Honza

Re: Škoda
hlavně 120tky, ty byly "velice spolehlive" a "krasne"
Škoda=škoda peněz
0/0
14.3.2005 16:16

mjurewcer

Re: Re: Škoda
Ty zijes jeste v  osmdesatych letech, ze soudruhu.
Dnes plati:
Skoda. Skoda, ze ji nemam.
0/0
6.5.2005 22:40

PepaVonDepo

He he
vy stále věříte, že se "Roomster" bude vyrábět? Zkuste se zeptat někoho ze Škodovky a ne manažera, kterej to dostal jako trafiku poblíž svého německého bydliště.
0/0
11.3.2005 19:51

revo

ŠKODA = TRAGICKÝ AUTA
Škodovky jsou takový divný auta, poskládaný z výběhových dílů VW na nových podvozkách. Tragedie je že, na malý rozvor Golfa šoupli tak obrovsky dlouhou kastli jak Octávka 1 tak i Octávka 2. To by neudělal ani konstruktér 1. ročníku ! ! Z boku vypadá Octávka 2 k smíchu, něco je tam navíc. A ty sloupky, to je vrchol designového nevkusu. Já mám novou AUDI A3 - Sportback  Lepší auto neznám. Tak povedený design, motorizace a luxus cestování, nemá konkurenci ! !     AUDI   Vedle Audi, vypadají všechny škodovky, jako užitkové vozy z východu.  V západní evropě jezdí ve škodovkách lůza, nebo dealeři chudých firem. Normální lidi jezdí v Audi, BMW a Mercedesu. Ti chudší v Opelu nebo VW.
0/0
8.3.2005 17:17

martin

Re: ŠKODA = TRAGICKÝ AUTA
No jo, tak se z toho západu , luxusu a za svý AUDI neposer  Tady jsi v čechách a lidi tady nemají tolik peněz aby všichni jezdily v drahých autech. Nemyslím si že škodovky vypadají jako užitkové vozy v porovnání s audinou.
0/0
8.3.2005 22:16

dobytek

Re: ŠKODA = TRAGICKÝ AUTA
Audi A3 je pro mě hnusné auto, nelíbí se mi a nová oktávka je proti němu krásná. To neříkám jako provokaci, značka Audi mě designově neoslovuje. Jinak srovnáváš jabka s hruškama. Audi je škodovka dělaná v Německu. A2 je předražená fábie, užitná hodnota prakticky stejná, ale tobě to asi těžko vymluvím. Nemluvě o nákladech na údržbu ve značkových servisech... Není to levný být fanouškem Audiny
0/0
9.3.2005 8:36

martin

Re: Re: ŠKODA = TRAGICKÝ AUTA
Souhlasím s tebou.
0/0
9.3.2005 9:59

Autoň

Audi A3 = podvozek Golf
Ta tvá srágora má podvozek stejný jako Octávia 2 nebo Golf či Altea, s rozvorem 2,578 m, takže je to také to samé, jen nechutně předražené a s podivným designem. Kvalita tohoto auta je stejně průměrná, jako u Fabie, která je o třídu níž!!!!!!!
0/0
9.3.2005 15:20

Ivan

Re: ŠKODA = TRAGICKÝ AUTA
No tak ty jsi teda kus pablba,Myslíš si , že máš bůh ví co , ale máš jen trojkovou audinu , tudíž něco jako je tady oktávka na stejným podvozku se stejnými jízdníma vlastnostmi..
Když někde něco píšeš tak aspoň ze sebe nedělej hlupáka z výběhových dílů???To je jako co???Možná máš vyběhlej mozek , jinak nic..A k smích jsou především tvoje přihloplé názory , pokud jsi mladej tak to je možná tvoji omluvou..Jinak seš maloměšťáckej snob...
0/0
9.3.2005 22:45

revo

Re: Re: ŠKODA = TRAGICKÝ AUTA
Ano . Omlouvám se za to že je AUDI drahý, kvalitnější, luxusnější, spolehlivější, lépe dílensky zpracovaný a narvaný elektronikou s možnosti pohonu 4x4 QUATRO s mezinápravovým diferenciálem TORSEN, než všechny škodovky ! ! To není žádný šidítko 4x4, jako dává škodovka do svých hraček, hrajících si na 4x4 HALDEX - smích ! ! Už to chápete ? ?  Škodovka je fakt jen užitkový auto ! ! Třeba u Octávie je hlavní  KUFR ! ! To ostatní je druhořadý. Je mi jasný že většina lidí na AUDI nemá. Ale za to já nemůžu. Za to si můžete sami.  AUDI je No.1 ! !  Ale přepracovanej GOLF5 ( Škoda Octávia II. ) ze škodovky je děs a hrůza ! ! Takhle zprznit GOLFA, dokáží jen v M. Boleslavi !
0/0
11.3.2005 0:32

dobytek

Re: Re: Re: ŠKODA = TRAGICKÝ AUTA
no vidíš a já myslel, že Golf 5 je sprzněná Octavia II
0/0
14.3.2005 10:23

Michal

Re: ŠKODA = TRAGICKÝ AUTA
Ty nemas zadnou audinu,uslintanej tragede.Jenom zvanis 15 letej debilku.Kdybys aspon tu oktavku mel,blbecku,hned bys tady celebroval.Takovy slinty maji jenom nemajetni debilci,nebo synacci zbohatliku,kteri nikdy nic nedokazali a nedokazou...
0/0
11.3.2005 12:10

McLaren

Re: ŠKODA = TRAGICKÝ AUTA
Máš pravdu, a škodovka je předražená a žádný vývoj nedělá, na trhu je ABS tak ho tam dáme to je politika škody ale nic nevyvíjí!!! a s pohonem 4x4 je to pravda, viskózní Haldex spojka je šidítko pro ty kteří se chtějí vytahovat že mají 4x4 a technice nerozumí. Škodovka si kupuje i testy v časopisech, ve Světu motorů chválili škodovácký čtyřválec a když se skončila jeho výroba tak o něm napsali že to byl obstarožní žrout a to bylo jen v rozdílu 4 čísel, během jednoho měsíce takhle změnit názor??? Vždyť to bylo k smíchu předválečný tříložiskáč, to mohl koupit jen nějaký technický antitalent který má dost peněz na rozhazování, takhle předraženého veterána kupovat.
0/0
14.3.2005 8:08

cudla7

Re: Re: ŠKODA = TRAGICKÝ AUTA
Ty smudlo, ja delam jako vyvojovy inzenyr v Cesane a ver mi, ze moc dobre znam vsechny motory z fabky a vcetne toho "predvalecneho triloziskace" jsem je mel na stolici! Ten motor je plne srovnatelny s ostatnimi z VW. Moc by me zajimal jediny parametr, ve kterem je podle tebe horsi. Napr. pro simulaci zivotnosti pri vykonu zvysenem na 67kW vydrzel 260 000 km bez jedineho zasahu!!! Tak se prober a nezvan do niceho, cemu nerozumis !!!
0/0
19.3.2005 1:11

a

Re: ŠKODA = TRAGICKÝ AUTA
d
0/0
31.10.2005 14:24

Autoň

Yeti vypadá slušně, Roomster je kanál ála Velorex
Roomster je novodobý Velorex, který má stát 15.000 Euro - 460.000 Kč. Tato cena je ospravedlnitelná u Octavie, ale ne u miniauta s délkou 3,96 m, které je parodií na Berlingo. Na rozdíl od Rommstero-Velorexu je toto ale za 330.000 Kč. Bude to totálně neúspěšný experiment. Yeti by šel na odbyt určitě podstatně lépe, pokud by nestál 500.000 Kč.
0/0
7.3.2005 12:33

dobytek

RE Nissan
Nechápu, proč by se tady mělo psát více o Nissanu než Škodovce. Podívejte se na tržní podíl v Česku, kde má Škoda cca 50 % a Nissan 1% ? Chápu, že v Japonsku se o Nissanu bude psát více, i když patří pod Renault. Kvalitativně se jedná o srovnatelná auta - viz. TUV atd. A poznámka o malovýrobci s 25000 zaměstnanci a stomiliardovými obraty? To jste trochu přehnal nebo to měla být jenom provokace? Poznámka o malém Čecháčkovi zásadně jezdícím v nečeských autech opradu sedla
0/0
7.3.2005 8:28

dobytek

Nissan/Škoda = porovnání spolehlivosti
 
Nissan celkově 12., Škoda 19., ale pokud porovnávám 2001 - 2003, je Škoda výrazně lepší než ten váš slavný Nissan, takže otevřete oči, pane 
0/0
7.3.2005 8:39

Petr

Re: Nissan/Škoda = porovnání spolehlivosti
No nic proti, ale mas v tom chybku. To je cislo v poradi a statistika je udana v poctech poruch na 1000 aut. Tzn., ze Nissan je na tom lip nez Skoda :)
0/0
7.3.2005 10:05

dobytek

Re: Re: Nissan/Škoda = porovnání spolehlivosti
Něco je ti nejasné? Zkus to číst pečlivěji. V hodnocení 1998 - 2003 je Nissan 12., Škoda 19., ale pokud se podíváš na data ve sloupečcích 2001 - 2003, tak uvedený počet poruch je výrazně nižší u Škody (pro nechápající: Nissan: 13,6 - 10,8 - 7,3 x Škoda 9,9 - 6,1 - 2,9 poruchy/1000 automobilů). V tomto období se vyráběly Fábie, Octávie I a Superby. Pověst v předchozích letech zřejmě kazila Felicie.
0/0
8.3.2005 9:06

n1o°n

nuda
Jo jasně. Škodofka je pupek světa. Takovejch modelů si zaslouží každodení příspěvky typu - Yeti, Fábia, Octáfka . Je to nuda ! ! Něco o Jaguaru, Mercedesu nebo nějaký americe by stránkám iDNES i nám co nejezdíme ve škodofkách prospělo. Naděje umírá poslední.  Produkty VW včetně škodofky jsou stále stejný.  Je až s podivem jak se tu celej rok pořád plácá o škodovkách. Ta naše česká malost, nás jednou zahubí. Proč se musí povině chválit vše ze škodovky ? ? Proč se stále dokola opakují příspěvky o Yeti ? ? Asi je to tou naší malostí.  
0/0
5.3.2005 22:31

škodovák

Re: ZŘEJMNĚ JSI TROŠIČKU ZAMINDRÁKOVANEJ...
Jen na úvodní stránce auto i dnes , se píše o několika značkách.Renaultu Laguně, Oplu, Subaru ,a jiných , kdo chce tak si svoje najde..
Jinak , já spíš beru tu českou malost v tom , že zásadně nejezdím v českých autech , jen proto , že to je pod moji úroveň . To je česká malost a nic jiného..
0/0
6.3.2005 10:31

Tom

Re: Re: ZŘEJMNĚ JSI TROŠIČKU ZAMINDRÁKOVANEJ...
Je pravda že se tu píše i o dalších značkách. Ale ! ! Nikdy se díky bohu, neplácá opakovaně o jedné studii jakou je třeba Yeti. Každej druhej den se tu popisuje již několikrát popsané ( Yeti ). To je ta česká malost. Věř mi škodováku, že to unavuje. No a abych si kupoval auto vyrobený v česku, jenom proto že jsem čech ? To je úplná blbost. Já si škodovku nekoupil hlavně protože mám tři děti. A do škodovek se při nejlepší vůli neposkládáme. Dvě dětský sedačky pro prcky a jeden podprdelník se nevejde ani do Superba. Proto máme jako rodiný auto Renault Grand Espace. MPV škodovka opravdu nevyrábí. A i kdyby ho hned teď uvedla na trh, jsou další hlediska jako zkušenost a tradice výrobce dále bezpečnost, vybavení a spousta dalších věcí které při nákupu porovnáváme. Nám je jedno kde je auto smontované. Proto se vyrábí víc typů aut a je mnoho výrobců. Škodovka je zatím opravdu jen odnož VW, zaměřená na určitou skupinu zákazníků. My to zatím nejsme.
0/0
6.3.2005 21:58

škodovák

Re: Re: Re: ZŘEJMNĚ JSI TROŠIČKU ZAMINDRÁKOVANEJ...
V něčem s tebou můžu souhlasit a v něčem se pleteš.Když VW vstupoval do škodovky , dělala škodovka jeden typ .Dnes jsou to již tři modely a Ytey je hudba budoucnosti, možná do dvou let bude tato studie  realitou.Samozřejmně dělá škodovka auta pro určitou skupinu a dokážu pochopit i tebe ,že se třemi dětmi se jen tak do škodovek s rodinou nevejdeš Je to současná situace , ale věř děti ti odrostou , tak jako odrostli mně .
0/0
6.3.2005 22:30

Petr

Re: Re: Re: ZŘEJMNĚ JSI TROŠIČKU ZAMINDRÁKOVANEJ...
Konecne trochu konstruktivni prispevek :) Ty bysis Skodovku nekoupil proto, ze se tam s rodinou nenaskladas. Ne proto, ze by to byly spatne auta. Kazdy si vybira auto podle svych potreb a kapsy. Ty 3 decka se sedackama bys nenacpal ani do Mercedesa, Jaguaru a 100% ani do Rolls Royce, protoze na to nejsou delane. Proto se vyrabeji i auta vetsi (jako tvuj Espace). Kdybys mel 1 decko, tak se patrne do Octavie naskladas v pohode. Ja decka zatim nemam a do toho auta jsem zatim nacpal vsecko co jsem potreboval. A protoze casto vozim rozmerne veci, tak mam liftback Octavia a ne Toyotu Camry (ktera se mi hodne libi). Do sedanu bych totiz ty veci nikdy nenacpal. Skoncil bych podobne jako kolega, ktery se naivne snazil nacpat detsky kocarek do kufru Passatu a nakonec ho musel dat na sedadlo.
0/0
7.3.2005 10:16

McLaren

Re: Re: ZŘEJMNĚ JSI TROŠIČKU ZAMINDRÁKOVANEJ...
Jaký Český auto? co to plácáš? Majitel je Německý VW ředitel je němec, šéfkonstruktér je němec, šéf motorsortu je také němec, je to jen montážní místo starších VW a aby to nekazilo pověst značky tak to nechali pod označením škoda, Vyděl jsem bouranou Fabii starou půl roku a byla rezavá v nosníkách!!!
0/0
14.3.2005 8:20

MIKE

Re: Re: Re: ZŘEJMNĚ JSI TROŠIČKU ZAMINDRÁKOVANEJ...
A ty už máš trošičku rezavej pravopis. Zdravím úspěšný McLaren se spolehlivými motory Mercedes-Benz.
0/0
15.3.2005 11:38

Tom

pořád dokola
Pořád dokola třikrát tejdně, se tu mele prázdná sláma o škodovkách. Nevadí mi diskuze o všech třech typech / Fábie, Octávie, Superb /, co škodovka vyrábí z dílů VW. Tam je aspoň co hodnotit. Ale čeho je moc .......... Ty studie jako je Yeti, Roomster nebo Tudor , který se stejně nikdy nedostanou do sériový výroby jsou unavující. To nemá konce.  Já mám Nissana, a o Nissanech tu skoro nikdy není debata. I když Nissan sériově vyrábí čtyřikrát víc typů aut, než lokální malovýrobce Škoda Auto. I z toho je vidět že i příloha AUTO-iDnes je typicky maloměšťácká stránka. Copak je v Ženevě jen Yeti, kterej se stejně nikdy nebude vyrábět ? ? Podle dění na stránkách AUTO-iDnes, asi ano. Ale svět není škodovka, teda za hranicema našeho kocourkova a stránek iDnes. Chce to víc diskuzí o novinkách z Ženevy, který se opravdu seriově vyrábí. Nechci nikoho rozlobit. Ale mlít pořád dokola o snech škodovky, je hloupost. 
0/0
5.3.2005 0:09

Procházející..

Re: pořád dokola
Poslouchej ty všeználku ,jedinej ty víš co bude škodovka vyrábět a co ne.Mněl by jsi navštívit Mladou Boleslav , aby jsi viděl, které díly si škodovka dělá sama , a které dováží .
Jinak k tvojemu Nisanu , dobrá značka , má ji sestra.Je trošičku jinde , protože šodovkou by nikdy nejela , pořídila si Micru . Když jsem ji tvrdil , že je natom Micra ve spolehlivosti asi jako Fábka , smála se tomu.Po 30tisících ji , ale smích přešel.Jenže je to zahraniční vůz , tudíž se tomu lecos dá odpustit a přičíst tomu co ji říkaj v servisu .Vždyť jezdíte po Praze!!!! Tak se nedivte.Přičemž v Praze jsou nejudržovanějšší silnice a Micra je konstruována do města , nebo né??Ještě se vrátím ke škodovce , která ti leze krkem ,za nedalekého totáče dělala škodovka jen jeden model, teď dělá modely tři .Nikde není psáno , že v roce 2010 jich nebucde už pět..
0/0
5.3.2005 9:12

králík

Re: pořád dokola
jestli ono to s tim Nisanem nebude proto, ze se vyrabi v Asii a Skodovka u nas. Co myslis ?
0/0
5.3.2005 19:16

Vítek

Re: Re: pořád dokola
Králíku co to tu povídáš. Nissan vyrábí pro evropskej trh osobáky v Anglii, ostatní jako Patrol v Japonsku. Tvý znalosti jsou
0/0
5.3.2005 20:51

králík

Re: Re: Re: pořád dokola
oprava : znacka pochazejici z Asie. Spokojenej ? Pointa byla myslim v necem jinym.
0/0
5.3.2005 21:34

Martin

Re: Re: Re: Re: pořád dokola
Předpokládám, že jsi tím chtěl říct, že je ta asie technologicky asi 20 let před náma.
0/0
6.3.2005 17:37

carda-petarda

šunky:)
takže pořád budeme jezdit popelnicema, a v Německu Passatama:)
0/0
4.3.2005 19:00

monty333

Re: šunky:)
ty kašpárku, pořád ti ještě nedošlo že ty tvoje popelnice jsou už dávno někde jinde než tvůj rádoby opěvovaný passat...?    
0/0
4.3.2005 21:06

aiwan

co je to
zkuš?
0/0
4.3.2005 17:32

colin

fabia sedan
Jsem zvědavý jak bude vypadat nová fabia. Jen mě mrzí že už nebudou dělat karoserii sedan. Mám ho doma a jsem plně spokojen. Přesně vyhovuje mým potřebám.
0/0
4.3.2005 16:50

venomacek

aha
Spoléháme na to, že chevrolet má pro Evropany trochu emocionální náboj,“ říká Thomas Owsianski odpovědný za oblast „na západ od Německa a na východ od Číny - hmmmmm
0/0
4.3.2005 16:19

X

Re: konkurence pro Roomster
Jestli bude Roomster začínat na 15 000 EUR tak to bude mít hodně těžký prosadit se natrhu, to si koupí snad jen opravdoví škodováci jinak pochybuji, protože v této třídě je řada levnějších a kvalitnějších aut, hlavně japonci výše uvedené Honda např.
0/0
4.3.2005 18:07

dobytek

Re: Re: konkurence pro Roomster
oprava: za tu cenu si to nikdo nekoupí, za takovou cenu je to neprodejné
0/0
7.3.2005 8:32

Boris

Roomster mi tak trošku připomíná Velorex.
0/0
4.3.2005 12:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.