Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mezi osobními vozy letí škodovky, renaulty a VW

Nejprodávanějšími značkami osobních vozů na českém trhu jsou od začátku roku Škoda, Renault a Volkswagen. Vyplývá to ze statistiky Sdružení automobilového průmyslu. Trh s novými osobními vozy dále oživuje, což naznačila již lednová čísla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cichon

dacia se pocita do Renaultu?
Pak bych totiz ten uspech pochopil-zebrackej logan.
0/0
29.3.2005 11:36

skoda penez

Re: dacia se pocita do Renaultu?
Logan furt lepsi nez zebracka skodovka - hnusna, nepovedena, chybova, draha. Ostatne: svet nas vsechny z RVHP hazi do jednoho pytle - je jedno, jestli to jsou Madari, cesi, Polaci ci Rumuni. Jsme furt jedna nevycvalana pakaz. Logan si na nic nehraje, kdezto skodovka ano. Chce ze sebe udelat kdo vi co, nema na to. Asi tak jako VW se chce vklinit mezi Mercedes a BMW. Taky na to nema - uz jen tim nazvem "Volks ...  -  LIDOVÝ"!!!
Mimochodem, ve statistikach asi Loganu moc nebude - prodava se chvili.
0/0
30.3.2005 7:55

Tomas Holek

Re: Re: dacia se pocita do Renaultu?
No ty jsi pekne zamindrakovany blbecek.
0/0
12.4.2005 21:53

xP

ŠKODA peněz
český trh je velice konzervativní a ještě chvíli to bude lidem trvat, než  pochopí,  že  koupí  škodovky  získají  za  hodně  peněz  málo  muziky. Hnusná auta,  co jinde je ve standartu, je u škodovky  za tučný příplatek, luxusem je u škodovky vše. Divím se, že škodovky nemají řidítka a volant už za příplatek. Drahé náhradní díly a servis - ten  na každém rohu (uživí se - velká poruchovost, když poruchy nejsou, tak vám při roční prohlídce nakukají,  že je potřeba vyměnit to a to, i když to není třeba vůbec měnit, a naopak vám nějakou blížící se závadu nerozpoznají, takže škodovka nezklame: nechá vás na holičkách, když to nejméně potřebujete. To jsou životní zkušenosti. V práci máme služební Fabie - ve 3. tisíciletí nemají centrál natož dálkáč nebo osvětlení zavazadelníku - to je ten výše zmiňovaný "luxus" za tučný příplatek nebo vyšší stupeň výbavy. U Octávek nejsou 5. dveře na centrál! Ne, škodovku bych si už nikdy
0/0
29.3.2005 10:48

xP

dokončení: ŠKODA peněz
Ne,  škodovku  bych  si  už  nikdy  nekoupil.
0/0
29.3.2005 10:49

Tomas Holek

Re: dokončení: ŠKODA peněz
Mam Octavii a me dalsi auto bude zase Octavie. To je hold dobra zkusenost. Skodovky jsou nadherna a spolehliva auta.
0/0
12.4.2005 21:51

all risk

proc se navazet do skody?
Boze muj, tohle je zase diskuse... šokující zpráva, že domácí automobilka je v dané zemi nejúspěšnější... To samý je ve Francii s PSA a Renaultem, to samý máte v Německu s německými vozy, to samý máte v Japonsku s japonskými... Prostě domácí firma má svou tradici a je dobře, že se jí na vlastním písečku daří... Ale pro pár diskutérů je to problém, který nedokážou rozchodit... Naivkové... Škoda je prostě lokální brand velkého koncernu, sám s nimi nejezdím, ale řídil jsem O2 a přišlo mi to OK, jsem rád, že se jim daří a rozhodně to pokládám za lepší variantu, než abych ze svých daní živil armádu nezaměstnaných na Mladoboleslavsku... A že vám Škoda připadá drahá? Neva, to je trh, kupte si nějaký korejský předmět - jestli vám to sedí. PS Nemám Škodu, ale nemám ani nic proti ní.
0/0
17.3.2005 14:15

CKS

Re: proc se navazet do skody?
Tak to máš špatné informace - pozice škodovky na českém trhu je totiž nesrovnatelně lepší než pozice jiných značek na národních trzích. Podobně velkou část domácího trhu žádná jiná automobilka nemá. Neříkám to proto, že bych byl nějaký fanatik do škodovek, ale je to zkrátka tak. Jinak souhlasím s tím, že je lepší úspěšná Škoda, než armáda nezaměstnaných kolem MB - líp se to asi vyjádřit nedá ;-)
0/0
23.3.2005 21:21

Mak1

Re: Re: proc se navazet do skody?
A není to taky náhodou tím, že u nás jiná "česká " automobilka není ? - Např v té Francii jsou 3 národní giganti ...
0/0
24.3.2005 8:44

HONZA

NAJLEVNĚJŠI AUTA MAJÍ INTERNETOVÍ PRODEJCI AUT
stačí si na seznamu zadat individuální vyhledání auta a ceny máte daleko nižší než v autosalónech - neplatí úvěry,neplatí lidi,neplatí zásoby , sklady apod. Proto v USA se takto již prodáví hodně aut přes internet. A POZOR - JSME V EU - GARANCE NA AUTA JSOU CELOEVROPSKÉ , A DÁVÁ JE VÝROBCE NE DEALER NEBO IMPORTÉR !!!!!!!!!!!!!!!
0/0
16.3.2005 15:53

ano

Re: NAJLEVNĚJŠI AUTA MAJÍ INTERNETOVÍ PRODEJCI AUT
Máš uplnou pravdu všichni budeme všechno budeme nakupovat na internetu. Trošku bede problém, jak si co prohlédnout . To se ale vstřebá.
0/0
30.3.2005 22:17

Toni

Audi - náskok díky technice
a co teprve až vyjede ohlašovaná A10. Podle mlučího Audi Harriho Mullera skutečná bomba - vůz má mít na třech nápravách obuto šest pneumatik s nízkým valivým odporem, dvě nápravy budou poháněny šestnáctiválcem o objemu pohých 3.8 litru se čtyřmy turby a výkonu přes 700 koní. Ta zbývající náprava pojede na elektriku, kterou si bude bude  prostřednictvím palivového článku vůz sám vyrábět. Pokud snad dojde palivo a vůz se bude nalézat pod tramvajovým vedením, je možno vysunout trolej a pokračovat nerušeně v jízdě (samozřejmě pouze po trase šaliny). Nejpikantnější je to, že vůz je v nouzi schopen jet i na běžné monočlánky (asi 25 km) i když jich musí být, pohříchu 176 a v lepší kvalitě. Vozidlo snů by mělo po odstranění omezovače dosahovat rychlosti 370 km/h a to v terénu!!! kam rovněž může - na zpevněné silnici ho nebyly schopni změřit ani  Nardó. Běžná provozní spotřeba nafty se bude pohybovat kolem příznivých 8 litrů nafty na 100 km. Je zde dost místa pro pět přízniv
0/0
16.3.2005 7:32

Toni

Re: Audi - náskok díky technice
ců značky audi i jejich zavazadla. Jediným záporem bude cena, jenž se má v základu pohybovati kolem 280 milionů Kč (bez metalízy, xenonů a kotoučových brzd na všech kolech) - i tak si již vůz v Čechách objednalo asi 300 zákazníků - četní bankéři, členové parlamentu a dokonce i "Amway" manželka s. Grosse - nezbývá než závidět! Prostě bomba - příznivci Audi mají být na co hrdi
0/0
16.3.2005 7:33

revo

notak buďte na sebe hodní
Jste jak malý děti ! Co tu pořád řešíte škodofky. Automobilka která nevyrábí min. 6-7 řad vozů a roční výroba nepřesáhne min. 1 MILION vyrobených vozů, za diskuzi nestojí. Což je případ škodofky. Lokální malovýrobci si takovou pozornost opravdu nezasluhují.  Nechci vám nic vnucovat ale co takhle debata o AUDI ?    AUDI - Náskok díky TECHNICE např. QUATTRO - TORSEN ! !
0/0
15.3.2005 19:21

martin

Re: notak buďte na sebe hodní
bože, to hovado nepřstane otravovat. revo jsi vypatlanec.
0/0
15.3.2005 20:01

Jerry-B

Re: notak buďte na sebe hodní
Hele,Audi je celkem fajn,ale revo,ty jsi tak trošku marod,né ? Hold každý máme nějakou úchylku,ale ty mi připadáš jako bys chtěl ojet každé audině výfuk .Když už jsi ten odborník,co takhle Volvo XC70 nebo XC90 ??? Jsem moc zvědav jak ty Volva zničíš  
0/0
16.3.2005 8:39

revo

Re: Re: notak buďte na sebe hodní
VOLVO ? ? To je již dlouho OUT ! !  Škoda že už nejsou nejlepší v bezpečnosti ( nejlepší je Renault ). Volvo benzín 3.0 - 200 kW / 272 koní je málo ! !  Ani motory nedosahují výkonu, jako má AUDI ! !  AUDI - Náskok díky TECHNICE ! !  Viz. motory 4.0 TDI  - 202 kW / 275 koní ! ! A benzín - 4.2 253 kW / 344 koní ! !  O tom si může Volvo nechat jen zdát ! !
0/0
17.3.2005 21:39

Jerry-B

Re: Re: Re: notak buďte na sebe hodní
Volvo je už dlouho OUT,hmmm ! A na to jsi přišel úplně sám nebo ti to někdo poradil ? Nemá smysl se přít s člověkem který má na š.u.l.i.n.o.v.i. vytetovány čtyři kruhy  , škoda času s tebou cokoliv řešit,naštěstí je tady dostatek jiných se kterýma má diskuze smysl .   
0/0
18.3.2005 7:51

alex

Skoda v Irsku
Mimochodem, jsem uz roky v Irsku. Mam Skodovku, byl jsem v servisu a chlapek mi rikal, ze jen za leden tady prodal uz 160 kusu. Tady mam Skodovka zatim jen nekolik prodejen, ale stezovat na odbyt si nemuzou, naopak. A zakladni Fabie stoji 14000 eur Octavia 2 je kolem 20000. Stejne jako jina konkurence. A Skodovky potkavate na silnici v jednom kuse.
Je mi lito lidi, co maji nejaky komplexy nebo jiny problemy s nutnosti kritizovat uspesne. Ale to jsme uz mi, Cesi. Umime jen zavidet, podvadet, krast ..... bohuzel. Jsem rad, ze jsem Cech, ze jsem tam doma, ale stydim se za nasi ceskou mentalitu. Snad se to nekdy zmeni..
0/0
15.3.2005 16:55

Y

Re: Skoda v Irsku
Já byl taky v IRSKU, ale škodovek jsem moc neviděl. Ani jednoho prodejce, asi náhoda. Ale když škodovka tak max. TAXI asi 4-kusy za osm měsíců. Alexi nejseš náhodou dealer škody ?
0/0
15.3.2005 17:13

M@n

Re: Skoda v Irsku
Ne-e Škodovky si kupujou jen hloupáčci, kteří si potom myslí, že sedí ve VW :-), takže pokud chcete VW pro chudé, kupte si Škoda auto :-) Mimochodem se mi nelíbí ani VW, ani Škoda. Já spíš asiaty, Hyundai, KIA, Mazda,...
0/0
15.3.2005 18:37

martin

Re: Re: Skoda v Irsku
Tobě taky někdo nadává, když se mu nelíbí auta která si kupuješ ?  Nevím proč by škodovka byla auto pro chudé. Ty hodnotíš bohatství lidí podle auta ?
0/0
15.3.2005 18:47

M@n

Re: Re: Re: Skoda v Irsku
Ano hodnotím. Chudák = škodovka !
0/0
15.3.2005 18:55

martin

Re: Re: Re: Re: Skoda v Irsku
HM, tak to jsi pěkný ubožák, a možná si to ani neuvědomuješ.
0/0
15.3.2005 20:03

Toni

Re: Re: Re: Re: Re: Skoda v Irsku
to je pravda, pokud háže špínu na škodovku a preferuje kiju, tak k tomu asi není co dodat
0/0
16.3.2005 7:38

Hovad

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Skoda v Irsku
Anebo tak Chevrotel Matiz, viď ty banáne. Ach jo
0/0
29.3.2005 16:16

Jerry-B

Re: Re: Skoda v Irsku
Chudák si ty M@ne a možná si taky asiat,kupuj si hnuydaye kde za pytlík rýže vyrobí "auto" přecpané vším možným , jen aby si to vůbec někdo koupil,i ti ubozí zlodějíčkové to nekradou,protože ví,že to stojí za prd ! Kvalita dílenského zpracování veškerá žádná a ještě k tomu je to prostě auto které je i na pohled hnus . Vyjma Mazdy,ta má aspoň úroveň,ale hnuyday je prostě hnuyday a hnuydayem zůstane  Běžně takhle nereaguji,ale to tvoje tvrzení,že chudák=škoda mi docela vadilo.Každý máme jiný vkus,někdo má rád koncern VW,jiný si nedá říct a žere hnuydaye,já osobně nejradši Volvo,ale v životě bych o někom neřekl,že je chudák,protože má rád Škodovku
 
0/0
16.3.2005 7:44

M@n

Re: Re: Re: Skoda v Irsku
Hle ty chytráčku, podívej se na novou Sonatu nebo připravovaný XG. Škoda je oproti tomu chudáček.
0/0
16.3.2005 13:34

Jerry-B

Re: Re: Re: Re: Skoda v Irsku
Na novou sonatu jsem se podíval a kupodivu nic,no na mou věru nic to se mnou neudělalo,je to divné,protože když vidím dobré auto jakékoliv značky,tak aspoň vykulím oči,ale u té sonáty fakt nic,je to v prd.li ,kupodivu při prohlížení obrázků a čtení různých informací o Superbovi jsem se docela dobře pokochal,každopádně Volvo je Volvo,ale Superb jako auto na druhém místě je taky dobrý,a čéče ten hnuyday pořád nic  
0/0
16.3.2005 13:51

Petr T.

Proč se prodávají Škodovky
Jednoduše, na 300 dealerů Škodovky nikdo nedosáhne, jsou v každé pr...., Ford, Opel, Renault a podobní dosáhnou maximálně na 80 dealerů... Absoulutně všechno závisí na velikosti prodejní sítě, a to tam můžete prodávat i šunty.
0/0
15.3.2005 13:32

MrOyzo

Re: Proč se prodávají Škodovky
Souhlas!! Prodávaj za vydatné agitace maníků, jako jsou koda.auto a jemu podobní
0/0
15.3.2005 13:33

MrOyzo

Re: Re: Proč se prodávají Škodovky
Samozřejmě auto.koda....
0/0
15.3.2005 13:34

MrOyzo

Re: Re: Re: Proč se prodávají Škodovky
Noco, každej se splete... nemáš mít tak stupidní nick....
0/0
15.3.2005 13:34

dobytek

Re: Proč se prodávají Škodovky
A proč teda ti ostatní nemají tolik dealerů? Asi o ta auta není takový zájem he?
0/0
15.3.2005 13:34

MrOyzo

Re: Re: Proč se prodávají Škodovky
Bože, ty si kus idiota... každá automobilka přece začne s prodejní sítí ve vlastní zemi, ne? Takže když Škodovka bývala česká značka a očekává se, že nejvíc se bude prodávat v Čechách, postaví si tady klidně 300 salónů. Netuším, kolik salónů má třeba Renault ve Francii, ale vím, že francouzský trh je pro něj nejdůležitější, o to víc, že se musí prát s Peugeotem a Citroënem... tomu se říká tuším "Obchodní strategie", dobytku.
0/0
15.3.2005 13:42

dobytek

Re: Re: Re: Proč se prodávají Škodovky
Není přece problém na 80 salónů prodávat více aut než na 300 salónů. Problém je v tom, že 300 autosalónů Renaultu by se u nás neuživilo. Obchodní strategie ti možná něco říká, ekonomika asi ne.
0/0
15.3.2005 13:48

MrOyzo

Re: Re: Re: Re: Proč se prodávají Škodovky
Hm, asi máš pravdu. Nejsem ekonom....stydím se, že nemám tvé hluboké znalosti a že nejezdím škodovkou, naším ekonomickým zázrakem... teda.. jezdil jsem, měl jsem Šáde120, ale to se nepočítá, viď??
0/0
15.3.2005 13:56

MrOyzo

Re: Re: Re: Re: Proč se prodávají Škodovky
Chtěl jsem svým příspěvkem naznačit, že je podle mého názoru NORMÁLNÍ, že "domácí" značka prodává nejvíc doma a že má doma nejvíc prodejců, ne? Já jim to přece neberu, ať si prodávají svoje německý Šáde, já si z toho, že je nejprodávanějšíu nás, na prdel nesednu.... a věřím tomu, že když bude mít třeba Honda (zdravím, auto.koda!!! ) v Japonsku 80 prodejců a Škodovka 300, že pro Hondu nebude problém prodat víc aut než pro Šáde..... záleží na úhlu pohledu, který jste ovšem zapomněl specifikovat, tak mi prosím, nic nevytýkejte....
0/0
15.3.2005 14:07

dobytek

Re: Re: Re: Re: Re: Proč se prodávají Škodovky
auto.koda je provokace, jinak je určitě normální, že "domácí" značka bude prodávat "doma" nejvíce aut. Nechápu proto, proč to tolika lidem vadí. Škoda jistě není na špici co se týká techniky a bez VW by na tom jistě byla ještě hůř, ale nemyslím si, že se má za něco stydět. Pokud se nejprodávanější vůz fábie v Čechách kupuje jako první auto do rodiny, tak co je pro něj konkurence? Na mně fábie jako nákupní taška nepůsobí. Design má seriozní a když o nákupu rozhoduje ve velké většině muž, zcela logicky si nekoupí Clio.
0/0
15.3.2005 14:14

MrOyzo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč se prodávají Škodovky
Moment moment. Aby bylo jasno, mě nevadí, že Škoda prodává nejvíc aut... a nemyslím, že by se měla za co stydět. Já jenom tvrdím, že Škoda je průměrné auto za dobrý peníz, jestli vám to stačí, OK, kupte si ho. Ale existují  nadprůměrná auta za trochu dražší peníz, jenom třeba nemají potřebnou prodejní síť, zázemí a jméno na trhu, cenu náhradních dílů a  konkurenceschopnou cenovku.... a taky potřebné množství fanoušků na IDNES
0/0
15.3.2005 14:31

dobytek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč se prodávají Škodovky
Zkuste sem nějaké to nadprůměrné napsat, ať se taky něco dozvíme.
0/0
15.3.2005 14:39

MrOyzo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč se prodávají Škodovky
Tak třeba (škodováci, připravte si kameny, ať máte čím... já mám chleba taky po ruce  Aneb kdo po mě kamenem, já po něm taky kamenem....) Audi A4, BMW řady 3,Toyota Avensis, Honda Accord, Subaru Impreza, Alfa Romeo 156, to by bylo z těch o dost dražších, no ale třeba Mazda 3, Focus, Opel Astra....????
0/0
15.3.2005 14:50

MrOyzo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč se prodávají Škodovky
netvrdím, že jsou o DOST lepší, ale kterékoliv z nich bych si koupil radši, než Škodovku...
0/0
15.3.2005 14:52

dobytek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč se prodávají Škodovky
Je to o úhlu pohledu. Stará Astra, Focus a Oktávka jsou dle mně srovnatelná auta ve všech směrech.
0/0
15.3.2005 14:56

X

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč se prodávají Škodovky
Já bych řekl, že se má Škoda za co stydět - a to za jejich nehorázně vysoké ceny. Kdy už zahraniční vozy jsou v mnoha případech i levnější viz. např. Renault.
0/0
15.3.2005 14:44

dobytek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč se prodávají Škodovky
Co vám brání jít ke konkurenci? Obchodní úspěch Škody v Čechách je důkazem, že to s nimi není tak špatné.
0/0
15.3.2005 14:59

X

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč se prodávají Škodovky
Já bych řekl, že úspěchy jsou zajištěny díky stádovitosti občanů ČR :-)
0/0
15.3.2005 15:31

Guderian

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč se prodávají Škodovky
Tak nějak...
0/0
15.3.2005 17:18

MrOyzo

Re: Re: Proč se prodávají Škodovky
Nehledě na technologie, motory a a sdílené platformy s  VW, které převezmou, tudíž nízké výrobní náklady, tudíž nízká prodejní cena. Ušetřené náklady za vývoj již vyvinutého, český zákazník šílí po českém autě, hurá!!! A pak se tu v diskuzi rozplývá, jak "dobře a levně koupil voktáfku f plné palbě f tédéíčku a f černým íčku" a taky že "Šáde je jediná rozumná volba, čeští kucí, kupujte Vochcáfky a Fobije" a Škodovka si mne ruce nad oblíbeností českých německých vozů..... Chápejte, vy zaslepenci, nemám nic proti Škoda Auto, ale s***te mě VY, VY mi vadíte, VY a to vaše podsouvání názorů jiným a slepé vyzdvihování nedokonalého. A když už Škoda, pak jedině 130 RS. Na Vochcáfky a Fobije sere pes....
0/0
15.3.2005 13:54

auto.koda@volny.cz

Škoda je jednička ! !
Nejenom u nás v česku se stala Octavia II. AUTEM ROKU 2005 !   Autem roku se stala Octavia II. i v Německu ( zlatý volant ), Itálii , Dánsku, Anglii !  Ve střední třídě není lepší vůz, což potvrzují i prodeje ! Což hodně lidí který nepřejou Škodovce vadí. Ale nám spokojeným uživatelům škodovek, je fuk co tu plodí chorý mozky jako že Honda je lepší atd. Honda určitě lepší není, prodeje Hondy nejenom v česku to jen potvrzují !  Přeju všem Škodovákům hezký den .    ŠKODA - Simply Clever ! !  
0/0
15.3.2005 13:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.