Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pontiakům a buickům možná zvoní umíráček

Nad značkami Buick a Pontiac, které patří mezi symboly amerického automobilismu, se stahují černá mračna. Jejich majitel, největší světový výrobce aut na světě, General Motors, uvažuje o tom, že možná tyto značky nechá zaniknout.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lonestarstate

Kecy
Tak koukám, že jsem přišel o docela pěknou hádku s přiblblýma zastánce ma EU krabiček. K té poruchovosti: zrovna Buick je prokazatelně méně poruchový než jakákoliv evropská značka. Už mnoho let je na vrcholu žebříčků kvality (VDS a IQS od J.D.Powera) společně s japonským Lexusem a Infiniti. K té ovladatelnosti: velikost nutně neurčuje obratnost. Vezměme třeba velkoprostorová auta: Dodge Caravan / Chrysler Voyager délka: 4808mm poloměr otáčení: 11,5m Zatímco VW Sharan délka: 4634m poloměr otáčení: 11,9m Ke spotřebě nemá cenu se vyjadřovat. 400koňová Corvetta žere okolo 11 litrů zatímco stejně výkonné Ferrari okolo 18! Poměr objem/výkon, kterým se tu stále odpůrci amerik ohání není v praxi k ničemu dobrý. Právě naopak. Motor, který čerpá výkon jen z objemu má lepší zvuk, kultivovanější chod a delší životnost.
0/0
31.3.2005 10:15

Lonestarstate

Re: Kecy
drobný překlep: délka Sharanu je samozřejmě 4634mm
0/0
31.3.2005 10:16

10MPG

Re: Kecy
No musim velmi nesouhlasit s Lonerstatem o tom, ze se ke spotrebe US cars neni treba se vyjadrovat - jakykoliv US auto sveho majitele nutne dozene drive nebo pozdeji k  silenstvi tim, jak casto ho nuti jezdit k pumpe, bez ohledu na to, zda je majiteli jedno, ze musi platit za benzin ci ne. Sam jsem toto zazil a vecne postavani u stojanu pri plneni 100 litrovych nadrzi me uz nebavi. Corvetta urcite pojede za 11 l/100, ale jedine kdyz na trase nepotka zadne mesto nebo semafor, tedy v prostredi, ve kterem soucasna moderni EU auta pojedou za 5, 6, nebo pokud se bude jednat o zvlast vykonny bi-turbo diesel stroj, treba za 8 litru nafty. Zadny benzinovy US auto, bez ohledu na to zda ma 3 nebo 5.7 litru objem, nejezdi v prumeru mene nez za 15 litru, a to je hergot jako kdyz jedou dve EU auta najednou. To je prece fakt, ktery je zretelne znam vsem evropskym kupujicim, protoze US auta jsou stale na kontinentu velmi exotickym zb
0/0
31.3.2005 17:20

Lonestarstate

Re: Re: Kecy
Ty jsi přesně ten absolutně neinformovaný evropánek, o kterých mluvím. Kombinovaná spotřeba EPA: Chevrolet Corvette C6 (400koní): 10,2 l/100km Ferrari 360 (400koní): 17,9 l/100km zdroj: autokatalog Auto Motor a Sport. (dodatek: obě auta i váží stejně, C6 je dokonce mírně težší!) Tvoje kecy o 5-6 litrové spotřebě platí jen o chcípáčcích, kteří mají při stoupání, co dělat, aby nejely pozpátku. Silná evropská auta žerou víc než jejich američtí konkurenti.
0/0
31.3.2005 21:53

10MPG

Re: Re: Re: Kecy
Road&Track 04/05 (i na webu): Corvette 2005, spotreba "our driving" 19.4 l/100 km (12.9mpg). Dojezd na nadrz: 350 km (tedy kazdy tyden k pumpe). Myslim, ze tamtez je i GCher 5.7 HEMI s podobnym hruznym cislem, prestoze jezdi cas od casu na 4 z 8mi valcu. Z toho se musi kazdy majitel zblaznit - uz jen z predstavy toho mnozstvi paliva, ktery do toho nalije. Ja jsem nalil za poslednich 6 let asi 20 tis litru benzinu do V8 Jeep motoru a mam toho dost. Chci lit naftu do CDI motoru a prat si at benzinovy US auta zustanou v USA  a do tech v Evrope at davaji Nemci svy hi-tech motory .  
0/0
31.3.2005 22:33

2Mac7

Re: Re: Re: Re: Kecy
MB ve městě:  S 55 AMG 19 l , S 500 18l , S 600 23 l , E 55 AMG 19 l.......
0/0
13.4.2005 22:06

10MPG

Re: Re: Re: Kecy
Zminenou 5-6 lit. spotrebu bude mit kazdy mid size Passat/Mondeo/A4 s 330+ NM (tedy zadny chcipacek) tociveho momentu, coz jiste vyvine i 4.0+ litrovy (atmosfericky plneny) US benzin, za cenu 3x prumerne spotreby toho TDI. A uvedenou 8 litr. spotrebu bude mit lecktery 3.0 litrovy TDI s 500+ Nm, coz vyvine snad az ta US 6.0 Corvetta s uvedenou temer 20 litr./100 km. Dokud zde bude stat benzin i nafta 1-1.5 EUR, pak maji US auta v Evrope vesmes smulu, o tom prece neni sporu. Nebo se nejak masivne prosazuji proti EU autum? A jo, zvuk maji dobrej, ale za jakou cenu?!   
0/0
31.3.2005 22:55

Lonestarstate

Re: Re: Re: Re: Kecy
Já ale mluvím o kombinované spotřebě při normální jízdě. Ne o spotřebě při testu, kdy se nadrženým redaktorům dostane pod ruku silný auťák a tak musí neustále střídat prudká dupnutí brzda/plyn. Pak Corvette asi má spotřebu 20 litrů. Jezdit ale s autem slušně a ne jako prasata holt evropánci neumí, obzvláště jedná-li se o silný vůz. --> slabá evropská auta = daň za agresivní jízdu.
0/0
1.4.2005 12:15

Caddy

Re: Re: Re: Re: Re: Kecy
To nema cenu chlape, to je jen o rozcileni, ja uz to taky vzdal...at si jezdi se svyma prestiznima sra*kama VW a podobnyma, aspon nam pekny auta nezevsedni a taky se nam to moc nerozbije, az se o nas takovy nejaky rozseka :)
Jinak jen pro info, ja jezdim za 9.5/100 km, kdyz to ani moc nesetrim... :) Kamaradi s cadillacy a lincolny s petilitrovymi motory kolem 12 - 13 litru, tak nevim, kde je ta hruzna spotreba :) Jak jiz bylo receno, nesmi clovek jezdit jako prase...coz se u nas vetsinou deje, zvlaste pak u ridicu urcitych znacek... :)
0/0
4.4.2005 15:51

Petr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kecy
Srovnávejme srovnatelné, tedy benzínové motory s benzínovými. Já mám s Cadillacem Seville STS (V8,4,9 ltr),za posledních 1200 km průměrnou spotřebu přesně 11 ltr/100km. V tom je zahrnuto jednodenní křižování po Praze, trojdenní po Bratislavě, asi 200 km silnic 1. a 2. třídy, zbytek dálnice. Jakápak asi bude spotřeba stejně velkého merděděsa s 5,0 ltr V8 ?
0/0
13.4.2005 18:49

f*ckstyler

TAK NEVIM ...
Tak nevim, podle této diskuze mám pocit že v ČR je každé druhé vozidlo amerika, přitom žigulíků člověk potká víc....K motorům nemám co bych dodal, AMERIČAN = DOBŘE OBLEČENEJ RUS a podle toho to taky vypadá. Co je to za umění dostat z pětilitrovýho osmiválce 200 koní ? V Evropě se vyrábějí podle mého dobrý naftový motory v koncernech VW a Peugeot se svým HDi, Japonci mají dobrý benzínový motory viz. VTEC od Hondy, a V V T i   od Toyoty a co amerika ? Ta má největší akorát spotřebu a počet válců
0/0
29.3.2005 11:35

Caddy

Re: TAK NEVIM ...
hm, dalsi expert....a kde mas u tech evropanu a japoncu prostor, pohodli, vybavu, bezpecnost... (o vzhledu nebudu polemizovat je subjektivni) A jestli hodnotis motor, podle vykonu, tak to jsi vedle, ten je o nicem, hlavni je tocivy moment...a taky kdy je ten vykon dostupny, k cmeu je v 6000 otackach? A kde mas zivotnost? Spotreba je jen mala cena za vsechny ostatni vyhody a nakonec, kdyz se s tim jezdi normalne, je spotreba v pohode, never pohadkam, ze to jezdi za dvacet litru :)
0/0
29.3.2005 11:41

f*ckstyler

Re: Re: TAK NEVIM ...
Je vidět že to jsou fakt káry ty ameriky když chce GM některý značky nechat zaniknout.........to jo no Když jsou tak BEST proč tedy nemají prodejní výsledky ? Asi proto že je zkrátka zákazníci nechtějí.
0/0
29.3.2005 11:47

Fractal

Re: Re: Re: TAK NEVIM ...
Pokud uvazujes timhle smerem, chces mi tedy rict, ze GM koupilo v Evrope znacku Daewoo, protoze se jedna o uplne bozi stroje? Ekonomika neni zase tak primocara...
0/0
29.3.2005 11:49

f*ckstyler

Re: Re: Re: Re: TAK NEVIM ...
GM koupilo především část trhu, o DAEWOO se jim nejedná.
0/0
29.3.2005 11:52

Fractal

Re: Re: Re: Re: Re: TAK NEVIM ...
Presne jak rikas. Chci na tom jen demonstrovat, ze jakykoliv sermovani znackama je naprosto nesmyslny...
0/0
29.3.2005 11:58

Caddy

Re: Re: Re: TAK NEVIM ...
my se tu ale bavime o amerikach, je pravda, ze posledni dobou americke znacky moc amerik neprodukuji....ale jsou jiste kroky ke zlepseni...treba chrysler 300
0/0
29.3.2005 11:50

Newmik

Re: Re: Re: Re: TAK NEVIM ...
jj, chrysler 300, to je kara ;)
0/0
29.3.2005 11:52

Caddy

Re: Re: Re: TAK NEVIM ...
Bohuzel na prelomu 80. a 90. let se americani snazili napodobit ostatni vozy, jelikoz jim to prislo moderni a pokrokove...ted uz si snad tu chybu uvedomili, kdyz vidi, co vzniklo za plecky zmensovanim a omezovanim :)
0/0
29.3.2005 11:53

Newmik

Re: Re: Re: Re: TAK NEVIM ...
amen, zlaty 50., 60., a 70. leta ;)
0/0
29.3.2005 11:55

Jiri

Re: Re: Re: Re: TAK NEVIM ...
Produkovali plecky pred tim a ted to neni jine ... v USA i Kanade jezdi techto nespolehlivych sracek cim dal mene.
0/0
30.3.2005 4:05

2Mac7

Re: Re: Re: TAK NEVIM ...
...Zejména s evropskými značkami má General Motors problémy, jsou totiž ztrátové. A tak není divu, že v nich chce koncern propustit až pětinu zaměstnanců, tedy zhruba 12 tisíc lidí. To se však nelíbí vládám v zemích, ve kterých stojí továrny na jejich výrobu....
0/0
29.3.2005 12:12

Newmik

Re: TAK NEVIM ...
taky si rikam, co to je za umeni dostat z 5ti litru 400 koni bez komresoru natoz turba a auto ma jeste zivotnost...noojo, ty americani vubec nic neumej vid?
0/0
29.3.2005 11:41

Caddy

Re: Re: TAK NEVIM ...
a jeste pri tech 400 konich ma amerika pekny zvuk, ne jak zbesila sekacka :)))
0/0
29.3.2005 11:44

Newmik

Re: Re: Re: TAK NEVIM ...
jo a cely auto se paradne klepe...brum brum..hehe..je to klasa ;))
0/0
29.3.2005 11:46

Zlý Soused

Diskuze
Ty jo, To je zase diskuze. Napadlo vás někdy, že si každé kupuje takový auto, jaký potřebuje? Prostě v Evropě jsou požadavky na auto výrazně odlišný než v Americe. Takže na ježdění po úzkých, klikatých a věčně ucpaných Evropských cestách se mi prostě víc hodí  auto evropskýho střihu, ať už vyrobený v Evropě , nebo Japonsku. Ovšem až budu chtít křižovatv v autě USA, tak si pořídím  5metrovou ameriku.
0/0
29.3.2005 11:13

Caddy

Re: Diskuze
a ja bych s ni jezdil tuplem i tady, prave kvuli filtrovani nerovnosti nasich nekvalitnich silnic :))) Jezdit chci tim, co je mi pohodlne a vyhovujici a ne podle toho, kde zrovna jsem... :) To bych musel prestupovat do auta podle toho, jstli jedu po dalnici nebo ve meste :)
0/0
29.3.2005 11:19

Fractal

Re: Re: Diskuze
Jojo, copak jsme nasli zdravi na hnoji, abysme se nechali mlatit do patere kdejakou ludrou? :))
0/0
29.3.2005 11:31

Zlý Soused

Re: Re: Diskuze
Jezdi si čím chceš. Kdyby ty ameriky byly pro evropu tak super, tak už tady asi dávno ovládly trh, ne? To stejný ovšem platí i opačně.
0/0
29.3.2005 11:34

Caddy

Re: Re: Re: Diskuze
to mas ve vsech oborech....kdyby 80% lidi nebyly tupe ovce, vypadalo by to vsechno jinak...
0/0
29.3.2005 11:37

Fractal

Re: Re: Re: Diskuze
Jak rika Caddy - Nas zivot se neridi logikou ani matematikou. Kdybych se nebal, ze me tady pak lidi utlucou trivalcovejma moturkama, tak bych rekl, jaky auto by se nikdy neprodavalo, kdyby lidi mysleli logicky v kontextu a veskerych dusledcich. Ale jak rikas - at si jezdi kazdy v cem chce :)
0/0
29.3.2005 11:41

Zlý Soused

Re: Re: Re: Re: Diskuze
Náš život se právě logikou a matematikou řídí a řídit se i musí. Kdyby lidi nebyli nuceni auta vybírat na základě matematiky a rozumu, tak jsou naše silnice plný aut jako je Porche, Ferrari,nebo Maybach.:-)
0/0
29.3.2005 11:47

Caddy

Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze
tohle ale nema nic spolecnyho s matematikou, nybrz s platem...kdyby ti lidi na to meli, tak se ty silnice timhle prohani :)))
0/0
29.3.2005 11:48

Newmik

Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze
a myslis, ze kdyby na ne lidi meli, tak by v nich nejezdili? haha to vis ze by v nich jezdili :)))
0/0
29.3.2005 11:49

Zlý Soused

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze
Chytří kluci. Začínáte chápat. Fór je vtom, že většina výrobců vyrábí auta pro "průměrného" spotřebitele a ten bude vždycky kalkulovat cenu, provozní náklady a užitnou hodnotu. A v tomhle prostě pro evropana vychází líp evropský auto. Já chápu, že máte rádi ameriky, mě se taky docela líbí, ale koupil bych si ji až bych fakt nevěděl co s penězma, protože by mě tady k ničemu nebyla.
0/0
29.3.2005 11:59

Caddy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze
No ja nevim....co bych uprednostnil...jelikoz taky logicky uvazuju...a vidim, co mi auto za jake penize nabidne...a kdyz si koupim ameriku za dveste tisic, nabidne mi vseho daleko, daleko nesrovnatelne vic nez oktavka...ktera stoji navic o tolik vic, ze mam nekolik let provoz ameriky zadarmo... Jinak ja jezdim kabrioletem americke produkce....a kdyz mi jeden byvaly kolega po obdivu, jak se mu libi, rekl, ze by si za ty prachy radsi koupil jetou felicii, tak jsem fakt nevedel, co mu odvetit... :)
0/0
29.3.2005 12:07

Zlý Soused

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze
Za 200 tisíc novou ameriku?
0/0
29.3.2005 12:13

Caddy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze
kdo tu mluvi o nove? Ted se poradne ameriky ani nedelaji :) Jeste jsem zapomnel napsat nize, ze oproti oktavce ma amerika i nejakou poradnou vybavu....a to i treba v 70. letech... :)
0/0
29.3.2005 12:20

Jiri

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze
Mozna ma vybavu proti oktavce, jinak to je sileny
0/0
30.3.2005 14:22

Jiri

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze
Na 200 tisic tu prijde plus minus novej Neon ... (Kanada)
0/0
30.3.2005 14:21

Caddy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze
A jeste to upresnim - nikdy se mi nestalo, ze bych neco neodvezl, ze bych mel malo prostoru, ze by to nejak zralo vic, nez bych chtel, ze bych si stezoval na nedostatek vykonu (ktery spise ocekavali nejaky votunenci s oktavkama a mysleli si, ze vyhraji...koukali na vyfuky)...tak kde je ta rozumova volba pro obycejne auto pro prumerne lidi?? naopak...po svezeni v oktavce jsem jen utvrzen v tom, ze je to nepouzitelne...citil jsem se tam jak v kostitrasu, tvrdy a hazivy, komfort zadny, hnusny materialy v interieru, malo prostoru (a to nejsem vubec nejak velkeho vzrustu)...a po delsi jizde ve fabii jsem ji musel prerusit kvuli bliti...fakt si nedelm srandu, proste ta jizda a pachy to ve me vyvolaly...a jeste to stoji nekolikanasobek toho meho, takze co... :) A to nemluvim o vzhledu, zvuku atd... :)
0/0
29.3.2005 12:13

Zlý Soused

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze
Když pominu vzhled, který je věc individuální, tak beru v potaz tyhle věci. Většinu jízd jedu sám, potřubuju auto s přesným řízením a tvrdším podvozkem na klikatý cesty. Výkon  potřebuju takovej, aby utáhl lehký auto a dal mu potřebnou dynamiku. Sotřeba by měla odpovídat evropským cenám benzínu a aspoň trochu ekologii. Auto by mělo být spolehlivé. Takže z tohoto mi vychází, že mi bohatě stačí moje Toyota Yaris za necelých 300 litrů. Pohodlí tam mám dost i při mé výšce 193cm. A to můžu srovnávat s amerikou, protože kamoš je má rád a tak jsem se svezl.
0/0
29.3.2005 12:23

Caddy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze
tamk k designu se fakt taky vyjadrovat nebudu :) Ale yarisem jsem nejel, neumim posoudit...mozna je lepsi nez fabie...nevim, jake ma pruzeni...ale chtit na ceske silnice tvrde auto mi prijde jako sebevrazda patere, kolik je tu hladkych silnic? A za 300 litru...nevim...za to bych mohl mit auto a dva metry delsi, s trojnasobnym motorem a o pohodli a dalsich vecech nemluve :) Jediny argument tak zustava spotreba, ktera ovsem za muj pocit z jizdy stoji :)
0/0
29.3.2005 12:44

Zlý Soused

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze
Ale jde o to, že já právě nechcu auto o 2 metry delší, protože ty dva metry by mě  zavazeli. Na pohodlí si rozhodně nestěžuju, to je pro 2 dospělé lidi perfektní. Jasně, pro 4 je to malý. Ale 4 jsme v tom jeli jen jednou a to jen 5 kiláků. V 95% jedu sám. Zbylých 5% jedeme 2. Pocit z jízdy a dynamiky je slušný a to právě na českých silnicích, kde furt musím zatáčet, akcelerovat, něčemu se vyhýbat, atd. Jo za ty prachy tam mám  samo klimatizaci, všechno v elektrice atd. Jasně mohl bych mít za stejný peníze z bazaru velkou káru, ale já potřebuju malý auto pro pohodlné cestování 1-2 lidí.
0/0
29.3.2005 12:58

Caddy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze
jo, tohle chapu, tam uz je rozdil natury, ja zas enpotrebuju furt zrychlovat a brzdit, rad jezdim plynule a nerusene... :) Ale furt nevim, co na to Tvoje pater, jeste jsi si neprekousl jazyk? :) Jaky ze tam ams motor? Ze ja vim, jak se pak rve s klimou, ja jezdil jeden cas s mondeem a pri pusteni klima se to skoro nerozjelo :) Ja jezdim v 90% ve dvou, jinak sam...takze tady jsou potreby podobne...proto mi nevadi misto vzadu jen pro dva zuzene o mechanismus strechy...kdyz nas jede vic, je t kvuli zabave a pak zas prostor nevadi, naopak, vzdadu je pozitek jeste intenzivnejsi nebrzdeny prednim sklem :)
0/0
29.3.2005 13:28

Caddy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze
Pak je jeste jeden aspekt - bezpecnost. Ja na ni sice nikdy extra pri vyberu auta nedaval,a le kdyz vidim, jak ty prasata jezdi po silnicich, jsme rad, ze pokud se nesrazim z nakladakem, tak z toho vylezu zivy...a tohle proscento sance na preziti je asi daleko vetsi nez u yarise...nci proti konstrukterum a technice, ale hmota je hmota a kdyz Te sejem ko*ot v okravce, nevim, nevim...
0/0
29.3.2005 13:33

Caddy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze
a ze by Ti ty metry zavazely...nikdy nepotrebujes misto v kufru? Ja treba vim, ze v tehle malych autech jsme mel velky problem i s blbym pocitacem, bylo to oblozeny i se zadnimi sedadly....
0/0
29.3.2005 13:34

Zlý Soused

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze
Tím, že můžu sklopit zadní sedačky a mám pátý dveře, tak můžu převážet velký věci. Televize, počítač, atd, není problém. Ledničku jsem nezkoušel vést. Tu jsem si nechal přivést. S páteří problém nemám a to jezdím denně někdy 400 kiláků. Pokud jde o bezpečnost, tak jasně je to malý auto a tím je to daný. Na druhou stranu už je udělaný tak, že má slušný deformační zóny a když sedím, tak mám před sebou hodně velký prostor. Motor je jenom litr, ale je to ten vvt-i a má 48 kw, což dává hodně lehkýmu autu hodně slušnou dynamiku a to většinou točím, tak na max 4000 ot. S tou klimatizací jsem žádný zhoršení dynamiky nepozoroval. Horší to bylo, když jsme jeli 4. Tam to cítit bylo, ale i tak to jelo slušně. 
0/0
29.3.2005 14:08

Caddy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze
ctyri lidi poznam i ja, a to dost :) To asi uz musi byt fakt poradny Lincoln nebo Cadillac, aby se to neprojevilo :) Kdyz jezdis vyhradne do dvou lidi, pak je to pohode, ze muzes sklopit sedacky, mne zatim nastesti stacil normalni kufr, sedacky ani sklopit nejdou...kamen urazu pak je, kdyby ovsem melo jet vice lidi a jeste s nakladem...coz zas ovsem neni ukol pro yarise a kdyby to nastalo, je lepsi si neco pujcit.. :) Fakt bych se nekdy docela rad svezl, protoze si nedokazu predstavit, jak litr muze jezdit a ani se nemusi tocit...navic k tomu prostoru a pohodli taky nemam moc duveru...a taky by me zajimalo, jak to ma kvalitni zpracovani...jak treba pusobi plasty a tak...
0/0
29.3.2005 14:37

FM

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze
to si jen lidi nalhavaji ze litr jede a nemusi se tocit. jelikoz uz mam za sebou dve jizdy v C3 (nemyslim corvettu, ale tu malou plecku co jezdi na zabi stehynka) s 1,1 motorem tak vim ze se tomu muze podrazovat jak chce a stejne to jede porad stejne, u hundrtky aspon slysis jeceni motoru tady ani to ne :-) no nekdy ti na sraze povykladam zazitky nebo te skap sveze je to zazitek nadosmrti, kdyz predjizdis kamion minutu a tak :-)))) proste hlavne ze to malo zere a o to cechackum jde.
0/0
29.3.2005 18:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.