Diskuze
Sedačky v autech nejsou bezpečné
Děkujeme za pochopení.
tm
Önly Renault
povalecka
je to trochu slozitejsi...
procházející
Re: je to trochu slozitejsi...
Respect for Toyota za čtyři hvězdičky ... nic proti Toyotě. Na druhou stranu můj kolega v Avensisu ve 100-ce narazil do Avie která jela 70-kou a neprežil jen proto že mu sloupek A amputoval hlavu a to je dost blbý , proto nikdy nikomu Toyotu nedoporučím. Btw. spokojenost s bezpečnou Lagunou II. po 136 tisících maximální.LAGUNÁŘ
TOP LAGUNA
Já mám LAGUNU 2.2 DCi R.V. 5/2003 a pořád se potvrzuje že v bezpečnosti je RENAULT LAGUNA to nejlepší na evropským trhu. Jako první získala LAGUNA 5 ***** hvězdiček ( už v roce 2001) v nárazovejch testech Euro NCAP a i nyní v auto -sedačkách je za jedna ! LAGUNA je dlouhodobě nejbezpečnější auto . Renault je v bezpečnosti TOP CLASS ! Sedm aut s pěti ***** hvězdama, to jinej výrobce neumí a nemá. Bezpečnost = RENAULT !Martin
Re: TOP LAGUNA
I když nerad musím uznat že je renolt posledních pět let vopravdu nejlepčí v bezpečnosti. Testy Euro Ncap mluvěj jasně. Jo a ve Formuli 1 je renolt taky dóst dobrej. Čus.Milan
většina lřidičů jsou blbci
Maji dodržovat bezpečnou vzdálenost od auta před sebou podle rychlosti a situace - ale když sleduji provoz tak se všichni snaží být co nejblíže - asi se nemužou dočkat až si budou moci přiťuknoutcbx
10G?
Přetížení při zadním nárazu může dosáhnout až 10inásobku hmotnosti osob? To je přetížení 10 G a to se mi nějak nezdá ani při velmi vysokých rychlostechaiwan
Re: 10G?
Podle EHK R21, platné v Evropě musí opěrka hlavy u OA pohltit náraz hlavy při rychlosti 24,1km/h tak, aby nejvýše po dobu 3ms bylo zrychlení hlavy menší jak 80G. (Pro 6ms už je to zrychlení jen asi 60G, aby to člověk přežil).Jan Vlk
Eště že mám volvo ...
MP
Re: Eště že mám volvo ...
Tak by mě zajímalo, kolik toho viš o zkouškách whiplash a vůbec o zkouškách bezpečnosti...No, ale každopádně za Volvo bych se taky nestyděl :-)Mára
Bezpečnost
Kdyz jedete po okresce 160 (treba jako Hlinka) a napalite to do Avie, tak jsou Vam airbagy, pasy a bezpecnostni sedacka stejne na houby. Ono to chce hlavne za tim volantem taky pouzivat mozek a hlavne nepotkat nejakyho debila co ho nepouziva. Ale to nikdo z nas asi ovlivnit nemuzespeleo
Š120
Docela by mě zajímalo, jak by dopadla v těchto testech moje Š120 Tipuju že při nárazu zezadu by mi krční páteř zlomit blok motoru, vystřelený nárazem nějaké luxusní plečky. Bezvadné vyhlídky ...pepa_u
Re: Š120
Musíš se na svět dívat optimisticky a brát to z té lepší stránky. Aspoň to nudeš mít rychle za sebou a nebudeš se trápit ochrnutý od krku dolu na vozikuDaM
A proto...
... mame vsichni Recaro (obe predni sedacky i detska sedacka vzadu)Polárníliška
Re: A proto...
Nemáš náhodou tu třímístnou formuli od Ferrari?P.
Škoda + VW
Je zajimave, jak stejne dopadl Superb a Passat. Stejne blbe :-))Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami
Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...
PRACOVNÍK PÉČE O VOZY - HRADEC KRÁLOVÉ (brigáda) (A12422)
AURES Holdings a.s.
Královéhradecký kraj
nabízený plat:
120 - 120 Kč