Diskuze
Íránský trabant po čtyřiceti letech končí: Sbohem Paykane!
Děkujeme za pochopení.
MUF
škoda, že se to neprodává v ČR
Myslím, že český trh by toto auto ocenil. Výkonem 48 kW je to téměř zcela identické jako silnější tříválec 1,2HTP z Fóbie a určitě to v základu nemá zbytečnosti jako klimatizaci a elektrický stahování okýnek. Tak stačí přidat Airbag a chromovaný nárazník nahradit plastovým z Fóbie Junior a už si budou Auto.Koda a Škodovák jen pískat.revo
jeje, tolik odborníků
Chudina se baví o ničem. Je zábavné číst vaše moudra o průměrných vozech. Jednou o Paykanu, poté o Škodofkách, korejcích nebo japoncích typu : Honda-Mazda. O Paykanu se může bavit jen totální sociální spodina, jako jste vy. Jelikož rozumný člověk rozpozná již na první pohled, že to není normální auto, ale jen a pouze auto pro dementní část obyvatel, je smutné že dementů je v CZ tak velké množství ! ! Já uznávám jiné hodnoty ! ! Luxus, jízdní vlastnosti, mohutný výkon, špičkovou techniku a kvalitu ! ! Proto pracuji hlavou, ne rukama protože na AUDI si dělník nikdy nevydělá. AUDI - Náskok díky TECHNICE ! ! Např. QUATTRO nebo DSG ! !xy
Re: jeje, tolik odborníků
Ty, Revo, kdyz rikas, ze pracujes hlavou.... Nebylo by lepsi ty rygoly pro telekom vykopavat krumpacem a lopatou, kterou by jsi drzel v rukach, nez to vyrejvat tvoji hlavou jako prase bukvice?Warťan
Konec výroby
Nepochopil jsem, o co komu zase jde, ale rozhodně parametry Paykanu nepovažuji za něco podřadného, kvůli čemu by se mělo stahovat z výroby oblíbené auto, zvlášť, je- li benzín v tamním kraji levný a spotřeba nevadí. např. kotouče/kotouče nemá celá řada dnešních aut, mj. má je i Polski Fiat 125p "velký polák" - další opovrhované auto. Auto je dobré pro toho, kdo chce jezdit a nepotrpí si na relativní zbytečnosti. Je to stejné, jako konec výroby osobních Tater u nás- snaha automobilových koncernů ovládnout veškeré trhy za účinné pomoci vlád států, tak jaképak gratulace k odvaze.xmartan1
škoda 120
S Paykanem jsem nikdy nejel, nemůžu soudit, dle parametrů to připomíná Žígo. Já osobně mám starý auta rád, kdo chce ať si koupí nějáký nový auto, je mi to fuk, ale pomlouvat škodovky, žíga, tráboše nebo paykany je dost ubohý. Přinejmenším škodka nebo žígo nejsou špatný stroje. Vlastním škodu 105 (1982) a nic víc nepotřebuju a nechci. Starý auta jsou skvělý!Dark
Re: škoda 120
Castecne souhlasim, takova stodvacitka, kdyz se s ni umi jezdit, tak je to strela (v ramci moznosti samozrejme). Ale preci jenom tyhle jiz hodne zaostavaji. Bourat bych s nimi rozhodne nechtel...Pepa riha
mno nevim s trabantem a skudou to nema mnoho spolecnyho ...
kdyz na to koukam tak ted proti skudce a trabantu tohle aspon vypada jako auto sice stary ale furt auto ... navic kotouce na vsech 4rech otom by si skudka mohla nechat jenom zdat ..Vrchni
Paykan
Docela cool jmeno pro auto, kdyz to porovnam se Skodou 120 ktera se v ty dobe vyrabela, i vzhled je docela dobry. Byt manazerem Paykan-tovarny a vzhledem k tomu ze dily jsou tam za babku, vymenil bych motor za nejaky bezny od mitsubushi, pridal moderni interier (ten nic nestoji) a jede se vesele dal za 150 tisic.Ignor
No tady opět někdo upad
Asi opravdu zas něco přebrali, z pohledu východního bloku to není zas tak velký div. Když se podívám, je to srovnatelné z Žigulem a pokud je to s Teheránem tak jak psal Karel, tak je těch 15-20 l dost pravděpodobné, zvlášť když mají benál levnější než vodu - u "správně" seřízeného karburátoru t.j. aby to jelo, když to budete dusit a po městě k tomu, nemusíte být ani vysoko nad mořem a v zimě a pojedete kolem 15 (brácha jezdil v létě za 10 v autě ve kterém mě to bralo 8 a nijak zvlášť tomu kouř nedával).ajatollah
Může za to Izrael
Jedná se o sionistický komplot s cílem destabilizovat ekonomiku, vyvolat povstání prostých věřících proti islámské vládě.Speedy
Hahaha
Ten teheránskej šíp mě připomíná jinej šíp ze střední Evropy. HahahagYTU
co by na to řekla ministryně. Paykanová
co by na to řekla ministryně. Paykanová teda Parchantová,,teda ParkanováAutoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...