Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Domečky na kolečkách

Odvézt si na dovolenou kamkoliv v Evropě nejen svůj hrnek na kafe, ale mít možnost postavit si ho i na vlastní stůl v pojízdném obýváku, to je lákavá představa. Až tak, že se podle údajů z Centrálního registru vozidel už bezmála třicet tisíc rodin z Česka rozhodlo pořídit si obytný přívěs či obytné auto.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jirka H.

Ridicak

V clanku je nepresne uvedeno, ze pro prives nad 750Kg je nutna skupina "E". Toto neni az tak pravda, nebot ve vyhlasce je uvedeno "...nebo souprava do celkove hmotnosti 3,5t.." kde treba S.Octavia muze pripojit vice nez 750kg - "brzdenych" a stale staci ono povestbe "B-ecko"

0/0
15.9.2006 7:50

DannyFloyd

Výhody a nevýhody...
Třeba bych u takového článku čekal, že řeknou, že hlavní výhoda obytného auta oproti přívěsu je ta, že při přesunu z místa na místo jsou všichni cestující v autě (kde jinde by taky byli že), ale u přívěsu musí být v automobilu a nemůžou být v přívěsu. Což je obrovská výhoda třeba u rodin s dětmi, navíc je to mnohem pohodlnější.
Ale přívěs se zase může odpojit a cestovat po okolí (super například na Korsice nebo Krétě apod.).
 
Pro mě vychází výhody/nevýhody tak na stejně, pokud bych uvažoval o koupi asi bych nad tím dost dlouho rozmýšlel co si vybrat - jestli přívěs nebo obytňák.
0/0
25.8.2005 14:29

demik

Opet zvlasty a nepresnosti
Mila redacke, napeti v siti 220 V se jiz nejaky ten patek neupouziva, dle norem CSN ma byt v siti 230 V.
0/0
15.8.2005 9:51

Hovado

Re: Opet zvlasty a nepresnosti
Kdyz uz chces bazirovat tak alspon presne, dnes mam byt v siti 230V +-10% to je napetovy rozsah od 207V do 253V, tudiz, kdyz budes mitv karavanu 220V je to porad v norme podle stavajicich CSN norem ;)
0/0
15.8.2005 9:59

demik

Re: Re: Opet zvlasty a nepresnosti
kde jsi byl na +- 10% nejaka tolerance tam je, ale urcite v mensim rozmezi... sice 220V je porad dobre, ale uz je to nepresnost autora...
0/0
15.8.2005 10:18

BAB

Re: Re: Re: Opet zvlasty a nepresnosti
Ano, to je na celém článku to nejdůležitější... Tím pádem je článek žvást a zbývá odpovídajícně ocajchnovat autora.
0/0
15.8.2005 11:51

BAB

Re: Re: Re: Re: Opet zvlasty a nepresnosti
Podle této "logiky" je blábol i příspěvek "Opet zvlasty a nepresnosti", protože jeho autor ani neumí napsat slovo "zvasty"... 
0/0
15.8.2005 11:53

Hovado

Re: Re: Re: Opet zvlasty a nepresnosti
Ta tolerance je presne +-10% a to je 23V, a to znamena, ze v klidu muzes mit v zasuvce 250V a je toporad v norme, ale pak ti trebas muzou praskat zarovky ktere nejsou na 250V, zkus se na nejakou podivat, ne vsechny jsou na 250V a co potom setrici zarovky, ty odchazi zvlast. Bydlel jsem kousek od trafacky a mel jsem tenhle problem. Kdyz kupujete zarovku, podivejte se radsi do kolika je, jakmile tam neni 250 nekupovat
0/0
15.8.2005 12:06

Hovado

Re: Re: Re: Opet zvlasty a nepresnosti
Jo a jeste neco, sice podle normy je 230/400V ale nejak jsem zatim v praxy neslysel, ze by nekdo kupoval zasuvku na 400, kazdej rika 380, ale vi ze je tam 400V (alespon elektrikari;) A to same s 230, ale to se uchitlo lip. Predpokladam, ze zutor clanku neni elekrikar ;)
0/0
15.8.2005 12:09

igor

mobilni dum
a co takhle zkusit bydlet rovnou v mobilehomu ci mobilnim domu-domku? Nepotrebujes stavet a jses furt na dovolene:-)
0/0
15.8.2005 9:15

aha

brouk v hlave
Tak jste mi s tim clankem nasadili brouka do hlavy - totiz, pristi rok si pujcit obytne auto a na tyden si to zkusit :-)
0/0
15.8.2005 8:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.