Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Seicento za hubičku: Nový fiat za 159 000 korun!

U Fiatu „vybuchla bomba“: žádné koketování s hranicí dvou set tisíc korun, ale o čtyřicet tisíc korun níž stáhli u Fiatu cenu v rámci limitované série malého vozu Seicento.Vůz s jednotnou výbavou a nabídkou jen tří barev za 159 000 korun si již od této chvíle mohou objednat zájemci s předpokládaným dodáním v září letošního roku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Isbjoerna

Auto für 5.300 €? Nein, danke! Radsi bych chodila pesky!
, U nas se prodava Seicento v Standard: ABS, Airbag... za 9.500 €. Ono je totiz duezite i pro male auto s 55 PS, aby bezpecne zastavilo, v plne brzdne sile objelo prekazku a v pripade nevyhnutelneho stretu s prekazkou ridic a spolujezdci meli alespon trochu realne chance prezit. ------- Temer kazdy z nas preferuje nejakou tu "svou" znacku auta - a to je OK :-). Neni zadne auto "to nejlepsi", a neni zadny vyrobce auta, ktery by uspokojil naroky kazdeho zakaznika, a proto je dobre, ze mame na trhu takovou pestrost aut. Avsak pro zakladni bezpecnost existuje MINIMALNI CENA (a ta se u auta NEpohybuje v dimension 5-6.000 €!). Neni nezajimava souvislost, jaka auta jezdi v CR, kolik z nich ma ABS a Airbag, a v dusledku toho - kolik lidi na ceskych silnicich musi kazdym rokem zemrit. Pocet usmrcenych v silnicnim provozu (na 1 mld. vozokm) najdete zde: www.cdv.cz/text/archiv/bsp/graf/graf23.jpg
0/0
2.1.2006 12:56

Stavi

FIAT 600
Mé první auto v životě byla šestistovka-psal se rok 1969! Prožil jsem s ním řidičská "telecí léta" a mohu pouze konstatovat,že to bylo auto k nezničení!!! Od té doby jezdím pouze ve Fiatech a neměnil bych!!! CIAO
0/0
4.8.2005 15:24

takyřidič

Tak nevim,
co si o tom mám myslet. Píšou o tom v kdejakém bulváru, ale na stránkách Fiatu ČR není ani zmínka ...
0/0
3.8.2005 16:30

153624

dovětek
Někdo si života a zdraví cení více, než 100 tis. Kč na účtu. Oba přístupy jsou možné a je to věc osobní volby. Víc v tom nehledejme.
0/0
2.8.2005 18:56

426351

Re: dovětek
To je pravda. Proto máme doma RENAULT Laguna a RENAULT Espace a né FIATA nebo ŠKODOVKU. Máme rádi život a RENAULT je jasně nejbezpečnější. Ale kdo šetří tomu je to fuk a jezdí ve ŠKODOVKÁCH nebo FIATECH.......................................................................................................... 
0/0
2.8.2005 19:15

christo

Re: Re: dovětek
???:)
0/0
2.8.2005 21:02

wolff

Re: Re: dovětek
A na to si přišel jak, že je Renault bezpečný...? Možná, snad možná konstruují auta, jen, jen na ten test podle NCAP, řekl bych...Mimochodem Renault je prakticky jedním z mecenášů tohoto povedeného spolku (NCAP)... Realita je pak bohužel o něčem jiném... A není pravda, že se Seicento nezměnilo...Pokud si ten test přečteš pozorně a pokud mě paměť neklame, tak to auto v tom testu nebylo vybaveno ani Airbagem u řidiče... A pak třeba BMW ze stejného roku dostalo tuším jen o 2 bodíky víc... Takže bych zase na Seicento neplyval co se týká bezpečnosti. Není to tank, to je jasné, ale jezdí se s tím moc moc pěkně (mnohem lépe než s Felkou) a vzhledem k dobrému podvozku a agilnímu motoru to má vysokou úroveň aktivní bezpečnosti... Fakt je ten, že sem viděl hodně smrťáků i v renaultu, ale ještě žádnej smrťák v Seicu...A je potřeba si uvědomit, že to auto stojí tolik co lepší skůtr...A ta bezpečnost je u Seica v porovnání se skůtrem nebo s výše jmenovanou Jawou, nebo i Ticem a podobnými auty
0/0
2.8.2005 21:04

153624

Re: Re: Re: dovětek
wolf: Představa, že nějaký výrobce dělá vozy za účelem, aby co nejlépe dopadly v NCAP je  poněkud naivní. Desítky miliard, které vývoj nového auta stojí se nevyhodí skrz nějaký test. Že se v EU našlo NEZÁVISLÉ uskupení spotřebitelů(Renault ale i kdokoliv jiný z výrobců s tím nemá nic společného),které si testuje auta a výrobci berou jejich práci vážně, je jenom dobře pro zákazníka(a docela je děsí, jak auto dopadne).Konečně, nějaké srovnání být musí a těžko to bude jinak, než v laboratorních podmínkách, které jsou sice nedokonalé, ale přece jenom simulují nejčastější  typy nárazů. Koupí se zcela náhodně 3 vozy a ty se ťuknou. Kde se koupí, to výrobce opravdu neví. NACP není spolek podobný české STK, kde za peníze jde všechno. Pár info. se dá zjistit(a koupit) zde:http://www.brn.inecnet.cz/profvlk/ 
 
 
 
&nb
0/0
2.8.2005 22:04

wolff

Re: Re: Re: Re: dovětek
No tak úplně asi pravdu nemáš, protože Renault hodně investuje (řekl bych nejvíc), ze všech automobilek právě do výsledků NCAP... I když někdy projde dobře až u opakovaných testů... Bohužel když máš auto ty a někam vletíš, tak už to asi vrátit a opakovat nemůžeš... A právě, že ty testy jsou labortorně simulované, tak není problém auto připravit (konstrukčně) právě na ten test, ale v reálu to může být nebezpečná plečka... Nevím jak to dělá Renault, ale mám pocit, že se právě Renault snaží auta připravit na NCAP a na ostatní bariérové testy kašle!!! Viz třeba Logan, kde zástupci ve své zprávě uvedli, když se LOGAN převrhl - auto bylo testováno za nestandardních podmínek...A to je právě to oč mi de...Oni mají nastaveny svoje standardní podmínky, bohužel neodpovídající situaci na silnici. Nebudu tvrdit, že Seicento s 2 hvězdičkami (jedna škrtlá tuším za seklej zámek) bude bezpečnější než Logan se 3 (testy v odestupu 5 let), ale je docela dobře možné, že by mohli lidé př
0/0
3.8.2005 8:46

153624

Re: Re: Re: Re: Re: dovětek
Víš, věta ...řekl bych nejvíc...tak buď to víš, nebo ne. Já to nevím, kolik kdo investuje, ale vím jedno: všichni výrobci se tohoto testu bojí a berou jej vážně. Že je to simulace ? V technice a při vývoji se vždy simuluje a cosi o tom vím. Jak jinak auta navzájem porovnat? Nevím, poraď. To je jako normovaná spotřeba paliva. Mně zatím také každé auto bere v kombinovaném provozu víc.
Zkoušky opakují i jiní, byla to před několika lety Vectra2 skrz špatný šroubek, který drží kolejničku, po níž se dá seřizovat sedadlo v podélném snměru, z nových naposled BMW 5 kové řady či Golf 5. Ono je lepší, aby se na něco přišlo včas, odstranil problém a je. V Česku o tom budeme kecat a dělat z toho vědu, jinde problém vyřeší. Kdybych přistoupil na teorii úplácení a šití na míru, tak Toyota Avensis dopadla lépe než třeba Laguna2, takže upláceli a investovali víc? To asi sotva. Prostě novější model, tak je lepší. Normální stav. Tečka.
0/0
3.8.2005 12:54

wolff

Re: Re: Re: Re: Re: Re: dovětek
O.K.
To řekl bych bych vyházelo z toho, kdo stojí za NCAP. Z něčeho to žít musí. A největší podíl tam mají právě němci a francouzi...přičemž francouzi tam mají státní instituci...(hle stát, nepřipomíná to něco...není Renault státní podnik...?)
Hle kdo chce psa být hůl si vždycky najde...Nemám skoro nic proti Renaultu, ale celkem mě nasere, když tady někdo haní Seico kvůli bezpečnosti...
0/0
3.8.2005 14:01

153624

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dovětek
Mně osobně je jedno, čím kdo jezdí. Žena i já máme auta s ABS, ESP atd+ čelními, bočními a hlavovými vaky, jedno má boční i vzadu. Když potkáme nákladní Tatru, bude to smůla, když potkáme Seicento, tak zřejmě vystoupíme, druhý den do práce, odpoledne do autosalonu a jezdíme dál. O tom to je.Kámoška nezaviněně bouchla čelně do Vita, které jim tam vjelo,jeli 90, měla namožená žebra, manželovi se natáhla trochu šlacha, holka v sedačce podraný nos (sobota) a v pondělí normálně v práci, škoda na 3 měsíce starém autě byla 95%. Stále je to o tom, čemu kdo dá přednost, resp., jak si ceníme zdraví.My,když budeme nemocní, tak bankrot, takže je to vždy o proiritách. Kdo chce fiátka, klidně, já míval za mlada 126 ku, dnes do takového nesednu. Budu-li mít úraz, končím s profesí. Nic víc, nic míň.
0/0
3.8.2005 23:49

153624

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dovětek
A zde jsou partneři NCAP. Netvrďme, že seč s garancí státu, tak je to něco nemoderního. Privát není samospasitelný, nebo je? Nevím, my jsme privátní....Jsou státy, kterým záleží na tom, aby lidé byli zdraví. Oni si totiž vydělávají, platí daně a lehce se ušetří na výdajích do zdravotnictví a sociální oblasti. Ekonomika,kupecké počty se to nazývá.
Zde jsou:
0/0
3.8.2005 23:57

VTO

Re: Re: dovětek
Ty vtipálku... srovnej si tuhost šavlí Punta a Clia a pak se můžem bavit o bezpečnosti. Teda pokud ti ta tvoje "super spolehlivá" Laguna zrovna pojede
0/0
3.8.2005 7:50

Tom32

Re: Re: dovětek
No, ja mam zase zkusenosti takove, ze jsem mel Nevadu v turbodieselu s 1 milionem kilometru! Ovsem zase znam jine typky, pro nez jsou to nekvalitni auta, asi zalezi na modelove rade a dobe vyroby = ruzna kvalita = spatna autmobilka.
0/0
3.8.2005 9:40

me

Re: Re: dovětek
renault - francouzský šrot, mám zkušenosti s méganem coupé, 2.0, 108 kw, výkonově super žihadlo, maximálka 220, jsem jenom 2. majitel, auto má kolem 110 tis km - teda né moc, ale motor je před zhroucením. Navíc tam pořád něco vrže, plasty v interiéru ...... hrůza, dílenské zpracování prostě strašné. Myslim, že škodovka je dneska už docela někde jinde.
0/0
4.8.2005 11:53

153624

???
Stačí si  zkusit 50 kou to do něčeho napálit a pokud to přežijí, sdělí, s jakými následky.... Ve 20 tce se nepřipoutaný člověk(dospělý chlap) při nárazu neudrží volantu a zlomí se zápěstí. Tolik realita.
0/0
2.8.2005 18:39

David

JAWA?????????
Reklama na Primě při závodech F1 na Jawa auto... http://www.jawa-auto.com/modely.html no nekupte to za 324.000 bez DPH...
0/0
2.8.2005 13:43

Tiny

Názor obyčejný řidičky
Já bych v životě takhle mrňavý auto už nechtěla. Vystřídala jsem pár mrňavých autíček, včetně starýho Fiátka "baťoha" a můžu vám říct, že je to o hubu. Mě totiž řidiči normálně přehlíželi, takže o nebezpečné situace nebyla nouze. Nejhorší byly dodávky a o kamiónech ani nemluvím  . Když jsem poněkolikáté skončila v trávě, protože auto ve vedlejším pruhu mě opět vytlačilo, protože vůbec neregistrovalo, že tam nějaký auto je, okamžitě jsem auto postavila do bazaru. Teď mám novou Astru, do města pohoda, žádný problémy, velikost akorát.
0/0
2.8.2005 11:31

SWG freelancer

Re: Názor obyčejný řidičky
Ve fiatku sem zazival neco podobnyho - a mam pro Vas radu. Musite jet vic sebevedome. Verte mi, ze Vas vidi a kdyz pojedete a nedate najevo strach nebo nejistotu, ze bude tezce slapat na brzdy - ted pokud mate prednost samozrejme :) Par ridicu sem takhle vytrestal - rekli si - ha maly auto, to stihnu, tak sem se jim tam nacpal protoze sem byl na hlavni a jim se kourilo od pneumatik jak brzdili. Chce si to proste verit - ja si rikam - na techle krizovatkach sou stejne maly rychlosti pri rozjezdu, naraz bude v maly rychlosti a odnesou to jen plechy. A ja sem v pravu, takze si to slizne von :)
Ale abych neutek od tematu, je to fakt ze k malejm autum nemaj respekt. Ale to je o nature ridicu v CR. V Nemecku to neudelaj. Tam se jezdi trochu jinak a kazdymu bych doporucil aby si tam zajel. Opravdu je to mnohem klidnejsi a ve meste jede 50 i BMW 7 nebo Porsche a nikdo se nevytahuje nad ostatni jen proto ze ma lepsi auto co mu vic jede.
0/0
2.8.2005 12:24

Tom32

Re: Re: Názor obyčejný řidičky
Na mala auta mame naprosto stejny nazor. Ale je mi zahadou, ze jste potkal takove ridice, kteri, i kdyz jste byl na hlavni, vam to tam "strihli"... Kde to jsme, tady pro ne neplati pravidla? Zrejme to byli vlastnici BMW a Audi - diskofilove vypatlani, jsou to nadlidi...
0/0
3.8.2005 9:43

Rejpal

Místo motorky za rybama, dobrý.
Uvažoval jsem o koupi malé motorky na výlety za rybičkama a koupáním. Asi trochu přišetřím.
0/0
2.8.2005 11:18

Nuf

Vy tady nadelate z NCAPů ...
Cusik! Lidi lidi, proc hned tahate NCAP? Ano, to auto je tak maly, ze nejaky deformacni zony a pod tam moc nemaj misto - a navic u tohohle auta (i u Cinquace) se hledelo hlavne na co nejnizsi cenu. Takze kdyz tu nejakej sasa vytahne NCAP fabie, tak musi ukazat vedle test Stilla a ne tohohle prcka.
Myslim, ze akce je dobra a rada lidi si to koupi - starsi nebo velmi mladi. A tem bude u zadi, kolik hvezd to ma v crach testu. A pro rejpaly - kouknete na vrakoviste, kolik je borenejch Seicent/Cinquecent - skoro zadny! Lidi vedej ze maj malou zranitelnou plechovku, tak tim nejezdej jak prasata.
Co se tyce zpracovani - nesrovnavejte to s Golfem za 400k a podobne. A co se spolehlivosti tyce - mel sem Cinquace 0.9 - novej, po 8mi letech nalitano 160 tkm a menil se tam chladic (kaminek na dalnici :) a tesneni pod hlavou - a pak samozrejme spotrebak (desky, olej atd) ... na honenou 900ku slusnej vykon. Ba ne, za ty prachy ... proc ne!
Tak, snad se nikoho neurazil.
0/0
2.8.2005 10:49

153624

Re: Vy tady nadelate z NCAPů ...
Nuf: když už srovnávat, tak tohle prdítko s trojkou z Kolína a ta je na tom neskonale lépe (viz NCAP) co se bezpečnosti týče, Fabii s Puntem a Stillo s Octávkou-to pro pořádek a zásadu: srovnávat srovnatelné. K ceně: dnes jsem viděl Punto za 235 tis., ale netuším, co v něm bylo za výbavu.
0/0
2.8.2005 18:48

jolly72

..
každopádně je to auto úplně stejný jako ty plechy z Kolína akorát je o 100000 levnější
není mezi nimi jedinej rozdíl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
2.8.2005 9:25

spartaman

Re: ..
0/0
2.8.2005 10:06

153624

Re: ..
jolly72 : rozdíl mezi nimi je zásadní: v ceně a bezpečnosti. Stačí se mrknout na http://www.auto.cz/main.php?site=crash
To jsou fakta a nic než fakta.
0/0
2.8.2005 18:51

Horace7

Hele ten vlk je nějakej blb
Nejsem moc znalec aut, ale někdy mě pobavěj ty kecy některejch agresivních "odborníků" - viď Honzíku wolfů. Jen takovej dotaz. Mám ten pocit, že testy NCAP se dělají pro každou kategorii aut zvlášť - tzn že takováhle prďola s pěti v žádném případě neni bezpečnější než superb se čtyřmi. Můžete mi to někdo potvrdit či vyvrátit. Dík
0/0
2.8.2005 8:59

Pok

Re: Hele ten vlk je nějakej blb
Ano vzdy se delaji pro kazdou kategorii vzlast. Takze ti nic nezaruci , ze se ti nic nestane, kdyz s malym autem s peti hvezdickama se srazis s autem o kategorii vys a to bude mit jen treba tri hvezdy. Bohuzel vzdy zalezi na energijich danych vozu (hmotnost). To je vse jen ve zkratce, protoze tech veci na kterych to zalezi je vice. Cus
0/0
2.8.2005 9:11

Jahodové ticho

Re: Re: Hele ten vlk je nějakej blb
Poku, ty seš jelito ! NCAP ti nevoní ? Nezáleží na velikosti auťáku ! Překážka , rychlost sou pro všechny stejný ! Tak se ti klidně může stát že se Š. Superb narazíš třeba do toho prcka R. Modus a budeš na márách a ten z Modusu pude na pivčo. Nerozumíš tomu tak ze sebe nedělej jelito. Malý auto s pěti hvězdama je vždy lepší než jakejkoliv osobák sebevětší se čtyřma hvězdama    
0/0
2.8.2005 19:04

Andee

Re: Re: Re: Hele ten vlk je nějakej blb
Až na to, že ten Superb bude mít krapet větší hybnost a toho Moduse třeba smete ze silnice a ten se pak bude třeba kutálet ze svahu a tím pádem zažije mnohem těžší nehodu a nějaký hvězdičky mu budou slušně řečeno na nic... EuroNCAP jsou vcelku obvjektivní testy, ale rozhodně není menší auto s pěti hvězdičkami bezpečnější než větší se čtyřmi. Záleží vždy na konkrétní situaci. Jelito děláš tak akorát ze sebe...
0/0
3.8.2005 7:48

pepa

Re: Re: Re: Hele ten vlk je nějakej blb
Ty jsi idiot, viď. Říká ti něco pojem hybnost a deformační energie?
0/0
3.8.2005 8:14

Petr

Re: Hele ten vlk je nějakej blb
No testy jsou stejne pro vsechny kategorie to znamena ze auta jedou stejnou rychlosti a narazi do stejne prekazky. Rozdelenim do kategorii se testy nijak nemeni a i metodika vyhodnoceni testu zustava stejna. Auta se rozdeluji do kategorii jen proto abys hledal male auto mezi malymi a nemusel se probirat mezi vsema. Kategorie jsou dane typem karoserie, velikosti... aut.|Takze kdyz narazis se superbem a fabii v 60 km/h celne do betonove zdi jsi na tom lepe ve fabii protoze pro celni naraz ma fabie 75% zatim co superb jenom 54% . Jak by to ale dopadlo kdyby se srazili celne proti sobe vi jen buh nebo nekdo kdo to zazil. Tam totiz nestupujou dalsi fyzikalni veliciny jako hmotnost, kineticka energie atd..
0/0
2.8.2005 10:22

vlku!

klidek!
trochu se sklidni, a začni používat normální výrazy. Nikdo na tebe neni zvědavej... jedinej, kdo se jeví jako smažka jsi tady ty
0/0
1.8.2005 22:18

Davis

Re: klidek!
Naprosto s Tebou souhlasim, zase jedna smazka co dostala nakladacku a breci
0/0
2.8.2005 8:24

Touch

Ale kolik stoji ta "50th" verze ???
0/0
1.8.2005 22:17

kejml

pro ty, co neumí číst
na konci článku se jasně píše: V základní výbavě "600 50th" je manuální klimatizace, dva airbagy a autoradio s CD.
0/0
1.8.2005 21:32

X

Já bych si ho koupil
Zrovna toho co je na fotce, ta barva je dobrá. Samozřejmě do města a přilehlého okolí je pro mě tohle jasná volba.
0/0
1.8.2005 21:23

hrůza

hrůza
bezpečnost ?  touhle krabičkou narazím do trabanta, a trabant zůstane celý :)
0/0
1.8.2005 19:56

Honza Vlk

Re: hrůza
ty budeš taky mongol ze škodovky . dyť ani jedna škodovka není bezpečná podívej se na NCAP tam to máš ty machírku. fiat je za dobrej peníz a to se cení. ne každej má prázdnou makovici jako ty hrůzo.
0/0
1.8.2005 21:06

D

Re: Re: hrůza
Ty máš asi vlka ne, ty pako v čem je lepší fiat než škodovka v testech bezpečnosti, jo? Pako!
0/0
2.8.2005 8:36

VL

Re: Re: Re: hrůza
Ano, dokonce i FIAT punto má jako jediný čtyři hvězdičky jako všechny škodovky. Zajímavé jsou ale i výsledky u AUDI, prostě "náskok díky technice". VL
0/0
2.8.2005 9:14

Honza

Laicky dotaz
Neni uz lepsi si koupit za 160000 nejaky auto v bazaru, kde je podstatne vyssi bezpecnost?
0/0
1.8.2005 17:50

Kuba

Re: Laicky dotaz
Je to lepší - ale takto se dá argumentovat při koupi jakéhokoliv nového auta :)
0/0
1.8.2005 18:42

spartaman

Re: Re: Laicky dotaz
Tak to taky je, proto se tím argumentuje.
0/0
2.8.2005 10:04

jiny pako

Re: Laicky dotaz
jak se to vezme... ja bych si treba pouzite auto z principu nekoupil, proste se mi to ekluje, takze tahle moznost pro me neexistuje... a takovych lidi je spousta
0/0
2.8.2005 10:05

CZ

Re: Laicky dotaz
Pokud mi na něj dáš tři roku záruku, tak si ho asi koupím v bazaru. Zatím jsem takovej nepotkal.
0/0
2.8.2005 19:14

Bond

Re: Laicky dotaz
Ne.
0/0
29.12.2005 19:45

Zakov

:-)
za ty prachy, nekupte to... obyc radio s cd a reprakamy za 5k v akci poridite a mate auto jak vysity. Jen bacha na machry v 1,5 tunovych adinach vw ochcavkach apod... :-)
0/0
1.8.2005 16:22

Zakov

Re: :-)
*reprakama, audinach :-) uz sem asi prepracovanej
0/0
1.8.2005 16:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.