Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Příští rok se postaví rekordně dálnic

Dobrá zpráva pro řidiče: v Česku se nyní staví rekordně dálnic - nové dálnice vznikají na šesti tazích. Po většině z rozestavěných kilometrů se bude jezdit do konce příštího roku. „Zprovozníme celkem 90 kilometrů nových dálnic za čtyřicet miliard korun,“ řekl mluvčí Ředitelství silnic a dálnic Jan Hoření.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

satelite

6. 8. 2005 21:33
pro Rada.K
silnice na obrazku je spojka v miste kde neziji lide. U velkych mest  se napoji na okruh.atd.  A co se tyce rychlosti,  me vyhovuje neomezena svoboda na pomalejsich dalnicich/silnicich vic nez regiment na rychlostne neomezene autobahn.... miluju krasny silnice a mosty  vic nez kompjutr , vic nez google, a tesim se na kazdy KM dobre oznacene a bezpecne cesty ....http://justinsomnia.org/gallery/cross_country_road_trip_2005/IMG_0861 ;
0 0
možnosti

Bzuk tuk

6. 8. 2005 17:29
Za 4 miliard 90 km?
V HR postavili v mnohem horších podmínkách 390 km za 70 miliard. Tady něco nesedí. Kam ty prachy u nás z tý státní pokladny jdou ? Rozhodně né do výstavby dálnic protože za ty prachy by měli postavit alespoň 250 km a né 90km.
0 0
možnosti

ufi

6. 8. 2005 17:43
Re: Za 4 miliard 90 km?
nezapomínej, že v tý ceně jsou dva tunely co se dělají a ty jsou holt drahý. navíc jestli myslíš HR jako chorvatsko, tak tam začínají mít podle místních problémy s kvalitou.
0 0
možnosti

MAx

6. 8. 2005 16:47
k dálnicím
souhlasím s předchozím příspěvkem.staví se jen.když stranické pokladny potřebují doplnit kasy...chybí naprostá koncepce rozvoje, kontrola NAD výběrovými řízeními,  kontrola nad kvalitou a finančním plněním staveb. prací... je to velká chobotnice...je to hnus...jak dlouho ještě budou zbytečně umírat lidé na D?.....15let po revoluci je to HNUS
0 0
možnosti

Suprio

6. 8. 2005 18:18
Re: k dálnicím
Lide na D budou umirat tak dlouho, dokud u nas budou jezdit vschini jak jezdi, tzn. jako prasata. To je nejvetsi HNUS, 15let po revoluci! Urcite lide neumiraji ani nahodou kvuli stavu vozovek, ale diky sobe.
0 0
možnosti

Rada.K

6. 8. 2005 14:43
Hnus
Není se čím chlubit. Dálnice se budují primárně díky tlaku různých lobbistických skupin, které používají dálnice k přepravě zboží. Sekundárně slouží i k přepravě osob, bezpečnost je ale podle mě dost snížena tím, že se na dálnicích motají tisíce kamionů.
Místo několika km nové dálnice by mohli dát do pořádku místní komunikace. Když občas jedu po silnicích spojujícíh vesnice....děs a běs! Když jsem jel z Prahy do Tábora, nechápal jsem na co tam budují tu dálnici. Silnice, která tam teď je je naprosto v pohodě. Široká, že se tam v případě nouze vejdou tři auta vedle sebe, téměř v každém kopci je rozšířena o jeden pruh. Na druhou stranu silnice mezi vesnicemi jsou někdy o utržení kola. Jsem rád, že nebydlím na vesnici a nemusím po takové cestě jezdit každý den do práce a zpět. A přitom by oprava těhle silnic jistě nebyla nějak drahá, stačilo by zazáplatovat díry.
0 0
možnosti

apolo

6. 8. 2005 18:49
Re: Hnus
Zajimalo by me kdy jste jel z Prahy do Tabora. Zkuste tam jet nekdy v patek kdyz tam lidi jedou na vikend. Celou dobu jedete v kolone, ktera sotva jede 80 km/hod. Silnice tam jsou sice pomerne siroke ale na silnicich je uz tolik aut, ze na teto trase vetsinou jezdi v  proti smeru tolik aut, ze se predjizdet temer neda. Zrovna tato trasa tu dalnici fakt potrebuje jako sul.
0 0
možnosti

Ebo

6. 8. 2005 13:49
a což takhle
udělat jednu velkou širokou silnici z celé ČR
0 0
možnosti

stoura

6. 8. 2005 13:13
D11
Do Hradce nebude dalnice do konce pristiho roku - to je bohuzel fakt. Takova malickost na posledni 3 a neco km u Hradce neni stale stavebni povoleni a kdovi kdy bude, ze pani Havrankova! Zazraky delat nejdou :) vysvetlivky: pani Havrankova - soukromy zemedelec, ktery sedi na pozemcich u Hradce - a asi opravnene!!
0 0
možnosti

MPík

6. 8. 2005 10:42
Slivenec - Ruzyně
Tento úsek je městským obchvatem, nikoliv dálnicí spojující města. Jediným důsledkem zpoplatnění tohoto úseku bude, že řidiči bez dálniční známky budou projíždět skrz obytnou zástavbu v Praze!! A dotkne se to i autobusů MHD. Bravo!!! Opravdu "inteligentní" krok. Ani v civilizované západní Evropě nejsou městské úseky zpoplatněny.
0 0
možnosti

Alfons

6. 8. 2005 10:21
Bojkotujte dalnice - zavest dalnicni znamku od zari...
Docela by me zajimalo, ktery hotentot vymyslel placeni znamek od zari !?! To si ty lidi, kteri normalne po dalnicich nejezdi (jako treba ja), ale obcas pouziji nekterou ze zminenych silnic (jako ja OV-FM) maji koupit dve dvoumesicni znamky nabo celorocni kvuli tomu, ze nejaky nemakacenko na urade vymyslel takovou zhovadilost ? Jenom se tim zpusobi vyssi nehodovost na okreskach, protoze lidi budou chtit usetrit aspon do konce roku a pojedou radsi po techhle okrajovych cestach....
No comment...
0 0
možnosti

TomasK

6. 8. 2005 20:53
Re: Bojkotujte dalnice - zavest dalnicni znamku od zari...
sakra, nebrecte furt! na 3mesice stoji znamka par kurun! nebo byste snad chteli, aby to ´bylo jako ve Slovinsku????????????? Meli bysme byt radi, ze je to u nas takhle levny.......ale faktem je, ze rychlost budovani dalnic je tragicky................
0 0
možnosti

JUDr.Janosik.007

6. 8. 2005 8:23
Staceni tachometru v ramci "akce" Vyzkouseno
 tak se stalo zkutecnosti, co sme tady ocekavali.. prodal sem voktafku.. byli to hosi nekde vod volomouce a ze prej si ji kupuje pro sebe.. me to je vcelku jedno. kdo to koupi, hlavne kdyz sou prachy v kapse.. druhej den sem si dal v google vyhledat meno toho kupujicicho a naslo me to, ze to je prodejce v autorizovanym servisu skoda.. cas vod casu tam kouknu a co nevidim.. moje voktafka se 155tisicema a voni stocili na 70sat!! z palubky tece vomastek, jak ji vylestili.. proste zijeme mezi hovadama

JUDr.Janosik.007

6. 8. 2005 8:24
Re: Staceni tachometru v ramci
 
nebo přímo tady
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...