Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čtvrtina toyot v USA mají být hybridy

Japonská automobilka Toyota na vysoce konkurenčním americkém trhu sází na svá auta-hybridy.Do konce desetiletí chce, aby podíl aut kombinujících klasický a elektrický motor dosáhl v USA pětadvaceti procent.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Investor

Akcie
Pro mne z toho vyplývá jedno - koupit akcie firmy dodávající toyotám baterie.
0/0
7.8.2005 8:44

z Vysocan

Re: Akcie
Ja bych na to sel z jiny strany. Prodal bych akcie Frodu a GM a nebo jeste lepe bych si je vypujcil a prodal a pak vratil az budou tam, kam patri (tzv short sale).
0/0
7.8.2005 10:17

z Vysocan

Prius
je uzasny auto. Neuveritelne tichy a usporny. Nechce se mi verit, ze GM nebo Ford vubec vydrzi do 2010 pokud budou tvrdosijne vyrabet ty podelany a zastaraly tanky.
0/0
4.8.2005 21:29

ded vseved

Re: Prius
Toyota bude jednickou jiz mozna v roce 2006 a nejpozdeji v roce 2007.
0/0
5.8.2005 15:15

hmm

Re: Prius
asi nečteš novinky ale ford i GM už pracují na hybridních motorech
0/0
5.8.2005 18:17

kulus

Re: Re: Prius
Co, ja nectu? Ty nectes. Ty hybridy uz Ford i GM vyrabeji. Ale - stejne jako vse ostatni - stoji za jedno velky kulovy. Napr. Chevrolet Silverado benzinak ujede na jeden gallon (3.79 litru) ve meste 16 mil (1 mile = 1.61 km) a mimo mesto 18 mil.Pokud jsem se nespletl tak asi 14.71 l/100 km ve meste a 13.1 l/100 km mimo. Ten Silverado hybridni pak sezere 13.85 l/100 km ve meste (17 mil na gallon) a mimo mesto 12.39 l / 100 km. Cili ve spotrebe rozdil nepatrnej a v cene dosti podstatnej. Cili to nema smyslu kupovat, protoze musis najet 400 tisic km, aby se ten rozdil v cene vubec zaplatil (tech 400 tisic jsem si vymyslel, ale je to hodne).
0/0
6.8.2005 8:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.